Delifrance Ede

Kan beter
Lang
olafvk .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Ontvangst klopte niet, niet gastvrij, licht vijandig. Buitengewoon opmerkelijk is dat veel specialiteiten te vinden in veel Italiaanse restaurants al om 19.30 uitverkocht waren. Zelfs Lambrusco!!! Bijna alle wat we bestelde klopte niet met wat op de kaart was aangeboden. Afwijkende teksten en afbeeldingen die later gewoon werden afgedaan met: och dat staat niet goed op de kaart en website. Kortom de bediening geef ik het rapport cijfer een 4 en de kok een 3. Veel te hoge prijzen voor wat er geboden werd. Het gonsde die avond van klachten en verontwaardigingen.
Kees D.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2014
Delifrance! Wat is er lekkerder dan een eerlijk stokbroodje, een fijne koffie verkeerd, een blije eigenaar die je herkent van eeuwen geleden, en een verse zju? Krantje erbij, zitten, naar buiten staren, en voor minder dan vijftien euri beseffen hoe goed we het hier hebben metzunalleh. Laat maar zitten dat pretentieuze kookgedoe, zolang er hier eerlijke produkten met een frisse lach voor je giecheltje worden neergezet is er genoeg reden om nog even de suicide te laten voor wattie is. Dank, dank, dank, de beste aflevering van de keten die ik tot nog toe heb meegemaakt. Sterk genoeg om met meest teurige plein van Nederland (op plein 45 in IJmuiden na) op te fleuren.
evwolven .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2012
Onverwachts erwtensoep gegeten, zeldzaam lekker. Verder alles zoals je graag behandeld wenst te worden. Onze Nr. 1 Delifrance van Nederland