Délifrance Den Bosch (Hinthamerstraat)

Hinthamerstraat 28 5211 MP Den Bosch Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Délifrance Den Bosch (Hinthamerstraat)

Reinoud S.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2014
Bij delifrance zie je helaas dat er niemand werkt die van zijn vak houdt. De broodjes zijn ongeïnspireerd, ietwat droog en snel in elkaar gegooid.

Alles lijkt kant en klaar. De ragout, de satesaus, de saladedressing, er is niets verrassends aan, terwijl je toch met normale prijzen te maken hebt. (€6-8 per baguette)

Normale prijzen, waarvoor je een paar deuren verderop wél iets geserveerd krijgt waar iemand zijn best op heeft gedaan.

Jammer, want in mijn herinnering was Delifrance 'vroeger' een tentje waar je altijd een prima broodje voor een eerlijke prijs kon scoren.

Helaas niet meer: al met al zeer matig, voor mij nooit meer.
Panxx .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2014
De indruk van mij en mijn vriendin was dat het personeel er weinig zin in had. Mijn broodje was op sommige stukken zwart-verbrand en er zat een haar in. Toen ik die haar ontdekte, heb ik niet meer verder gegeten en een half broodje laten liggen (smaakte toch al niet). Het broodje van mijn vriendin was wel lekker. Toen we uiteindelijk naar de kassa liepen om te betalen (er kwam maar niemand), werd er niet gevraagd of het had gesmaakt of wat dan ook. Echt geen aanrader dit.
Lvanmil .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2014
Slechte broodjes! Hadden een provocette besteld dit is soort van tosti achtig dus gaat in een tosti ijzer! Vervolgens krijg je een broodje waarvan de kaas niet gesmolten is en alles binnen in nog koud is! Degene die de broodjes belegd is erg onhygiënisch bezig zit aan d'r neus of aan d'r haar en vervolgens aan jouw broodje pakt de sla enzo ook gewoon met haar handen beet evenals allerlei soorten beleg!
Wennnddy94 .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2014
Prima broodjes en genoeg keuze snelle en goede bediening.
Het enige wat me op viel is dat degene die de broodjes maakt ook afrekent met klanten en daarna meteen weer aan de broodjes zit en dat is erg onhygiënisch..! Geld