Delifrance Apeldoorn

Vrijdag 09:00 - 17:30
Zaterdag 09:00 - 17:00
Carol M.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
We zijn gaan lunchen, saussijzenbroodje 100 % kalfsvlees, Heerlijk . Helaas wisten ze niet zeker of er echt geen varkensvlees inzat . Mijn vrouw heeft toen iets anders gekozen apfelstrudel .
Carol M.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Lekker broodje gegeten met veel groente erbij. Het was aardig dat je daar dan ook een soepje bij kreeg en een kop koffie.
David B.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2015
Wát een vriendelijkheid, wat een welkomst in deze kleine doch bijzonder gezellige vestiging van Délifrance!
We hebben genoten van verse broodjes (fraai uitgeserveerd), verrukkelijke cappuccino (Peeze) in extra-verwarmde kopjes, en een uiensoep.
Snelle, attente bediening, een rustige sfeer, schone toiletten, redelijke prijzen - wij zijn tevreden!
DirkB .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2013
Lekker vers broodje, mooi belegd uitstekende koffie en erg vriendelijke en attente bediening. En dat voor een vriendelijke prijs