Délifrance Amstelveen

5,9
Duur
Marian D.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Gisterenavond gegeten, met bordje voor de deur dat we 15% korting krijgen op hoofdgerecht als je naar theater gaat. Maar bij afrekenen bleek dit niet zo te zijn, we hadden wel hoofdgerecht maar de dagschotel! Daar was het niet voor, ik vind dit oplichterij! Dan zou dat op dat bordje moeten staan! Serveerster kijkt met strakke blik de hele tijd de andere kant op als je nog iets wilt bestellen. De aankleding van restaurant ziet er goed uit.
Mauke .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Onbeschoft personeel, serveerster is ongeduldig komt meerdere keren terug terwijl we nog in het menu aan het kijken zijn, wordt hierdoor geirriteerd. Eten was wel ok niet heel erg bijzonder, had een broodje warme beenham, voor kinderen niet veel keus. Decor was wat smoezelig. Bij afruiming gebruikt de serveerster haar hand om de tafel te vegen i.p.v. een doekje.
Kom hier niet meer terug.
Jacquesp .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2016
Een daghapje genuttigd met z-n 2en. Kipfilet, frietjes en een champignon roomsaus. En een ratjetoe van sperziebontjes met gebakken courgette. De frietjes waren licht van kleur en niet krokant, zout ontbrak en stond ook niet op tafel. Net als de peper. Het ratjetoe was te zout en te gegaard. De salade die erbij werd geserveerd zat ik een te kleine kom en de dressing was niet te vinden. Het buiten zitten werd hinderlijk onderbroken door de vogels die dreigden het eten van het bord te pikken. En bijzonder teleurstellende ervaring.
Henk M.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2016
Helaas moet ik de onderstaande recensies volledig onderschrijven...Kregen bij binnenkomst verrassend snel de vraag wat we wilde drinken. Vervolgens duurde dat enige tijd omdat, zoals ons duidelijk werd, de bar en de keuken de drukte volstrekt niet aankonden.
Gelukkig werd ons vooraf verteld dat het even kon duren voordat de lunch kon worden geserveerd. Dat was inderdaad het geval. Uiteindelijk waren de broodjes (o.a. gezond) wel aardig maar op geen enkel front een uitschieter.
Intussen konden wij de ellende die zich om ons heen afspeelde aanschouwen. Tafels werden niet afgeruimd, bestek werd niet geleverd, mensen wilde graag afrekenen maar personeel was nergens te bekennen, etc. etc. Mannen achter de bar waren volledig in paniek en liepen maar nerveus om een bel te rammen dat er kon worden uitgeserveerd.
Conclusie: locatie okay, lunchkaart ziet er goed uit maar organisatorisch deugt er niets van.
Culinair-genot .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Het was prachtig weer dus wilden wij lekker buiten op het terras lunchen. Omdat alles vol was kwamen we bij Delifrance terecht. Wat een ramp en onbeschoft personeel! De serveersters deden hun best en waren vriendelijk, maar hun mannelijke collega zat tegenover de klanten de dames af te snauwen. Ook de klanten kwamen er niet best vanaf. Wilde je een broodje bestellen, dan snauwde hij dat dat minstens vijf minuten langer zou duren want nu 40 man tegelijk broodjes wilden (dat verwacht je ook niet rond lunchtijd met een bomvol terras), was dat wel erg veel voor die ene persoon om dat klaar te maken. Vervolgens zei een klant naast ons dat hij niet veel tijd had, waarop de ober reageerde: "Als het snel moet gaat u maar naar de Febo". Echt niet te geloven. Toen een andere klant hem zei dat hij volgens haar een beetje chagrijnig was zei hij dat, nu het weer rustiger werd, het wel weer ging. Deze tent zit duidelijk niet te wachten op een afgeladen terras met mensen die gezellig iets willen komen eten. Het afrekenen duurde ook een tijd. We stonden in de rij om te betalen, maar niemand had tijd. Hier komen wij echt nooit meer terug.
Sanne D.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2016
Laatst gaan lunchen met zijn tweeen plus baby (en dus een kinderwagen)

Eerste wat het personeel tegen ons mompelde was "lekker handig hier zo, met die kinderwagen" om vervolgens de eerste 15 min niet terug te komen.
Daarna werd er gevraagd wat wij wilde drinken en kregen we de kaart. Bij aflevering van de drankjes beide een broodje besteld.
Dit duurde erg lang voor het er was.

Broodjes waren goed belegd en kwalitatief in orde.

De service was echt belabberd en onbeschoft. Er werd ook geen kinderstoel aangeboden terwijl ze echt wel hebben gezien dat we met een kindje op schoot zaten.
Anita W.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2015
Niet te geloven wat een arrogante bediening!!!! Er kon absoluut niet ingespeeld worden op de wensen van de klant. Ik had een salade met geitenkaas, bacon en mosterd/honingsaus in een plastic bakje. Dacht zelf dat er pijnboompitten bij kwamen, maar dat bleek niet zo te zijn. (Misschien gezellig toch een nootjes erbij geven? Ohhhh neeeeeee, wat denkt u wel) Op deze walgelijk sarcastische manier liet hij mij dat ook weten. Verder vond ik de salade echt vreselijk, de geitenkaas lag als een witte smurrie op bleke dikke plakken bacon. Het zag er dus niet uit. Verder had ik een spa rood (ander merk weliswaar) met citroen en ijs besteld. Er kwamen geen ijsblokjes in mijn glas. Later nog een spa rood met ijs en citroen besteld en ook deze kwam zonder ijs. Toen ik daar om vroeg werd er gezegd dat bij bruisend water nooit ijs geserveerd werd. Ik wilde dat wel. Morrend kreeg ik uiteindelijk m'n ijs. Ongelofelijk dat zo'n tent nog overeind blijft!!!! Ik ga er nooit maar dan ook nooit meer lunchen! Was nog achterlijk duur ook.
Muke L.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2015
Ten eerste mijn vriendin en ik hebben niets te klagen over de thee, koffie en appelgebak met slagroom was top maar die bedrijfsleider onbeschoft 1ste klas we moesten lang wachten op het gebak , ik zei er wat van en hij liep mompelend weg niet netjes hoor er werkt wel een hele lieve serveerster daar heb haar ook een 10 gegeven voor vriendelijkheid en service.oja de toilet was echt smerig ughhh
Jos E.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2015
Even een snel een broodje pakken tot grote teleurstelling. Nog nooit hiervoor bezocht en ook meteen de laatste keer.
Het was niet zo heel mooi weer, dus besloten we om binnen te gaan zitten. We zijn toen ergens in het midden bij het raam gaan zitten. Het vriendelijke personeel gaf ons een hele vieze plakkerige geplastificeerde menukaart in handen. Enige aarzeling om weg te gaan, uiteindelijk toch maar een bestelling gedaan omdat we al laat waren in de middag. Tijdens het wachten op onze broodjes beetje om ons heen gekeken en kwamen we tot onze ontdekking dat deze zaak wel heeeel goor is. Overal strepen van smerigheid op het meubilair en tot grote verbazing achter een groot open gat in de vensterbank waaronder je de verwarming kunt zien een hele berg vuil, gore etensresten, bestek , gebruikte servetten etc... Onze trek was inmiddels weg. Ondertussen stopte de kokkin broodjes in de oven, waarna ze vanaf de open keuken naar de bar liep en terug kwam met allemaal zakjes groentes uit de supermarkt. Eenmaal terug in de open keuken verwachte wij dat ze de broodjes klaar ging maken maar dat deed ze niet. Ze ging de keuken schoonmaken met een glassex spray hier en daar. Nadat zij alles had afgenomen had schoof zij al het afval van de toonbank op haar hand en maakte zij hierna zonder haar handen te wassen onze broodjes klaar. Hierna kregen wij onze broodjes geserveerd en zonde ook maar een hap te nemen hebben wij maar betaald en zijn wij weggegaan. Nooit meer!
Sabina D.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2015
Hier geluncht tijdens het shoppen in Amstelveen, eigenlijk omdat de andere tentjes waarvan we gehoord hadden vol zaten.
Personeel liet lang op zich wachten, alleen de kok werkt ontzettend hard die alleen staat! Die werd zelf ook wat geirriteerd op het bedienend personeel die vaak niet reageerde op het belletje dat het eten gereed is.
Niet echt een gezellig tentje. Het brood was lekker, maar weinig rauwkost bij het broodje. Stokbroodje brie was lekker maar erg machtig, omdat je dikke grote plakken brie erop krijgt. Volgende keer kies ik voor een ander tentje in Amstelveen.
Rachel W.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2014
Mijn vriend gaat hier vaak heen, omdat hij de koffie zo lekker vindt. Vandaag besloten wij hier ook te lunchen. Ik had een broodje warm vlees besteld en mijn vriend een filet americain Martino. Wij zaten eerst buiten, maar besloten vanwege het weer toch maar binnen te gaan zitten aan het raam. Die lampen binnen bij het raam, hangen op een zeer onlogische plek! In plaats van boven de tafel hangen deze in het gangpad. Mijn vriend heeft zijn hoofd dan ook goed gestoten.. Dan het eten, het enige wat warm was aan mijn broodje was de satésaus. Ik had het eigenlijk terug moeten sturen, maar goed we hadden al wat gewinkeld en dus trek. Mijn vriend kreeg in plaats van de filet americain Martino de filet americain met mayonaise ei en uitjes. Deze bestond uit 5 dunne plakjes gekookt ei, een beetje uitjes en mayonaise. Om het er mooi uit te laten zien ( of wellicht als meer uit te laten zien) lagen alle ingrediënten aan 1 kant van het broodje. Totaal niet handig dus. De bediening is normaal gesproken wel goed maar ik geef voor deze keer toch echt een 5. Toen mijn vriend toen de rekening kwam aangaf dat hij niet het juiste broodje had gekregen was het enige wat de serveerster zei: '' de prijs is toch hetzelfde''? Heel slecht. Voor een drankje zal ik hier nog wel terug komen, maar om te lunchen absoluut niet.
SS-K .
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2014
Voorafgaand aan theaterbezoek gaan we vaak tot genoegen eten in een ander restaurant aan het Stadsplein. Nu voor de verandering eens bij Délifrance geprobeerd. Bij binnenkomst valt het gedateerde en groezelige interieur op. Ramen zemen kan ook geen kwaad. De serveersters lopen in schorten die in geen weken leken te zijn gewassen. Wij meldden ons om 18:10 en vroegen of we een voor- en hoofdgerecht konden eten vóór de voorstelling van 20:00 in Schouwburg Amstelveen. Dat kon. De drankjes en het opnemen van de bestelling lukte vlot. Ook de voorgerechten kwamen snel: twee maal de garnalencocktail. Goede Hollandse garnalen, maar met wel erg grote stukken sla voor de bijgeleverde lepel. Om 18:40 werd afgeruimd. Vervolgens hebben we tot 19:30 moeten wachten op ons hoofdgerecht. Dat kwam pas na enkele keren bezorgd informeren en slechts door ingrijpen van onze serveerster die de klaarblijkelijk vergeten gerechten is helpen gereedmaken. De drie sliptongen dreven in de boter en als garnituur waren er een grote stronk bloemkool en idem broccoli. De tonijnsteak was ook niet je dat en was voorzien van hetzelfde garnituur. De frietjes waren OK. Rustig even eten kwam er echter niet meer van en de koffie hebben we ook maar laten zitten. We rekenden snel af (€ 58,30 na aftrek van € 5,30 theaterkorting) af en spoedden ons naar de overkant. Verder opvallend: In een hoek van het restaurantgedeelte, bij de entree, zit voortdurend iemand (de eigenaar?) te telefoneren en het personeel neemt op dezelfde plek pauze, inclusief de kok (dezelfde die onze gerechten had moeten bereiden?). In het herentoilet is het licht kapot.
Eric1314 .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2013
Het eten is het toch net niet, snelle hap voor als je nog naar het tegenovergelegen theater wilt. Maar het is allemaal wat gemakkelijk gemaakt. De prijzen zijn ook aan de hoge kant en voor de kwaliteit die je er krijgt is het te veel. Het decor is prima, het beste dat dit restaurant te bieden heeft eigenlijk. De bediening was wat aan de chagrijnige kant en dat is niet leuk als je uit eten gaat, het mag allemaal wat spontaner en gastvrijer.
ZErik1 .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2013
Prima pannini met een kopje uiensoep gegeten, goed gevuld en goed geroosterd. Uiensoep smaakte huisgemaakt. Ontvangst heel vriendelijk en attente bediening. Heel goed voor diverse broodjes en salades tussen de middag.
Fonzie .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2013
Het restaurant waar we eigenlijk wilden eten, zat vol, dus besloten we bij Delifrance te gaan eten. De baas/bedrijfsleider stond buiten en gaf aan dat het geweldig eten is bij Delifrance met goed vlees. Het viel bitter tegen! de voorgerechten (uiensoep en zalm carpaccio) waren geen feest. Vooral de zalm carpaccio viel tegen, het was niet meer dan een bord met aangemaakte sla, maar volgens de baas wordt het allemaal huisgemaakt en vers gesneden........? Mijn hoofdgerecht was tournedos met pepersaus en aardappelpartjes en sla. Het vlees was goed gebakken, maar de pepersaus was bremzout en had een chemische smaak, had een kant-en-klaar smaak. Ook de aardappelpartjes waren melig en te groot om smakelijk te zijn, er lag een zakje fritessaus bij (zijn we bij de snackbar?). De sla had een niet smakelijke dressing, maar ook hier gaf de baas aan dat alles in huis wordt gemaakt? Al met al een minder goede ervaring en geen aanrader.
Darrender M.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2013
De menukaart is erg prima en er is genoeg keuze. De spare ribs waren ontzettend mals en vielen uit elkaar!! Erg lekker gemarineerd. Hierbij kregen we friet en wat rauwkost en sla aangemaakt. De frietjes mochten wat knapperiger, maar verder smaakte alles erg goed. De huisgemaakte knoflooksaus was lekker kruidig en goed op smaak. Er werden meteen kommetjes met heet water en citroenen klaargelegd. Heel prettig. We hebben ook niet lang hoeven wachten op het eten. Een minpuntje is dat mijn bord aan de onderkant besmeurd was met spare ribs marinade.
De bediening is erg hartelijk en behulpzaam. Leuke jonge mensen. De algehele sfeer was leuk, het is knus en gezellig binnen. Dit is echt een tentje waar je naar binnen stapt als je bijvoorbeeld geshopt hebt en snel een hapje wil eten.
Nina V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2013
Nu aantal keer hier een poging gedaan. Maar helaas, de broodjes hier zijn echt slecht. 6 euro voor een klein niet goed afgebakken broodje, met parmaham. Ik vond 3 stukjes papier?! op mijn broodje. De parmaham was meer vetranden dan vlees. Om te huilen. Zonde.
Hans C.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2013
Slecht eten. Leek wel op een opgewarmde prak van gisteren. Trage bediening en slordig. Biefstuk was droog en zeker niet medium. Een slecht restaurant.
Olga M.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2013
Salade gerookte kip voor %u20AC 9,50 (!)bestond uit (1 soort) sla, paar plakjes tomaat, paar plakjes komkommer, paar plakjes ei en zes stukjes gebakken (!) kipfilet. Geen brood, geen dressing, verder niks. Schandalig hoge prijs, voor schandalig weinig en bovendien ontbreekt gerookte kip. Tot twee maal toe werd de bestelling en rekening vergeten, uiteindelijk bij de bar afgerekend waar barman je de rekening voor houdt zonder iets te zeggen en de andere kant opkijkt. Ik heb de indruk dat dit restaurant zojuist is overgenomen door entrepeneurs die niets van het restaurantwezen, laat staan de keten delifrance, weten.
Adijam .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2012
Zeer vriendelijke bediening, alles is mogelijk. Wij waren daar om verjaardagdag te vieren en als je wil afwijken van de kaart geen probleem. Zelfs verjaardagstaart van het huis gekregen en muziek erbij.
Eten echt lekker, alles vers en ruime hoeveelheden.
Prijs kwaliteitsverhouding ook helemaal goed. Je krijgt echt heerlijk eten voor een prima prijs.
Aanrader dus.