Délifrance Almere

Meer informatie over restaurant Délifrance Almere

Jouw recensie over het restaurant Délifrance Almere

Peter S.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2018
Délifrance aan het Stationsplein in Almere heeft een ruim terras en dat is maar goed ook want binnen lijkt het net op een klaslokaal van een schooltje in een ontwikkelingsland waarbij goedkoop meubilair dicht op elkaar gepropt staat. De dames in de bediening waren echter allervriendelijkst. De kaart bestaat uit eenvoudige gerechten zoals soepen, baguettes, wraps, salades, pizza's, tosti's, kipsaté en dergelijke. Voor de gehanteerde prijzen zijn ze redelijk maar verder niks bijzonders.
Ingrid H.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
We gingen eten en moesten 10 min wachten voordat de bestelling werd opgenomen en er werd gezegd dat we 15 a 20 min moesten wachten en dat op volgorde het eten werd klaar gemaakt, nou dat gebeurde dus niet. Ze. Pakten het bonnetje waar ze zin in hadden om te maken met hun handen en geen handschoenen aan en we moesten 45 min wachten voor ons broodje klaar was, terwijl er maar 5 bonnetjes hingen en we kregen geen bestek dus moesten we de sla met onze handen op eten. Toen we er iets van zeiden werden we afgebekt . Hier komen we dus nooit weer.
Jessie K.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2015
Oke het volgende vandaag ging ik eten bij delifrance never again service bagger eten bagger decor mwa namelijk wij kregen eten koud als de pest niet te vreten en bij de thee geen koekje bij de tonic geen citroentje bij de ijsthee geen citroentje en ijs terwijl dat er eel stond ik raad t niet aan echt niet!!!!!