DeliCity

Maandag t/m Vrijdag 16:00 - 22:00
Zaterdag en Zondag 12:00 - 22:00

Chris H.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Zaterdagavond, even heerlijk met z'n 2tjes uit eten. Voor een 3-mogelijkheden keuzemenu gekozen. Alles erg lekker. Qua eters zelf helaas niet zo druk, wel kwamen er regelmatig mensen binnen om af te halen. Qua buurt toch meer gezinnen met kinderen die liever thuis eten. Aan het personeel en eten ligt het niet. Aanrader voor de liefhebber van de Aziatische keuken.
Dionie .
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2016
Wij hebben een bestelling gedaan van een aantal menu's zonder vetsin. Even snel een hapje eten laten bezorgen. Het is netjes binnen een uur gebracht. Toen we aan tafel de tas opende zat er een briefje in met de mededeling "bami, nasi, kipsate en koe lo kai bevat vetsin, onze excuses". Waarom denkt u dat wij bestellen zonder vetsin? Meer dan de helft van de bestelling is niet eetbaar, schandalig. Dit heb ik nog nooit meegemaakt, maar jammer genoeg nu wel bij DeliCity. Ook op de klacht komt geen reactie.
Ben V.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2016
Wij wisten van tevoren al een beetje wat ons te wachten stond. Het eten wordt hier verzorgd opgediend en is heel smaakvol. Hier heerlijk gegeten voor een schappelijke prijs. De inrichting eveneens netjes en verzorgd. De bediening is correct en beleefd. Een echte aanrader dus. Wij
gaan hier zeker in de toekomst vaker dineren.
Emmy D.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2016
Gisteren kip loempia's gehaald.Dat mag die naam niet hebben. Door de jaren heen steeds minder kip te vinden maar heel veel tauge. Teleurstellend. Er wordt gesjoemeld met ingredienten.
Martha V.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2015
Vele jaren langs Deli City gelopen. We houden niet zo van Chinees eten.
Vandaag keek ik eens op de menukaart en zag tegen redelijke prijzen vele bijzondere gerechten. We zijn met 8 personen gaan eten en onze vrolijke kleindochter. Ieder heeft heerlijk gegeten. Peking eend, garnalen, fou yong hai,eendenborst, cha chieuw. Je kunt kiezen tussen b.v een hoofdgerecht of een combinatie van 2 of 3 gerechtjes. Ieder kan kiezen voor bami, nasi,mihoen erbij.
Leuk gepresenteerd op kleine schaaltjes. Heerlijk ijs toe. Vriendelijke bediening.
Ben V.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2015
DeliCity bevindt zich aan de boulevard van de Zevenhuizerplas, tegenwoordig de noordelijke sjieke woonwijk van Rotterdam.
Op een druilerige zaterdagavond worden we hartelijk verwelkomd in dit modern ingerichte restaurant.
We krijgen een rustig hoekje aangewezen en kunnen ons gesprek ongestoord voeren, een teken dat het anders alom aanwezige 'muzikaal behang' hier op een heel acceptabel niveau staat.
De drankjes, twee heerlijke glazen rode wijn komen bijna onmiddellijk, samen met een bakje verse kroepoek.
De prettige jongeman overhandigde ons de kaart met een uitleg over de gerechten.
Nadat we onze wensen kenbaar hadden gemaakt verschenen de gerechten uit de oosterse keuken in een prettig tempo.
Mooi opgemaakte borden met gegaarde stukken zalm, met 2 heerlijke garnalen spiezen, foe yong hai, ossenhaas en voor mij een heerlijk stukje eendenborst, smaakvolle nasi en bami een grote verrassing met een dikke knipoog naar het verre oosten.
Een in zijn klasse aan te raden chinees restaurant. Complimenten.
Wij hebben genoten van een culinaire avond. Bedankt.
Ria V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2014
De aankleding van de zaak was modern en niet zo geweldig.
Het eten en de bediening was top!!. Persoonlijke aandacht bij het bestellen en
een voortreffelijke gastheer!
We waren er met vrienden en het was geweldig.
De boulevard en gratis parkeren was een prettige bijkomstigheid.
Top kan ik zeker aanbevelen.
Huize010 .
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2013
Gisteren binnen geweest voor de lunch. Uitgebreide kaart met small dishes (een hoofdgerecht bestellen kan natuurlijk ook). Kwaliteit en versheid dik in orde evenals de vriendelijke bediening. Jammer voor de ambiance dat er niet meer eters aanwezig waren. Ik heb ook goede ervaringen met het afhalen en bezorgen van maaltijden. Dit is niet een standaard chinees maar meer aziatische fusion.
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2012
We hadden de verwachting van een normaal Chinees restaurant, maar werden echt verrast door de kwaliteit en veelzijdigheid van het eten. Erg vriendelijke bediening. Wij kozen voor het small dishes-menu en dit biedt erg veel keuze met veel verrassende (kleine) gerechten. Vooraf twijfelden of 3 kleine gerechten (plus voor- en nagerecht) wel voldoende zou zijn, maar dit was zeker het geval.