Delicees

Lange Geldersekade 8 3311 CJ Dordrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Delicees

De keuken van DeliCees In de keuken van DeliCees staat de liefde voor het product voorop. De gerechten zijn een mix van mooie ingrediënten, nieuwe technieken, maar ook respect voor de klassieke keuken met veel mediterrane invloeden van vooral Spanje en Italië. Restaurant DeliCees werkt met verse producten van het seizoen. Ontspannen Ons pand is statig (en met het pand zijn we heel blij), maar wij zijn niet statig! We vinden het belangrijk dat onze gasten zich op hun gemak voelen. In ons restaurant hangt een gemoedelijke sfeer en met onze persoonlijke aandacht hopen wij u een ontspannen en gezellige avond te bezorgen.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Delicees

• Kom je met de auto?
    Wij zijn gevestigd onderaan de toren van de 'Grote Kerk"
  • : beperkt in de directe omgeving maar op een afstand van 5 minuten bevind zich parkeergarage Spuihaven; Spuiboulevard 304 3311 GR Dordrecht

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag 18:00 - 00.00 uur

Jouw recensie over het restaurant Delicees

Lizette B.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Kwaliteit van het eten goed. Porties afgemeten. Jammer van de koekjes.
culinaireliefhebber .
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Hoe wil je het hebben dan, 10 gangen , geweldige wijnen ter begeleiding en als "echte" Nederlander aangenaam verrast door de jubileum prijs, vlotte charmante bediening en een keur aan smaken die voorbij komen.
Smaken die overduidelijk de passie en het vakmanschap van de kookbrigade eer aan doen.
Volledig aan onze trekken gekomen bedachten wij op weg naar huis, misschien maar niet meer voor €25 menu's te gaan , maar een keertje minder uit eten en dan naar dit restaurant of van vergelijkbare KWALITEIT!
carolien W.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
zalig gedineerd, vriendelijk en geduldig personeel! Voor herhaling vatbaar!
Pieter6625 J.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Heerlijk gegeten, in dit geval geen gebruik gemaakt van het verrassingsmenu (het oorspronkelijke visitekaartje van Delicees), maar a la carte drie heerlijke gerechten gekozen, én genoten! Verse ingrediënten, verfijnde smaakcombinaties, verrassende wijnen en een perfecte bediening (die niet elke vijf minuten komt vragen of alles naar wens is - is ook niet nodig want dat alles naar wens is is een zekerheidje)!
Ildikó R.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
De gerechtjes waren superlekker en er zaten weer hele mooie smaak combinaties bij. Alles ziet er superfris en mooi uit. Zoals altijd genoten!
Dhr. W. J. M.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
We hebben een geweldige avond gehad in een rustige omgeving, met heerlijk eten en heel vriendelijke, professionele bediening. Top!
Wybe M.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Verrassende en soms gedurfde combinaties in iedere gang. In een mooi, statig pand. Maar met een prettig informele bediening.
Henk R.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
We hebben een fijne avond gehad en lekker gegeten, maar de afrekening was wel even slikken............
Jeroen Z.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
Dit was de tweede keer bij Delicees. De eerste keer was voor de verhuizing. We vonden de eerste keer meer geslaagd. Als je van tevoren aangeeft niet van vis of ander zeevoedsel te houden, dan is een voorgerecht met kaviaar niet het eerste waar je aan denkt. Verrassingsmenu was redelijk, maar niet top. De bediening overigens wel.
Simone P.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
Heerlijk gegeten ,geweldige wijnen, echt een super avond gehad. Dank jullie wel.
Relumaro V.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Echt een aanrader...een TOPPER in Dordrecht...heerlijk gegeten 6 gangen verrasing menu..met wijn aragement.
mooie gerechten en ambiance.
Rogier R.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Toptent. Meerdere malen heerlijk gegeten hier. Een aanrader is het verrassingsmenu waar men kan kiezen uit 3 t/m 7 gangen incl wijnarregement. Mooi oud sfeervol historisch pand en uitstekende bediening.
Hanne M.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Vorige week hebben we weer eens gegeten bij DeliCees. Wat was het een feestje en wat hebben we genoten. We komen al jaren bij DeliCees, maar het was nu toch al even geleden. Het viel ons op dat het eten en de bediening weer verbeterd waren. De gerechten waren verrassend, zeer smakelijk en ook de kennis van de bediening was goed! We werden heel vriendelijk verwelkomd waardoor de avond meteen goed begon.
Ondanks dat DeliCees ook een menukaart heeft, kozen wij voor het vijfgangen verrassingsmenu. We begonnen met een aperitief (rosé cava) met een paar oesters en een plankje pata negra ham. Heerlijk! Na een gezellige avond gingen we laat in de avond de deur uit. Binnenkort komen we langs om Compartir op zondagavond te proberen!
Sophia D.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
heerlijk eten, vriendelijke bediening, mooie locatie, echt uit eten!
Harry S.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Mooi restaurant. Prachtige gerechten en prima wijn. Kennis van personeel verbluffend goed. Helaas werd het later op de avond steeds rumoeriger. Peijs van de drankjes wel pittig!
Arnoud G.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Goede smaakcombinaties en bijpassende wijnen. Met net iets meer durf en vollere smaken, zou dit restaurant nog hoger kunnen scoren. Mooi gelegen onder de grote kerk van Dordrecht.
Rob W.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Zeer goed gegeten en een leuke sfeer
Johanna S.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
Wat een fijne, correcte maar vooral vriendelijke bediening met kennis van zaken. Er werd duidelijk verteld wat er werd geserveerd. Echt heerlijk gerechten. Prachtig opgemaakt borden en sprankelende bijpassende wijnen. Beter kun je het niet krijgen. Als je hier negatief kunt worden moet je echt even naar jezelf kijken.
Jan S.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
We keken vol verwachting uit naar ons familie dineetje bij Delicees
We wilden onze gast uit Amerika laten genieten van de Hollandse gastvrijheid
Vlak voor vertrek naar het restaurant lieten twee van de tafelgenoten (93 en 87 jaar) het op het laatst afweten om fysieke redenen
Bij aankomst hebben wij ons hiervoor uitgebreid geëxcuseerd
Chagrijnig met ons te verstaan gegeven dat wij dit eerder hadden moeten melden omdat andere gasten nu niet konden komen.
De rest van de avond werden wij onvriendelijk aangekeken en soms zelfs ronduit bot bejegend.
We hebben ons geen moment welkom gevoeld.
Het eten was OK. De rekening gepeperd. De avond verpest.
Een gastheer/gastvrouw zou beter moeten weten.....
culinaireliefhebber .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
We hadden weer iets te vieren en besloten het bij Delicees te doen, wij kozen met 4 personen voor 5 gangen met het wijn arrangement.
Wel feest werd het , wat een smaken! , ongekunstelde fijne bediening , mooi restaurant en geweldige wijnen kwamen voorbij.
Wij hebben echt genoten en gelijk afgesproken dit nog eens te herhalen, .....wat een aanrader!!