Delicees

Lange Geldersekade 8 3311 CJ Dordrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Delicees

De keuken van DeliCees In de keuken van DeliCees staat de liefde voor het product voorop. De gerechten zijn een mix van mooie ingrediënten, nieuwe technieken, maar ook respect voor de klassieke keuken met veel mediterrane invloeden van vooral Spanje en Italië. Restaurant DeliCees werkt met verse producten van het seizoen. Ontspannen Ons pand is statig (en met het pand zijn we heel blij), maar wij zijn niet statig! We vinden het belangrijk dat onze gasten zich op hun gemak voelen. In ons restaurant hangt een gemoedelijke sfeer en met onze persoonlijke aandacht hopen wij u een ontspannen en gezellige avond te bezorgen.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Delicees

• Kom je met de auto?
    Wij zijn gevestigd onderaan de toren van de 'Grote Kerk'
  • : beperkt in de directe omgeving, maar op een afstand van 5 minuten bevind zich parkeergarage Spuihaven; Spuiboulevard 304 3311 GR Dordrecht

Maandag&Dinsdag gesloten
Woensdag t/m zondag 18:00 - 00.00 uur

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Bar , Wi-Fi
Uitmuntend
9,1
9,2

Jouw recensie over het restaurant Delicees

Henk V.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2018
vlotte bediening. precies afgestemd op ons tempo op verzoek kraanwater, wat wij altijd erg weten te waarderen
gerechten waren kustwerkjes en het smaakte ook nog
Rob K.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2018
Heerlijk gegeten, mooi wijnarrangement.
Een aanrader!
J.A.H. V.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2018
Verrassend, gastvrij en prima personeel.
Henk A.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Zaterdag 2 juni weer gegeten bij DeliCees. Was erg rustig, maar gerechtjes weer ouderwets lekker en verrassend. Blijft een feest om te zien wat Cees nu weer op je bordje serveert. Goed gegeten, lekker wijnarrangement van vooral Spaanse en Italiaanse wijnen, goed verzorgd en met kunde uitgeserveerd. Enige mogelijke verbetering is dat de amuses van ham, oesters en/of kaviaar wellicht aan vervanging toe is om ook daar te blijven verrassen. Met afstand beste restaurant van Dordrecht.
A. K.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Verder geen commentaar
Pieter B.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Een leuk restaurant! Een aanrader!
Rick K.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Het eten is heerlijk, apart en in de juiste hoeveelheden. Bediening is hartelijk, professioneel maar zeker niet afstandelijk. Het enige opvallende is dat er geen enkele keer is gevraagd of alles naar wens was.
Willem V.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Via een recensie in de NRC kwamen we een tijd terug bij Delicees. dat beviel goed, zodat we er nu met vrienden weer zijn gaan eten.
Ron D.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2018
weer heerlijk gegeten en weer voortreffelijke bediening en kundige uitleg van de gerechten en wijnen
Curly .
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Na vele goede verhalen hier gaan eten. Prachtige plek waarvan we beiden niet wisten dat het er lag.
Wij hebben 7 gangen gegeten en qua portionering was het precies goed. Voor mij een mooi alternatief voor asperges. Goede balans tussen vlees en vis en bijpassende wijnen waren mooi. Werd enthousiast vertelt.
Bediening was aanwezig maar niet storend. Er werd niet gevraagd of het gesmaakt heeft maar volgend de etiquette is dit ook ongepast en hoort dit niet. Wij vonden het heerlijk om samen te genieten van de smaken en niet steeds iemand naast de tafel te hebben. Qua kleding valt over te twisten maar vonden wij verder niet storend.

Wij hebben absoluut genoten van een geweldige avond.
Ronald T.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Mooie plek onder de Grote Kerk. Aan de ambiance ligt het niet. Wel aan de details. Een ontbrekend mes en niet geheel schoon mes. Portionering, het is vaker opgemerkt, echt aan de zeer magere kant. In vier gangen een mini stukje paling en een stukje langoustine. Dat kan stukken beter. Hoofdgerecht van piepkuiken, niet op smaak. 2 bijna rauwe worteltjes, tja. Dessert van aardbeien, 3 kleine stukjes aardbei en roomijs dat hangop van geitenyoghurt? bleek te zijn, het meisje in de bediening wist het ook niet. Uitleg bij de wijn beperkt zich tot het noemen van de druif en de streek. Dat kan ik ook van het etiket lezen. Geen enkele uitleg waarom dit type wijn bij dit gerecht. 6 gangen, en niet 1 keer vragen of het heeft gesmaakt. De bediening oogt rommelig en loopt niet bepaald over van enthousiasme. 1 jonge dame is nogal bloot gekleed, niets mis mee maar niet passend bij de ambiance. Helaas is de topper van de avond de rekening. Die is, voor het gebodene, aan de hoge kant, en wij zijn heus wel wat gewend. Kortom chef, hier is nog werk aan de winkel.
Willem D.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
Wederom gisterenavond met vrienden weer heerlijk, eigenlijk uitmuntend gegeten bij Cees en Ester. Hoe die het iedere keer weer voor elkaar krijgt weet ik niet, maar alles klopt gewoon. Bij ieder gerecht de juiste wijn heb ik vernomen van mijn tafelgenoten.
We zullen hier nog vele malen terug te komen om te genieten van de kookkunst van Cees en zijn team en de bediening van Ester en haar team.
Jannie S.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Goede stoel wwarin je moeiteloos in kan zitten de hele avond.
Marijke K.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Een chique restaurant op een prachtige locatie voor speciale gelegenheden
angelique A.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Heerlijke avond gehad met onze vrienden, alles top geregeld. Lieve bediening waar niets teveel voor was.
Richard V.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Heerlijk gegeten.
culinaireliefhebber .
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Weer een galavoorstelling, het was zelfs beter dan ik gewend ben, telkens wanneer ik denk het kan niet beter word ik toch weer verrast.
Top eten , voortreffelijke niet al te formele bediening en alle lof voor de begeleidende wijnen, op naar de volgende keer .
Peter F.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Top restaurant 7 gangen van de chef stuk voor stuk van grote klasse verrassende smaken en bereidingen
Bediening zeer adequaat heerlijke bijpassende wijnen in bob arrangement
Een top avond en een ster waardig
trees V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Op het eten na was alles perfect. Het eten was niet de kwaliteit die je van dit niveau restaurant mag verwachten.Het voorgerecht was smaakloos. Het hoofdgerecht bestond uit een ribeye,die niet te eten was vanwege het doorregen vet.
Ronald E.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2017
Zelden zo lekker gegeten de laatste tijd. Mooie locatie, eten prima en bediening top. We kozen voor het 3 gangen verrassingsmenu met bijpassend wijnarrangement en vervingen in eerste instantie het dessert door een kaasplankje. Dessert hebben we daarna bijbesteld. Eten was erg lekker, mooie porties en de wijnen prima. Naast de bestelde witte port bij het kaasplankje kregen we een Pedro Ximenez voor bij de laatste twee kazen, heel attent. Absoluut een aanrader en we komen zeker terug. Een algemene opmerking: bij de tegenwoordige receptuur is vaak bij de(snelle) toelichting niet altijd geheel te volgen. Is het een suggestie voor degenen die dat wensen het menu (achteraf) beschikbaar te hebben, zodat ingredienten beter naverteld kunnen worden?