Delice

46-A Willem de Zwijgerlaan 2582 ER Den Haag Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Delice

Marten F.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2015
Voor de lunch kan je hier terecht voor een prima geitenkaas salade. De sfeer op zondag is lekker Haags. Een bezoek aan het gemeentemuseum, ligt om de hoek, is een prima combinatie.
Jennifer B.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2015
Supergezellige lunchroom op de Fred. Lekker huiselijk en haags. Heerlijke, rijkbelegde broodjes. Service is niet super allert, maar als je alle tijd hebt (en die heb je, anders ga je niet in een lunchroom zitten :)) maakt het helemaal niet uit. Het verschil tussen een koffie verkeerd en een cappuccino zie je niet, maar de broodjes zijn echt zo lekker en het is er zo knus; ik blijf altijd terug komen en bestel gewoon een thee of een van de lekkere verse sapjes.
Eric S.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2015
De mensen van chic en delice hebben bij ons thuis een walking dinner verzorgd. Prima in orde, mooie kleine gerechten soms op de barbecue klaargemaakt. Alles op tijd en volgens afspraak, netjes gewerkt, keuken spic en span achtergelaten. Voor herhaling vatbaar.
Rfdesoet .
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2015
De service prima! Ze hebben het weer helemaal goedgemaakt. De vorige keer viel de bediening wat tegen en daar heb ik wat van gezegd. Delice heeft er vervolgens alles aan gedaan om het goed te krijgen. Hulde!
HaagseSmullers .
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2015
In deze gezellige lunchroom een feest gehad met walking dinner met allemaal huisgemaakte (h)eerlijke gerechtjes. Er heerst een soort familiesfeer onder het personeel, dat voelt heel bijzonder alsof je op visite bent bij vrienden. De inrichting is wit en hout, een soort Engelse country cottage sfeertje. Ik vond het een bijzondere ervaring
Renee S.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2015
We hebben hier laat op zondagmiddag geluncht, heerlijke geitenkaassalade en overheerlijke linzen-spinazie-fetaburger. Alles huisgemaakt en anders dan anders, eten met een ziel. Zullen nog vaak terugkomen, misschien wel om verjaardag te vieren. Jammer dat Delice om 5 uur dicht gaat, geen tijd meer voor koffie na.
ACSimmonds .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2014
Wat een onwijs gezellig tentje!
Alles wordt zelf gemaakt en de meisjes in de bediening waren allemaal erg vriendelijk.
Ik zie in andere recensies dat het broodje biefstuk met truffelmayo erg populair is. Ik had hem ook, wat een top broodje!
Oh ja, de appeltaart worteltaart zijn ook niet te weerstaan! Taarten zijn dan ook vaak uitverkocht tegen de middag.
Verder prima koffie en lekkere sapjes.
Zelfgemaakte cake bij de koffie.
Alles bij elkaar, echt een aanrader!
Angélique W.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2014
met 2 personen gaan lunchen, Zaak ziet er leuk uit wat binnen. lekker veel licht. Thee is van Kusimi, daar wordt je blij van. leuke kaart, uiteindelijk gekozen voor broodje biefstuk en salade met Thaise garnalen met de dressing ernaast. Wel even moeten wachten maar het was indrukwekkend, het broodje biefstuk was echt een groot broodje met veel lekkere koude plakjes biefstuk, de salade had helaas wel de dressing erover ( met de excuses van de serveerster, netjes, en het aanbod om een nieuwe te maken). Prijzen waren wel wat apart, broodje was rond de 6,50 ,mooie prijs maar de salade was 9,50 wat absoluut te veel was voor een paar garnalen. Vulling van harde koude broodcroutons is ook niet echt de bedoeling. Jammer.
Toilet moet echt even een renovatie hebben, roestvlekken op het fonteintje en zelfs stukken uit de wc bril, kan echt niet !! Te vies !
Daarnaast werd er aangegeven dat de menukaart op de website niet werkte. Nu 3 dagen later is dat nog steeds het geval zonder een melding of iets. Slordig !
Bianca V.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2014
Ik ga hier vaker met een vriendin kop koffie drinken nadat we de kinderen naar school hebben gebracht. Vaak met huisgemaakte taart. Vooral de carrotcake vind ik heerlijk. Bediening altijd vriendelijk en vrolijk. Voor mij de lunchroom in de buurt van de Fred.
Coby15 .
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2014
Leuke tent met gezellige bediening! Vooral het broodje biefstuk was heerlijk en de koffie ook. Prijs/kwaliteit verhouding is ook dik in orde. Als je op de Frederik Hendrik-laan bent is dit zeker een aanrader!
Dinnerqueen .
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2014
Dacht voor de afwisseling een keer Delice uit te proberen samen met mijn dochter. Was al bij de bestelling niet gecharmeerd van de serveerster, het lachje was ver te zoeken, dacht nog dat het alleen bij haar zo was maar helaas ook de andere serveerster had haar goede humeur niet meegenomen. Desondanks bestelde ik na de drankjes, 1 snee brood met beleg en 1 bruin broodje uit de oven met extra uien. Aangezien er 2 tafels binnen zaten begin ik na 25 minuten mezelf toch af te vragen waar mijn bestelling bleef. Ik liep daarom naar de toonbank en zag mijn broodjes eindelijk klaarliggen en liep terug om te gaan zitten en besloot niets over het lange wachten te zeggen. Na enkele minuten nog geen broodjes!! Besloot nu toch wel mn mond open te trekken en vroeg of ik mijn bestelling dan maar zelf kon pakken aangezien ik al een half uur aan het wachten was. De serveerster keek me aan met de bekende " als blikken konden doden" blik en gaf aan deze te komen brengen. Nadat ze de broodjes op tafel legde en pas daarna het bestek erachteraam kwam, zag ik geen uien erop dacht al vast moeilijk te onthouden geweest zo n extra ingredient! Besloot er wat van te zeggen en kreeg vervolgens een bakje met rauwe uien, alleen als het broodje warm met beleg uit de oven komt is het fijn als de uien ook mee genomen worden hierin en niet achteraf, dus nee laat maar die rauwe uien. Besloot aan mn broodje te beginnen die inmiddels niet meer warm was en zag ook nog eens wit ipv het gevraagde bruin! Dacht bij mijzelf hoeveel kan er mis gaan met 1 simpele bestelling, kreeg geen sorry voor het lange wachten, geen sorry voor het inmiddels koude broodje en geen sorry voor het vergeten ingredient dus u raadt het al iets zeggen over mn witte stokbroodje had dus totaal geen zin! Conclusie, nooit meer Delice en gelukkig valt er genoeg te kiezen op de "Fred" !
Annamaria H.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2014
Op een mooie centrale plek langs de Fred met in de zomer een mooi terras. Originele lunchkaart waar je met een gerust hart alles van kan bestellen want alles is even lekker. Heerlijke Kusmi thee.
Evi T.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2014
Ontzettend goede lunchroom in een leuke wijk van Den Haag. Vandaag 'sjiek brood' met oude kaas en de beste pesto ever (paprika cashewnotenpesto) gegeten! Het is wat krap maar wel superknus! Prima bediening en goede prijs kwaliteitverhouding!
P K.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2013
Nou, dat kom je niet veel tegen, een lunchroom waar alle medewerkers betrokken zijn. Niemand verwijst naar een ander en iedereeen heeft geduld, ondanks de drukte. Die drukte is ook te begrijpen want de lunchgerechten zijn bovenmodaal. We hadden 'stoer brood', biefstuk en lamsburger. Niets op aan te merken. Prijs kwaliteit verhouding in orde. Leuk punt ook zo tegenover die prachtige boekhandel Paagman.
Tina V.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2013
Weer eens geluncht bij Delice met een vriendin. We bestelden koffie verkeerd, cappuccino, een stuk wortelcake en een op het ook eenvoudig stokbroodje uit de over met kaas, tomaat en basilicum. Maar man, wat kunnen ze dat daar lekker klaarmaken! 17 euro voor 2 X koffie verkeerd en 2X cappuccino, een stuk cake/taart en een broodje, helemaal in orde! Flinke porties, goede prijs kwaliteit verhouding, met liefde klaargemaakt. Bediening vriendelijk en attent. Dit is een populair adres bij mijn kinderen omdat je de tosti's zelf kunt samenstellen. Wij komen zeker weer!
Gerrie V.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2013
Op een heel koude zaterdagmiddag geluncht met mijn nichtjes. Leuke kaart met een groot aanbod aan verse broodjes. Van de Italiaanse sandwich met pancetta, basilicumcrème en pomodori, de biefstuk met truffelsaus en rucola en de lamsburger met rozemarijnbrood en rode uienchutney, dik in orde. Op het gebied van service was er wel één en ander aan te merken. Tosti ham/kaas kwam zinder ham. Er werd geen bestek bij de broodjes gegeven dus dat hebben we zelf maar uit een mandje gehaald. Koffie verkeerd met een enorm voetbad, toen mijn nichtje om een doekje vroeg om wat koffie te deppen kreeg ze een nat vaatdoekje uit de emmer om de tafel zélf schoon te maken. Dat kan echt niet. Kortom: kwaliteit van de broodjes in orde, service kan een flinke stap maken. Prijs/kwaliteit broodjes en drankjes dik in orde.
Miranda H.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2012
Mmmmmmmm hier weer een heerlijke lunch gehad. Zelfgemaakte pompoensoep met geitenkaastoast en de kids een zelf samengestelde lekkere dikke tosti! De appeltaart is de lekkerste van heel Den Haag !