Speciale deals

Over het restaurant Delice

Rijkdom van de Noord-Afrikaanse keuken

De keuken is hier mediterraan met een nadruk op Tunesië. Wat dat in praktijk betekent? Gerechten die veel Noord-Afrikaanse elementen bevatten, zoals munt, amandelen, rozijnen, abrikozen, sesam. Als je op zoek bent naar een culinaire belevenis in een prachtige setting, dan ben je bij Delice aan het juiste adres!

Meer informatie over restaurant Delice

Dinsdag t/m Zaterdag 18:00 - 22:00
Zondag Gesloten

Uitmuntend
9,3
9,1

Jouw recensie over het restaurant Delice

Els T.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Waanzinnig lekker gegeten. Een absolute aanrader. En een hele gezellige bediening. Een topavond
peter J.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Lekker gegeten. Je kan blijkbaar in het weekend alleen maar een menu krijgen dus geen kaart. Je kan overigens wel iets anders krijgen mocht je het niet lusten.
Heerlijk gegeten waarbij de gerechten met zorg zijn bereid.
Goede bediening en dat tijd tussen de gerechten is prima. Zaak zat helemaal vol.
Louky T.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Een gastvrij ontvangst. Een goede en vriendelijk bediening. Een uitgebalanceerd menu met hele fijne smaken. Door al die heerlijke Tunesische kruiden prima gegeten prima gegeten.
Wil S.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Deelgenomen aan de AH actie. Verrassingsmenu was fantastisch. Drie gangenmenu voor 44 euro. Erg lekker gegeten in een rustige sfeer. Prima witte wijn. Erg vriendelijke bediening en aandacht. Prijs/kwaliteitverhouding is prima. Geen doorsnee restaurant. Komen hier zeker nog een keer terug.
georgemarrianne V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Heerlijk gegeten,hele vriendelijke bediening en mooie locatie,we zullen zeker nog wel eens terug gaan en onze vrienden of familie meenemen.
Annelies.visser1 V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel. Gebruik gemaakt van de korting met AH zegels.
De rode verlichting was erg nadrukkelijk aanwezig. De grote ruimte
van het restaurant was wat gezelliger geweest, als deze iets meer was opgedeeld.
Henriëtte R.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Het eten was ontzettend lekker, maar het waren wel kleine gerechtjes en daarom vond ik het toch wel vrij prijzig. We werden heel hartelijk ontvangen en ook zeer vriendelijk bediend. Iedereen zat gezellig te babbelen, de sfeer was prima. De wachttijd tussen voorgerecht en hoofdgerecht was zo lang dat we even "boter kaas en eieren" hebben zitten doen op een notitieblokje wat ik bij me had, ha ha! Maar de smaak was het wachten waard. Ik hou van Hollandse knusheid maar het restaurant was keurig maar nogal minimalistisch ingericht. Het rozige indirecte licht en de vele waxinelichtjes maakten het toch redelijk gezellig en behaaglijk.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Heerlijk gegeten! Persoonlijke aandacht van prettige bediening. Prettige ruimte tussen de tafels. De bank zat niet echt fijn. Glas wijn veel te duur!!
C. V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
We kiezen voor een 3-gangen verrassingsmenu.(er wordt geen menukaart getoond) en drinken 3 glazen witte wijn. Alles top!!!!!
We rekenen af 1x menu á euro 45,00 (2e is immers de aanbieding) en 3x wijn á euro 7,50 totaal 67,50.
We kijken de volgende ochtend eens op de website van het restaurant en ziehier: 3 gangen verrassingsmenu á 37,50 en open witte wijn á 4,50 per glas. Voor ons een werkelijke verrassing!!!!!!
Tia B.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
In tijden niet zo lekker gegeten. Heerlijke smaken, mooi samengesteld en opgemaakt.
Zeer vriendelijke bediening.
Enige verbeterpunt is de wachttijd, die was lang.
Fred D.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Onbegrijpelijk dat dit restaurant nog geen ster heeft!!! De kwaliteit is in alle jaren dat wij hier eten uitmuntend en de sfeer bijzonder goed. We hopen nog lang van de smaakvolle gerechten en goede service te kunnen genieten.
Erik D.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Wij komen hier al jaren. Het is altijd weer een feestje met een warm welkom. Ook gisteren hebben wij weer enorm genoten van de bijzondere gerechten die de eigenaar en chefkok maakt. Zoals altijd maakt het personeel een praatje met elke gast waardoor je je hier echt thuis voelt. Ga zo door!
Emma V.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Wij komen regelmatig in sterrenrestaurants, maar de gerechten komen qua smaak vaak niet in de buurt bij bijzonder smaakvolle menu's van de chefkok van Delice. Onze complimenten!
Ook de service en de ambiance zijn fantastisch. Daarom een 10 wat ons betreft!
Inge V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Eten was uitstekend, Alles smakelijk en goed bereid. We waren gekomen voor de kaart op internet maar konden alleen kiezen hoeveel gangen, niet wat we wilden eten. Ook in het restaurant was er een vreemd contrast tussen de intieme sfeer van het decor, en de luidruchtige gasten (zingen voor een jarige, hartelijk begroeten bekenden door de hele zaak heen).
amgbaan .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Het is erg heerlijk toeven. Het eten is erg apart en lekker. Zeker voor herhaling vatbaar! Vriendelijke ontvangst en gezellige sfeer.
Michiel D.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Gisteren een geweldige avond gehad in Delice. Zeer gastvrije ontvangst en zeer smaakvolle en verrassende gerechten. Ook de wijnen passen uitstekend bij de gerechten. Wij komen snel terug om ons opnieuw te laten verrassen door de kok!
Michiel D.
E V.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Gezellig gedineerd bij Delice. Deze zaak bestaat al 12 jaar. Keuze uit 3-4 of 5 gangen. Wij kozen voor een 3 gangen menu met een extra toevoeging. Keuze uit vis of vlees als hoofdmaaltijd. Mediterrane keuken waar gebruik wordt gemaakt van Tunesische kruiden. Heerlijk !! Zeker een aanrader !!,
Iris V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Zaterdag een top avond gehad in Delice. Genoten van een bijzonder verrassingsmenu. En een verrassing was het! Smaken waar je u tegen zegt!
Ook wat betreft service scoort dit restaurant een dikke 10!
Joke V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
De gerechten waren verrassend, lekker en mooi opgemaakt. Een nare verrassing wachtte ons echter bij het afrekenen: Gasten met een AH-bon blijken voor een 3-gangenmenu € 44,50 te betalen in plaats van de € 37,50 die op de website staat vermeld. Daarnaast werd ons € 3,95 berekend voor 2 glazen kraanwater en ook dat was een minder welkome verrassing. Doordat er geen menukaart is, heb je tevoren geen duidelijke informatie over de prijzen van hetgeen je bestelt.