Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Delice

Rijkdom van de Noord-Afrikaanse keuken

De keuken is hier mediterraan met een nadruk op Tunesië. Wat dat in praktijk betekent? Gerechten die veel Noord-Afrikaanse elementen bevatten, zoals munt, amandelen, rozijnen, abrikozen, sesam. Als je op zoek bent naar een culinaire belevenis in een prachtige setting, dan ben je bij Delice aan het juiste adres!

Meer informatie over restaurant Delice

Dinsdag t/m Zaterdag 18:00 - 22:00
Zondag Gesloten

Uitmuntend
9,2
9,1

Jouw recensie over het restaurant Delice

zoutendijk.jannie .
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Zeer gastvrije ontvangst heerlijke vers klaargemaakte gerechten en prachtige borden en vriendelijke mensen Een aanrader zeker voor herhaling vatbaar!
Willy P.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Het eten was verfijnd en erg lekker; wij hadden het vismenu. De hoeveelheden waren goed gekozen. Iets meer aandacht voor het drinken zou het geheel nog beter maken. Zo was er bijvoorbeeld geen keuze bij het bier, ook geen bier uit Tunesië dus. En een nieuwe tonic inschenken in het oude glas met daarin gesmolten ijsblokjes hoort niet natuurlijk. Maar verder alle waardering.
Roy D.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Heerlijk gegeten, mooie wijnen en vriendelijke bediening.
Marcel B.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Heerlijk gegeten
Astrid H.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
We hebben samen met vrienden gegeten en het was een ontzettend gezellige avond, met heel erg lekker eten. De ontvangst was prima, de jongedame is allervriendelijkst en de sfeer en uitstraling van het restaurant is prettig. We hadden het verrassingsmenu vis via de AH kaartactie met als extra tussengerecht een pasteitje van kip, met amandel en rozijnen. Alles smaakte verrukkelijk en het was prachtig geserveerd. Voor de prijs-kwaliteitsverhouding gaf ik 'prima' aan, maar zonder de actiekaarten was het wel erg prijzig geweest voor een etentje. Dat doe je niet wekelijks!
Céline V.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Afgelopen weekend heerlijk gegeten bij Delice. Zeer vriendelijke bediening en fantastische gerechten. Helaas wonen we niet in de buurt, maar anders kwamen wij hier elke week een hapje eten!
Marjolijn B.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Als altijd heerlijk gegeten bij Delice. Ditmaal, met het AH menu, iets minder Noord-Afrikaanse invloeden, maar wel subtiel en heerlijk menu. Vriendelijke bediening en prettige witte huiswijn.
Pim H.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Heerlijk gegeten en gastvrij ontvangen in een prachtig restaurant. Verrassend menu met heerlijke smaken: echte aanrader!
Marie S.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Vriendelijk ontvangst. Mooie zaak. Wij kregen heerlijk brood vooraf. Wij hadden via de AH actie geboekt en kregen de verrassing van de kok, nou super. De verhouding van de gerechten waren goed op elkaar afgestemd, maar prachtig opgemaakt. Wij kwamen uit Arnhem, dus een stukje rijden, de moeite waard en gaan gauw een keertje terug.
Van Daelen .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Afgelopen weekend bij Delice gegeten en we zijn nog steeds aan het nagenieten van de smaakvolle gerechten, heerlijke wijnen en de fantastische bediening!
Daphne D.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Verrukkelijk gegeten en dat gold voor alle drie gangen! Verse ingrediënten, zeer verzorgd opgemaakte borden. Heel attente bediening. Echt een aanrader!
Hettie R.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Zoals elke keer was het weer heel gezellig! De aparte smaak van het Tunesische eten blijft verrassend, heerlijk!
De bediening was wederom heel goed, heel persoonlijk!
We hebben weer echt genoten van de zalige smaken met de reuze gezellige bediening!! Het is elke keer weer een feestje, echt TOP !!!!!!
Alex B.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
Top restaurant!
Pas twee keer bij Delice gegeten, maar we zijn al helemaal verkocht aan dit restaurant. Goede sfeer, prachtige en smaakvolle gerechten en uitstekende bediening. We hebben inmiddels al een derde reservering staan. Onze complimenten!
Annemijn V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Fantastisch restaurant met geweldige service!!
Het personeel heeft persoonlijke aandacht voor de gasten, waardoor je je meer dan welkom voelt. Daarnaast zijn de gerechten in combinatie met de bijpassende wijnen goddelijk.
Een welverdiende 10!
Michel V.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Heerlijk gegeten bij Delice in Maarssen. De gerechten waren zeer verfijnd en bijzonder. De bediening was top en uiterst vriendelijk. Ook was er een ontspannen sfeer in de zaak en niet luidruchtig. Zeker een aanrader! Wij komen zeker terug. Michel & Joyce.
Michel V.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Heerlijk gegeten bij Delice in Maarssen. De gerechten waren zeer verfijnd en bijzonder. De bediening was top en uiterst vriendelijk. Er hangt een ontspannen sfeer in de zaak. Zeker een aanrader. Wij komen zeker terug. Michel & Joyce
Hettie R.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
Het was erg goed eten, aparte, maar heerlijke smaak. Goede sfeer en erg vriendelijke bediening! Zoals altijd als we er komen! Complimenten!!
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
uitstekende ontvangst en begeleiding bij maaltijd keuze.prima verzorgd.Mooie entourage en prettige sfeer!We komen terug!
auke.deboer .
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
De bediening is erg vriendelijke en behulpzaam. De gerechten zijn originele en heerlijk van smaak. Echter wel prijzig...
Wij hebben hier gegeten met de restaurantactie, anders zou het wel te duur zijn geweest.
Tine V.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Verrassingsmenu . Extra gang erbij maakte het helemaal af. Superlekkere gerechten die er ook nog eens erg mooi uitzagen!