Over het restaurant Delice

De keuken van Delice is mediterraans met de nadruk op al het lekkers uit Tunesië. Op de kaart staan veel gerechten met een Noord-Afrikaanse tint, zoals verse munt, amandelen, rozijnen, abrikozen en sesam. Smaken en ingrediënten uit het vaderland van de gastheer zelf. Als je op zoek bent naar een culinaire belevenis in een prachtige trendy setting, dan ben je bij Delice aan het juiste adres!

Meer informatie over restaurant Delice

Dinsdag t/m Zaterdag 18:00 - 22:00
Zondag Gesloten

Uitmuntend
9,4
9,2

Jouw recensie over het restaurant Delice

Michael J.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Heerlijk eten, uitstekende service!
Patricia V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Zoals altijd fantastisch gegeten! Heerlijke combinatie van Franse keuken met Noord-Afrikaanse invloeden.
Bert K.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2018
Delice presteert al jaren op hoog niveau. Ook dit keer heerlijk gegeten en zoals altijd uitstekende bediening!
Jolanda Janssen J.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Heerlijk gegeten! En leuk dat je wordt verrast met gerechten uit Tunesië. Een echte verrassing in Maarssen..
Rob D.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2017
Lekker gegeten. Was apart.
Jenique T.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Heerlijk gegeten! Alles vol van smaak echt een aanrader voor een culinaire maaltijd
rolien S.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2017
Delice is een absolute aanrader, geen doorsnee restaurant, maar je krijgt hier hele speciale hapjes met zeer veel zorg bereid. Er is geen a la carte maar een keuze uit 3, 4 of 5 gangenmenu. Laat je verrassen door de Tunesische kok/eigenaar, en je zult er geen spijt van hebben. Wij namen een 4 gangen menu, met gerechten die uitstekend op elkaar afgestemd waren, goed gekruid met noordafrikaanse specerijen, en precies de goede hoeveelheden. Ik kan me voorstellen dat de kok elke dag een ander menu voorschotelt, dus ik kom zeker nog een keer terug.
Verder goede rustige sfeervolle ambiance, hoewel er op een doordeweekse avond niet veel bezoekers waren, een beetje stil. Uitstekende, vriendelijke en efficiente bediening aan tafel.
Echt een aanrader!
Matthieu O.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2017
Uitstekende gerechten, en een zeer charmante gastvrouw
Mike V.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
Op 9 december het driegangenmenu gegeten. Amuse een beetje aan de flauwe kant, maar de drie gerechten waren echt top. Wie van vis houdt kan zijn hart hier ophalen, goede bijpassende wijnen. Bediening is vlot en vriendelijk, het enige dat ik kan bedenken waar winst te behalen is, is de sfeer in het restaurant; dat zou een tikkie gezelliger kunnen. We gaan zeker weer
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Heerlijk gegeten. Heel vriendelijk personeel. Komt gewoon even naast je zitten om de gerechten uit te leggen. Super! We komen hier zeker terug.
Els V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Waanzinnig lekker gegeten. Een absolute aanrader. En een hele gezellige bediening. Een topavond
Peter J.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Lekker gegeten. Je kan blijkbaar in het weekend alleen maar een menu krijgen dus geen kaart. Je kan overigens wel iets anders krijgen mocht je het niet lusten.
Heerlijk gegeten waarbij de gerechten met zorg zijn bereid.
Goede bediening en dat tijd tussen de gerechten is prima. Zaak zat helemaal vol.
Louky T.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Een gastvrij ontvangst. Een goede en vriendelijk bediening. Een uitgebalanceerd menu met hele fijne smaken. Door al die heerlijke Tunesische kruiden prima gegeten prima gegeten.
georgemarrianne V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Heerlijk gegeten,hele vriendelijke bediening en mooie locatie,we zullen zeker nog wel eens terug gaan en onze vrienden of familie meenemen.
Wil S.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Deelgenomen aan de AH actie. Verrassingsmenu was fantastisch. Drie gangenmenu voor 44 euro. Erg lekker gegeten in een rustige sfeer. Prima witte wijn. Erg vriendelijke bediening en aandacht. Prijs/kwaliteitverhouding is prima. Geen doorsnee restaurant. Komen hier zeker nog een keer terug.
Annelies.visser1 V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel. Gebruik gemaakt van de korting met AH zegels.
De rode verlichting was erg nadrukkelijk aanwezig. De grote ruimte
van het restaurant was wat gezelliger geweest, als deze iets meer was opgedeeld.
Henriëtte R.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Het eten was ontzettend lekker, maar het waren wel kleine gerechtjes en daarom vond ik het toch wel vrij prijzig. We werden heel hartelijk ontvangen en ook zeer vriendelijk bediend. Iedereen zat gezellig te babbelen, de sfeer was prima. De wachttijd tussen voorgerecht en hoofdgerecht was zo lang dat we even "boter kaas en eieren" hebben zitten doen op een notitieblokje wat ik bij me had, ha ha! Maar de smaak was het wachten waard. Ik hou van Hollandse knusheid maar het restaurant was keurig maar nogal minimalistisch ingericht. Het rozige indirecte licht en de vele waxinelichtjes maakten het toch redelijk gezellig en behaaglijk.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Heerlijk gegeten! Persoonlijke aandacht van prettige bediening. Prettige ruimte tussen de tafels. De bank zat niet echt fijn. Glas wijn veel te duur!!
C. V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
We kiezen voor een 3-gangen verrassingsmenu.(er wordt geen menukaart getoond) en drinken 3 glazen witte wijn. Alles top!!!!!
We rekenen af 1x menu á euro 45,00 (2e is immers de aanbieding) en 3x wijn á euro 7,50 totaal 67,50.
We kijken de volgende ochtend eens op de website van het restaurant en ziehier: 3 gangen verrassingsmenu á 37,50 en open witte wijn á 4,50 per glas. Voor ons een werkelijke verrassing!!!!!!
Tia B.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
In tijden niet zo lekker gegeten. Heerlijke smaken, mooi samengesteld en opgemaakt.
Zeer vriendelijke bediening.
Enige verbeterpunt is de wachttijd, die was lang.