Over het restaurant Delice

Rijkdom van de Noord-Afrikaanse keuken

De keuken is hier mediterraan met een nadruk op Tunesië. Wat dat in praktijk betekent? Gerechten die veel Noord-Afrikaanse elementen bevatten, zoals munt, amandelen, rozijnen, abrikozen, sesam. Als je op zoek bent naar een culinaire belevenis in een prachtige setting, dan ben je bij Delice aan het juiste adres!

Meer informatie over restaurant Delice

Dinsdag t/m Zaterdag 18:00 - 22:00
Zondag Gesloten

• Af te huren , Airconditioning , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Wobke P.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Verrassende gerechten die heerljk smaakten, dus complimenten aan de keukenbrigade. Ook de bediening was keurig, attent en niet opvallend aanwezig zo hoort het.
Het enigste minpuntje vind ik dat als je een broodje met smeersel vooraf krijgt, je dit wel op je rekening krijgt gepresenteerd, terwijl dit niet van te voren wordt gemeld.
villa1230 .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
het is knap dat er in elk van de vier gerecht en en eigen smaakkarakter is. Mooi opgemaakte borden. Wij namen een tussengerecht van amandelen, kip en kruiden in een filodeegje, zeer smakelijk. Het is de derde keer dat wij hier waren en dat is zeker net de laatste keer.
Lucien61 .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Echt culinair eten bij Delice. Ik zou zelf nooit naar een tunenisch restaurant gegaan zijn, maar mede dankzij de recenties en de mogelijkheid zie de AH restaurant bonnen biedt, kan je eens wat uitproberen, wat dan toch niet al te veel geld gaat kosten. Is geen goedkoop restaurant, maar je krijgt echt kwaliteit en bijzonder goed eten. De eigenaar is echt een topkok op zijn gebied. Hij heeft het aantal tafels wat teruggebracht zodat de gasten allen de aandacht krijgen die ze verdienen. En dat merk je terug, zowel in de sfeer, persoonlijke aandacht en het eten. Ben er twee keer geweest en is beide keren erg goed bevallen.
FRIS .
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Bij de vorige AH-restaurantactie waren we zeer te spreken over Delice, daarom kwamen we terug. Om te beginnen met het verrassingsmenu: het voorgerecht was makreel, lekker, maar makreel heeft een overheersende smaak, dus het hoofdgerecht zeebaars smaakte als meer makreel. Het dessert vijgen-dadelijs met spekkoek was vooral zoet.
Onze tafel kreeg bij elke nieuwe binnenkomende gast via de deuropening een vlaag koude lucht, niet prettig. Tegenover ons zaten gasten naast het losse garderobe rek, dus elke keer als iemand z'n jas wilde ophangen of terugpakken .....juist, voor hun ook niet prettig. De wachttijd voor het nagerecht was te lang.
Omdat de dame aan het tafeltje naast ons dank zij haar wijnarrangement wel heel erg luid sprak, verhuisden we naar een bank achter in de zaal voor onze koffie. Hoewel de gastvrouw zei dat ze het gezellig vond, kwam ze niet langs voor onze koffie. Dus uiteindelijk hebben we betaald en zijn we vertrokken. Wij komen niet meer terug.
mirandakant70 .
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
Wij hebben een heerlijke avond gehad. De gerechten zagen er allemaal heel mooi uit. Werden op een vriendelijke en enthousiaste manier toegelicht en waren bijzonder smakelijk. Wat wordt er hier met zorg en aandacht voor de klant gewerkt. Kortom, TOP avond en zeker voor herhaling vatbaar.
ernestjoris .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Na een hartelijke ontvangst en een glas goede huiswijn tegen een redelijke prijs, begon ons verrassingsmenu. We hadden twee keer vis die heerlijk gemarineerd was en met een uitstekende cuisson prachtig op het bord lag. De smaakopbouw van de beide gerechten was echt zoals die moest zijn. Het menu is aan de prijs maar de kwaliteit is er zeker naar. De mediterraan Tunesische keuken (met een twist naar Nederland) met Nederlandse koks was zeer aangenaam. De gastheer is terecht trots op zijn restaurant met een jonge keuken en idem bediening die ervaren genoeg is om je als gast hier thuis te voelen. We hebben een heerlijk avondje gehad.
Selma V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Erg lekkere gerechten met byzondere smaken. Bediening prima, hartelijk en vriendelijk. We hebben het AH-menu gegeten met een extra tussengerechtje. Als ik een klein min-punt moet noemen: voor- en hoofdgerecht beiden vis, een stukje vlees was ook lekker geweest. Maar.... we komen zeker een keer terug zonder AH-zegels
Jacob H.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Binnenkomst met handdruk van gastheer was al prima, eten erg goed. De huiswijn uitstekend.
Afstand tussen de tafeltjes prima (zie je wel eens anders bij restaurants met banken).
Fijne avond gehad.
Ingrid B.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Gisteren samen met een vriendin gegeten, was lekker! Het was met de AH aktie , dit was een verrassingsmenu, niet echt een verrassing omdat er niet veel is veranderd de laatste 4maanden in het menu...
Ik vind wel de prijs voor een 3 gangen menu aan de hoge kant € 44,50,!
plock .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Eten bij Delice is een heerlijk avondje uit, dat kunnen wij na ons bezoek van gisteravond bevestigen. Heerlijke en eerlijke producten in een sfeervol restaurant met fantastische bediening. De kaart is niet overdreven groot, maar bevat meer dan genoeg keuze om een heerlijk menu samen te stellen. De opmerkingen als" je moet lang wachten tussen de gerechten" zegt meer over de schrijver dan over Delice. Je gaat hier eten om een heerlijk avondje uit te hebben, niet om binnen een uur weer buiten te staan!
Hedy T.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Eigenlijk hoeven we nooit lang te zijn met onze waardering voor Delice want het is altijd uistekend. De maaltijden zeer verfijnd en bereidt met verse ingrediënten en goede smaken. De service kun je niet verbeteren want deze is van de hoogste kwaliteit. Dank voor een gezellige avond
claudia S.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Goed eten waarin noord-Afrikaanse smaken moeiteloos samengaan met de westerse keuken. Traditioneel maar toch modern. Vriendelijke bediening en erg leuk dat de chef regelmatig een praat je maakt. De inrichting is strak maar toch sfeervol. Wij komen nog een keer terug.
Annemieke W.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Deze week met een vriendin bij Délice wezen eten met de AH actie. Ik had op de website begrepen dat er een keuzemenu zou zijn, maar dit bleek een verrassingsmenu. Er werd echter wel rekening gehouden met wat we niet lustten en de gerechten waren stuk voor stuk erg lekker! Gezellige, informere sfeer ook in het restaurant en vlotte, vriendelijke bediening. Een geslaagde avond dus!
Esther O.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Gisteren gedineerd bij Delice. Wat een aangename verrassing was dit! Zeer gastvrije en kundige bediening, fantastische keuken met verfjnde smaken en prachtige presentatie, goede wijnkaart en een heerlijke wijn gedronken (Amarone) en een heel gezellige sfeer. Een absolute aanrader dus!
Marsen .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
AH actie. Bediening was een beetje vreemd, niet erg hartelijk. De wachttijd tussen de gerechten was te lang. Bij de vraag naar een karaf water was de mededeling dat ze alleen flessen water verkochten maar wel een glas kraanwater konden brengen. Dit waren heke kleine glaasjes waardoor we steeds nieuwe moesten vragen. Het eten was goed, bijzonder was wel dat zowel het vlees, lam, als de vis op dezelfde bulgur werd geserveerd. Wij komen hier niet terug helaas.
Maria B.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Wij waren hier met de AH-dineractie en hebben heerlijk gegeten. Verrassende smaakcombinaties, mooi opgemaakte gerechten en hele prettige bediening. Een aanrader.
Nienke .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Heerlijk gegeten! Verrassende, lekkere gerechten. Service was prima, moesten alleen lang op het hoofdgerecht wachten (voor en dessert ging wel vlot). Komen zeker nog een keer terug!
SergioSanchez .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Heerlijk gegeten in dit gezellige en warme restaurant. Mooi geserveerde gerechten. Super bediening. Nog even met de vriendelijke kok gepraat. Delice is absoluut een aanrader!
Michiel V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2016
lekker gegeten maar niet erg bijzonder. Erg vriendelijke en gastvrije ontvangst en bediening. gevraagd om bijpassende wijnen bij de gerechten maar dat bleek bij elke gang dezelfde huiswijn te zijn.
Frank B.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2016
Wij zijn hier terecht gekomen via iens/ah actie. Het menu was erg smaakvol, mooi opgemaakt en verrassende combinaties. Helaas hebben wij de wijnen niet kunnen proeven (zwanger), maar dat doen wij zeker de volgende keer. De dame in de bediening was ontzettend vriendelijk en vakbekwaam. Heerlijke avond gehad!