Delice

Kaatsbaan 25 3601 EB Maarssen Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 44.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
  • Nagerecht
      Verrassingsnagerecht
      Verrassingsnagerecht

Over het restaurant Delice

De keuken van Delice is mediterraans met de nadruk op al het lekkers uit Tunesië. Op de kaart staan veel gerechten met een Noord-Afrikaanse tint, zoals verse munt, amandelen, rozijnen, abrikozen en sesam. Smaken en ingrediënten uit het vaderland van de gastheer zelf. Als je op zoek bent naar een culinaire belevenis in een prachtige trendy setting, dan ben je bij Delice aan het juiste adres!

Meer informatie over restaurant Delice

Dinsdag t/m Zaterdag 18:00 - 22:00
Zondag Gesloten

Uitmuntend
9,1
9,2

Jouw recensie over het restaurant Delice

Maike V.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
Met een groep van acht personen hebben wij allemaal een super avond gehad. Er werd overal rekening mee houden. Zwangerschap, vegetarisch en glutenvrij! Heel knap want het menu bestaat uit 10 verschillende gerechtjes. wijnen zijn goed. service en muziek zijn fijn niet te aanwezig. Overal is er rekening mee gehouden om de gasten een fijne avond te laten beleven. En dat is echt goed gelukkig. Bedankt team Delice
Charlotte F.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
De sfeer in Delice is heel aangenaam. Het personeel erg vriendelijk!! Het eten was ook smakelijk, maar eerlijkheidshalve stond de gevraagde prijs ervoor er niet mee in verhouding . Wij deden mee aan de AH restaurantactie en betaalden dus voor één menu. De prijs hiervan was € 44,50, voor slecht vijf smeerseltjes met wat brood, vier hartige hapjes en als dessert twee bolletjes ijs. De actie 2 =1 was dus zeer welkom. Sfeer is goed, met aanpassing van prijzen in dat opzicht dan ook voor herhaling vatbaar!
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Isabelle D.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2018
Delice is een restauranr waar jij voel heel erg welkom door de gastvrouw en de eigenaar. We hebben heerlijk gegeten en de interieur van het restaurant is chic en sfeervol. Kortom als jij wil heerlijk eten in een gezellig sfeer, deze restaurant is perfect
Marie-Anne T.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Wij gingen voor een 3 gangen keuzemenu volgens de website van Iens, maar het was een verrassingsmenu met 10 verschillende hapjes. Dit menu was ronduit teleurstellend en leek meer op hapjes voor bij de borrel. Voorgaande keren was menu uitstekend en heel jammer dat ze op nieuwe hapjeskaart zijn overgestapt. Kwaliteit is ver beneden de maat en ook prijs-kwaliteit verhouding is zoek nu. € 44,50 kan echt niet voor 5 schaaltjes met smeersels, 2 keer pita brood, 1 schaaltje zeebaars met nauwelijks groenten, 1 schaaltje met kipdijfilet en 2 bolletjes aardbeienijs als dessert. Op de rekening werd voor een fles witte wijn van € 25,- ook nog € 34,50 gerekend en toen was de maat vol! Voor ons geen Delice meer.
Margot I.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2018
Wij hebben vanavond een AH verrassings-- menu genuttigd. Vijf maal schoteltjes en bakjes met heerlijke hapjes geserveerd. Alles en zeker ook het nagerecht was goed klaargemaakt, alleen de kebab vond ik te gekruid en te zout. Ook de wachttijd kan beter.

Bij het afrekenen, toch vervelend, dat de yums korting niet op de rekening stond en wij er zelf om moesten vragen.
A. V.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2018
Heerlijk menu besteld bestaande uit diverse kleine gerechtjes met vis (zelden zo genoten van vis), mals vlees, verse dips. De aanbevolen wijnen passen goed bij de gerechten en de porties zijn precies goed! Leuk detail: mocht je iets niets lusten, de chefkok, vindt het geen probleem als de gerechtjes ook los worden bijbesteld.
Goede service en zeer vriendelijk en gezellig personeel! Wij komen hier graag!
R H.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Het menu was teleurstellend en leek meer op hapjes voor bij borrel. Voorgaande keren was menu uitstekend en heel jammer dat ze op nieuwe hapjeskaart zijn overgestapt. Kwaliteit is echt stukken minder nu. Ook prijskwaliteit verhouding is echt zoek nu. Jammer....snel terug naar vorige kaart
Marja B.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2018
Na de vorige ah actie een geweldige ervaring bij Delice gehad. Daarom nu vrienden meegenomen, maar de gerechten waren op het eerste gerecht na over het algemeen saai en veel te zout. Weinig groente, Misschien lag onze verwachting te hoog, maar dit was zeer teleurstellend.
Frans O.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2018
Nieuwe formule met een groot aantal hapjes is verrassend lekker
Jeroen K.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
We komen hier sinds enkele jaren en elke keer geweldig eten en ontzettend goede service. Wij blijven komen!
Peter E.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Voor de tweede keer dit jaar naar Delice ivm eerste hele goede ervaring met 5 gangen verrassingsmenu! Nu met m’n ouders en hoge verwachtingen ivm eerste ervaring . Ja wel nu met Ah bonnen maar dat moet toch juist reclame zijn..?! Helaas bleek eea aangepast en kregen wij een mezzes menu. Normaal 29,95 per persoon. Was goed qua smaak maar echt geen diner waardig! Meer een borrelhap.. service prima en wijnen ook. Maar wij moesten 44,50 afrekenen ipv 29,95 euro pp. Door de Ah actie dus geen helft van 29,95 maar de helft van 44,50. Dus eerst 50 % er bovenop gooien en dan korting geven.. Feitenlijk dus maar 25% korting geven .. erg jammer allemaal na de eerste ervaring. Ik zou zeggen doe lekker niet mee met zo’n actie dan en blijf bij de oude menu’s . Wij willen gewoon lekker uit eten en geen verlakkerij.. sorry ff niet meer Delice voor ons!
Michel V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
Wederom heerlijk en gezellig gegeten bij Delice. De gerechten waren anders dan de vorige keer. Zo blijft het een aangename verrassing. De bediening is altijd zo vriendelijk en spontaan.
We komen snel weer langs.
Bert-jan B.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
Lekker gegeten, goede ambiance. Prijs kwaliteit: best aan de prijs voor wat er wordt geboden.
Esther V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2018
Afgelopen zaterdag heerlijk gegeten! Nieuwe kaart met gevarieerde Mediterrane gerechtjes , waardoor je alles kunt proeven! Malse kippendijen, heerlijke octopus, maar ook keuze uit vegetarische dips! Kortom echt een aanrader! Zeer vriendelijke en gezellige bediening, je bent hier echt een avondje uit.
Femke V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2018
Zeer bijzondere smaken en overheerlijke dips. Allemaal even vers en mals! Leuke bediening en goede sfeer! Wij komen hier zeker terug.
Leonie B.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Gastvrouw was fantastisch. Eten was zeer mager, zijn geen grote eters maar gingen met trek de deur uit. Brood was top maar bleek ook eerste gang te zijn, terwijl dit vaak een extraatje is voor op tafel. Bij afrekenen zat personeel op de bank voor de bar met telefoon, niet echt uitnodigend in horeca. De gastvrouw/manager(?) (Halflang stijle haren) verdient een dikke pluim en complimenten: ze weet hoe ze met gasten om moet gaan en weet hele lekkere wijnen te serveren. Zij zou goed passen in een hoger niveau restaurant. Prima restaurant voor een doorsnee etentje.
Co V.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2018
Erg goed en lekker gegeten. De nieuwe kaart met de mezzes biedt een heerlijke gelegenheid om veel verschillende smaken te proeven Zeer prettige bediening.
Roland O.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Hebben hier heerlijk gegeten. Prijs ligt vrij hoog, maar de kwaliteit is goed. Uitleg bij de gerechten. Sfeervol restaurant. muziek uit het land van herkomst op de achtergrond, wat de sfeer versterkt. Op het eind kwam de kok/eigenaar even een praatje maken. Komen nog een keer terug
Rosemarie D.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Op basis van de hoge score de reis naar Maarssen gemaakt voor het driegangen AH menu. Helaas viel het ons tegen. We hadden vertraging en dus veel trek. We vroegen alvast om een broodje. Gastvrouw zei dat er brood en dips aankwamen. Na lang wachten nogmaals gevraagd, en toen het kwam hebben we het heerlijk opgesmuld. Maar... dat brood bleek ons voorgerecht! Wisten we niet en daardoor toch beetje jammer. Vervolgens kwam er een tapasschaaltje met witvis, erg lekker. Daarna drie tapasschaaltjes met aardappeltjes, kipstukjes en twee kebabspiesjes. Toen dat op was, vroeg de gastvrouw of het voldoende was. Wij vonden het een gekke vraag en niet echt voldoende, en gaven ook aan de groente te missen. Gastvrouw zei dat de groenten al in het voorgerecht zaten. Doelde ze op 1 van de dipjes?? Gelukkig volgde er nog een dessert. Nou, daar ging het helaas echt mis. Het bleek een bolletje ijs met een takje munt. Sorry, maar dat krijgen mijn kinderen na een kindermenu. Had meer verwacht na de goede verhalen... Uitgekleed menu