Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Delice

Rijkdom van de Noord-Afrikaanse keuken

De keuken is hier mediterraan met een nadruk op Tunesië. Wat dat in praktijk betekent? Gerechten die veel Noord-Afrikaanse elementen bevatten, zoals munt, amandelen, rozijnen, abrikozen, sesam. Als je op zoek bent naar een culinaire belevenis in een prachtige setting, dan ben je bij Delice aan het juiste adres!

Meer informatie over restaurant Delice

Dinsdag t/m Zaterdag 18:00 - 22:00
Zondag Gesloten

• Af te huren , Airconditioning , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Syl V.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Afgelopen zaterdag een fantastische avond gehad in Delice!
Heerlijke gerechten, goede service in een sfeervolle omgeving. Echt een aanrader voor een avond uit!
Syl V.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Afgelopen zaterdag een fantastische avond gehad in Delice!
Jacqueline G.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2017
Vorige week samen met een vriendin na jaren weer eens bij Delice gaan eten en we zijn weer aangenaam verrast!! Ontzettend genoten van het verrassingsmenu. Prachtige combinaties van verse producten en kruiden. Een fijne persoonlijke bediening en prachtige knusse ambiance. Een echte aanrader!!!
Aafke V.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Heerlijk gegeten in een rustige huiselijke sfeer. Goede bediening in stijl. Een mediteranese beleving. Een Aanbeveling !
Kim V.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Misschien zijn we verwend door de restaurants en traiteurs in amsterdam, zoals mafaldo, of wellicht had de kok een mindere dag...
Het voorgerecht, de mezze waren heerlijk, maar het hoofdgerecht stelde teleur. Geen abrikozen of pruimen in de lamstajine, en het lamsvlees was erg vet.
Gerwin B.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Heerlijk gegeten. We hadden speciale wensen en daar is perfect op ingespeeld.
Anna D.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Delice is een leuk restaurant met aardige attente bediening. Goede service, sfeervol. Alleen gerechten lieten te wensen over: weinig spannend, verwachtingen waren hoger. Ook huiswijn niet bijzonder, zeker rode is niet aan bevelen. Voorgerecht (bladerdeeg met tomaat makreel avocado) was beste gerecht, alleen slap, tussen en hoofd niet bijzonder, nagerecht prima (specerijen, spekkoek, sesam), maar eveneens niet verrassend. Wij misten de rijke smaken uit de Noord-Afrikaanse keuken. Leuke avond gehad alleen een volgende keer zoeken we naar een restaurant met spannender menu in deze prijsklasse.
piepertje .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Alles was heerlijk en goed verzorgd,De gerechten zijn bijzonder en hebben verrassende smaken en zijn creatief opgemaakt.
Delice is een restaurant met een gezellig en gastvrije sfeer. Echt een aanrader!
E. D.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Mooi restaurant: fijne sfeer! Heerlijk gegeten met AH actie. Komen zeker een keertje terug om de rest van de kaart te proeven.
annabel B.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Super lekker gegeten, een verrassingsmenu. Er werd goed rekening gehouden met allergien.
enige puntje wat wij hadden: er werd verteld dat er ook een tussengerecht was en uitgelegd wat dat was dus wij zeiden ja lekker. Dit werd alleen apart op de rekening er bijgezet wat ons van tevoren niet verteld was. Dit vonden wij niet zo netjes. Verder heerlijke avond gehad met goed eten.
Jo D.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Fijne sfeer, uitstekende bediening, goed gesprek met bedrijfsleider, geweldige avond.
Dit was niet de eerste keer en ook niet de laatste.
Wobke P.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Verrassende gerechten die heerljk smaakten, dus complimenten aan de keukenbrigade. Ook de bediening was keurig, attent en niet opvallend aanwezig zo hoort het.
Het enigste minpuntje vind ik dat als je een broodje met smeersel vooraf krijgt, je dit wel op je rekening krijgt gepresenteerd, terwijl dit niet van te voren wordt gemeld.
villa1230 .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
het is knap dat er in elk van de vier gerecht en en eigen smaakkarakter is. Mooi opgemaakte borden. Wij namen een tussengerecht van amandelen, kip en kruiden in een filodeegje, zeer smakelijk. Het is de derde keer dat wij hier waren en dat is zeker net de laatste keer.
Lucien61 .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Echt culinair eten bij Delice. Ik zou zelf nooit naar een tunenisch restaurant gegaan zijn, maar mede dankzij de recenties en de mogelijkheid zie de AH restaurant bonnen biedt, kan je eens wat uitproberen, wat dan toch niet al te veel geld gaat kosten. Is geen goedkoop restaurant, maar je krijgt echt kwaliteit en bijzonder goed eten. De eigenaar is echt een topkok op zijn gebied. Hij heeft het aantal tafels wat teruggebracht zodat de gasten allen de aandacht krijgen die ze verdienen. En dat merk je terug, zowel in de sfeer, persoonlijke aandacht en het eten. Ben er twee keer geweest en is beide keren erg goed bevallen.
FRIS .
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Bij de vorige AH-restaurantactie waren we zeer te spreken over Delice, daarom kwamen we terug. Om te beginnen met het verrassingsmenu: het voorgerecht was makreel, lekker, maar makreel heeft een overheersende smaak, dus het hoofdgerecht zeebaars smaakte als meer makreel. Het dessert vijgen-dadelijs met spekkoek was vooral zoet.
Onze tafel kreeg bij elke nieuwe binnenkomende gast via de deuropening een vlaag koude lucht, niet prettig. Tegenover ons zaten gasten naast het losse garderobe rek, dus elke keer als iemand z'n jas wilde ophangen of terugpakken .....juist, voor hun ook niet prettig. De wachttijd voor het nagerecht was te lang.
Omdat de dame aan het tafeltje naast ons dank zij haar wijnarrangement wel heel erg luid sprak, verhuisden we naar een bank achter in de zaal voor onze koffie. Hoewel de gastvrouw zei dat ze het gezellig vond, kwam ze niet langs voor onze koffie. Dus uiteindelijk hebben we betaald en zijn we vertrokken. Wij komen niet meer terug.
mirandakant70 .
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
Wij hebben een heerlijke avond gehad. De gerechten zagen er allemaal heel mooi uit. Werden op een vriendelijke en enthousiaste manier toegelicht en waren bijzonder smakelijk. Wat wordt er hier met zorg en aandacht voor de klant gewerkt. Kortom, TOP avond en zeker voor herhaling vatbaar.
ernestjoris .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Na een hartelijke ontvangst en een glas goede huiswijn tegen een redelijke prijs, begon ons verrassingsmenu. We hadden twee keer vis die heerlijk gemarineerd was en met een uitstekende cuisson prachtig op het bord lag. De smaakopbouw van de beide gerechten was echt zoals die moest zijn. Het menu is aan de prijs maar de kwaliteit is er zeker naar. De mediterraan Tunesische keuken (met een twist naar Nederland) met Nederlandse koks was zeer aangenaam. De gastheer is terecht trots op zijn restaurant met een jonge keuken en idem bediening die ervaren genoeg is om je als gast hier thuis te voelen. We hebben een heerlijk avondje gehad.
Selma V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Erg lekkere gerechten met byzondere smaken. Bediening prima, hartelijk en vriendelijk. We hebben het AH-menu gegeten met een extra tussengerechtje. Als ik een klein min-punt moet noemen: voor- en hoofdgerecht beiden vis, een stukje vlees was ook lekker geweest. Maar.... we komen zeker een keer terug zonder AH-zegels
Jacob H.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Binnenkomst met handdruk van gastheer was al prima, eten erg goed. De huiswijn uitstekend.
Afstand tussen de tafeltjes prima (zie je wel eens anders bij restaurants met banken).
Fijne avond gehad.
Ingrid B.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Gisteren samen met een vriendin gegeten, was lekker! Het was met de AH aktie , dit was een verrassingsmenu, niet echt een verrassing omdat er niet veel is veranderd de laatste 4maanden in het menu...
Ik vind wel de prijs voor een 3 gangen menu aan de hoge kant € 44,50,!