Over het restaurant Delice

Rijkdom van de Noord-Afrikaanse keuken

De keuken is hier mediterraan met een nadruk op Tunesië. Wat dat in praktijk betekent? Gerechten die veel Noord-Afrikaanse elementen bevatten, zoals munt, amandelen, rozijnen, abrikozen, sesam. Als je op zoek bent naar een culinaire belevenis in een prachtige setting, dan ben je bij Delice aan het juiste adres!

Meer informatie over restaurant Delice

Dinsdag t/m Zaterdag 18:00 - 22:00
Zondag Gesloten

Michel V.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Heerlijk gegeten bij Delice in Maarssen. De gerechten waren zeer verfijnd en bijzonder. De bediening was top en uiterst vriendelijk. Ook was er een ontspannen sfeer in de zaak en niet luidruchtig. Zeker een aanrader! Wij komen zeker terug. Michel & Joyce.
Michel V.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Heerlijk gegeten bij Delice in Maarssen. De gerechten waren zeer verfijnd en bijzonder. De bediening was top en uiterst vriendelijk. Er hangt een ontspannen sfeer in de zaak. Zeker een aanrader. Wij komen zeker terug. Michel & Joyce
Annemijn V.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Afgelopen zaterdag een zeer geslaagde avond in Delice gehad! Goede service, heerlijke smaakvolle en verfijnde gerechten. De bediening is zeer vriendelijk en heeft voor iedereen aandacht. Hier kunnen veel restaurants een voorbeeld aan nemen. Het is niet voor niets dat wij hier al jaren komen!
Annemijn V.
Hettie R.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
Het was erg goed eten, aparte, maar heerlijke smaak. Goede sfeer en erg vriendelijke bediening! Zoals altijd als we er komen! Complimenten!!
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
uitstekende ontvangst en begeleiding bij maaltijd keuze.prima verzorgd.Mooie entourage en prettige sfeer!We komen terug!
auke.deboer .
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
De bediening is erg vriendelijke en behulpzaam. De gerechten zijn originele en heerlijk van smaak. Echter wel prijzig...
Wij hebben hier gegeten met de restaurantactie, anders zou het wel te duur zijn geweest.
Tine V.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Verrassingsmenu . Extra gang erbij maakte het helemaal af. Superlekkere gerechten die er ook nog eens erg mooi uitzagen!
Ienimini D.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Met de AH-iens actie krijg je een 3-gangen verrassingsmenu. Je kan van te voren duidelijk aangeven wat je niet lust of niet mag hebben. Het was in één woord geweldig. Alle gerechten waren zeer smaakvol en ook mooi opgemaakt. Het is mogelijk tegen betaling een extra tussengerecht te nemen: Pastilla (filodeeg gevuld met kip, zoete ui, amandelen en rozijnen) Een aanrader! Het enige wat wij misten was rijst/couscous/bulgur bij het hoofdgerecht. Wij komen hier beslist terug.
ineke D.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
heerlijk gegeten! vriendelijke ontvangst en bediening
Jammer dat niet alle tafeltjes bezet waren.
Wij komen hier zeker nog eens terug!
amgbaan .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
De ontvangst was hartelijk en gastvrij. Het eten zag er mooi uit en smaakte prima. De keuken is apart en bijzonder lekker. Voor herhaling vatbaar. Het was er rustig, niet zo veel mensen, we konden elkaar goed verstaan en gezellig bijpraten.
Paul O.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Zeer vriendelijke en gastvrije ontvangst. Vlotte bediening. Serveerster verstaat haar vak, weet prima contact te maken met de gasten en sluit goed aan bij de wensen. We moesten wel vragen wat de prijs van het verrassingsmenu was om verrassingen bij het afrekenen te voorkomen. We hebben genoten van de mooie gerechten die heerlijk gekruid waren. We komen hier zeker weer terug.
Marco V.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Voor een AH restaurant actie (gratis 2e driegangenmenu) kan de prijs-kwaliteitsverhouding zeker beter. Prima gegeten, mooie gerechten, porties zijn in balans. Maar wel aan de prijzige kant.
Daniel V.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Heerlijk gegeten met de AH actie, Bijzondere en zeer smaakvolle gerechten, mooi geserveerd. Hele persoonlijke, goede service. Inrichting van het restaurant is mooi. Het was jammer dat er slechts een aantal tafeltjes bezet waren, wij kunnen Delice echter aan iedereen aanraden!
Annemieke V.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2017
Na het lezen van de vele lovende recensies over dit restaurant, hebben wij gisteren voor het eerst bij Delice gegeten. Na afloop hebben we direct een nieuwe reservering gemaakt! Het was werkelijk fantastisch! Het personeel is meer dan gastvrij, de gerechten verrukkelijk en de wijnen passen er perfect bij. We hebben de eigenaar, die met al zijn gasten persoonlijk een praatje komt maken, gecomplimenteerd met zijn zaak en service! Hij heeft er nieuwe vaste klanten bij!
Raymond O.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2017
Ik vond het eten enorm lekker en het personeel erg vriendelijk. Absoluut een aanrader, zowel voor privé als voor zakelijk dineren.
Annemieke V.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2017
Mel H.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2017
Vorige week hebben wij als gezin een fantastische avond gehad in Delice! De gerechten zijn een ware belevenis en de wijnen passen er perfect bij. Er wordt met liefde gekookt, dat zie je en dat proef je. Zelden krijg je in restaurants zoveel persoonlijke aandacht. Ondanks dat het druk was, maakte het personeel met iedereen een praatje. Je voelt je er echt gast en daar kunnen veel restaurants nog wat van leren.
Marie-Anne T.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Op zaterdagavond bij Delice gegeten en er waren 4 gasten, inclusief wijzelf! Dit zegt genoeg over de populariteit van dit restaurant. Toen we de rekening gepresenteerd kregen, begrepen we ook waarom het niet druk was! Delice heeft geen menukaart, dus ook geen prijslijst en de prijs-kwaliteitsverhouding is ver te zoeken. De bediening is attent en vriendelijk, daar mankeert het niet aan. De gerechten zijn weinig spannend. Vooraf wordt zeer droog brood geserveerd met een smakeloze kikkererwtenpasta. Wij hadden een 3-gangen menu en aten er in het kader van de AH-restaurant actie. De prijs van een 3-gangen menu is niet op de website te vinden, dus ze kunnen vragen wat ze willen. Dat bleek ook toen we de rekening kregen, namelijk
€ 47,50 voor 3-gangen en en dit is echt te gek, voor wat er geboden wordt. Als je bij Delice gaat eten in het kader van een actie, AH, Restaurantweek of 20% korting op de rekening, schroeven ze eerst de prijzen op. Kortom: dit restaurant zit in een te hoge prijsklasse met eten maar ook met de wijnen en prijzen zichzelf daarmee uit de markt.
Pascale D.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017