Delice

Kaatsbaan 25 3601 EB Maarssen Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 44.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
  • Nagerecht
      Verrassingsnagerecht
      Verrassingsnagerecht

Over het restaurant Delice

De keuken van Delice is mediterraans met de nadruk op al het lekkers uit Tunesië. Op de kaart staan veel gerechten met een Noord-Afrikaanse tint, zoals verse munt, amandelen, rozijnen, abrikozen en sesam. Smaken en ingrediënten uit het vaderland van de gastheer zelf. Als je op zoek bent naar een culinaire belevenis in een prachtige trendy setting, dan ben je bij Delice aan het juiste adres!

Meer informatie over restaurant Delice

Dinsdag t/m Zaterdag 18:00 - 22:00
Zondag Gesloten

Uitmuntend
9,2

Jouw recensie over het restaurant Delice

Susan M.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2019
Zeer sfeervol ingericht. Eten was erg smaakvol en vers. Service was top.
Jacob H.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2019
Er is aandacht voor de clënten. Weten dat je vaker geweest bent (jaar geleden) en waar je toen zat.
Fijn zo met 10 kleine gerechtjes om met zijn 2-en te delen. ipv ah 3 gangen menu.
Hayo B.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2019
We komen vaak bij restaurants met een "klassieke" keuken terecht. Gewoon, omdat het lastig is om andere keukens verfijnd én precies goed gekruid te koken. Dus we waren echt benieuwd hoe het ons bij Delice, met een Tunesische / Marokkaanse keuken, zou bevallen. Nou, kortweg: het beviel fantastisch! Aan het eten was te proeven dat het kakelvers was en de kok precies wist wat hij deed. Alle mediterraanse smaken zaten er in, en waren perfect in balans. Groot pluspunt: er werd met relatief veel groente gewerkt, wat nog wel eens wat onderbelicht blijft in andere restaurants. Het concept van een "sharing dinner" vonden wij persoonlijk erg leuk. O ja, en de huiswijn (we hebben de rode geprobeerd) ook niets te klagen. De bediening is precies goed: professioneel, maar persoonlijk. Over de prijs-kwaliteitverhouding is hieronder in andere recensies al wat gezegd. Nee, het is niet héél goedkoop. Maar het eten en de bediening zijn het wél waard. Wij hebben een adres erbij voor als we eens géén zin hebben in klassiek Frans!
Rolf V.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2019
We waren al zeer tevreden over Delice maar de nieuwe kaart en het sharen-concept maken het een topper. Heerlijke hapjes wisselen elkaar in een prettig tempo af.
Marlieke D.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2018
We hebben lekker gegeten, maar de prijs van de wijn, en de kwaliteitsverhouding kan wat ons betreft wellicht eens onder de loep genomen worden
Thomas V.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2018
Heerlijk om hier weer te zijn met hun nieuwe kaart! Nu veel kleine hapjes: samen proeven én veel delen. Het eten is bijzonder goed, proeft uniek en biedt veel variatie. Er hangt altijd een fijne huiselijke sfeer en de chef doet graag een rondje om met zijn gasten te praten. Leuk en aangenaam om in een restaurant te zijn waar met liefde gekookt wordt. Dat merk je aan alles.
Anneke B.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2018
Het eten is apart (Tunesisch) erg smaakvol, leuk opgediend. Echt genieten, ook door de persoonlijke bediening.
Je voelt je er thuis.
Cor V.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2018
heerlijk gegeten, weer eens iets anders dan anders
Jan M.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2018
Heerlijk gegeten. Samen met vrienden genoten van het menu. Mooie, diverse, kleine voorgerechten. Heerlijke vis, roodbaars, met bijzonder goed bereide grote garnalen. Vervolgen octopus! Top! Zacht, fris en perfecte bite. Daarna kippedij en kebab. Alles heerlijk gekruid! Kruiden uit Tunesië.
Als afsluiter verschillende nagerechten.
En, de witte wijn bijna vergeten????
W.Z. B.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2018
Zeer smakelijk 3 gangen verrassings menu heel goed samen gesteld
Mascha D.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
Heerlijk eten met bijzondere smaken! Fijne bediening en het eet ook heel gezellig met die verschillende hapjes. Kom zeker dit jaar nog terug.
Roeland V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
Delice menu is een aanrader. We hebben genoten van de heerlijke en verrassende smaakvolle gerechten. Aanrader! Ook de kinderen vonden het heerlijk en zaten te smikkelen. We komen zeker vaker!
Yolanda O.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Prima vermaakt. Heerlijk eten. Er hangt een goede sfeer in het restaurant. De bedieningen is vriendelijk en goed. Voor herhaling vatbaar.
Joyce Ester E.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2018
Het eten was goed op smaak. Via AH actie 3 gangen verassing menu genomen. De prijs die normaal gesproken bij een 3 gangen menu wordt gevraagd, is teveel. Porties zijn aan de magere kant.
Mariska L.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Restaurantacties zijn een goede manier om nieuwe restaurants te ontdekken. Het helpt de drempel te verlagen, zodat je later nog eens terug kunt komen met familie of vrienden. Bij Delice hebben ze dit niet helemaal begrepen; hier gebruiken ze restaurantacties om snel te cashen en de gasten vervolgens teleurgesteld naar huis te laten gaan. We hadden het '2e menu gratis'(AH) gereserveerd van EUR 44,50 pp. De verwachtingen waren hooggespannen door deze hoge menuwaarde. Maar Delice heeft voor deze actie een menu bedacht dat nog geen EUR 22,25 waard was (5 schaaltjes mezze met pita, 1 kebab-stokje, 1 stukje vis, 1 schaaltje aardappeltjes en 2 bolletjes ijs). Met het eten zelf was niks mis, maar het was heel karig en het leek ons geen afspiegeling van de kaart van Delice. Zonde dat Delice niet begrijpt dat deze acties een manier zijn om nieuwe klanten te werven en vervolgens te binden... Want wij zijn door dit menu niet van plan om nog eens terug te komen of Delice bij onze vrienden te promoten....
Maike V.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
Met een groep van acht personen hebben wij allemaal een super avond gehad. Er werd overal rekening mee houden. Zwangerschap, vegetarisch en glutenvrij! Heel knap want het menu bestaat uit 10 verschillende gerechtjes. wijnen zijn goed. service en muziek zijn fijn niet te aanwezig. Overal is er rekening mee gehouden om de gasten een fijne avond te laten beleven. En dat is echt goed gelukkig. Bedankt team Delice
Charlotte F.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
De sfeer in Delice is heel aangenaam. Het personeel erg vriendelijk!! Het eten was ook smakelijk, maar eerlijkheidshalve stond de gevraagde prijs ervoor er niet mee in verhouding . Wij deden mee aan de AH restaurantactie en betaalden dus voor één menu. De prijs hiervan was € 44,50, voor slecht vijf smeerseltjes met wat brood, vier hartige hapjes en als dessert twee bolletjes ijs. De actie 2 =1 was dus zeer welkom. Sfeer is goed, met aanpassing van prijzen in dat opzicht dan ook voor herhaling vatbaar!
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Prima gegeten in gezellige ambiance met enthousiaste bediening
Isabelle D.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2018
Delice is een restauranr waar jij voel heel erg welkom door de gastvrouw en de eigenaar. We hebben heerlijk gegeten en de interieur van het restaurant is chic en sfeervol. Kortom als jij wil heerlijk eten in een gezellig sfeer, deze restaurant is perfect
Marie-Anne T.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Wij gingen voor een 3 gangen keuzemenu volgens de website van Iens, maar het was een verrassingsmenu met 10 verschillende hapjes. Dit menu was ronduit teleurstellend en leek meer op hapjes voor bij de borrel. Voorgaande keren was menu uitstekend en heel jammer dat ze op nieuwe hapjeskaart zijn overgestapt. Kwaliteit is ver beneden de maat en ook prijs-kwaliteit verhouding is zoek nu. € 44,50 kan echt niet voor 5 schaaltjes met smeersels, 2 keer pita brood, 1 schaaltje zeebaars met nauwelijks groenten, 1 schaaltje met kipdijfilet en 2 bolletjes aardbeienijs als dessert. Op de rekening werd voor een fles witte wijn van € 25,- ook nog € 34,50 gerekend en toen was de maat vol! Voor ons geen Delice meer.