Over restaurant Delice

Rijkdom van de Noord-Afrikaanse keuken

De keuken is hier mediterraan met een nadruk op Tunesië. Wat dat in praktijk betekent? Gerechten die veel Noord-Afrikaanse elementen bevatten, zoals munt, amandelen, rozijnen, abrikozen, sesam. Als je op zoek bent naar een culinaire belevenis in een prachtige setting, dan ben je bij Delice aan het juiste adres!

Meer informatie over restaurant Delice

Dinsdag t/m Zaterdag 18:00 - 22:00
Zondag Gesloten

• Af te huren , Airconditioning , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Selma V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Erg lekkere gerechten met byzondere smaken. Bediening prima, hartelijk en vriendelijk. We hebben het AH-menu gegeten met een extra tussengerechtje. Als ik een klein min-punt moet noemen: voor- en hoofdgerecht beiden vis, een stukje vlees was ook lekker geweest. Maar.... we komen zeker een keer terug zonder AH-zegels
Jacob H.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Binnenkomst met handdruk van gastheer was al prima, eten erg goed. De huiswijn uitstekend.
Afstand tussen de tafeltjes prima (zie je wel eens anders bij restaurants met banken).
Fijne avond gehad.
Ingrid B.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Gisteren samen met een vriendin gegeten, was lekker! Het was met de AH aktie , dit was een verrassingsmenu, niet echt een verrassing omdat er niet veel is veranderd de laatste 4maanden in het menu...
Ik vind wel de prijs voor een 3 gangen menu aan de hoge kant € 44,50,!
Plock .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Eten bij Delice is een heerlijk avondje uit, dat kunnen wij na ons bezoek van gisteravond bevestigen. Heerlijke en eerlijke producten in een sfeervol restaurant met fantastische bediening. De kaart is niet overdreven groot, maar bevat meer dan genoeg keuze om een heerlijk menu samen te stellen. De opmerkingen als" je moet lang wachten tussen de gerechten" zegt meer over de schrijver dan over Delice. Je gaat hier eten om een heerlijk avondje uit te hebben, niet om binnen een uur weer buiten te staan!
Hedy T.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Eigenlijk hoeven we nooit lang te zijn met onze waardering voor Delice want het is altijd uistekend. De maaltijden zeer verfijnd en bereidt met verse ingrediënten en goede smaken. De service kun je niet verbeteren want deze is van de hoogste kwaliteit. Dank voor een gezellige avond
Claudia S.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Goed eten waarin noord-Afrikaanse smaken moeiteloos samengaan met de westerse keuken. Traditioneel maar toch modern. Vriendelijke bediening en erg leuk dat de chef regelmatig een praat je maakt. De inrichting is strak maar toch sfeervol. Wij komen nog een keer terug.
Annemieke W.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Deze week met een vriendin bij Délice wezen eten met de AH actie. Ik had op de website begrepen dat er een keuzemenu zou zijn, maar dit bleek een verrassingsmenu. Er werd echter wel rekening gehouden met wat we niet lustten en de gerechten waren stuk voor stuk erg lekker! Gezellige, informere sfeer ook in het restaurant en vlotte, vriendelijke bediening. Een geslaagde avond dus!
Esther O.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Gisteren gedineerd bij Delice. Wat een aangename verrassing was dit! Zeer gastvrije en kundige bediening, fantastische keuken met verfjnde smaken en prachtige presentatie, goede wijnkaart en een heerlijke wijn gedronken (Amarone) en een heel gezellige sfeer. Een absolute aanrader dus!
Marsen .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
AH actie. Bediening was een beetje vreemd, niet erg hartelijk. De wachttijd tussen de gerechten was te lang. Bij de vraag naar een karaf water was de mededeling dat ze alleen flessen water verkochten maar wel een glas kraanwater konden brengen. Dit waren heke kleine glaasjes waardoor we steeds nieuwe moesten vragen. Het eten was goed, bijzonder was wel dat zowel het vlees, lam, als de vis op dezelfde bulgur werd geserveerd. Wij komen hier niet terug helaas.
Maria B.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Wij waren hier met de AH-dineractie en hebben heerlijk gegeten. Verrassende smaakcombinaties, mooi opgemaakte gerechten en hele prettige bediening. Een aanrader.
Nienke .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Heerlijk gegeten! Verrassende, lekkere gerechten. Service was prima, moesten alleen lang op het hoofdgerecht wachten (voor en dessert ging wel vlot). Komen zeker nog een keer terug!
SergioSanchez .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Heerlijk gegeten in dit gezellige en warme restaurant. Mooi geserveerde gerechten. Super bediening. Nog even met de vriendelijke kok gepraat. Delice is absoluut een aanrader!
Michiel V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2016
lekker gegeten maar niet erg bijzonder. Erg vriendelijke en gastvrije ontvangst en bediening. gevraagd om bijpassende wijnen bij de gerechten maar dat bleek bij elke gang dezelfde huiswijn te zijn.
Frank B.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2016
Wij zijn hier terecht gekomen via iens/ah actie. Het menu was erg smaakvol, mooi opgemaakt en verrassende combinaties. Helaas hebben wij de wijnen niet kunnen proeven (zwanger), maar dat doen wij zeker de volgende keer. De dame in de bediening was ontzettend vriendelijk en vakbekwaam. Heerlijke avond gehad!
Janssen_steffie .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Heerlijk gegeten bij Delice. Zij zetten net even dat stapje extra voor hun klanten, wat de avond heel bijzonder maakt. Absoluut een aanrader!
Suu-s .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Na een zeer goede ervaring vorig jaar, hier vanavond weer gegeten. Heerlijk! Met de restaurantactie wordt het verrassingsmenu aangeboden, samengesteld door de chef, waardoor er niet op kwaliteit wordt ingeleverd, en dat is te proeven! Verrassende combinaties, verschillende smaken, kleuren en texturen in elk gerecht, lekkere bijpassende wijn...
De gastvrouw en chef zijn beiden attent en alert, nemen tevens de tijd om een praatje met je met je te maken.
Dit restaurant is echt een aanrader, het behoort tot een van mijn favorieten!
Daniël F.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Wat een fantastische avond die wij bij Delice mochten beleven. Heerlijk op elkaar afgestemde gerechten met culinaire verrassingen en echte smaaksensaties. Delice kookt op topniveau en heeft een perfecte prijs-kwaliteit verhouding. Bijzonder lekker! Wij komen graag nog een keer terug....
Nikki L.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Ik heb vaker gegeten bij Delice, en tot nu toe was het altijd prima in orde. Dit keer vond ik het een stuk minder. Het voorgerecht was heerlijk, het hoofdgerecht iets minder. Maar het nagerecht was zo zoet, dat ik het niet kon eten. Zelfs mijn man die gek is op deserts, vond het veel te zoet. Verder had ik graag een biologisch wijntje gedronken, maar dit hadden ze niet. In andere restaurants kan ik zonder problemen een bio wijntje bestellen. Ook de sfeer was een stuk minder als normaal, jammer genoeg. Delice was mijn favoriete restaurant, maar is dat nu niet meer.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Heel erg lekker 4 gangen verassingsmenu gegeten. Vooraf avocado met tartaar van tonijn en geconfijte uitjes, tussengerecht een pasteitje van kip met rozijnen en amandel in filodeeg, hoofdgerecht van vis ( stevig zeebaars-achting) met safraansaus met een licht pittige hint van , naar ik vermoed harissa en toe een heerlijke parfait. Alles prachtig mooi opgemaakt met fijne smaken. Zou eigenlijk niet weten wat het lekkerst was, het was allemaal heel goed. Service heel attent en vriendelijk, mooi rekening gehouden met wensen van mijn geen-vis-etende dochter. Fijne avond gehad.
Aal .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Prachtige zaak "Delice" aan de Kaatsbaan in het oude dorp van Maarssen. Oud pand, met moderne (maar sfeervolle) aankleding. De bediening is uiterst vriendelijk en gastvrij. Wij hebben een menu genomen. Vooraf een taartje van avocado en tonijn: fantastisch! Goed op smaak gebracht, waardoor het een mooi, pittig gerecht wordt. Als hoofdgerecht een lekker stukje vis, heerlijke pastakorrels gecombineerd met subtiel toegevoegde groente en een klein beetje safraansaus; super! Het nagerecht was helemaal een topper: een parfait omringd met een dun laagje spekkoek, gekonfijt aardbeitje erop..... Wij beloven niet alleen dat we terugkomen; we hebben direct een nieuwe reservering gemaakt! Kok van Delice, dit was geweldig! Dank je wel!