Over het restaurant Delice

Rijkdom van de Noord-Afrikaanse keuken

De keuken is hier mediterraan met een nadruk op Tunesië. Wat dat in praktijk betekent? Gerechten die veel Noord-Afrikaanse elementen bevatten, zoals munt, amandelen, rozijnen, abrikozen, sesam. Als je op zoek bent naar een culinaire belevenis in een prachtige setting, dan ben je bij Delice aan het juiste adres!

Meer informatie over restaurant Delice

Dinsdag t/m Zaterdag 18:00 - 22:00
Zondag Gesloten

• Af te huren , Airconditioning , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Daniel V.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Heerlijk gegeten met de AH actie, Bijzondere en zeer smaakvolle gerechten, mooi geserveerd. Hele persoonlijke, goede service. Inrichting van het restaurant is mooi. Het was jammer dat er slechts een aantal tafeltjes bezet waren, wij kunnen Delice echter aan iedereen aanraden!
Raymond O.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2017
Ik vond het eten enorm lekker en het personeel erg vriendelijk. Absoluut een aanrader, zowel voor privé als voor zakelijk dineren.
Annemieke V.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2017
Na het lezen van de vele lovende recensies over dit restaurant, hebben wij gisteren voor het eerst bij Delice gegeten. Na afloop hebben we direct een nieuwe reservering gemaakt! Het was werkelijk fantastisch! Het personeel is meer dan gastvrij, de gerechten verrukkelijk en de wijnen passen er perfect bij. We hebben de eigenaar, die met al zijn gasten persoonlijk een praatje komt maken, gecomplimenteerd met zijn zaak en service! Hij heeft er nieuwe vaste klanten bij!
Annemieke V.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2017
Mel H.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2017
Vorige week hebben wij als gezin een fantastische avond gehad in Delice! De gerechten zijn een ware belevenis en de wijnen passen er perfect bij. Er wordt met liefde gekookt, dat zie je en dat proef je. Zelden krijg je in restaurants zoveel persoonlijke aandacht. Ondanks dat het druk was, maakte het personeel met iedereen een praatje. Je voelt je er echt gast en daar kunnen veel restaurants nog wat van leren.
Marie-Anne T.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Op zaterdagavond bij Delice gegeten en er waren 4 gasten, inclusief wijzelf! Dit zegt genoeg over de populariteit van dit restaurant. Toen we de rekening gepresenteerd kregen, begrepen we ook waarom het niet druk was! Delice heeft geen menukaart, dus ook geen prijslijst en de prijs-kwaliteitsverhouding is ver te zoeken. De bediening is attent en vriendelijk, daar mankeert het niet aan. De gerechten zijn weinig spannend. Vooraf wordt zeer droog brood geserveerd met een smakeloze kikkererwtenpasta. Wij hadden een 3-gangen menu en aten er in het kader van de AH-restaurant actie. De prijs van een 3-gangen menu is niet op de website te vinden, dus ze kunnen vragen wat ze willen. Dat bleek ook toen we de rekening kregen, namelijk
€ 47,50 voor 3-gangen en en dit is echt te gek, voor wat er geboden wordt. Als je bij Delice gaat eten in het kader van een actie, AH, Restaurantweek of 20% korting op de rekening, schroeven ze eerst de prijzen op. Kortom: dit restaurant zit in een te hoge prijsklasse met eten maar ook met de wijnen en prijzen zichzelf daarmee uit de markt.
Pascale D.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Perfect
Xeanette D.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Beetje donker restaurant, maar op zich wel ruim opgezet. Tafeltjes tenminste niet al te dicht op elkaar. Vriendelijke bediening die alles erg leuk uitlegde. Prijzen werden alleen niet aangegeven, dat vond ik wel bijzonder. Merkte aan het einde van de avond dat het wellicht tijd werd voor ons om te vertrekken, de 2e koffieronde krijgen was best een uitdaging. Het eten was heerlijk van smaak en mooi gepresenteerd. Prijzen bleken uiteindelijk vorstelijk, maar met aanbieding van 20% korting prima.
Syl V.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Afgelopen zaterdag een fantastische avond gehad in Delice!
Heerlijke gerechten, goede service in een sfeervolle omgeving. Echt een aanrader voor een avond uit!
Syl V.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Afgelopen zaterdag een fantastische avond gehad in Delice!
Jacqueline G.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2017
Vorige week samen met een vriendin na jaren weer eens bij Delice gaan eten en we zijn weer aangenaam verrast!! Ontzettend genoten van het verrassingsmenu. Prachtige combinaties van verse producten en kruiden. Een fijne persoonlijke bediening en prachtige knusse ambiance. Een echte aanrader!!!
Aafke V.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Heerlijk gegeten in een rustige huiselijke sfeer. Goede bediening in stijl. Een mediteranese beleving. Een Aanbeveling !
Kim V.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Misschien zijn we verwend door de restaurants en traiteurs in amsterdam, zoals mafaldo, of wellicht had de kok een mindere dag...
Het voorgerecht, de mezze waren heerlijk, maar het hoofdgerecht stelde teleur. Geen abrikozen of pruimen in de lamstajine, en het lamsvlees was erg vet.
Gerwin B.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Heerlijk gegeten. We hadden speciale wensen en daar is perfect op ingespeeld.
Anna D.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Delice is een leuk restaurant met aardige attente bediening. Goede service, sfeervol. Alleen gerechten lieten te wensen over: weinig spannend, verwachtingen waren hoger. Ook huiswijn niet bijzonder, zeker rode is niet aan bevelen. Voorgerecht (bladerdeeg met tomaat makreel avocado) was beste gerecht, alleen slap, tussen en hoofd niet bijzonder, nagerecht prima (specerijen, spekkoek, sesam), maar eveneens niet verrassend. Wij misten de rijke smaken uit de Noord-Afrikaanse keuken. Leuke avond gehad alleen een volgende keer zoeken we naar een restaurant met spannender menu in deze prijsklasse.
piepertje .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Alles was heerlijk en goed verzorgd,De gerechten zijn bijzonder en hebben verrassende smaken en zijn creatief opgemaakt.
Delice is een restaurant met een gezellig en gastvrije sfeer. Echt een aanrader!
E. D.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Mooi restaurant: fijne sfeer! Heerlijk gegeten met AH actie. Komen zeker een keertje terug om de rest van de kaart te proeven.
annabel B.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Super lekker gegeten, een verrassingsmenu. Er werd goed rekening gehouden met allergien.
enige puntje wat wij hadden: er werd verteld dat er ook een tussengerecht was en uitgelegd wat dat was dus wij zeiden ja lekker. Dit werd alleen apart op de rekening er bijgezet wat ons van tevoren niet verteld was. Dit vonden wij niet zo netjes. Verder heerlijke avond gehad met goed eten.
Jo D.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Fijne sfeer, uitstekende bediening, goed gesprek met bedrijfsleider, geweldige avond.
Dit was niet de eerste keer en ook niet de laatste.
Wobke P.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Verrassende gerechten die heerljk smaakten, dus complimenten aan de keukenbrigade. Ook de bediening was keurig, attent en niet opvallend aanwezig zo hoort het.
Het enigste minpuntje vind ik dat als je een broodje met smeersel vooraf krijgt, je dit wel op je rekening krijgt gepresenteerd, terwijl dit niet van te voren wordt gemeld.