Delice

Kaatsbaan 25 3601 EB Maarssen Nederland Kaart

Over het restaurant Delice

De keuken van Delice is mediterraans met de nadruk op al het lekkers uit Tunesië. Op de kaart staan veel gerechten met een Noord-Afrikaanse tint, zoals verse munt, amandelen, rozijnen, abrikozen en sesam. Smaken en ingrediënten uit het vaderland van de gastheer zelf. Als je op zoek bent naar een culinaire belevenis in een prachtige trendy setting, dan ben je bij Delice aan het juiste adres!

Meer informatie over restaurant Delice

Dinsdag t/m Zaterdag 18:00 - 22:00
Zondag Gesloten

Uitmuntend
9,5
9,3

Jouw recensie over het restaurant Delice

Fam H.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Heerlijk eten! We waren zeer verrast hoe lekker je kunt eten in dit restaurant. Super aardige bediening. Hier gaan we zeker terugkomen.
Christi V.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Heerlijk eten met subtiele smaaksensaties. Werkelijk een kok die geniet van zijn vak en een gastvrouw die volledig op de juiste plek zit.
Kleine gerechtjes maar voldoende voor een voldaan gevoel. Eten dat velen zullen lusten maar met duidelijk een Tunesische finishing touch. Er zit duidelijk een idee achter.
Cor V.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2018
Super vriendelijke bediening, heerlijk eten, lekkere wijnen. Top.
Peter E.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Een aanrader! Fantastisch gegeten ! Bijzondere gerechten en stuk voor stuk smaaksensaties . De eigenaar is zeer betrokken en je ziet de passie voor het koken (en proef je ook ????)
Hans S.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Erg lekker gegeten. Vriendelijke bediening en goede wijn.
Antoinette A.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Fantastisch gegeten bij Delice! Wij kozen voor een voorgerecht van avocado en tonijn. Voortreffelijk! Het tussengerecht (pastille met kip) hebben wij gedeeld (was geen enkel punt) en was heerlijk. Als hoofdgerecht gingen wij voor een stukje dagverse vis. Mooi geserveerd, met verse groente, pastakorrels en subtiel sausje. Eveneens top! De afsluiter (bavarois met dun laagje spekkoek)....smullen! Bovendien goede espresso, fijne wijnen, een sfeervol restaurant en uitermate vriendelijk personeel. Een aanrader!
Ginny V.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2018
Heerlijk gegeten, goede sfeer, goede en vriendelijke bediening. Een absolute aanrader.
Michael J.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Heerlijk eten, uitstekende service!
Patricia V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Zoals altijd fantastisch gegeten! Heerlijke combinatie van Franse keuken met Noord-Afrikaanse invloeden.
Bert K.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2018
Delice presteert al jaren op hoog niveau. Ook dit keer heerlijk gegeten en zoals altijd uitstekende bediening!
Jolanda Janssen J.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Heerlijk gegeten! En leuk dat je wordt verrast met gerechten uit Tunesië. Een echte verrassing in Maarssen..
Rob D.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2017
Lekker gegeten. Was apart.
Jenique T.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Heerlijk gegeten! Alles vol van smaak echt een aanrader voor een culinaire maaltijd
rolien S.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2017
Delice is een absolute aanrader, geen doorsnee restaurant, maar je krijgt hier hele speciale hapjes met zeer veel zorg bereid. Er is geen a la carte maar een keuze uit 3, 4 of 5 gangenmenu. Laat je verrassen door de Tunesische kok/eigenaar, en je zult er geen spijt van hebben. Wij namen een 4 gangen menu, met gerechten die uitstekend op elkaar afgestemd waren, goed gekruid met noordafrikaanse specerijen, en precies de goede hoeveelheden. Ik kan me voorstellen dat de kok elke dag een ander menu voorschotelt, dus ik kom zeker nog een keer terug.
Verder goede rustige sfeervolle ambiance, hoewel er op een doordeweekse avond niet veel bezoekers waren, een beetje stil. Uitstekende, vriendelijke en efficiente bediening aan tafel.
Echt een aanrader!
Matthieu O.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2017
Uitstekende gerechten, en een zeer charmante gastvrouw
Mike V.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
Op 9 december het driegangenmenu gegeten. Amuse een beetje aan de flauwe kant, maar de drie gerechten waren echt top. Wie van vis houdt kan zijn hart hier ophalen, goede bijpassende wijnen. Bediening is vlot en vriendelijk, het enige dat ik kan bedenken waar winst te behalen is, is de sfeer in het restaurant; dat zou een tikkie gezelliger kunnen. We gaan zeker weer
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Heerlijk gegeten. Heel vriendelijk personeel. Komt gewoon even naast je zitten om de gerechten uit te leggen. Super! We komen hier zeker terug.
Els V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Waanzinnig lekker gegeten. Een absolute aanrader. En een hele gezellige bediening. Een topavond
Peter J.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Lekker gegeten. Je kan blijkbaar in het weekend alleen maar een menu krijgen dus geen kaart. Je kan overigens wel iets anders krijgen mocht je het niet lusten.
Heerlijk gegeten waarbij de gerechten met zorg zijn bereid.
Goede bediening en dat tijd tussen de gerechten is prima. Zaak zat helemaal vol.
Louky T.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Een gastvrij ontvangst. Een goede en vriendelijk bediening. Een uitgebalanceerd menu met hele fijne smaken. Door al die heerlijke Tunesische kruiden prima gegeten prima gegeten.