Delicatessen lunchroom Le Stelle

Zaterdag 11:00 - 17:00
Zondag Gesloten

Esther W.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2015
verscheidene keren hier lekker gegeten. Broodje le Stelle is favoriet. De service is perfect ,je wordt fijn geholpen en met een cadeautje uitzoeken ook goed geadviseerd. Buiten op het terras is het ook fijn vertoeven. De pasta die ik mee nam om thuis te eten was ook lekker.
Fenna L.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2015
Lunchen hier graag, broodje Capra of een heerlijk broodje Vitello tonnato. Een gewone tosti, smaakt hier net even anders.
Een echte aanrader.
Kim V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2015
Ons favoriete lunch-plekje in Haren! Gezellig, goede service en heel lekker eten! Verse salades, soepen of een lekker broodje. Alles met zorg en liefde bereid en dat proef je écht! O en de allerlekkerste verse pesto en buffelmozzarella voor thuis :)! Ook erg leuke (eetbare) kado's. Helemaal top dus!
Mariska D.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2014
Een mix van Italiaanse perfectie en Hollandse nuchterheid. Een heerlijke, gemoedelijke plek om van een goede lunch te genieten. Vers gebakken broodjes rijkelijk belegd met Italiaanse producten van goede kwaliteit, met een overheerlijk kopje echte koffie! De service is altijd betrokken en hartelijk.
Mariska S.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2014
hier voel ik me altijd welkom! Zalige koffie, heerlijke broodjes en altijd verse, zelfgemaakte pasta om mee naar huis te nemen! Ohja en vergeet de catering niet! De lekkerste hapjes worden supersnel thuisbezorgd! Een aanwinst voor het dorp Haren!