Over het restaurant Deli

De plek voor dit Indonesisch restaurant in Alkmaar kon bijna niet betere gekozen zijn: een voormalig VOC-pand uit 1607. Het is geknipt voor de authentieke Indonesische keuken van West -en Midden Java. Heb je zin om uitgebreid kennis te maken met alle smaken die hier bijhoren? Kom dan genieten van veelzijdig eten met een pure smaakbeleving. De inrichting is warm in koloniale stijl die heel goed past bij wat je eet. Een tafel vol lekkernijen: genieten van de bovenste plank!

Meer informatie over restaurant Deli

Maandag t/m zondag 17.00 - 22.00 uur (dinsdag gesloten)

9,2
Corry E.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
F.M. E.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Uitstekend gegeten en prima bediening bij Deli met mijn echtgenote. Zorgvuldig samengesteld menu voor AH restaurantweek. De twee hoofdgerechten met diverse bijgerechten gaven een mini rijsttafel gevoel. De Daging Rendang was helemaal top, de Ayam Sayur neigde beetje naar de Chinese smaak, vonden wij. Porties waren voldoende ruim bemeten. De smakelijke voorgerechtjes, de bijzondere spoom en Rudjak Manis vruchtensalade als dessert maakte het helemaal af. Als Alkmaarders heel regelmatig op de Mient langs gelopen of gefietst, toch maar eens vaker binnenlopen. Well done!
Ed V.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Lekker gegeten en een prima service , komen we zeker terug, dit adres ook doorgegeven aan de familie, vrienden bekenden buren
Joop D.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Echt Indonesisch eten kan je bij Deli. En dat klopt. Een heerlijke rijsttafel met heel veel verschillende smaken. Niet te scherp, maar precies goed. Perfecte bediening maakte het plaatje compleet. Een aanraden voor iedereen die eens wat anders wil dan de standaard ' vlugklaar' Chinees. Dit is Oosters eten.
Th. I.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Heerlijk gegeten. Te vaak gevraagd of het smaakte en of alles naar wens was. Door verschillend personeel. Dat was enige zeer kleine minpuntje. Vriendelijk en attent personeel.
Renee P.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Zeker 10 jaar niet bij Deli geweest en door de AH actie weer eens gereserveerd. Het menu is goed en vooral de bijgerechten bij het keuze hoofdgerecht zorgt ervoor dat je toch een beetje het idee van een rijsttafel hebt. De rendang was erg goed, het kip gerecht dat als zeer smaakvol op de kaart stond was goed bereid maar qua smaken niet helemaal ons ding. De bijgerechten waren erg lekker evenals de saté kambing. De spoom tussendoor van cocos en rozenwater was erg lekker! Spekkoek was prima. Helaas zijn ze gestopt met het borreltje met slagroom wat je altijd bij de koffie kreeg. Bediening was prima, het hoofdgerecht duurde wel wat lang. Nadeel vonden wij dat het achterin de zaak echt heel warm was terwijl de buitentemperatuur zeker geen 25 graden was.
lthoogeveen .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
We werden warm welkom geheten. Voor mijn gehandicapte partner werd goed gezorgd.
Een ontspannen avond met heerlijk eten in een goede sfeer.
We kunnen het aanbevelen bij vrienden.
Pedro V.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Beide genoten van heerlijke bord Nasi Rames. Zeer vriendelijke en gastvrije uitbaters. Men had even wat problemen met de tapinstallatie, waardoor ik wat langer op mijn biertje moest wachten. Dit werd keurig gemeld, waarvoor wij alle begrip toonden. Vervolgens kwam een overheerlijk vers getapt biertje met de boodschap "Deze is van het huis". Nou dat kan een zuinige Hollander altijd waarderen. Kortom; een aanrader.
Ine V.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Wij zijn een "heerlijke" avond uit geweest. Het eten was zeer smaakvol en ook mooi opgediend. We zijn wel geschrokken van de prijsstelling. Met AH Iens zegels waarbij het 2e hoofdgerecht gratis is moesten wij toch nog
€ 73,00 afrekenen. Daar zat wel een fles wijn van € 22,50 bij en 2 stokjes saté van € 6,00. Ze hadden een menu samengesteld voor Iens gasten en eigenlijk was het niet duidelijk dat het 2e hoofdgerecht dan toch betaald moest worden. Jammer, achteraf toch een beetje een naar gevoel, maar het heerlijke eten blijft.
merse .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Ik had een bon van Albert Hein de menu gratis.Ik heb 44,50 voor het eten betaald en ik heb het gevoel dat ik teveel betaald heb.Volgens mij is hier een 3 gangen menu hier geen 44,50. A.c.m Merse.
Andre L.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Heerlijk eten met een goede en uiterst vriendelijke bediening. Een aanrader. Wij hadden nu een vier gangen menu. Wij komen beslist terug voor de rijsttafel waarvan we al eerder genoten
Herman G.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Hartelijke ontvangst. Uitgebreid keuze menu van hoge kwaliteit met echte smaken en geen éénheids producten die allemaal hetzelfde zijn. Wij komen dan ook snel terug om weer een avond van lekker eten te genieten.
Cees R.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Had een rijsttafel verwacht voor het geld, vond de prijs voor het gebodene aan de hoge kant vergeleken met andere Indische restaurants.
Jasper V.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Prima Indonesisch restaurant! Heerlijke uitgebreide rijsttafel gegeten met veel verschillende gerechten. Ook heel vriendelijke en attente bediening. We kregen veel aandacht van het personeel of alles naar wens was. We zaten in eerste instantie achteraan op een vrij warme plek bij de keuken. Uit zichzelf bood een serveerster ons een koelere plek aan toen ze zag dat mijn vrouw het warm had. Top, echt aan aanrader!
Mirella W.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Heerlijk gegeten bij Deli!
Vriendelijke bediening,gemoedelijke sfeer en heel smakelijk vers bereid eten.
Voor herhaling vatbaar!
marjanstoot S.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
We hebben heerlijk gegeten en komen zeker terug om nogmaals te genieten van het lekkere eten en de vriendelijke bediening.
Annette H.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Fijne ontvangst ondanks het niet bekend zijn van onze AH reservering. Gerechten subtiel op smaak, ruim voldoende en vlot geserveerd. Wij voelden ons thuis en komen zeker terug!
ThomasSimon .
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Een voortreffelijk restaurant dat wij graag bezoeken, vanwege het verfijnde eten en de sympathieke en efficiënte bediening.
kezeman .
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Lekkere gerechten met uitgebreide bijgerechten. De wachttijd tussen de gerechten was precies goed. Alleen jammer dat de gasten met de AH kaarten allemaal bij elkaar geplaatst waren en niet verspreid.
robhoekstra.carlakater .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Via AH actie hier gaan eten. Er was een speciale kaart samengesteld met gerechten waaruit je kon kiezen. Stuk voor stuk hebben wij genoten van de verschillende gerechten en vooral van het hoofdgerecht wat zeer uitgebreid was door alle schaaltjes met bijgerechten. Als nagerecht hebben wij de koffie met spekkoek genomen omdat wij al behoorlijk vol zaten. De bediening ging zeer vlot. Het is een leuk restaurant. Voor ons zeker een restaurant om naar terug te keren.