Over het restaurant Deli

De plek voor dit Indonesisch restaurant in Alkmaar kon bijna niet betere gekozen zijn: een voormalig VOC-pand uit 1607. Het is geknipt voor de authentieke Indonesische keuken van West -en Midden Java. Heb je zin om uitgebreid kennis te maken met alle smaken die hier bijhoren? Kom dan genieten van veelzijdig eten met een pure smaakbeleving. De inrichting is warm in koloniale stijl die heel goed past bij wat je eet. Een tafel vol lekkernijen: genieten van de bovenste plank!

Meer informatie over restaurant Deli

Maandag t/m zondag 17.00 - 22.00 uur (dinsdag gesloten)

9,1

Jouw recensie over het restaurant Deli

jannie J.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Met Social Deal hier gegeten. We mochten geen tafel uitzoeken en kregen een tafeltje bij de ingang. Wat af en toe erg koud was en rumoerig. Het eten was lekker en door de social deal betaalbaar. We bestelden er sate bij dit vonden we erg duur 4 euro voor 1 stokje.
Bob K.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Laura K.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2017
Perfect gegeten en de bediening was erg vriendelijk en attent. De rijsttafel Deli is echt een aanrader.
Kim K.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Als indo kan ik zeggen dat ik super goed heb gegeten! Jammer dat er geen tjendol was ????...pisang goreng matig, rest super lekker ????
marianne V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Als je van Indisch eten houd ben je hier op het goede adres, prima smaakjes en vriendelijke bediening.
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2017
Goede rijsttafel genoten.
Lily V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Prijs kwaliteit niet in verhouding ( te duur)
Het eten was niet warm en de omgeving ook niet aangenaam warm.
J.P. J.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Aardig en vriendelijk personeel. Uitleg over het eten uitstekend. Wisten op het juiste moment bij je aan de tafel te komen.
Kwaliteit was erg goed. We komen hier zeker terug.
HHW .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Heerlijk gegeven. Naast je gekozen gerecht allerlei bakjes met groentes etc. Echt Indonesisch dus. Heerlijk gegeten! En een gezellige sfeer.
Mar B.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
We werden warm ontvangen en naar plaatse begeleid. Het eten was heerlijk, een goede sfeer met heel gezellige bediening. Zeker een aanbeveling om nog een keer terug te gaan.
Loreena B.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Ontvangst: alhoewel ruim een week van te voren gereserveerd, stonden we niet genoteerd. Erg slordig.
Inrichting en sfeer: omdat we niet genoteerd stonden kregen we een tafeltje pal bij de ingang. Afschuwelijk! Iedere keer als er iemand binnen kwam, kwam er ook meteen een volle vlaag kou naar binnen. Slechte service!
Wij vonden het een dure eetgelegenheid, het hele diner was vergeven van de rode pepers! Zelfs het toetje!
En dat vanwege ons 30 jarig huwelijksfeest. Nooit meer Deli!
Rian K.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
Het eten was prima en erg lekker. Ik was met mijn kleinzoon en achteraf had ik het misschien prettig gevonden als ze gezegd had dat halve porties ook mogelijk waren geweest .
Wat voor mij vervelend was dat ik de volgende ochtend rond 4 uur een hele verhitte kop had. Knal rode wangen en rode neus, in de loop van de ochtend door veel water te drinken weer verdwenen. Ik denk dat ik ergens allergisch voor geweest ben. Jammer. Maar we komen zeker nog een keer terug
Erwin M.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Wij hadden het 4 gangen menu van de AH aktie. Heerlijk, divers en verrassend. En ook genoeg, ook voor de grotere eter. Een restaurant om terug te komen. Prima rustig muziekje zachtjes op de achtergrond.
Jordi V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Hier nu voor de derde keer geweest en voor de derde keer was het weer heerlijk. Hartstikke klantvriendelijk en ik denk dat ik hier zo weer een keer langs kom.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Heerlijk gegeten, goede informatiey over het eten, zodat de verwachtingen ook uitkomen.
Prijs aan de hoge kant, maar daar krijg je dan wel kwaliteit voor
thea R.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten. De bediening was voortreffelijk. Lieve dames. Een aanrader. ............................................
margavdw97 .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
vegetarisch aanbod was niet echt spectaculair.
bij een indonesisch restaurant verwacht ik geen oubollige popmuziek van decennia geleden maar meer op dit land geënte muziek.
Jan-Pieter H.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Een eerste keer indonesche eten was erg geslaagd! We kregen veel te eten en werden super gastvrij ontvangen.
Wij komen zeker terug!
marian L.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Wij hebben werkelijk heerlijk gegeten met de kortingskaart van de AH actie,tweede menu gratis. Alles was naar wens, goede, vlotte bediening, verse produkten.Echt een aanrader. Alleen vonden we het voor "tweede menu "gratis nog wel aardig geprijsd als je het terug zou rekenen naar 1 persoon.
Maar verder alle lof voor restaurant Deli !
Conny T.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
De prijs niet in verhouding met het menu. Wij komen hier niet meer.
Hoofdgerecht een zijdig en flauw.Na gerecht ijs met grote stukken appels Inc kleine pepertjes.