Deli

Mient 8 1811 NC Alkmaar Nederland Kaart

Over het restaurant Deli

De plek voor dit Indonesisch restaurant in Alkmaar kon bijna niet betere gekozen zijn: een voormalig VOC-pand uit 1607. Het is geknipt voor de authentieke Indonesische keuken van West -en Midden Java. Heb je zin om uitgebreid kennis te maken met alle smaken die hier bijhoren? Kom dan genieten van veelzijdig eten met een pure smaakbeleving. De inrichting is warm in koloniale stijl die heel goed past bij wat je eet. Een tafel vol lekkernijen: genieten van de bovenste plank!

Meer informatie over restaurant Deli

Maandag t/m zondag 17.00 - 22.00 uur (dinsdag gesloten)

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Catering , Terras , Wi-Fi
9,4
Aad D.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
A. D.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Geweldige ontvangst en begeleiding tijdens het eten door de eigenaar. Bijzonder dat verschillende recepten uit Indonesië gekoesterd worden.
r.vdstorm .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Een prettige verrassing voor iemand zoals ik die Indisch eten tot één van zij favorieten rekent. Een nieuwe richting in de Indonesische keuken met behoud van het goede. Prima.
Edith R.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Heerlijk gegeten, echt een keer weer Indisch.
Liesbeth K.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Ik was op overige reviews afgegaan en ik kan alleen maar bevestigend zijn over alle positieve meldingen van dit restaurant. Daarnaast was de bediening zeer vriendelijk en alert. Compliment!
Robin P.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
We hebben afgelopen vrijdag 16 juni 2017 een heerlijke Indonesische rijsttafel voor 2 personen gegeten bij Deli, het was gewoon super met korting met de AH-restaurantbon.
Fred V.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
We zijn uitstekend ontvangen. Alle allergieproblemen werden meteen opgelost en we hebben heerlijk gegeten. Uitstekende prijs kwaliteitsverhouding.
mbloksma .
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Heerlijk gegeten in een perfect uitgebalanceerd ah menu, zeker de moeite waard.
Zeer zorgvuldig en met een prima keus.
Zeker een aanrader en voor herhaling vatbaar!
ajhulsman .
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Menuprijs van 44,50 euro aan de hoge kant,gezien m.n. het voor-en nagerecht.De beide hoofdgerechten,t.w. pittig rundvlees en idem varkensvlees waren goed van smaak.De stukjes appel in het nagerecht horen niet in een Indisch gerecht.De serveerster-beslist niet onaardig-duldde weinig tegenspraak bij haar uitleg van de gerechten.Het tussendoortje van kokosmelk was verrassend goed.Het schortte wat aan de prijs-kwalitei tverhouding,maar voor het overige een geslaagde avond gehad.Mogelijk heeft de prijsstelling te maken met de AH-actie;het moet tenslotte uit de lengte of de breedte!
A.C.A.M. E.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Een gezellig restaurant en een leuke ontvangst. De menukaart biedt voldoende keuze om een heerlijk diner samen te stellen. We hadden elk een ander gerecht: rendang en ajam sayur. Allebei zeer smaakvolle gerechten. Er worden allerlei kleine gerechtjes bij geserveerd. Helemaal top. Hier komen we zeker terug.
A. V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Wij hebben heel erg genoten van een heerlijke 3-gangen menu. Alles was heel erg smakelijk en de personeel bijzonder vriendelijk en behulpzaam! Wij gaan zeker terug!
Betsy D.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Voor mijzelf de vegetarische variant gekozen welke overheerlijk smaakte. Mijn man was ook zeer content met zijn keuze.
Vriendelijke bediening, goede uitleg van de verschillende gerechten.
Herman G.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Verassend erg lekker 4 gangen menu Keuze uit 2 voor en nagerechten en uit maar liefst 7 verschillende hoofdgerechten, alles van grote kwaliteit
gerrit2640 .
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
juiste ambiance, eten is goed van smaak, vriendelijk personeel. is aanrader
- puntje is wel dat het leek dat de bezetting van het personeel onder de maat was, misschien kwam dit door de
drukte.
Petra G.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Lekker ouderwets Indisch gegeten en genoten. Gerechten minder pittig dan ik had verwacht maar smaakverschillen waren goed. Deli menu is erg veel als je binnen 1.5 uur weg wilt zoals wij dit keer. Neem dus de tijd, 2 uur voor het hoofdgerecht.
sm-schipper .
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
We hebben heerlijk gegeten, eten wat prima, komen zeker nog een keer terug, bediening erg vriendelijk, goeie uitleg. Gewoon heel goed restaurant
Marianne G.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
Hier gisteren met de AH-actie terecht gekomen. De keuze was dus reuze. Prachtige verse gerechten. Met alle (wederom verse) bijgerechten was het bijna een volledige rijsttafel. Nooit gedacht dat ik een fruitsalade met een vers pepertje zou eten. Edoch, het was dus heerlijk. Vriendelijke bediening, helaas wel wat traag. Dan is 3 uur een hele zit. Maar gesmaakt heeft het zeker.
petin .
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2017
24-4-2017 wat een zaligheid heerlijke gerechten perfect gekruid verlangen naar al dit lekkers groter dan de maag, geen probleem straks in de avonddienst nogmaals genieten alles netjes ingepakt Bediening attent alles met de nodige zorgvuldigheid opgediend. Ja waarom haalde wij eerder bij een toko als je hier lekker uit bent n ook nog lekkerder eet? Aanrader goede zet om eens met de AH actie onder de aandacht te komen!!!
Karel V.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
Al ruim 25 jaar top! Perfect eten, bediening zeer attent op het juiste moment en uitstekende prijs-kwaliteitverhouding. Komen hier eigenlijk veel te weinig.
Marlies V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
we hebben hier met z'n vieren genoten van de rijsttafel deli. deze zeer uitgebreide rijsttafel was zeer geslaagd. voor iedereen zat er iets tussen, maar favoriet was de sate van geit. De uitleg van de gerechten was zeer uitgebreid en het was meer dan voldoende. Daarnaast nog een prima wijntje erbij en we hebben een zeer geslaagde avond gehad.