Over het restaurant Deli

De plek voor dit Indonesisch restaurant in Alkmaar kon bijna niet betere gekozen zijn: een voormalig VOC-pand uit 1607. Het is geknipt voor de authentieke Indonesische keuken van West -en Midden Java. Heb je zin om uitgebreid kennis te maken met alle smaken die hier bijhoren? Kom dan genieten van veelzijdig eten met een pure smaakbeleving. De inrichting is warm in koloniale stijl die heel goed past bij wat je eet. Een tafel vol lekkernijen: genieten van de bovenste plank!

Meer informatie over restaurant Deli

Maandag t/m zondag 17.00 - 22.00 uur (dinsdag gesloten)

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Wi-Fi
9,1

Jouw recensie over het restaurant Deli

Eric O.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2018
Heerlijk gegeten. Aanrader om hier heen te gaan.
Erwin H.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2018
Beste restauranthouder. Kijk nog eens kritisch naar de menukaart. De rijsttafel van 35 euro kan beter. Sommige gerechten passen er niet bij en zijn niet smaakvol. Ik miste tahoe en tempé gerechten. Nasi koening zou beter zijn dan de de nasi die geserveerd wordt. De pisang goreng is niet wat je ervan verwacht.
De koffie met spekkoek is qua prijs/kwaliteit aan de dure kant. (koffie met 3 stukjes spekkoek a' 5,50 euro)
De voorgerechten smaakten goed!
Patrick J.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2018
Wat een heerlijke avond hebben we gehad, beste Indonesische rijsttafel ever. Elk gerechtje is een feestje met de juiste gaarheid en heerlijke kruiden, een ware smaaksensatie en lekker vers. wij komen zeker terug!
Jack W.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2018
Geen hoogvlieger maar in zijn soort zeker ook niet slecht. Vriendelijk personeel, snelle service.
Tim V.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Je betaalt wat... maar dan heb je ook wat. Circa 50 euro p.p.
jw W.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Ik eet hier vaker en dat is niet voor niets eet ook in Indonesië is iets minder prijzig ???? maar net zo lekker
Patrick B.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
het was heel erg goed vriendelijke bediening en eten was super
Ger van A.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Super eten en aardige en attente bediening
jw W.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2018
De rijst tafel is erg goed.Op de Prijs na wordt ik hier net zo blij van als bij Friends in Candidasa ,Bali.Zeker een aanrader
marjan B.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Prettig,sfeervol restaurant met vriendelijke ontvangst en bediening. De gerechten waren van hoge kwaliteit en we hebben heerlijk gegeten. We gaan hier zeker terugkomen.
Kuperus .
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
Afgelopen weekend bij drie verschillende Indonesische restaurants gegeten maar Deli sprong er wel uit.
Echt voortreffelijk, heerlijk eten goede bediening en je wensen worden als het mogelijk is vervuld.
Was een tijdje geleden dat we bij hen gegeten hadden maar was perfect zeker voor herhaling vatbaar en aan te raden aan iedereen.

Kuperus
P. B.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Ter gelegenheid van verjaardag, een rijsttaffel, prima avond.
Rita M.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Ondanks dat onze reservering niet goed was doorgekomen werden we hartelijk ontvangen en op een heerlijk plekje geplaatst. We hebben gekozen voor de rijsttafel Deli en alles was heerlijk. Veel verschillende hapjes, goed warm geserveerd en de bediening was vriendelijk, allert, vlot en keurig.
Wij kunnen met de beste wil van de wereld geen enkel minpuntje vinden.
Absoluut een herhaling waard!
Jan Willem D.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Een heerlijke maaltijd, perfecte doorloop uit de keuken en fijne vriendelijke bediening .
Johan E.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2018
We hadden een leuke plek en lekker gegeten.
Rob B.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Deli is een heerlijk Indonesisch restaurant in het hart van het sfeervolle Alkmaar. We hebben genoten van de rijsttafel: lekker voorgerecht (Soto Ajam), heerlijk tussengerechtje (sateetjes met twee soorten zelfgemaakte verrukkelijke sambal) en een zeer uitgebreide rijsttafel met een paar verrassende elementen die we nog niet eerder geserveerd kregen bij een Indonesisch restaurant (en we hebben er al heel wat bezocht inmiddels): een taartpuntje en gekruid gehakt (lamsvlees geloof ik). Klein minpuntje: niet alle korrels nasi puti (witte rijst) waren gaar. Ook waren we niet echt onder de indruk van de inrichting van het restaurant, maar dat is bijzaak: het gaat tenslotte op de eerste plaats om de kwaliteit van het eten en die was perfect! En o ja, de bediening is zeer sympathiek!
Margreet D.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Zeer goede gerechten met originele smaken! Vriendelijke bediening en zeer goede akoestiek. We komen zeker een keer terug!
Familie De Jong
Annemarie H.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Heerlijk gegeten. De gerechtjes zagen er heel lekker en verzorgd uit.
Sonja K.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Heerlijk eten en genoeg keus
Jessie K.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2018
Heerlijk getafeld in een rustige omgeving. Inrichting authentiek maar wat ouderwets. Vriendelijk personeel.