Deli Tasty

• Bar

Jouw recensie over het restaurant Deli Tasty

frank D.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Goedkope Vietnamees. Zeker goed te eten. Allemaal niet heel bijzonder, maar zeker ook niet verkeerd. Sla alleen de drankjes maar over hier, er wordt geen alcohol geschonken en de frisdrank is niet zo best.
Annick J.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2018
????
Chani V.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Erg lekker gegeten. Restaurant ziet er sfeervol uit
Shailesh P.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2018
Fijne sfeer, lekker eten. al met al een top restaurant!
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Een gezellige avond gehad en genoten van het eten.
Bediening goed en vriendelijk.
Komen zeker een keer terug!
Vanessa S.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Vlees btje droog. Het is n wat goedkoper restaurant en ze schenken geen alcohol. Ze waren 1 voorgerecht vergeten ondanks dat we er nog naar vroegen. Het kwam eraan zeiden ze. Ik heb wel eens lekkerder Vietnamees gegeten
Elke L.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2018
Vriendelijke bediening, lekker eten, leuk publiek en een passende inrichting
John B.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2018
Komen hier vaak een hapje eten en het is altijd vers en erg lekker. De bediening is vriendelijk en de eigenaar komt vaak even een gezellig praatje maken. De Vietnamese broodjes (banh mi) zijn heerlijk maar ook de pho en de Vietnamese Satay zijn erg lekker.
Michelle L.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Lekker gegeten.
Ariane V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
We moesten nogal lang wachten. Er wordt geen alcohol meer geserveerd, iets met een vergunning, maar daar kan ik prima mee leven. Met name de pannekoek van het gerecht Banh Xeo was erg slap en papperig en viezig van kleur. Het smaakte, maar niet zoals ik gewend ben. Twee anderen hadden soep besteld en waren ook teleurgesteld, ook zij zeiden dat het niet zo lekker was als ze gewend waren. We komen er dus vaker. De lenterollen waren onveranderd heerlijk. We gaan zeker weer, het was tot nu altijd goed.
Roel V.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
Gezellig, lekker en betaalbaar. Aanrader dus.
H. P.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2017
Prima bereid eten. Goede prijzen. Gewoon eenvoudige doch keurige inrichting. Heerlijk gegeten!
D. H.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Heerlijk eten, goede sfeer en goede bediening!!
Charissa L.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
je krijgt minder qua hoeveelheid dan normaal... leek alsof ze het expres deden door de 20% korting actie. Was wel teleurgesteld
Jacqueline W.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Een dikke 10.....goede service ...top....
En het eten was heerlijk....
En huiselijk
Foodloes X.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2017
Het restaurant nodigt niet erg uit om daar eens te gaan tafelen, maar ik haal hier regelmatig eten als ik geen zin heb om te koken. De kwaliteit van het eten is uitstekend; vers, gezond en goed op smaak. Ze hebben een heerlijke pho voor een zeer schappelijk bedrag. En ook de verse springrolls zijn heerlijk (mede door de zelfgemaakte hoi sin saus).
cynthia A.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2017
Het eten is top van smaak, flinke porties en snel klaar. Prima om even snel te eten of af te halen om lekker thuis op de bank te eten. Sfeer is wat mij betreft niet om lang te dineren.
Michael H.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
Ben hier nu 3x geweest en hoewel het eten wel prima is voor de prijs die je er voor betaald (niet duur) is de bediening echt waardeloos. Ik weet dat het meer een eethuis is dan een restaurant en dat de prijzen laag zijn, maar de bediening moet echt beter gaan opletten of ander werk gaan zoeken. Totaal ongeïnteresseerd, halen borden niet weg, vragen niet of je nog wat wilt drinken en ik moest zelf vragen of ik en mijn tafelgenoot wat mocht bestellen...(!) Jammer want de locatie is top, het eten goed, maar voor de bediening keer ik (voorlopig) hier niet meer terug.
Alise K.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Heerlijke sandwiches... beef = mijn favo. Snelle bediening. Niet zo grote kaart. Goed geprijsd. Als het lekker weer is kan je buiten zitten maar dan word je vergeten.
Rene V.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Onze favoriete Vietnamees in Rotterdam. Hier is de Pho met zorg bereid, zoals het hoort. Hier gegeten met mijn vrouw. Voor hadden we loempiaatjes en de Vietnamese omelet. Daarna de Pho, voor mij kip, voor mijn vrouw rundvlees. Heerlijk ! Een lekker maar prijzig biertje erbij en onze lunch was weer prima geslaagd. De bediening is niet altijd even professioneel, maar dat is misschien ook wel de charme van dit informele tentje. Wij zullen terug blijven komen !