Deli Tasty

Meer informatie over restaurant Deli Tasty

Voordelig
Alise K.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Heerlijke sandwiches... beef = mijn favo. Snelle bediening. Niet zo grote kaart. Goed geprijsd. Als het lekker weer is kan je buiten zitten maar dan word je vergeten.
Rene V.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Onze favoriete Vietnamees in Rotterdam. Hier is de Pho met zorg bereid, zoals het hoort. Hier gegeten met mijn vrouw. Voor hadden we loempiaatjes en de Vietnamese omelet. Daarna de Pho, voor mij kip, voor mijn vrouw rundvlees. Heerlijk ! Een lekker maar prijzig biertje erbij en onze lunch was weer prima geslaagd. De bediening is niet altijd even professioneel, maar dat is misschien ook wel de charme van dit informele tentje. Wij zullen terug blijven komen !
Carol G.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
Voor het eerst gaan eten bij Deli tasty. Het ziet er gezellig uit met al dat hout. Het personeel was in tegenstelling tot wat ik hiet las erg vriendelijk. Met een foto van Rob de Geus weet je in ieder geval zeker dat de keuken schoon is. :) fijn idee. Als voorgerecht hadden we de kip loempia's en de koude rijstloempias. De kip loempias waren heerlijk gevuld! De rijstloempias waren ook erg lekker. Maar het absolute toppunt voor mij was de soep! Heerlijk! Vooral de verse kruiden die je erbij krijgt vind ik een leuk idee. Mijn partner was ook erg te spreken over de nasi en de rundvlees sate. Hier komen we zeker terug. Mooie prijs en heerlijk eten.
Jeroen B.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2016
Na een lange tijd weer eens bij Deli Tasty geweest. Hebben gekozen voor kipsaté en mini kip loempia's.
De beste/lekkerste kipsaté die ik ooit heb gegeten ook de loempia's van grote klasse.
Prijs kwaliteit een dikke 10+ !
Kikiboe .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Heerlijk vietnamees eten! De Pho en de Goi Cuon moet je sowieso geprobeerd hebben. De vietnamese ijskoffie is heerlijk. Maar de broodjes, die zijn echt het allerlekkerst!
Je moet geen comfort verwachten, de stoelen zitten niet lekker. De tafels zijn ook heel dicht op elkaar opgesteld. En de service is ook niet perse vriendelijk. Maar dat boeit niet, want je komt hier voor het heerlijke eten!
Jjerryy .
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2016
Ik kom hier ongeveer 1 keer per 2 weken en het is altijd goed. Vooral de prijs/kwaliteit verhouding is goed. De pho is goed en de diverse broodjes zijn ook smakelijk. Voor mij persoonlijk is de Pho alleen iets te weinig, maar daar betaal je ook voor. Daarnaast zijn de loempia's ook lekker.
Verder is de service vriendelijk maar niet echt enthousiast, maar aangezien dit niet een formele restaurant is, is dit ook te verwachten.
Het decor vind ik er knus uit zien vanwege het gebruik van houten materialen en er hangen ook leuke versieringen op de muren.

Alhoewel er voor de rest niet veel speciaals of aparts aan is vergeleken met andere Vietnamese restaurants is dit voor lunch en diner allebei een aanrader, zeker voor de prijs.
Joke W.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2015
Bij toeval kwamen we in dit eenvoudige restaurantje terecht. We hebben er geen spijt van gehad!
We bestelden spring rolls en wat vietnamese loempiaatjes vooraf. Dit was heerlijk!
Daarna een hoofdgerecht met garnalen, kip, chinese champignons , ei in bouillon met mie/vermicelli in een grote kom geserveerd.
Het nagerecht was om je vingers bij op te likken: che chuoi. Een bananenpudding in kokosmelk, verrukkelijk.
We bestelden nog thee en koffie. Vooral de verse jasmijnthee was hemels.
De bediening was vriendelijk.
De inrichting eenvoudig, maar sfeervol. Leuk om grote foto's van Vietnam in robuuste houten lijsten te plaatsen met bamboe erbij.
Wij komen er beslist nog eens terug!
MissDragon .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2015
Mijn favoriete Viet in Rdam! Vanaf dag 1, Pho dac Biet en Goi Cuon garnalen. Don't change a winning formula!
Jammer dat de drank in glazen worden geserveerd ipv blikjes of kleine flesjes.
Hansjedejong .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2015
Ik kom hier regelmatig voor de Pho en Goi Cuon. Het eten is altijd goed. De bediening is niet erg professioneel. Maar het is voldoende zo.
Joy C.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2015
Deli Tasty Rotterdam Meent is een aanrader. Ik kom best vaak en het eten is super lekker. Vooral pho, pannenkoek, springroll warm of koud, broodje cha siu. Hmmm heerlijk :) Ik heb 2 keer slechte ervaring met een brutale jongeman die daar werkt. Arrogant en Klantvriendelijkheid is niet top.
De frisdranken zijn niet koud genoeg, wel krijg je een glas met ijsblokje erbij. Vietnamese koffie is echt een aanrader! Interieur is ok, de plekken zijn best krapjes. Ook er is maar 1 wc, zowel voor mannen en voor vrouwen.
Raymond N.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2015
Wij komen hier al sinds de opening regelmatig een broodje eten. De locatie is ideaal, midden in het centrum aan de drukke Meent. Het interieur is strak met veel steigerhout maar niet kil. de broodjes, Banh Mi, zijn erg lekker en hebben een goede prijs/kwaliteits verhouding. Mijn favoriete drankje is de Vietnamese koffie met ijs. Een heel sterke koffie met gecondenseerde melk die je zowel warm als koud kunt drinken.

We hebben bijna alle gerechten op de kaart wel eens besteld (kleine kaart) en zijn nog nooit teleur gesteld. De bediening is niet altijd van hetzelfde niveau en we zien ook vaak nieuwe gezichten, maar ze zijn wel altijd netjes en beleefd.

Voor een goedkope en lekkere lunch blijft dit voorlopig een van onze favoriete adresjes.
Jeroen B.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2015
Gisteren weer eens bij Deli Tasty gegeten , moet zeggen dat het met sprongen vooruit is gegaan zowel het eten decor en service. Het is nu zeker een toegevoegde waarde op de Meent in Rotterdam. Volhouden ! #LekkerT
Rest-bezoeker .
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2015
Vandaag weer bij Delitasty wezen eten. We hadden eerst buiten een tafel, maar aangezien er hevige regenbuien zouden vallen, zijn we binnen gaan zitten. Gelukkig waren op dat moment 17.30 uur genoeg plaatsen vrij. Na zessen begon het vol te lopen . Normaal neem ik Pho, maar door het warme weer had ik daar geen trek in. De spring rolls (garnalen en de beef) waren weer strak gerold en lekker. De speksate, ommelet en het broodje beef blijven heerlijk van smaak. Na afloop een lekkere kop Vietnamese ijskoffie. Dit is echt een aanrader!
MissFoodie .
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2015
Goed en lekker. De pho is zeker een aanrader.

Jammer dat ze geen cola in blik meer hebben.

Bediening varieert. Soms goed soms slecht.
SLS08 .
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2015
Nadat het ons vorige keer goed is bevallen , zijn wij hier weer teruggekomen voor een heerlijke lunch.
Het decor is helemaal veranderd sinds de vorige keer, daardoor waan je je een beetje in Vietnam.
Het menukaart is (volgens mij) hetzelfde gebleven. Pho voor een klein prijsje, met verse kruiden. Als de kruiden op zijn, mag je altijd om extra vragen.
Jammer dat ze niet elke keer de verse kokosnoot hebben, want daar kom ik wel graag voor!
René B.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2015
Eerste kennismaking met dit Vietnamese restaurant en die was zeer aangenaam. Vooraf de G?i cu?n (Verse springrollen gevuld met vermicelli, kruiden en garnalen of rundvlees (2 rollen)) genomen en die smaakte idd net als in Vietnam. Dat gold ook voor de Ph? speciaal (Luxueuze noedelsoep met dungesneden biefstukken en extra beefballen). Iets meer dungesneden biefstuk had niet misstaan. Sfeer is ontspannen en bediening correct.

Eet-stokjes in de bestekbak op tafel kunnen ze beter niet doen. Deze worden hergebruikt en iedereen kan daar met zijn handen aanzitten. De standaard wegwerp stokjes lijkt me een veel beter plan.
Bimbam .
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2015
Bij binnenkomst valt direct het leuke interieur op: industrieel/modern met oosterse invloeden.
Mijn partner en ik hadden voor en hoofdgerechten besteld. Eerst kreeg zij haar hoofdgerecht, daarna wij beiden onze voorgerechten en werd mijn hoofdgerecht ook maar gelijk uitgeserveerd (??) Lijkt mij toch niet zo heel moeilijk om de voorgerechten eerst uit te serveren en niet alles door elkaar. De loempia's uit het voorgerecht waren wel wat aan de kleine kant en de hoofdgerechten waren ook wat karig, maar vooral vlak van smaak. Jammer, we hebben beter Vietnamees voor vergelijkbare prijzen in Rotterdam gegeten.
Ingridou .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2015
Prima restaurant voor n lekkere lunch voor n fijne prijs. Alles kan ook vegetarisch besteld. Zal er zeker vaker aanschuiven. De broodjes zijn heerlijk, de gevulde pannekoek is ook n aanrader.
Jandenhaag .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2015
Het nationale gerecht van de Vietnamezen, de Pho. Ik heb meerdere bezoeken gebracht aan dit restaurant. Elke keer dat ik kom eten bestel ik de Pho Dac Biet (speciaal). Na deze hier een aantal keer te hebben gegeten kan ik eindelijk een oordeel vellen over dit gerecht. Het belangrijkste voor de Pho is de bouillon. Ik mis de diepgang in de smaak van de bouillon. Beetje oppervlakkig en zoet?, maar proef nauwelijks de kruiden. Dat is toch een gemis. Ik heb het elders, en met name in Duitsland, betere Pho gegeten. Neemt niet weg dat de Pho bij Delitasty zeer schappelijk is geprijsd voor Nederlandse begrippen. In Duitsland en Frankrijk waar veel Vietnamezen zitten is dit een gangbare prijs, maar hier in Nederland durven ze gerust 14 euro voor een Pho te vragen. Decor is flink verbeterd sinds de opening, hulde aan de eigenaar.
Nolja21 .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2015
Leuke plek om snel een hapje te gaan eten, al een aantal keren geweest en zal er zeker weer terug komen. De prijs kwaliteit verhouding is goed, het is een eerlijke prijs voor goed eten. Wel jammer dat ze de verse kokosnoot niet vaak hebben.