Déli Café Français

Varkensmarkt 3 3811 LD Amersfoort Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Déli Café Français

Rob D.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2015
Gisteren voor het eerst hier prima broodjes gegeten. Zeer ruime keuze in een persoonlijke lunchroom. Alles vers gebakken, goed belegd, smaakvol en prima prijs / kwaliteit verhouding. Leuke plek midden in het centrum en de bediening is super vriendelijk en correct. Kortom: aanrader voor gewoon ff lekker lunchen.
Chuanyan C.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2014
Vanmiddag hier een broodje gegeten. Midden in het centrum dachten wij een simpele, goede lunchroom tegen te zijn gekomen. Ik bestelde een panini met mozzarella, pesto, tomaat en bacon. Vriendlief een ciabatta gezond en een stuk appeltaart. Service was snel. Helaas smaakte mijn broodje niet vers. Beleg was karig en het smaakte gewoon goedkoop. Dit verwacht je niet van een broodje dat bijna 7 euro kost. De appeltaart leek ook niet vers en was erg slap. Alsof het uit de diepvries kwam. Nee geen volgende keer meer voor ons hier.
Jasmijndrijfhamer .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2014
Ik heb heerlijk genoten van het lekkere eten! Goede prijs kwaliteit verhouding en een snelle service op een leuk terras in het centrum van Amersfoort. Zeker een aanrader om naartoe te gaan.
Richelle B.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2013
Lekker simpele Deli in het centrum van Amersfoort. Een kopje koffie hier smaakt prima. We hebben ook een lekker stukje dudok appeltaart genuttigd. Erg jammer dat de bar dame ons vertelde dat ie uit de diepvries kwam.