Delhi Darbar

Paul Krugerlaan 278 2571 PD Den Haag Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Delhi Darbar

Jaihind .
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2015
ik heb vorig jaar heerlijk gegeten een lambs byriani met een verse salade samen met een collega en ik heb nu net besteld een lambs karachi en een chicken madras met naan en rijst ,
Alles zag er mooi uit maar als een indian smaakte het allemaal nergens naar.Heel zoet allemaal geen kruiden smaak en dat vind ik erg jammer want het smaakte vorige jaar zo vers en zo goed.
Aub kunnen jullie dit nog aanpassen?
Bart S.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2015
Op zoek naar een restaurantje in transvaalwijk, waar ik al jaren niet meer geweest was, kwamen we hier terecht. Beetje snackbar/afhaal achtig restaurantje met veel tafels. Uiterst vriendelijke bediening en het eten was heerlijk. Kip tikka massala is waanzinnig lekker, nan knoflook ook, de toetjes of koekjes en het kopje thee, alles is erg lekker. De rekening is laag en het vogelzaad ipv een pepermuntje is bijzonder. Echt leuk om eens te proberen als je eens iets anders wil dan een sateetje friet.
Shaaantie .
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2015
Super lekker eten. Wij hadden gekozen voor de mixed grill en de biryani wat echt top was. Aanrader is de mango lassie.

Bediening is heel vriendelijk. Eigenaar en kok kwamen een praatje maken.

Decor is wel leuk..mooi en huiselijk ingericht.
Klaus_ .
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2015
Hier al vaker gegeten, altijd wel tevreden geweest. Wel handig om van te voren aan te geven als je niet zo veel van pittig houdt, want dan kunnen ze daarmee rekening houden.

Eten:
Tandori chicken, naan kokos, amandelen en rozijn, biryani en dahl soep besteld. Stuk voor stuk heerlijk gekookt, malse kip en wat is de naan super zacht. Het zoete van de naan past goed bij de wat pittige dahl soep. Ook de dahl soep was heerlijk gekruid. Wij hebben onze buikjes vol gegeten voor een prima prijs/kwaliteitsverhouding.

Service:
Prima service. De bediening kwam naar ons tafeltje toe om te vragen of alles naar wens was. Wij kwamen op een doordeweekse dag dus het was vrij rustig en zo had de bediening alle aandacht naar ons toe. Meeste mensen doen toch afhaal en volgens mij is het tijdens weekenden aardig druk.

Decor:
Er kunnen naar mijn schatting rond de 20 mensen of meer in het restaurant zitten. Het decor zelf is ok te noemen maar niet onwijs sfeervol.

Conclusie:
Delhi Darbar verdient echt wel meer credits. De ingredienten zijn heerlijk vers, kip is lekker mals en naanbroodje vers gebakken. Ook de dahl soep was heerlijk gekruid en dat voor een redelijke prijs.
Mocht je niet in het restaurant willen zitten dan zou ik je aanraden om af te halen. Delhi Darbar steekt uit dan de meeste Indiase restaurant in DH en dat mag gezegd worden.