Delfino

Kwekelstraat 42 4201 JV Gorinchem Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Delfino

Deboonwilbert D.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
Ravioli met parma kaas. Ravioli degene is goed en stevig. Goed gevuld met vlees. Saus is lekker romig mag wel wat pittiger gemaakt worden met kruiden
Isa63 .
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2015
Heerlijk gegeten, lekkere wijn, ongelooflijk vriendelijke bediening en niet duur. Restaurat is niet groot maar heel knus ingericht. Ondanks dat ze ook maaltijden bezorgen hadden wij daar absoluut geen hinder van. Reden om nog een keer terug te kere.
Allon E.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2014
17u. naar binnen gelopen op vrijdag, ondanks dat ik niet gereserveerd had werd er speciaal plek voor mij vrijgemaakt. De bediening is zeer vriendelijk en geven je het gevoel weer thuis te komen in je ouderlijke huis na maanden te zijn weggeweest. Het eten (pizza Quattro stagioni) werd snel opgediend en op de juiste manier geserveerd. Deze had je juiste temperatuur, bodem was niet te dik en met verse ingrediënten, dit was duidelijk te proeven daar de reepjes paprika nog heerlijk knapperig waren, deze moeten er op het laatst bij gedaan zijn, SUPER! Zeker een aanrader!!!!!