Delfi

Vrijdag en Zaterdag 17:00 - 23:00

Erg voordelig
Xass .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Afgelopen zaterdag hier gegeten. Gekozen voor de onbeperkte tapas en dit was heerlijk! De meneer(eigenaar?) die ons hielp was ook uitermate vriendelijk en geïnteresseerd. Zeker een aanrader!
Remco V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
We hebben gisteren heerlijk onbeperkt tappas gegeten de bediening was goed en ook een goede prijs kwaliteitverhouding zeker de moeite waard
Grada69 .
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2016
Als je de buitenkant ziet, dan denk je dat het niet veel voorstelt, maar het is een smaakvol ingericht restaurant. De eigenaar is ontzettend vriendelijk, niet opdringend en het eten is er heerlijk. We hebben hier met een grote groep gegeten en dat ging prima.
Er zijn een aantal budgetdiners voor nog geen 10 euro. En ook het drinken (tussen de 2 en 2,50 euro) is niet duur. Parkeren is mogelijk in de parkeergarage Korrewijkweg en soms in de straten erom heen. We komen zeker nog een keertje terug.
Suzanne K.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2016
Recentelijk hier twee keer gegeten.
Een keer de onbeperkt mezzedes en het paasbuffet.

Dit restaurant is echt de beste Griek van de stad!
Ontzettend veel keuze en veel verse producten.
Alles kan en niks is te gek!
OldskoolNP .
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2016
Ik ga geregeld naar Delfi omdat ik het ten eerste een heel mooi Grieks restaurant vind, de bediening supervriendelijk is en de gastheer altijd even een praatje met je komt maken. Het is overigens ook absoluut niet duur.

Zoals gewoonlijk heb ik de dorpsschotel als hoofdgerecht besteld en als voorgerecht pasteitjes met spinazie en feta. De dorpsschotel is zo lekker omdat deze bestaat uit verschillende soorten vlees, heerlijke rijst en boontjes. De salade en patatjes zijn overigens ook altijd lekker. Als je vindt dat het te weinig is kun je bovendien altijd kosteloos meer rijst etc. bijbestellen.

Delfi is een echte aanrader!

Gerard N.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2015
Prima gegeten met een groep van 9 en een baby. Vriendelijke bediening. Relaxte sfeer. Goede prijs/kwaliteit. Desserts waren bepaald niet klein ;)
Tim B.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2015
Geweldige gerechten in een fris modern restaurant. Aardig personeel. Bekend restaurant in de omgeving waar de volgende generatie het inmiddels heeft overgenomen. Kom hier al jaren.
Jw7466 .
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2015
We hebben hier gegeten met een groep Engels sprekende mensen. De bediening was in het begin wat onwennig maar gedurende de avond steeds vriendelijker / opener. Het onbeperkt Griekse tapas eten viel zeer in de smaak, grote porties en goed van smaak met een ruime keuze! Goede prijs / kwaliteit verhouding.
Westra .
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2015
Onze favoriet van Griekse restaurants in Groningen. Waarom? Het is er ruim opgezet en sinds kort weer vernieuwd. Geen tierlantijntjes en fijn Grieks eten. Alles is bespreekbaar, easy going is hier zeker van toepassing. De Grieks/Groningse eigenaar is erg sympathiek. Het is is gewoon maar goed en voor een prima prijs. Daarnaast kun je in de buurt makkelijk (gratis) parkeren. Dus zeker een aanrader en kids zijn ook welkom. Extra tip, straks met Noorderzon gaan eten en daarna lekker het park in ;-)
AnitaA72 .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2014
We hebben al meerdere keren naar alle tevredenheid bij Restaurant Delfi geweest.
Vandaag hebben wij eten van hun vernieuwde menukaart geprobeerd.
Er staan nu ook tapas (mezedes) op de menukaart, wat een goede zet van hun is.
Wat hebben we heerlijk eten gehad!!
Je merkt dat alles van zeer goede kwaliteit is en alles vers bereid word!
De nagerechten zijn ook zeker de moeite waard!
De bediening is erg vriendelijk en een zeer duidelijke uitleg gehad over de nieuwe gerechten op de kaart, zodat je niet voor verrassingen kwam te staan.
Zeer goede kwaliteit voor een goede prijs!
Janke S.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2013
Vandaag vierden we hier de verjaardag van een vriend met een heerlijk etentje. Vooraf brood met kruidenboter en tzaziki bij de retsina. Vegetarisch hoofdgerecht: bladerdeegdriehoekjes, 2 stuks gevuld met verse spinazie en 2 met feta. Erg lekker.
We kregen er gebakken aardappelen, rijst, spercieboontjes en salade bij. Als toetje: huisgemaakte baklava met ijs en slagroom bij de cappuchino.
T.a.v. de service:prima. Het leuke is dat we hier vaak genoeg eten om bekenden te zijn voor de ober. Ook zijn oude vader, die vroeger deze zaak had, kende mij, we maakten even een praatje. Erg leuk.
We zaten aan het raam, werden er gekoesterd door de avondzon.
Een mooie, lichte plaats, met zicht op het plantsoen.
Feiko J.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2013
Met een groep hier gegeten. De gerechten en bediening waren prima, de inrichting zou wat sfeervoller mogen. Zelf lekker gevulde aubergines gehad en Stifado, afgerond met een frappé. Het smaakte allemaal prima, Delfi is gewoon een prima Grieks restaurant.
Janke S.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2012
Gisteren heb ik met een vriend hier weer eens heerlijk Grieks gegeten. Van de drie vegetarische gerechten koos ik de spinazie met feta in bladerdeeg, het was erg lekker. Een ouzo van de zaak, retsina bij het eten, Griekse achtergrondmuziek, dit alles droeg bij aan de vertrouwde Griekse sfeer. Ik bezweek voor de verleiding van baklava met ijs en slagroom bij de Griekse koffie.
Omdat we hier vaker eten kennen we de ober, dus een gemoedelijk praatje hoort bij de service.
Het is in feite een dubbel restaurant, met veel mooie Griekse afbeeldingen aan de muren.