Delfi

Meer informatie over restaurant Delfi

7,2
Diana1978 .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Het eten was goed en ook voldoende. Helaas viel de bediening tegen. Na het voorgerecht kwam meteen het hoofdgerecht. Erg jammer. Ik had de mixed grill besteld. Geen tzatziki erbij. Deze heb ik los besteld. € 6,- . Voor de rest voor een keertje prima te doen.
Alex1111 .
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2016
Net gegeten bij dit restaurant Er zat niemand toen we binnenkwamen, dit had eigenlijk al een alarmbel moeten laten afgaan maar goed; gedateerde inrichting en chagrijnig personeel. De bank was vies en zag er smoezelig uit. Het eten was ronduit waardeloos taai lauw gyros vlees gefrituurde aardappelschijfjes van de goedkoopste kwaliteit en wat sla op een bordje geplempt, sperziebonen die volgens mij aan de vierde opwarmronde waren begonnen het was een triest gezicht.

Absolute afrader vreselijk zonde van je geld !
Koen Floris G.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2016
Lekker gegeten bij restaurant Delfi. Vooraf Griekse linzensoep, als hoofdgerecht moussaka en als nagerecht Griekse yoghurt met honing en walnoten. De muziek op de achtergrond (typisch Grieks) maakt het helemaal compleet.
Geertje2014 .
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2014
Vrijdag avond heb ik met de hele familie bij de griek gegeten. het eten was heerlijk nieuwe gerechten geprobeerd zoals de ossenhaas met groente en wijnsaus, dat is zeker een aanrader. Bediening was erg vriendelijk en behulpzaam
Snake1977 .
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2014
Het eten was erg goed en ook meer dan voldoende. Helaas viel de bediening tegen. Na het voorgerecht kwam al snel (iets te snel naar onze zin) het hoofdgerecht. De vrouw van de bediening (niet echt een vrolijk persoon) zette het eten neer en liep snel weer weg, terwijl wij wat te drinken wilden bestellen. Ook tijdens het eten kwam de bediening niet langs. Dus maar proberen om de bediening te wenken, maar er werd niet eens door hen naar de gasten gekeken. Gelukkig was de eigenaar wel vriendelijk en had wel door dat wij nog wat wilde bestellen.
Liesrooos .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2013
Gisteren sinds een tijd weer eens gegeten bij Delphi. Het interieur is niet veranderd en oubollig Grieks maar geen probleem.Het was druk op deze zaterdagavond en alles duurde vrij lang voor ons geen groot probleem.
Als voorgerecht tzatziki met brood besteld en een glaasje rode wijn, de tzasiki was erg lekker en de rode wijn was van het niveau 3 euro de liter.
Na een tijd wachten het hoofdgerecht,1 herdersschotel d.w.z. gyros, souflaki en allerlei bijlagen en een gerecht met stukjes entrecote gestoofd met kruiden en rode wijn. Het eerste grecht was wat je verwacht niet speciaal maar redelijk te eten het tweede gerecht was een ramp, veel te zout verder smakeloos en het vlees was taai en kwam zelfs niet in de richting van entrecote.
Aangezien de hoeveelheid van de eerst genoemde schotel royaal was hebben we dit maar gedeeld en de tweede schotel gelaten voor wat het was. Opvallend vonden wij dat de jonge man die ons bediende niet kwam vragen of alles naar wens was en of wij misschien nog iets wilden drinken.De eigenaar zat nadat wij waren uitgegeten en wilden afrekenen met een tafel grenzend aan de onze te praten maar had verder geen oog voor wie dan ook.
Wij hadden op het moment dat de jongeman onze tafel afruimde ons beklag gedaan over het eten en hij zou het overleggen, nooit weer teruggezien.
Uiteindelijk zelf maar naar de bar gegaan om af te rekenen en als nog beklag gedaan bij de eigenaar waarop hij het gerecht van de rekening streepte zonder met ons in gesprek te gaan.
.Prima dat het van de rekening werd geschrapt maar het gezicht van de man sprak boekdelen. Hier kom ik dus nooit weer.
Catrien P.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2012
Hier al een paar keer gegeten en dat was zeker naar wens. Ik vond het vlees prima bereid, de porties zijn vrij groot en ook vind ik het erg goedkoop. Zo kun je nog eens uit eten gaan :-) Wel vond ik de bediening wat wisselend, de ene keer erg vriendelijk en de andere keer wat minder. We zijn eenmaal bediend door een dame die ietwat sjagerijnig was en dat was inderdaad wel een beetje een domper op het lekker uit eten zijn. Het interieur vind ik niet direct een aanrader, met wat kleine aanpassingen kan dat al snel een stuk sfeervoller. Als alleen al het licht wordt aangepast (dat is nu vrij fel), lijkt het al een stuk gezelliger denk ik. Al met al vind ik het best een aanrader want het eten is helemaal prima.