Del Italia

Dinsdag t/m Donderdag 09:00 - 16:30
Vrijdag 09:00 - 19:00
Zaterdag 09:00 - 16:30
Zondag Gesloten

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Trix V.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2016
Peter heeft de zalm Rosalia gegeten en ik de Geitenkaas Parma.
Twee toppers uit de specialiteiten van "het huis".
Wij vonden het , net als bij eerdere gelegenheden: geweldig!!!
Evanvark .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
De heerlijke Italiaanse tomatensoep met creme is erg lekker, echt een aanrader, het brood is lekker vers en knapperig de bediening is erg vriendelijk, altijd in voor een praatje. Gewoon genieten op zijn Italiaans. Erik en Bart
SjaakSchipper .
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2014
Het eten was er even bij ingeschoten na een langdurige bespreking. De "lunch"om 4 uur was daarom iets uitgebreider dan gewoon. Voor zoiets kan je hier bij Del Italia zeker terecht. De rijkelijk gevulde erwtensoep en de flink aangeklede focacia clubsandwich stilde ruimschoots onze honger/trek. De verse jus was wat minder. Deze was al enige tijd daarvoor geperst en daarna in de koeling geplaatst. Jammer want verse jus is pas echt vers als hij direct na klaar maken wordt uitgeschonken. Misschien toch eens in overweging nemen.