"Je zou er met gemak voorbij lopen, maar Dekxels op de Denneweg – van dezelfde eigenaar als Oker – moét je een keer geprobeerd hebben. De jonge brigade, zowel in de keuken als in het restaurant, ademt gastvrijheid.
De keuken is Aziatisch en Mediterraan, maar nooit fushion. Er komen pure maar wel verrassende smaken op je bord. Denk daarbij aan een klassieke risotto met verse truffel, maar ook een fantastisch vegetarische curry of een tonijntartaar met wasabi chips."

Tekst: Susan Aretz – Smulpaapje.nl
fotografie: Ashkan Mortezapour – Dishtales.com

INSIDER tip

"Je mag hier niet weggaan zonder de risotto met truffel (voor nog geen tientje!!) te hebben gegeten."

Over het restaurant Dekxels

Een culinaire samensmelting

Een heerlijk fusionrestaurant dat met veel kleur is ingericht. In de keuken vinden mediterrane gerechten en Aziatische ingrediënten elkaar in een verrukkelijk feest van geur en smaak. Geen grote borden vol met eten, maar kleine, verfijnde gerechtjes die samen een complete maaltijd vormen. Een favoriet in het culinaire hart van de residentie.

Meer informatie over restaurant Dekxels

Maandag t/m Zondag vanaf 17:30

9,1

Jouw recensie over het restaurant Dekxels

Miriam D.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
In 1 week twee keer bij Dekxels gegeten. Zo goed vond ik het.
De inrichting is sfeervol, het personeel heel attent en het eten voortreffelijk en origineel.
Extra plus is het feit dat je probleemloos karaffen kraanwater krijgt!!
Ik kom snel terug...hoop dat jullie dit niveau weten te behouden!
Maaike S.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Heerlijk restaurant waarbij je echt zit te smullen! Zelfs als je vegan bent, maken ze de allerlekkerste gerechten voor je. Alles klopt hier, we komen vaak terug!
Frans S.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Leuke kaart. Prima kwaliteit. Aardige mensen in de bediening. Als je een avondje uit eten wilt en goed wilt eten .... lekker naar Dekxels gaan!
Lonneke V.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Eten bij Dekxels valt nooit tegen. De gerechtjes zijn smaakvol en mooi opgemaakt. De hoeveelheden zijn precies goed. De bediening is vriendelijk maar kan soms nog wat oplettender zijn (lege glazen). De sfeer is prettig.
Erna A.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
De gerechten zijn aan de kleine kant. En vier gerechten bestellen in plaats van de aanbevolen drie maakt het wel duur. Kwaliteit is prima!
Gerard kool K.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2018
goed e ontvangst , waren te laat door file , toch in een korte tijd een heerlijk theater menu gekregen
inclusief een waarschuwing dat we moesten gaan
perfect
Boogerd.safari B.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Leuke gezellige en levendig restaurant aan de Denneweg. Je stelt je menu samen uit meerdere kleine gerechten. Daardoor wel veel smaakvariatie en proef je "alle kanten" op. Vreemde romige tempranillo huiswijn die moeilijk pas bij al de verschillende gerechten.
Marie-Claire P.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2018
Een leuke gevarieerde kaart en ook heerlijk gegeten! Leuk concept dat je gerechten kan delen. Ook erg leuk personeel! Wij komen zeker terug!
Desiree B.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2018
Door de drukte moesten we lang wachten op het eerste gerechtje. Daarna liep dat beter. Het eten was heerlijk, verrassende combinaties van smaken
Gerben Z.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
We hebben heerlijke gerechten gegeten met lekkere wijnen. De sfeer was gezellig. De bediening was uitstekend en we kregen goed advies over de wijnen!
M.W. Z.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2018
Sommige porties wel erg klein, zelfs voor het Dekxels-concept met allemaal kleine gerechten. In mijn geval gold dit voor de Chinese eend met pannenkoekjes.
Aris En Irma P.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
Na de verbouwing van Dekxels zijn wij, op 14 Januari 2018, er weer eens wezen eten. Wat ons direct opviel was het gehele decor, met moderne, maar tevens warme uitstraling, met Aziatische invloeden. Ook hebben wij weer heerlijke nieuwe gerechten geproefd, welke om de zoveel tijd wisselen, maar de klassiekers blijven altijd, op de kaart staan. Het was weer een genot, voor onze smaakpapillen, de koks hebben ons echt verwend en heerlijk, voor ons gekookt. Ook de vlotte bediening verdient een pluim, met hun uitleg, aan tafel, van het gerecht, wat je eet. Ze nemen echt alle tijd, voor je en hebben geen haast. Kortom de service is prima!!!! We twijfelen dus niet en we komen zeker weer snel een keer terug. Vr. Gr. I&A, trouwe klanten.
Robbin V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Wij hebben erg lekker gegeten, in een gezellig restaurant. De bediening was netjes en liet ons niet onnodig wachten. Zeker voor herhaling vatbaar
yvonne L.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Heerlijk gegeten.Wat een aparte combinaties.Alles met zorg en op aantrekkelijke wijze gepresenteerd.
Erg vriendelijke bediening.
Arnoud V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Met 4 collega’s gegeten. Eten was echt top. De bediening was attent, vriendelijk en gewoon goed.
Het restaurant is klein en wat rumoerig, maar op geen enkele wijze hinderlijk. Dat hoort bij de Denneweg.
Het is de vijfde keer dat ik er eet. Wat mij betreft nog steeds voor herhaling vatbaar.
Honore B.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Heerlijk gegeten in een gezellige, informele ambiance. Prijs kwaliteit is erg goed. Bijna alle gerechten zijn met een aziatische touch wat veel bijzondere smaken weergeeft.
Sabina V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Heerlijk gegeten maar de gerechten zijn echt heel klein zeker voor deze prijs. en zonder dat we daarom gevraagd hadden kregen we een fles wijn in plaats van een glas wijn bij onze gerechten. We waren net zoveel geld kwijt als bij een sterrenrestaurants. En dat voor 4 gerechtjes. Jammer want het eten is heerlijk.
Jan F.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Heel leuk restaurant met geweldig leuk personeel. Ongedwongen maar professionele instelling met duidelijke uitleg van de werking van de kaart en de samenstelling van de gerechten. We gaan zeer zeker hier meerdere keren nog naar toe!
RegisQ .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Verrassend gerechten met combinatie van zuid Europa en Asia. Verfijnd cuisine en erg vriendelijk bediening.
We hebben met onze kinderen echt kunnen genieten, iets lang wachten tussen gerechten vanwege volle zaal.
Tobias V.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
We hebben heerlijk gegeten, leuk concept: kleine gerechtjes om te delen. De service was top, we moesten naar een voorstelling en kregen voorang om het nagerecht nog op tijd te krijgen. De sfeer was top en het was leuk dat de chef om feedback kwam vragen voor een nieuw gerecht dat we geproefd hadden.