Over het restaurant Dekxels

Een culinaire samensmelting

Een heerlijk fusionrestaurant dat met veel kleur is ingericht. In de keuken vinden mediterrane gerechten en Aziatische ingrediënten elkaar in een verrukkelijk feest van geur en smaak. Geen grote borden vol met eten, maar kleine, verfijnde gerechtjes die samen een complete maaltijd vormen. Een favoriet in het culinaire hart van de residentie.

Meer informatie over restaurant Dekxels

Maandag t/m Zondag vanaf 17:30

9,1

Jouw recensie over het restaurant Dekxels

maria130 V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Was een prima avond, een uitje met de kinderen. Het eten was heerlijk en de bediening, maakte het compleet!
We gaan er zeker nogmaals eten!
Annette T.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Lekker eten, allemaal kleine gerechten met zorg opgemaakt. Aardige bediening. Prima tempo. Je kan elkaar hoed verstaan, gezellige inrichting.
Ilse H.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Goede locatie. Prettige keuze tussen zeer gevarieerde recepten. Een leuke, aangename combinatie ook met een theaterbezoek.
Paul N.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Prachtig restaurant op een mooie plek! Heerlijke ontvangst; heel prettige bediening, en héérlijk eten!!! We gaan heel zeker binnenkort terug.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2017
Wij hebben een theatermenu genomen, wat een goede keuze was. Vlotte en vriendelijke bediening, alleen door tijdsgebrek moesten we de koffie overslaan. Misschien een idee om een koffiegourmand aan te bieden!
Heerlijk gegeten.
Wilfred R.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Leuke sfeer, vriendelijke bediening en erg lekkere en originele gerechten. Er was eigenlijk geen enkel tegenvallend gerecht bij. Voor herhaling vatbaar.
Liesje77 .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Eten was heerlijk en bediening is erg vriendelijk en kundig alleen het duurde wel wat lang voordat het volgende gerecht werd geserveerd.
B.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Heerlijk gegeten en super bediening. Klein kritiek puntje dat de menu prijs omhoog is gegaan en daarnaast ook op bijna de helft van de gerechten een supplement bedrag erbij komt. Dan kan het wel een prijzig menu worden.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2017
IIk kom al jaren bij dit restaurant. Elke keer wordt ik weer op keer verrast. Fantastische smaken....het is meer dan goed ...gewoonweg fantastisch.
Nadine K.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Heerlijke avond gehad. Super eten en sfeer, bediening erg vriendelijk zou alleen iets persoonlijker kunnen. Zeker een aanrader!
Ingrid S.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Voor de 2e keer hier gegeten. Menu met kleine gerechtjes. In verhouding staan er veel vis gerechten op en weinig vleesgerechten. Eten was echter prima en de bediening correct en zeer vriendelijk.
Sabine T.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Heerlijk eten, ongedwongen en gezellige sfeer met vlotte aardige bediening! Wij hebben een super avond gehad op de Denneweg.
margo S.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Buitengewoon lekker, voor een keurige prijs. Met een extra compliment voor de oplettendheid en vriendelijkheid van de bediening. Aanrader!
Jack W.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Vriendelijke bediening, lekker eten (als je van Oosters en vooral Japans houdt), goed concept met de kleine gerechtjes. Weinig variatie in de kaart, zag er nog vrijwel hetzelfde uit als een paar jaar geleden. Wijn/spijs mag (moet) je zelf uitzoeken, open wijnen waren in orde. Maar vooral: weinig comfortabele zitplaatsen, ik kwam binnen en dacht: o ja, dat was dat restaurant waar je niet lekker zat. Bovendien wil ik, als ik weken van tevoren reserveer, niet weggestoken worden in een hoekje naast het buffet.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
buitengewoon smakelijk gegeten en de meiden van de bediening waren werkelijk geweldig. het plezier spatte er -in ieder geval aan onze tafel- vanaf. top avond!
Sas K.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Originele gerechten, sympathieke bediening en sfeervolle inrichting. Dat allemaal voor goede kwaliteit-prijs verhouding. Zeker een aanrader!
alo147 .
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Prima plek om te eten maar zoals vaker bij de formule 'stel-zelf-je-kleine-gerechten-menu samen' ben je uiteindelijk behoorlijk duur uit. Wijn is flink aan de prijs.
Marilene D.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Heerlijk gegeten. Mooie opgemaakte borden. Porties zijn precies groot genoeg. Bediening was prima.
Leuke inrichting. Top avond
Linda S.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Eindelijk weer eens een restaurant dat ons verrast! Wij -verwende eters- vinden de meeste menukaarten niet zo spannend maar hier hadden wij moeite met kiezen! Wat een leuke kaart! En wat een leuk concept. De gerechtjes kosten €9 of €12 en zijn formaat voorgerecht. 3 gerechtjes en een toetje kun je vergelijken met een 3 gangenmenu. Allereerst werden we superaardig ontvangen. Ontzettend leuke enthousiaste meiden in de bediening die ook weten waar ze het over hebben: fijn! De gerechten worden prachtig opgemaakt geserveerd. We beginnen met tonijntartaar met wasabi en passievrucht wat een sublieme combinatie is. Ligt heerlijk in de mond. Zelf had ik en prachtige zwarte lakdoos met 4 hapjes: perpecte gamba's in tempura, zalmtartaar, zwaardvis en een yakatori. Alles was perfect van smaak. Daarna een curry en een thaise soep met gebakken wontons. Kon allebei iets warmer maar de smaak was top. Ik liet mijn derde gerecht schieten voor een toetje maar mijn tafelgenoot had nog 3 perfect gebakken, boterzachte lamskarbonaadjes met erwtenpuree en parelcouscous. Mijn toetje was een cheescake in een potje met wat merengue, verse frambozen en crumble. Ik werd er heel blij van! Het andere toetje was spannender maar naar onze smaak too much. Mangoijs met rode peper dat te lang bleef nabranden in de keel. Dat kan echt een tandje minder. Wij hadden een topavond met heerlijke bijzondere gerechten in een fijne omgeving waar we ons heel welkom en thuis voelde. We komen zeker terug!
J.H.M. V.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Restaurant Dekxels heeft ons ook de tweede keer weer verrast met heerlijke verfijnde gerechten, goede wijnen in een aangename warme sfeer. Alleen de muziek vonden wij storend en te hard om ontspannen bij te tafelen. Toen we vroegen of het mogelijk was die wat zachter te zetten werd daar sympathiek op gereageerd, maar helaas niet naar gehandeld: het volume werd nauwelijks aangepast. Dat was een flink minpunt op dit geweldige restaurant in hartje Den Haag.