Over het restaurant Dekxels

Een culinaire samensmelting

Een heerlijk fusionrestaurant dat met veel kleur is ingericht. In de keuken vinden mediterrane gerechten en Aziatische ingrediënten elkaar in een verrukkelijk feest van geur en smaak. Geen grote borden vol met eten, maar kleine, verfijnde gerechtjes die samen een complete maaltijd vormen. Een favoriet in het culinaire hart van de residentie.

Meer informatie over restaurant Dekxels

Maandag t/m Zondag vanaf 17:30

Ellen C.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2017
Jeannet B.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2017
Marc B.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2017
Heerlijk gegeten en vlotte bediening. Hielden ook goed rekening met onze vooraf doorgegeven eindtijd i.v.m. schouwburgbezoek.
Juliette L.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Super lekkere gerechten. Nog veel meer gerechten gezien op de nieuwe kaart die ik uit wil proberen. Goed wijntje. Flesje water mag karaf worden, dat is enige opmerking!
Angelique B.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2017
Heerlijk gegeten en een geweldige gastvrije bediening. De gerechten zijn smakelijk en mooi opgemaakt. Waren met een grote groep maar iedereen had gelijktijdig zijn gerecht.
Judith J.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
Geweldige sfeer ,fantastisch
eten en het personeel doet er alles aan om je een top avond te bezorgen.
Bedankt wij hebben genoten!!
Jolande V.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
We zijn ontzettend gastvrij ontvangen door Thomas en de crew.
Heerlijke gerechtjes en veel variatie.
Kortom een echte aanrader en zeker voor herhaling vatbaar.
Peter H.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Leuk concept met kleine gerechtjes in plaats van een traditioneel voor, hoofd, na. Prima smaken, maar soms lijkt er iets meer aandacht voor presentatie dan smaak. Alhoewel we hadden aangegeven op tijd naar het theater te moeten, lukte het de bediening niet om ons daarmee te helpen. Tussen het eerste en tweede gerechtje zat maarliefst 40 minuten, waardoor we uiteindelijk ons dessert - een lekkere selectie kazen - overhaast moesten wegwerken. Jammer. Grote eters doen er verstandig aan een bijgerecht (brood of friet) bij te bestellen om niet onvoldaan te vertrekken.
Karianne L.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2017
Menu met 3 kleine gerechtjes en dessert na. Heerlijke smaken, mooie opbouw en goede porties. Attente en vlotte bediening en gezellige inrichting. Wij komen zeker nog eens terug!
Melanie Z.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2017
Het eten in de formule (3 gerechtjes + dessert) was aan de weinige kant. Misschien net genoeg, maar we hadden nog net iets meer kunnen eten :-)
We hebben wel heel lekker gegeten! Sommige gerechtjes waren echt super, andere waren niet helemaal wat ik verwacht had. Wel lekker, maar ik was dan toch een beetje teleurgesteld. (vb: krab met spek en pannenkoekjes met eend)
Verder alles top!
lydia E.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
Wat een leuke tent! Erg lekker en verrassend eten. Plezierig informeel en betrokken personeel (onze engelstalige gast bleef keurig in het engels aangesproken worden). Het waren de lovende reacties op IENS die ons hier lieten reserveren, en wij voegen hier graag onze positieve review aan toe!
aafkeV .
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
We hebben erg genoten van ons etentje bij Dekxels! Heerlijke kleine gerechtjes, en erg leuke bediening. Wij komen heel graag nog een keer terug; hartelijk dank voor de goede service!
Harry G.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2017
Top gegeten. Mooi concept. Goede wijn en Thomas is een perfecte gastheer.
Berna W.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
Meerdere keren gegeten en de kwaliteit van het eten blijft goed.
Aanrader Tempura garnalen, flensjes met eend en Buikspek. De sfeer in het restaurant is goed.
RoCo2006 .
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
We hebben met zijn tweeen op zaterdagavond bij Dekxels gegeten. De bediening was heel goed: persoonlijk, vriendelijk en kundig. 5
van de 6 gerechtjes waren heerlijk. De risotto viel uit de toon, die was flauw qua smaak. Beide desserts waren weer heerlijk. qua entourage: de tafels staan wel heel erg dicht bij elkaar. Als je dat niet bezwaarlijk vindt, is Dekxels een aanrader.
Zoë V.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Wij hebben gisteravond heerlijk gegeten bij Dekxels. Bij binnenkomst werden we vriendelijk ontvangen en er werd meteen goed uitgelegd hoe het concept werkt. Mega leuk. De kwaliteit van het eten is ook super, vooral de visgerechten waren wij fan van. Ook kun je hier lekker vlees eten of een combinatie van vlees en vis.
De prijs kwaliteit verhouding is meer dan prima.
Bojan M.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Absoluut heerlijk gegeten met geniale bediening; attent en precies in onze gezelligheid mee te bewegen Werden we heel blij van!
Hester B.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Uitstekend gegeten, leuk om verschillende kleine gerechten te eten die stuk voor stuk uitstekend smaakten. Bediening zeer goed
bertsanders .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Erg leuk restaurant! Allemaal lekkere kleine gerechtjes. Zeer gevarieerde kaart. De pannenkoekjes met eend is de absolute topper! Prima wijn. En vriendelijke bediening!
Mirka M.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Dekxels hebben we bezocht met vrienden, alles was naar ons wens. Kwaliteit van eten prima, mooi presentatie van eten op de bord, leuke bediening, aanwezig, maar niet storend. Eenige wat zou beter kunnen zijn is de acustiek in de restaurant. De tafels zijn niet zo groot, maar toch elkaar verstaan of naar speciaal offerte te luisteren is wel lastig .