Over het restaurant Dekxels

Een culinaire samensmelting

Een heerlijk fusionrestaurant dat met veel kleur is ingericht. In de keuken vinden mediterrane gerechten en Aziatische ingrediënten elkaar in een verrukkelijk feest van geur en smaak. Geen grote borden vol met eten, maar kleine, verfijnde gerechtjes die samen een complete maaltijd vormen. Een favoriet in het culinaire hart van de residentie.

Meer informatie over restaurant Dekxels

Maandag t/m Zondag vanaf 17:30

Chantal D.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Roel H.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
Heerlijk gegeten - we hadden haast maar daar werd zonder problemen rekening mee gehouden.

Tonijn tartaar: lekkere tonijn, begrijp de meerwaarde van de mango niet boven op de (sterke) wasabi
Pompoen Risotto - erg lekkere kaas en goede combinatie met de noten
Eend - Chinese eend met hoisin is een klassieker
Ossenhaas - erg goed bereid, helaas te weinig peper/zout
martijngrauf .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Vriendelijk personeel, goede service. Prijs-kwaliteit prima. Je moet wel van het concept houden. Kleine gerechtjes, net zoals bij vele anderen hippe Haagse Horeca eet-en drinkgelegenheden.
Sacha S.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Altijd weer een feestje om hier te eten. De samenstelling van de gerechten zijn goed op elkaar afgestemd en zeer mooi gepresenteerd. En daarnaast ook heel smakelijk! De service is on point en leuk in de omgang. Ga zo door!
info561 .
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Heerlijk gegeten op de avond voor Kerst, bediening was vriendelijke en snel. We waren met 6 dus heel veel gerechten kunnen proberen, allemaal even smaakvol.
Emveebee _.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Het is wat passen en meten in de smalle pijpenla waar Dekxels gevestigd is maar het past allemaal. keuken in het midden van de zaak heeft een leuke sfeer.
Leuk concept met kleine gerechten om zo op 4 gangen uit te komen. Gerechten goed bereid en smakelijk.
Bediening vlot.
Edwin B.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Hele leuke bedoening, mooie gerechten en een goede sfeer.
Hannelike R.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Heerlijk en mooie gerechten met verse en spannende combinaties van ingrediënten; met zorg en aandacht gemaakt en gepresenteerd. Vriendelijke en attente bediening. Lekker genoten van een smakelijke Grüner Veltliner. De keuken kon onze groep van acht personen met gemak aan. Complimenten.
Ina H.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
We hebben een heerlijk driegangenmenu menu met een dessert genomen.
Alle gerechtjes waren heerlijk en meer dan genoeg.
De bediening was informeel, heel attent.
Een minpuntje is dat het erg lawaaierig is, ze zouden iets aan de akoestiek kunnen doen.
Danny F.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Heerlijke sfeer, prachtige lokatie, eten is top, bediening maakt het af!
Daniël S.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Ontzettend goed gegeten. Goede bediening. Leuke gerechtjes, wij hebben er twee per persoon genomen. Drie gerechten is wel aan te raden om echt verzadigd te zijn.
Jet V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Leuk concept met kleine gerechten, die niet heel origineel of bijzonder, maar gewoon lekker zijn. Goede wijn, gezellige sfeer en zeer gastvrije en vlotte bediening!
PeereboomVoller .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Leuke en goede avond gehad bij Dekxels! Prijs kwaliteit goed op orde en dat is altijd fijn, Gezellige open sfeer,
er wordt goed gecommuniceerd, ze hadden onze tafel 'nodig' voor gasten die stonden te wachten, of we de avond dan aan de bar af wilden sluiten met een drankje van het huis. Dat vonden wij geen probleem, ook doordat je de avond door goed en fijn wordt geholpen en het eten goed is, is zo'n vraag dan helemaal niet vervelend. Wat ook leuk was: we konden niet kiezen uit 2 dessertwijnen, dus kregen we halve glazen van elk (leuk initiatief van de bediening)!
Eva L.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Ben elke keer weer super enthousiast over de geweldige bediening en de prijs-kwaliteitverhouding. Een top-restaurant om te eten voor een theaterbezoek.
Edsilia .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Best druk restaurant in een moderne stijl, met vriendelijke medewerkers. Ik at er een heerlijke Noordzeetong met achteraf een Mango Rode Peperijs. Die laatste is erg aan te bevelen. Maar je moet wel tegen pittig kunnen.
Dbuchly .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Donderdagavond in dit restaurant gegeten. Om 18.00 uur was de zaak voor driekwart gevuld en om 19.00 uur kon er geen kip meer bij.

Dit restaurant heeft enkele minpunten. Bij volledige bezetting is de zaak erg rumoerig, voor in de zaak word je wel eens getrakteerd op een koude windvlaag als de buitendeur open gaat en aan een tafeltje langs de muur kan het zijn dat je uitzicht hebt op een lange, hoge, saaie bar waar alleen de hoofden van de koks boven uitsteken.

Er zijn ook veel pluspunten. Bij binnenkomst wordt je erg vriendelijk ontvangen, de bediening is zeer attent en heel professioneel, je kunt kiezen uit een keur van gerechten en het eten is er overheerlijk.

Door de vele pluspunten hebben mijn vrouw en ik hier een gezellige avond gehad.
FRISO W.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Gezellige sfeer, goede en adequate bediening. Prijs kwaliteit was erg goed: met vieren verschillende gerechten allemaal lekker. Enige opmerking is de coquilles in combinatie met ham, waar bij gaarheid en smaak uit de pas liepen. Erg gezellige avond gehad en komen zeker terug
Charlotte B.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Heerlijk gegeten bij dekxels! De wijn en het eten waren fantastisch. Het eten kwam snel en we werden goed geholpen. De bediening had nog niet zoveel ervaring met de kaart maar dat was niet storend. Het concept zorgde ervoor dat we met twee gerechten en een dessert helemaal voldaan waren. Al met al super avond gehad! Een echte aanrader.
ronwesterduin .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Leuke spontane bediening enheerlijk gegeten van de mooie kaart met kleine gerechten. Zaten wel in het luidruchtige gedeelte bij de keuken. Wij komen zeker nog een keer terug
daan J.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Als verrassing een tafel gereserveerd voor mijn vriendin omdat ze haar tentamens net afgerond had. Had van te voren aangegeven dat we een 5 gangen suprise diner wilde met bubbels vooral en een wijnarrangement. Wat hebben wij zitten genieten zeg! Super hartelijk ontvangst, prachtige gerechtjes en heerlijke wijnen! We deelden steeds 2 gerechtjes als 1 gang waardoor we een mooie proeverij hebben gehad van wat de keuken te bieden had. Top! O.a Super zachte cheviche van makreel, mooie zalm en tonijn tartaar, wat oosterse invloeden, super malse ossenhaas en een verrassend vega gerechtje met gele biet en schapenkaas passeerde de revue. Alles met zorg bereid, fraai gepresenteerd en vooral; hoog op smaak! De dames in de bediening waren allemaal erg spontaan en je kon zien dat ze allemaal trots waren dat ze er werkte. Tent zat goed vol en dat voor een doordeweekse woensdag! Dat er dan soms wat weinig info over de wijnen verteld kon worden en het wel een rumoerige zaak is heeft ons niet gestoord. Gewoon een super zaak en een hele dikke aanrader!