"Je zou er met gemak voorbij lopen, maar Dekxels op de Denneweg – van dezelfde eigenaar als Oker – moét je een keer geprobeerd hebben. De jonge brigade, zowel in de keuken als in het restaurant, ademt gastvrijheid.
De keuken is Aziatisch en Mediterraan, maar nooit fushion. Er komen pure maar wel verrassende smaken op je bord. Denk daarbij aan een klassieke risotto met verse truffel, maar ook een fantastisch vegetarische curry of een tonijntartaar met wasabi chips."

Tekst: Susan Aretz – Smulpaapje.nl
fotografie: Ashkan Mortezapour – Dishtales.com

INSIDER tip

"Je mag hier niet weggaan zonder de risotto met truffel (voor nog geen tientje!!) te hebben gegeten."

Over het restaurant Dekxels

Een culinaire samensmelting

Een heerlijk fusionrestaurant dat met veel kleur is ingericht. In de keuken vinden mediterrane gerechten en Aziatische ingrediënten elkaar in een verrukkelijk feest van geur en smaak. Geen grote borden vol met eten, maar kleine, verfijnde gerechtjes die samen een complete maaltijd vormen. Een favoriet in het culinaire hart van de residentie.

Meer informatie over restaurant Dekxels

Maandag t/m Zondag vanaf 17:30

Uitmuntend
9,3
9,1

Jouw recensie over het restaurant Dekxels

Lian G.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Al meerdere keren geweest in dit fantastische restaurant! En ook deze keer weer:Heerlijk gegeten, super vriendelijke bediening en een fijne sfeer! Tot snel, ik verheug me er nu al op!
Yvonne B.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
Heerlijk gegeten en een leuke spontane ontvangst. Vlotte- en goed bediening, bijzondere gerechten, weer eens wat anders. De tonijn en "de Box: , is echt een aanrader. Knap om na al die jaren nog steeds zo veel enthousiasme erin te houden. In februari is de serre klaar, daar zijn we ook benieuwd naar.
Wij komen zeker terug!!
Swirdje .
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Wij hebben op zaterdag 8 september 2018 heerlijk gegeten bij Dekxels. Via Tripadvisor zijn we er terecht gekomen en het was een geweldige avond! De gerechten zijn heerlijk en origineel en de bediening is erg vriendelijk. Daarnaast een ruime keuze in wijn. Eén puntje wat ik zou willen meegeven: het bijbetalen bij sommige gerechten vind ik niet helemaal passend; ik zou de menuprijs dan ietwat verhogen. Voor mij zou dat een andere uitstraling geven. Nu hebben we namelijk bij bijna alle gerechten bij moeten betalen en verliest het zijn concept van een menuprijs vind ik.
Henriette V.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2018
We hebben uitzonderlijk goed gegeten. Gerechten met heerlijke en bijzondere combinaties van smaken, structuren en texturen. Klassiekers zoals Caprese opnieuw gecreëerd (met tomaat als tartaar gesneden, ijs van basilicum, 'kaviaar' van balsamico en heel goede mozzarella). Een aanrader. Wij komen zeker terug.
Manon J.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Zoals altijd super goed gegeten bij Dekxels. Service was top en het restaurant is heel knus en gezellig. Een van de beste restaurants in Den Haag!
Daphne F.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Erg vriendelijke bediening en een sfeervol restaurant!
De kaart is goed afwisselend: vlees, vis en vega. Het zijn allemaal mooi opgemaakte gerechtjes waar duidelijk veel zorg aan is besteed. Een top avond gehad!
Tony V.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2018
Het klopt hier gewoon aan alle kanten,vanaf entree tot vertrek een hele fijne ervaring!
Goed ontvangst,aandachtig en leuke bediening met kennis van gerechten en wijn.
Absolute aanrader.
Evelyn S.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Heel ontspannen gegeten, bediening was vriendelijk, gezellig, niet opdringerig. relaxed.
Eten was heerlijk klaargemaakt en mooi opgediend.
Laetitia L.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2018
verrassende gerechten in aardige omgeving voor een redelijke prijs, dat is de beste samenvatting, een aanrader in het centrum van den haag
Thijs K.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2018
Uitstekend gegeten. Ambiance prima, bediening erg fijn. Gerechten verrassend en erg smaakvol. Prima advies over de wijn.
Michel B.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2018
Heerlijk gegeten en een erg goede en vriendelijke bediening. Kregen bij aankomst zelfs bubbels van de zaak vanwege onze trouwdag. Naderhand zelfs ook nog via Instagram. Maakt een toch al leuk en lekker etentje nog wat specialer. Prijzen liggen soms wat aan de hoge kant, maar de kwaliteit is er absoluut naar. En je kan het ook weer zo gek maken als je zelf wil. Restaurant is ook leuk ingericht, met altijd een gezellig rumoer. Ze gaan ons vaker zien. Een aanrader dus!
Wouter G.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Gezellig en huiselijk restaurant in industriële stijl. Ze hebben een goed menu met ruime keuze aan mediterrane meets asian, waar een goed wijn aanbod niet bij mag ontbreken. Het personeel is gast gericht en gezellig. Geen hinderlijke onnodige onderbrekingen aan je tafel, maar op de juiste momenten of wanneer nodig. Kortom wij hebben een heerlijke avond in huiselijke sfeer gehad, ik hoop jij dat ook hebt!
Wolf S.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
................................................................................................................................!
ILSE Z.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2018
zoals gewoonlijk een fijne avond met bijzondere gerechten en goede service - vooral de beef tataki was noemenswaardig en ik kan iedereen aanraden om bij de kaasplank de proeverij van (port)wijnen te bestellen.
de L.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Weer genoten van een heerlijk avondje Dekxels .De zalm, de risotto en het altijd weer heerlijke mango ijs met rode peper en basilicumsaus doen ons besluiten gauw weer terug te gaan.
Dick Z.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
.wij hebben heerlijk lekker gegeten, de bediening in prima, de keuze is prima. W e komen beslist nog eens terug.
..............................................................................ik ben een man van weinig woorden
Xander H.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
Een aanrader in het centrum van Den Haag. Goede en afwisselende kaart met heerlijke visgerechten. Ga zeker nog een keer terug.
Vera M.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
Heerlijk gegeten, gluten vrij en vegetarisch. Alle gerechten, zijn mooi opgemaakt en de smaken zijn mooi op elkaar afgestemd. Een aanrader.
Rogier K.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Prijskwaliteitsucces!

Mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
Birgit M.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Love it! Eten is is heerlijk, Bediening is vriendelijk en ontzettend gastvrij, alles is gewoon top!
Favoriet restaurant in Den Haag!!!