"Je zou er met gemak voorbij lopen, maar Dekxels op de Denneweg – van dezelfde eigenaar als Oker – moét je een keer geprobeerd hebben. De jonge brigade, zowel in de keuken als in het restaurant, ademt gastvrijheid.
De keuken is Aziatisch en Mediterraan, maar nooit fushion. Er komen pure maar wel verrassende smaken op je bord. Denk daarbij aan een klassieke risotto met verse truffel, maar ook een fantastisch vegetarische curry of een tonijntartaar met wasabi chips."

Tekst: Susan Aretz – Smulpaapje.nl
fotografie: Ashkan Mortezapour – Dishtales.com

INSIDER tip

"Je mag hier niet weggaan zonder de risotto met truffel (voor nog geen tientje!!) te hebben gegeten."

Over het restaurant Dekxels

Een culinaire samensmelting

Een heerlijk fusionrestaurant dat met veel kleur is ingericht. In de keuken vinden mediterrane gerechten en Aziatische ingrediënten elkaar in een verrukkelijk feest van geur en smaak. Geen grote borden vol met eten, maar kleine, verfijnde gerechtjes die samen een complete maaltijd vormen. Een favoriet in het culinaire hart van de residentie.

Meer informatie over restaurant Dekxels

Maandag t/m Zondag vanaf 17:30

Uitmuntend
9,2

Jouw recensie over het restaurant Dekxels

Eva H.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2018
Altijd weer een feestje bij Dekxels! Je voelt je speciaal door de extra aandacht - Kevin was een fantastisch gastheer. Het eten is verrassend en in goede verhouding, de wijn lekker en de sfeer goed.
Manon J.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2018
Wouter W.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Een heel fijn restaurant, een goede keuken, plezierig en deskundig personeel. Een aanrader voor een ieder die in een gezellige sfeer lekker wil eten!
Roland T.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Wij hebben echt fantastisch gegeten in dit restaurant. Het steeg boven onze verwachtingen uit. De service en bediening was erg vriendelijk en nam de tijd ondanks de drukte. De gerechten waren met zorg samen gesteld. De combinaties van producten gaven een ware smaak sensatie in de mond. Dit restaurant is werkelijk fantastisch!
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Superlekker gegeten, top bediening en menu. We kerogen alvast een voorproefje van het nieuwe menu. Bovendien echt een goede sfeer. Zou het iedereen aanraden!
Liesje77 .
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Altijd een feestje om te eten bij Dekxels. Uiteraard de Bentobox en Chinese eend gekozen. Vriendelijk attente bediening die altijd weten wie wat heeft besteld, prettige sfeer. Blijft op mijn lijstje staan!
martijn V.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2018
Helemaal top, we hebben heerlijk gegeten! Echt een aanrader voor iedereen die van lekker eten houdt en wat te vieren heeft
Jenny S.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Een aanrader! Het eten bestaat uit meerdere kleine gerechtjes. Heerlijke gerechtjes en mooi opgemaakt. De bediening is ook erg prettig.
Hilde V.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
We hadden een theater menuutje, maar uiteindelijk wel behoorlijk veel meer kwijt, omdat sommige gerechtjes dan extra geld kosten... Maar het eten was heerlijk en ik vind het heel gezellig om van alles wat te proeven. De service was uitstekend, snel, meedenkend en flexibel! De wijn was heerlijk en het toetje ook! Echt een aanrader, maar niet heel goedkoop.
Antoinette V.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2018
Vriendelijke bediening, heerlijke, gevarieerde en verrassende gerechten op de kaart. Er wordt uitleg gegeven over wat je eet. Goede adviezen mbt de wijn. Kortom, heerlijk gegeten.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2018
Lekker gegeten met vriendelijke bediening. Leuk concept met meerdere gerechten, vooral de bentobox en citroen cheesecake waren top!
luc G.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Geweldige avond. met super lekker eten, bediening die alles weet over je gerecht en daarbij de perfecte wijn weet te kiezen. Echt zo'n avond dat je gewaardeerd wordt als klant absolute aanrader.
Svenja W.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2018
Met zorg gemaakte gerechtjes, vriendelijke bediening, goede prijs-kwaliteit verhouding en fijne sfeer. We komen zeker nog eens terug!
Nicolien D.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Fanastische bediening, heel persoonlijk en enthousiast. Eten is top en net even iets anders dan gewend. Wij hebben echt genoten en een top avond gehad.
Marieke S.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2018
All times favortie, mede dankzij de geweldige, ons inmiddels bekende, bediening. De afsluiter met vuurwerk, vanwege onze verjaardag was helemaal geweldig
Maureen .
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2018
Wij hebben gisteren een hele leuke avond gehad. Het personeel heeft het naar zijn zin en de gerechten smaakte heerlijk. Écht een aanrader. Ben er zelf ook terecht gekomen door goede verhalen. Ga zo door!
Mariette S.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2018
Na het 2e gerecht was de kelner vergeten om een seintje aan de keuken te geven dat het 3e gerecht klaargemaakt moest worden. Het kwam
omdat het restaurant op dat moment vol liep. We hebben daardoor lang moeten wachten. Er heerst een leuke sfeer dus we hebben ons prima vermaakt. Toen we vriendelijk er naar vroegen kregen we een welgemeend excuus en werden we extra in de watten gelegd. Prima goedgemaakt dus! Zeer vriendelijke bediening, heerlijk eten en leuke sfeer. Volgende keer gaan we alle heerlijke gerechten van de kaart eten. We kijken er naar uit!!
Nicjm V.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2018
Kijk dat s nog's goed fusion koken. Avontuurlijk en prima op smaak. Zonder al te veel modernistisch gedoe met schuimpjes en dingen die er alleen maar interessant uitzien en verder nergens naar smaken. Tel daarbij een aardige en adequate bediening op en je hebt eigenlijk een top restaurantje.
Tako K.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2018
Het eten was lekket, alleen was er waarschijnlijk een piek drukte waardoor de wachttijd voor het eten langer was. De pesto bij het brood was heerliojk
Bollyn L.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2018
Verrassend creatief en lekker eten. Combinatie van ingrediënten op een smaakvolle manier gepresenteerd. Ook toegankelijk voor mensen die anders nooit exotisch gaan.