Over restaurant Dekxels

Een culinaire samensmelting

Een heerlijk fusionrestaurant dat met veel kleur is ingericht. In de keuken vinden mediterrane gerechten en Aziatische ingrediënten elkaar in een verrukkelijk feest van geur en smaak. Geen grote borden vol met eten, maar kleine, verfijnde gerechtjes die samen een complete maaltijd vormen. Een favoriet in het culinaire hart van de residentie.

Meer informatie over restaurant Dekxels

Maandag t/m Zondag vanaf 17:30

PeereboomVoller .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Leuke en goede avond gehad bij Dekxels! Prijs kwaliteit goed op orde en dat is altijd fijn, Gezellige open sfeer,
er wordt goed gecommuniceerd, ze hadden onze tafel 'nodig' voor gasten die stonden te wachten, of we de avond dan aan de bar af wilden sluiten met een drankje van het huis. Dat vonden wij geen probleem, ook doordat je de avond door goed en fijn wordt geholpen en het eten goed is, is zo'n vraag dan helemaal niet vervelend. Wat ook leuk was: we konden niet kiezen uit 2 dessertwijnen, dus kregen we halve glazen van elk (leuk initiatief van de bediening)!
Eva L.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Ben elke keer weer super enthousiast over de geweldige bediening en de prijs-kwaliteitverhouding. Een top-restaurant om te eten voor een theaterbezoek.
Edsilia .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Best druk restaurant in een moderne stijl, met vriendelijke medewerkers. Ik at er een heerlijke Noordzeetong met achteraf een Mango Rode Peperijs. Die laatste is erg aan te bevelen. Maar je moet wel tegen pittig kunnen.
Dbuchly .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Donderdagavond in dit restaurant gegeten. Om 18.00 uur was de zaak voor driekwart gevuld en om 19.00 uur kon er geen kip meer bij.

Dit restaurant heeft enkele minpunten. Bij volledige bezetting is de zaak erg rumoerig, voor in de zaak word je wel eens getrakteerd op een koude windvlaag als de buitendeur open gaat en aan een tafeltje langs de muur kan het zijn dat je uitzicht hebt op een lange, hoge, saaie bar waar alleen de hoofden van de koks boven uitsteken.

Er zijn ook veel pluspunten. Bij binnenkomst wordt je erg vriendelijk ontvangen, de bediening is zeer attent en heel professioneel, je kunt kiezen uit een keur van gerechten en het eten is er overheerlijk.

Door de vele pluspunten hebben mijn vrouw en ik hier een gezellige avond gehad.
FRISO W.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Gezellige sfeer, goede en adequate bediening. Prijs kwaliteit was erg goed: met vieren verschillende gerechten allemaal lekker. Enige opmerking is de coquilles in combinatie met ham, waar bij gaarheid en smaak uit de pas liepen. Erg gezellige avond gehad en komen zeker terug
Charlotte B.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Heerlijk gegeten bij dekxels! De wijn en het eten waren fantastisch. Het eten kwam snel en we werden goed geholpen. De bediening had nog niet zoveel ervaring met de kaart maar dat was niet storend. Het concept zorgde ervoor dat we met twee gerechten en een dessert helemaal voldaan waren. Al met al super avond gehad! Een echte aanrader.
Ronwesterduin .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Leuke spontane bediening enheerlijk gegeten van de mooie kaart met kleine gerechten. Zaten wel in het luidruchtige gedeelte bij de keuken. Wij komen zeker nog een keer terug
Daan J.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Als verrassing een tafel gereserveerd voor mijn vriendin omdat ze haar tentamens net afgerond had. Had van te voren aangegeven dat we een 5 gangen suprise diner wilde met bubbels vooral en een wijnarrangement. Wat hebben wij zitten genieten zeg! Super hartelijk ontvangst, prachtige gerechtjes en heerlijke wijnen! We deelden steeds 2 gerechtjes als 1 gang waardoor we een mooie proeverij hebben gehad van wat de keuken te bieden had. Top! O.a Super zachte cheviche van makreel, mooie zalm en tonijn tartaar, wat oosterse invloeden, super malse ossenhaas en een verrassend vega gerechtje met gele biet en schapenkaas passeerde de revue. Alles met zorg bereid, fraai gepresenteerd en vooral; hoog op smaak! De dames in de bediening waren allemaal erg spontaan en je kon zien dat ze allemaal trots waren dat ze er werkte. Tent zat goed vol en dat voor een doordeweekse woensdag! Dat er dan soms wat weinig info over de wijnen verteld kon worden en het wel een rumoerige zaak is heeft ons niet gestoord. Gewoon een super zaak en een hele dikke aanrader!
Cees V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Heerlijk gegeten, leuke variatie in de gerechten. Daardoor voor elk wat wils. We hebben het 3 gangenmenu met dessert genomen en dat heeft zeker een redelijke prijs.
Goede wijnen, gewoon een hele leuke avond!
Temperatuur in de zaak zou wat mij betreft wel iets lager mogen.
Sultan S.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Eten was lekker maar een matige services
Raquel R.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Dekxels is een leuk restaurant met enthousiaste bediening en heerlijk eten! Hier zouden wij zeker nog een keer heen gaan.
Nettie V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
We hebben nu meerdere keren bij Dekxels gegeten, het is altijd heerlijk en gezellig! Volgende maand is er weer een nieuwe menukaart, dus weer een nieuwe uitdaging om er heen te gaan.
Wendela B.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Heerlijk gegeten en behulpzame, vriendelijke bediening, Het was wel rumoerig, maar dat mocht de pret niet drukken. De keuze uit kleine gerechten was kwalitatief goed te noemen.
Juliette Z.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2016
Hebben heerlijk gegeten, alle gerechten heel goed van smaak en mooi gepresenteerd.
Bediening ook zeer vriendelijk en niets is voor hen teveel.
was echt een leuke avond en komen graag een keer terug.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Heerlijk gegeten mede dankzij prettige bediening
Jack V.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
we hebben zaterdag 8 oktober prima gegeten bij Dekxels. leuke, gezellige zaak en rond 8 u volledig bezet. enkele rumoerige gezelschappen (daar kan Dekxels niets aan doen), waarbij het geluid niet gedempt wordt. je moet tegen en beetje rumoer kunnen. formule: 3 kleine gerechten en een toetje voor een vaste prijs. de smaak was erg goed, mooi opgemaakte gerechten. voor mij, grote eter, hadden de porties iets groter gemogen, voor mijn vriendin, kleine eetster, was het ruim voldoende. bediening; vlot/ informeel. al met al; gezellige avond, waarbij de locatie Denneweg voor mij ook positief mee weegt.
Jack
Lisettestappenbelt .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Een ab-so-lute aanrader! Allerhartelijkst ontvangen door enthousiaste jonge medewerkers.
Sfeer ademt ongedwongen gezelligheid uit!
Het concept "keuze uit een kaart met voorgerechten" 3x + een dessert voor een zeer aannemelijke prijs.
Originele presentatie van de gerechten.
Kortom genoten van een bijzonder gezellige avond met heerlijke gerechten en bijpassende wijnen.
Onze gastvrouw en gastheer hebben goed hun best gedaan.
Wij komen zeker terug bij een volgend bezoek aan Den Haag!
Ineke G.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Heerlijk gegeten. Gerechtjes zijn weer eens wat anders en zien er prachtig uit.
Prettige bediening . Leuke sfeer.
Kortom een aanrader.
Juliette B.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
Heerlijk gegeten, alles smaakte verrukkelijk! Carpaccio blijft favoriet!!
Service is ook altijd geweldig bij Dekxels, iedereen is vrolijk. Oog voor detail!
Vind het soms alleen wel erg rumoerig. Of ik word gewoon oud;-)
Ik kijk uit naar de nieuwe kaart.
Annevz81 .
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2016
Altijd gezellig!! Ik kwam dit keer met een vriendin die ook heerlijk heeft gegeten Het leuke aan dit restaurant is dat ze om de zoveel maanden van kaart veranderen wat altijd zorgt voor nieuwsgierigheid bij ons.
Bediening is super. Gewoon losjes in de communicatie maar toch ook professioneel!