Over het restaurant Dekxels

Een culinaire samensmelting

Een heerlijk fusionrestaurant dat met veel kleur is ingericht. In de keuken vinden mediterrane gerechten en Aziatische ingrediënten elkaar in een verrukkelijk feest van geur en smaak. Geen grote borden vol met eten, maar kleine, verfijnde gerechtjes die samen een complete maaltijd vormen. Een favoriet in het culinaire hart van de residentie.

Meer informatie over restaurant Dekxels

Maandag t/m Zondag vanaf 17:30

Jouw recensie over het restaurant Dekxels

Marilenedewilde .
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Heerlijk gegeten. Mooie opgemaakte borden. Porties zijn precies groot genoeg. Bediening was prima.
Leuke inrichting. Top avond
CulifreakHM V.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Restaurant Dekxels heeft ons ook de tweede keer weer verrast met heerlijke verfijnde gerechten, goede wijnen in een aangename warme sfeer. Alleen de muziek vonden wij storend en te hard om ontspannen bij te tafelen. Toen we vroegen of het mogelijk was die wat zachter te zetten werd daar sympathiek op gereageerd, maar helaas niet naar gehandeld: het volume werd nauwelijks aangepast. Dat was een flink minpunt op dit geweldige restaurant in hartje Den Haag.
Linda S.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Eindelijk weer eens een restaurant dat ons verrast! Wij -verwende eters- vinden de meeste menukaarten niet zo spannend maar hier hadden wij moeite met kiezen! Wat een leuke kaart! En wat een leuk concept. De gerechtjes kosten €9 of €12 en zijn formaat voorgerecht. 3 gerechtjes en een toetje kun je vergelijken met een 3 gangenmenu. Allereerst werden we superaardig ontvangen. Ontzettend leuke enthousiaste meiden in de bediening die ook weten waar ze het over hebben: fijn! De gerechten worden prachtig opgemaakt geserveerd. We beginnen met tonijntartaar met wasabi en passievrucht wat een sublieme combinatie is. Ligt heerlijk in de mond. Zelf had ik en prachtige zwarte lakdoos met 4 hapjes: perpecte gamba's in tempura, zalmtartaar, zwaardvis en een yakatori. Alles was perfect van smaak. Daarna een curry en een thaise soep met gebakken wontons. Kon allebei iets warmer maar de smaak was top. Ik liet mijn derde gerecht schieten voor een toetje maar mijn tafelgenoot had nog 3 perfect gebakken, boterzachte lamskarbonaadjes met erwtenpuree en parelcouscous. Mijn toetje was een cheescake in een potje met wat merengue, verse frambozen en crumble. Ik werd er heel blij van! Het andere toetje was spannender maar naar onze smaak too much. Mangoijs met rode peper dat te lang bleef nabranden in de keel. Dat kan echt een tandje minder. Wij hadden een topavond met heerlijke bijzondere gerechten in een fijne omgeving waar we ons heel welkom en thuis voelde. We komen zeker terug!
Leanne S.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Lekkere gerechten, ontspannen sfeer!
We kregen welkomstdrankje vanwege de heropening, erg leuk! Was alleen een beetje slechte accoustiek.
Steven M.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2017
Heerlijk eten en goed geadviseerd over bijpassende wijnen. Leuke sfeer en snelle / vriendelijke bediening! Ben benieuwd hoe het restaurant eruit gaat zien na de verbouwing en kom dus zeker terug.
Megan S.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Altijd een goede sfeer, fijne bediening en een fantastisch menu. Leuk concept, heerlijke smaken en de presentatie van de gerechten is ook een lust voor het oog. 1 van de leukste en beste restaurants ( in den Haag ) op ons lijstje.
Jos B.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Heel leuk en smaakvol concept. Gerechten van zeer behoorlijk niveau. Keurige prijzen. Kom graag terug naar dit restaurant.
Kees L.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Al vaker bij Dekxels gegeten, ook dit keer weer uitstekend. Leuke & smakelijke gerechten, prima wijn en gezellige sfeer.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Gisteren weer heerlijk gegeten bij Dekxels. Zelfs op een doordeweekse regenachtige avond alle tafels bezet, dat zegt al wat natuurlijk. We kozen voor de Lotusbroodjes met softshell krab (echte aanrader), de schol, de mooie céviche van zwaardvis en de bentox. Puur genieten. Het volledig op elkaar ingespeelde team in de keuken en in de bediening lukt het toch elke keer weer om - ook met een vol restaurant - haar gasten op een professionele/prettig gezellige wijze in de watten te leggen.
Jorn C.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Dekxels bezorgde ons een heerlijke culinaire avond die toch enorm relaxed en positief casual aanvoelt. De kaart biedt voor ieder wat wils, en geeft met haar kleinere (maar toch voldoende) porties een gevarieerde opbouw waarin je telkens uitkijkt naar het volgende gerechtje.
Linnie P.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2017
Je kan allemaal kleinere gerechtjes kiezen, om zo een heel menu samen te stellen. We hadden 2 losse gerechtjes genomen, waaronder gepofte groenten en schol met scheermesjes. Het eten en wijn waren erg vlak en saai van smaak.
Zeer leuke mensen in de bediening en restaurant is leuk opgezet.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
weer goed naar ons zin gehad bij Dekxels ! Goed en lekker eten, professioneel gemaakt. Vriendelijke en attente bediening in fijn restaurant. we komen graag weer terug !!
Erik D.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Heerlijk 3 gangen menu gekozen. Mooie gerechten die je samen kunt delen. Aanrader is de rode curry. Zeer vriendelijke en attente bediening.
bebel .
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
We hebben gisteren heerlijk gegeten.
We waren vooraf vergeten te melden dat we op een bepaalde tijd weg moesten om een voorstelling bij te wonen in theater Pepijn, waardoor we geen tijd meer hadden voor het dessert van ons menu.
Het voorstel van de bediening was dat we na het theater terug konden komen voor ons dessert. Dat hebben we idd gedaan en maar goed ook, het was heerlijk.
De bediening was heel vrolijk, vriendelijk, gezellig en meedenkend.
Kortom, het was een superavond.
annevz81 .
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
Super! Het eten is erg lekker en de bediening top!
Wij komen hier al een aantal jaar graag. Leul is ook dat de kaart regelmatig veranderd. Wij zijn fan!
Alexandra B.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Heerlijke gerechten, sommige smaakcombinaties ietwat ver gezocht maar desalniettemin bijzonder! Bediening was zeer vriendelijk en kundig in het uitleggen van de producten en wijnen. Goede prijs kwaliteit verhouding!
Bernadette V.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Heb hier twee keer eerder goed gegeten. Smaak van de gerechten was dit keer wat flauw en viel tegen. Service prima, wachttijd tussen tweede en derde gerecht veel te lang.
Sacha S.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Absoluut Heerlijk gegeten! Leuk concept, samen een aantal gerechten gedeeld. Fijne plek, leuke mensen. We komen zeker terug!
Bart K.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Heerlijk gegeten. Lekker kleine gerechten en mooi geserveerd.
Vriendelijke bediening.
Het zitten aan een tafel naast de keuken is wat minder. Er wordt veel langs de tafel gelopen wat een beetje onrustig is.
Lisette D.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2017
Zeer vriendelijke en attente bediening, erg goedee kwaliteit eten en prachtig opgemaakt. Geen enorme porties, dus het 4-gangenmenu is eigenlijk wel een must - maar dat is dan wel weer een leuke deal. Ossenhaas was overigens voor mij een topper. Cheesecake toe, vond ik te machtig en wat te fris van smaak, heel veel zachte kaas in een glas.