Over het restaurant Dekxels

Een culinaire samensmelting

Een heerlijk fusionrestaurant dat met veel kleur is ingericht. In de keuken vinden mediterrane gerechten en Aziatische ingrediënten elkaar in een verrukkelijk feest van geur en smaak. Geen grote borden vol met eten, maar kleine, verfijnde gerechtjes die samen een complete maaltijd vormen. Een favoriet in het culinaire hart van de residentie.

Meer informatie over restaurant Dekxels

Maandag t/m Zondag vanaf 17:30

Berna W.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
Meerdere keren gegeten en de kwaliteit van het eten blijft goed.
Aanrader Tempura garnalen, flensjes met eend en Buikspek. De sfeer in het restaurant is goed.
RoCo2006 .
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
We hebben met zijn tweeen op zaterdagavond bij Dekxels gegeten. De bediening was heel goed: persoonlijk, vriendelijk en kundig. 5
van de 6 gerechtjes waren heerlijk. De risotto viel uit de toon, die was flauw qua smaak. Beide desserts waren weer heerlijk. qua entourage: de tafels staan wel heel erg dicht bij elkaar. Als je dat niet bezwaarlijk vindt, is Dekxels een aanrader.
Zoë V.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Wij hebben gisteravond heerlijk gegeten bij Dekxels. Bij binnenkomst werden we vriendelijk ontvangen en er werd meteen goed uitgelegd hoe het concept werkt. Mega leuk. De kwaliteit van het eten is ook super, vooral de visgerechten waren wij fan van. Ook kun je hier lekker vlees eten of een combinatie van vlees en vis.
De prijs kwaliteit verhouding is meer dan prima.
Bojan M.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Absoluut heerlijk gegeten met geniale bediening; attent en precies in onze gezelligheid mee te bewegen Werden we heel blij van!
Hester B.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Uitstekend gegeten, leuk om verschillende kleine gerechten te eten die stuk voor stuk uitstekend smaakten. Bediening zeer goed
bertsanders .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Erg leuk restaurant! Allemaal lekkere kleine gerechtjes. Zeer gevarieerde kaart. De pannenkoekjes met eend is de absolute topper! Prima wijn. En vriendelijke bediening!
Mirka M.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Dekxels hebben we bezocht met vrienden, alles was naar ons wens. Kwaliteit van eten prima, mooi presentatie van eten op de bord, leuke bediening, aanwezig, maar niet storend. Eenige wat zou beter kunnen zijn is de acustiek in de restaurant. De tafels zijn niet zo groot, maar toch elkaar verstaan of naar speciaal offerte te luisteren is wel lastig .
Monique F.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
We hebben hier een geweldige avond gehad! Leuke kaart met allemaal kleine gerechtjes die stuk voor stuk heerlijk van smaak waren. Aanbevolen wijn was uitstekend en zeer vriendelijk van prijs. Prijs kwaliteit verhouding is meer dan dik in orde. Wat de avond vooral speciaal heeft gemaakt is de vriendelijke ontvangst en verzorging van de brigade. Hier wordt heel goed begrepen wat gastvrijheid inhoudt. Grote complimenten en we komen heel snel weer terug!
Tanja V.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Geweldig restaurant! Heerlijk eten, fijne sfeer in de zaak en onwijs vriendelijk personeel. Het gehele menu werd voor ons uitgekozen met de juiste wijn erbij. Aanrader! Het eten is ster-waardig, maar de sfeer blijft ongedwongen en huiselijk.
Chantal D.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Leuk en lekker gegeten en de bediening was erg aardig. Ons derde gerecht kwam wat later omdat deze was vergeten, maar dit werd gelijk goedgemaakt met een drankje van het huis: heel erg netjes! Hebben er op woensdagavond gegeten en qua drukte een fijn aantal mensen.
Roel H.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
Heerlijk gegeten - we hadden haast maar daar werd zonder problemen rekening mee gehouden.

Tonijn tartaar: lekkere tonijn, begrijp de meerwaarde van de mango niet boven op de (sterke) wasabi
Pompoen Risotto - erg lekkere kaas en goede combinatie met de noten
Eend - Chinese eend met hoisin is een klassieker
Ossenhaas - erg goed bereid, helaas te weinig peper/zout
martijngrauf .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Vriendelijk personeel, goede service. Prijs-kwaliteit prima. Je moet wel van het concept houden. Kleine gerechtjes, net zoals bij vele anderen hippe Haagse Horeca eet-en drinkgelegenheden.
Sacha S.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Altijd weer een feestje om hier te eten. De samenstelling van de gerechten zijn goed op elkaar afgestemd en zeer mooi gepresenteerd. En daarnaast ook heel smakelijk! De service is on point en leuk in de omgang. Ga zo door!
info561 .
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Heerlijk gegeten op de avond voor Kerst, bediening was vriendelijke en snel. We waren met 6 dus heel veel gerechten kunnen proberen, allemaal even smaakvol.
Emveebee _.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Het is wat passen en meten in de smalle pijpenla waar Dekxels gevestigd is maar het past allemaal. keuken in het midden van de zaak heeft een leuke sfeer.
Leuk concept met kleine gerechten om zo op 4 gangen uit te komen. Gerechten goed bereid en smakelijk.
Bediening vlot.
Edwin B.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Hele leuke bedoening, mooie gerechten en een goede sfeer.
Hannelike R.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Heerlijk en mooie gerechten met verse en spannende combinaties van ingrediënten; met zorg en aandacht gemaakt en gepresenteerd. Vriendelijke en attente bediening. Lekker genoten van een smakelijke Grüner Veltliner. De keuken kon onze groep van acht personen met gemak aan. Complimenten.
Ina H.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
We hebben een heerlijk driegangenmenu menu met een dessert genomen.
Alle gerechtjes waren heerlijk en meer dan genoeg.
De bediening was informeel, heel attent.
Een minpuntje is dat het erg lawaaierig is, ze zouden iets aan de akoestiek kunnen doen.
Danny F.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Heerlijke sfeer, prachtige lokatie, eten is top, bediening maakt het af!
Daniël S.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Ontzettend goed gegeten. Goede bediening. Leuke gerechtjes, wij hebben er twee per persoon genomen. Drie gerechten is wel aan te raden om echt verzadigd te zijn.