Over het restaurant Dekxels

Een culinaire samensmelting

Een heerlijk fusionrestaurant dat met veel kleur is ingericht. In de keuken vinden mediterrane gerechten en Aziatische ingrediënten elkaar in een verrukkelijk feest van geur en smaak. Geen grote borden vol met eten, maar kleine, verfijnde gerechtjes die samen een complete maaltijd vormen. Een favoriet in het culinaire hart van de residentie.

Meer informatie over restaurant Dekxels

Maandag t/m Zondag vanaf 17:30

Bernadette V.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Heb hier twee keer eerder goed gegeten. Smaak van de gerechten was dit keer wat flauw en viel tegen. Service prima, wachttijd tussen tweede en derde gerecht veel te lang.
Sacha S.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Absoluut Heerlijk gegeten! Leuk concept, samen een aantal gerechten gedeeld. Fijne plek, leuke mensen. We komen zeker terug!
Bart K.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Heerlijk gegeten. Lekker kleine gerechten en mooi geserveerd.
Vriendelijke bediening.
Het zitten aan een tafel naast de keuken is wat minder. Er wordt veel langs de tafel gelopen wat een beetje onrustig is.
Lisette D.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2017
Zeer vriendelijke en attente bediening, erg goedee kwaliteit eten en prachtig opgemaakt. Geen enorme porties, dus het 4-gangenmenu is eigenlijk wel een must - maar dat is dan wel weer een leuke deal. Ossenhaas was overigens voor mij een topper. Cheesecake toe, vond ik te machtig en wat te fris van smaak, heel veel zachte kaas in een glas.
Arthur V.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Prima service, leuk concept, soms iet te gewaagde combinaties.... denk aan te frivole carpaccio.... zonde! lange wachttijd
Amber M.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2017
Het concept (3 gangen en een dessert) zorgde voor een gevarieerd diner en gaf ons de kans om veel verschillende dingen te proberen.
Mieke A.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Een sfeervol restaurant, hartelijke ontvangst, vriendelijke bediening, mooi gepresenteerde gerechten, muziek soms teveel aanwezig,
Derek V.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2017
Eten was super goed! maar we moesten ongelooflijk lang wachten. We zijn in totaal 3,5 uur daar geweest. Wat mij stoorde was dat er geen excuses kwamen over dat het zo lang duurde. op een gegeven moment 45 min tussen gangen gewacht. Dat is te lang. Er werd ook geen drankje aangeboden of iets.
Megan S.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
Heerlijk eten, leuk concept, vriendelijk personeel, leuke locatie, fijne sfeer! 1 van de beste en fijnste restaurants waar ik in tijden ben wezen eten. Echt een aanrader!

Als je van lekker eten houdt kun je hier gerust binnenlopen. De kwaliteit van het eten is uitzonderlijk en voor een vrij lage prijs als je naar de prijs/kwaliteitsverhouding kijkt.

Het concept is eigenlijk dat je meerdere gerechten kiest die een grootte hebben van een voorgerecht. Zo kun je meerdere gerechten uitproberen.
Ik was met mijn partner en wij hebben gekozen om gebruik te maken van een 3-gangen diner plus dessert. Ten eerste was het erg lastig kiezen omdat alles op de kaart er heerlijk uitzag dus onze eerste keuze was om allebei 3 andere gerechten te kiezen zodat wij nog meer gerechten gezamenlijk konden proberen. Toen de eerste gerechten op tafel werden gezet waren we allebei verbaast over de mooie opmaak van de gerechten maar toen we een hap namen nog meer verbaast over hoe heerlijk het was! Wij hebben nog een 4e gang bijbesteld uiteindelijk. Niet omdat 3 gangen niet genoeg was maar gewoon omdat het zo lekker was.

Zeer behulpzaam personeel en zeer vriendelijk, Omdat ik mijn verjaardag vierde werd hier heel attent op gereageerd door ons en kleinigheidje aan te bieden om het te vieren. Heel attent! Wij komen zeker terug!
Massing A.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Het was zo'n 8-9 jaar geleden dat wij hier voor de laatste keer kwamen. En op de een of andere manier waren we beiden nieuwsgierig naar hoe het hier ook al weer zou zijn, want we hadden allebei goede herinneringen.
Gelukkig werd álles opnieuw bevestigd: de kwaliteit van de keuken, de diversiteit van het menu, de aangename attente warme service, de sfeervolle entourage, de uitgebreide wijnkaart. Wij zijn blij dat we na lange tijd toch maar weer eens een bezoek hebben gebracht aan dit kwaliteitgerichte restaurant+ en we zullen er deze keer geen 8-9 jaar overheen laten gaan om weer eens langs te komen, dat beloof ik.
We aten: een romige groene(!) risotto, een vegetarische volle(!) curry, een schotel van gemixte gepofte(!) groenten, stevige coquilles met zachte saus én een lauwwarm chocoladetaartje met sereh-ijs. Gecombineerd met een bijpassende smaakvolle(!) wijn uit Nieuw-Zeeland.
Edwin B.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2017
Geweldige avond gehad bij Dekxels. Supervriendelijk, oprechte bediening met de typische Haagse humor. Heerlijke gerechten op een kaart waar het moeilijk te kiezen is tussen al het lekkers dat daar op staat. Wij komen
zeker nog een keer terug!
MariaFranken .
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
Eten goed, bediening te amicaal. Nadat de nota kwam en onduidelijk, sloeg de sfeer om in onhebbelijkheid van personeel. Zal er zeker niet meer naar toe gaan.
Marjo V.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Zaterdag met drie vriendinnen gegeten bij Dekxels. Het was ontzettend lekker en de sfeer was uitstekend. Je merkt dat de bediening het goed met elkaar kan vinden wat bijdraagt aan de juiste sfeer. De muziek was op de achtergrond maar uit de jaren 70/80 wat goed bij ons paste. Op het eind van de avond hebben we nog even gezellig met de dames en heren van de bediening gezongen. Top avond en dank aan alle jongens en meisjes voor de service.
Corné B.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2017
Zalig orgineel eten met leuke twits. Hele attente bediening, beetje prijzig door de gerechten met een sur plus, maar wel waard.
Ellen C.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2017
Heerlijk gegeten, ongedwongen, prettige sfeer en zeer vriendelijk personeel!
Aangezien het niet zo druk was hadden we nagenoeg of geen wachttijd.
Kom graag nog een keer terug.
Jeannet B.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2017
de menukaart gaf mij persoonlijk wat twijfel, wat zijn de voorgerechten, tussengerechten en hoofdgerechten? omdat ze onder elkaar staan
andere collega's hadden daar minder moeite mee.
Marc B.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2017
Heerlijk gegeten en vlotte bediening. Hielden ook goed rekening met onze vooraf doorgegeven eindtijd i.v.m. schouwburgbezoek.
Juliette L.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Super lekkere gerechten. Nog veel meer gerechten gezien op de nieuwe kaart die ik uit wil proberen. Goed wijntje. Flesje water mag karaf worden, dat is enige opmerking!
Angelique B.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2017
Heerlijk gegeten en een geweldige gastvrije bediening. De gerechten zijn smakelijk en mooi opgemaakt. Waren met een grote groep maar iedereen had gelijktijdig zijn gerecht.
Judith J.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
Geweldige sfeer ,fantastisch
eten en het personeel doet er alles aan om je een top avond te bezorgen.
Bedankt wij hebben genoten!!