Deksels eten & drinken

Grote Kerkstraat 25 7902 CE Hoogeveen Nederland Kaart

Over het restaurant Deksels eten & drinken

Typische streekgerechten in Hoogeveen

Bij Deksels eten & drinken kun je genieten van goede wijns-spijscombinaties in een eigentijds restaurant. Met zicht op de open keuken, zie je dat het jonge team zijn best doet om u een heerlijke avond te bezorgen! De kaart wisselt regelmatig en bevat typische streekgerechten zoals het Hoogeveense bijenkorfje. De kok laat graag zien hoe hij de dingen bereidt en samen met de gastheer zorgen zij voor een warm onthaal!

Meer informatie over restaurant Deksels eten & drinken

Uitmuntend
9,2

Jouw recensie over het restaurant Deksels eten & drinken

J.. S.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Het eten was uitstekend ruim de tijd om van te genieten
Bediening goed en vriedelijk en correct
Dus een volle avond gezeten met veel plezier
Geke Z.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Heerlijke gerechten...superrr!
Martijn M.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Lekker gegeten, menukaart met een oosterse twist!
Mooi restaurant met open keuken en vriendelijk personeel.
Zeker een aanrader!
Gill A.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Mooie ambiance, verrassende kaart, vriendelijk personeel. Het restaurant bevindt zich in een gezellige straat van Hoogeveen. Zeker een aanbeveling! Laat je verrassen door het verrassingsmenu van Edgar. Neem het ‘Bijenkorfje’ als dessert met een kopje koffie om het diner mee af te sluiten.
eugene B.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
lekkere vleesgerechten en de rijsttafel kan zo uit Indonesië ingevlogen zijn en smaakt zoals bij mijn oma en moeder. Heerlijk!!!
Gea O.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Heerlijk gegeten. Goed uitgelegd wat er buiten de kaart om te krijgen was. Bediening is supervriendelijk en snel en toch tijd voor een praatje Kortom een aanrader!!!
Kitty B.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Geweldig, zeker voor herhaling vatbaar!
dennis K.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
erg lang op het hoofdgerecht moeten wachten.
weinig gevraagd als drinken op is ook voor jullie verkoop beter.
en tijdens hoofdgerecht niet geweest pas toen de borden leeg waren om te vragen als alles naar wens was.
het eten was verder prima voor elkaar.
Gert Jan W.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Heerlijk gegeten met vrienden die vaak in goede restaurants komen en deze uitstekend vonden, vooral het Hoogeveense Bijenkorfje vonden ze het lekkerste dessert dat ze ooit gegeten hebben. Het veganistische voor en hoofdgerecht was ook verrukkelijk.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Wij komen tot ons genoegen regelmatig in het restaurant "Deksels eten & drinken". Ook nu (10 maart) lieten wij ons, zoals gewoonlijk, weer verrassen met het menu van 7 gangen. Edgar, de eigenaar en kok van Deksels, heeft het weer eens klaar gespeeld ons 6 van de 7 (het kaasplankje uitgezonderd) nog nooit door ons eerder gegeten gerechten voor te zetten. Opnieuw is hij, met zijn medewerkenden, hierin glansrijk geslaagd!
Wat wij erg waarderen is dat de smaak van de gerechten altijd goed tot hun recht komen door zijn spaarzaam zoutgebruik. KLASSE!
L. Pouwer
Ann P.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
In korte tijd 2 keer hier gegeten. Ik eet geen vlees, en heb een vegetarisch voor en hoofd gerecht genomen. Heel verrassend was dat die alweer gewisseld waren met de vorige keer. Vond ik jammer, want beide waren fantastisch. Maar opnieuw waren mijn voor en hoofd gerecht bijzonder en heerlijk van smaak, ook het nagerecht( nieuw op de kaart, de cheescake, was jammie.
Fijne bediening, we komen gauw terug.
Tom B.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Heerlijke sfeer, goede service en uitstekend eten. Ook voor de vegetariër een uitgebreid en afwisselend verrassingsmenu. Meerdere keren hier gegeten en elke keer blijft een leuke verrassing.
Sjoerd P.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2018
Heerlijk gegeten. Uitstekende uitleg gehad over een lekker wijntje. Perfecte opmaak en geweldige smaken! Ik zou zeker de rest van de kaart ook willen proeven
Suzanne B.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Heerlijk gegeten van een 4- gangen chefs menu, goed verzorgd en lekker. De kok heeft ons verrast met allemaal lekkere gerechten. Zeker voor herhaling vatbaar!
sanny B.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
We vonden het top. Een aanrader. We komen zeker weer terug! En we zullen jullie aan anderen zeker aanbevelen!
Hmm 120 tekens...................................
Ann P.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Prettige ontvangst, enthousiaste bediening. We mochten twee wijnen proeven, waarvan we voor ons de lekkerste kozen. We hadden aangegeven dat we naar theater gingen. Er werd perfect rekening mee gehouden, prima tempo, en toch niet het idee dat we ons moesten haasten. Voorgrechten prima. Ik had een nieuw vega hoofdgerecht van witlof, zo bijzonder smakelijk.
Het bijenkorfje als nagerecht was ook lekker. Kortom we komen hier graag weer.
Herma D.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2018
Het eten was heerlijk, alle credits voor de kok!
Sfeervolle inrichting.
Jas en kleding rook alleen na afloop naar frituurvet lucht. Minder prettig.
Henny V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
We zaten met mijn familie in een sfeervolle aparte ruimte. We hadden een sharing diner en de gerechten waren zeer smaakvol. Met name de huis gerookte zalm in het voorgerecht en de kipsate van het hoofdgerecht. Puntje van aandacht is de redelijk lange wachttijd tussen hoofd- en nagerecht.
Hanne V.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Heerlijke gegeten en fijne bediening enige opmerking was dat het wijnglas werd weg genomen met nog een slok wijn erin. Die had ik graag nog willen opdrinken. Verder uitstekend.
Eddy E.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
Heerlijk gegeten van een verrassende menu kaart. Een aanbeveling in het aanbod van restaurants in deze omgeving.