Deksels eten & drinken

Grote Kerkstraat 25 7902 CE Hoogeveen Nederland Kaart

Over het restaurant Deksels eten & drinken

Typische streekgerechten in Hoogeveen

Bij Deksels eten & drinken kun je genieten van goede wijns-spijscombinaties in een eigentijds restaurant. Met zicht op de open keuken, zie je dat het jonge team zijn best doet om u een heerlijke avond te bezorgen! De kaart wisselt regelmatig en bevat typische streekgerechten zoals het Hoogeveense bijenkorfje. De kok laat graag zien hoe hij de dingen bereidt en samen met de gastheer zorgen zij voor een warm onthaal!

Meer informatie over restaurant Deksels eten & drinken

Uitmuntend
9,1

Jouw recensie over het restaurant Deksels eten & drinken

Tom B.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Sjoerd P.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2018
Heerlijk gegeten. Uitstekende uitleg gehad over een lekker wijntje. Perfecte opmaak en geweldige smaken! Ik zou zeker de rest van de kaart ook willen proeven
Suzanne B.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Heerlijk gegeten van een 4- gangen chefs menu, goed verzorgd en lekker. De kok heeft ons verrast met allemaal lekkere gerechten. Zeker voor herhaling vatbaar!
sanny B.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
We vonden het top. Een aanrader. We komen zeker weer terug! En we zullen jullie aan anderen zeker aanbevelen!
Hmm 120 tekens...................................
Ann P.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Prettige ontvangst, enthousiaste bediening. We mochten twee wijnen proeven, waarvan we voor ons de lekkerste kozen. We hadden aangegeven dat we naar theater gingen. Er werd perfect rekening mee gehouden, prima tempo, en toch niet het idee dat we ons moesten haasten. Voorgrechten prima. Ik had een nieuw vega hoofdgerecht van witlof, zo bijzonder smakelijk.
Het bijenkorfje als nagerecht was ook lekker. Kortom we komen hier graag weer.
Herma D.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2018
Het eten was heerlijk, alle credits voor de kok!
Sfeervolle inrichting.
Jas en kleding rook alleen na afloop naar frituurvet lucht. Minder prettig.
Henny V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
We zaten met mijn familie in een sfeervolle aparte ruimte. We hadden een sharing diner en de gerechten waren zeer smaakvol. Met name de huis gerookte zalm in het voorgerecht en de kipsate van het hoofdgerecht. Puntje van aandacht is de redelijk lange wachttijd tussen hoofd- en nagerecht.
Hanne V.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Heerlijke gegeten en fijne bediening enige opmerking was dat het wijnglas werd weg genomen met nog een slok wijn erin. Die had ik graag nog willen opdrinken. Verder uitstekend.
Eddy E.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
Heerlijk gegeten van een verrassende menu kaart. Een aanbeveling in het aanbod van restaurants in deze omgeving.
Ingrid S.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Na eerdere zeer positieve ervaringen zijn we deze keer enigszins teleurgesteld. De bediening was vriendelijk, maar soms was het lang wachten. Ze kwamen met 3 personen de hoofdgerechten brengen en het was niet helder welke steak medium was en welke korter gebakken was. Zo kregen verkeerde personen de verkeerde steak. Het was allemaal wat kariger. We hadden nog foto's van dezelfde desserts, van eerdere bezoeken, die nu minder goed gepresenteerd werden. Jammer. Tijdens de kerst verwacht je juist iets extra's!
kosteryvonne .
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Vriendelijke bediening en mooie ambiance. Het hoofdgerecht (hert) vonden wij wel te zout maar verder heerlijk gegeten! zeker een aanbeveling!
Jan L.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Heerlijk gegeten ,4 gangen verrassingsmenu .bediening zeer vriendelijk.
Aly B.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Goede bediening. Prima eten. Gezellige sfeer. Kortom een aanrader en voor herhaling vatbaar.
Ria V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Het serveren van de groente was minimaal. Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. De inrichting van het restaurant is sfeervol en modern. Het eten erg smaakvol. Aan te bevelen.
Jaco M.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
We het verassingsmenu gegeten, heerlijk. Zeer goed bereid en een voortreffelijk desert van ijs in een merengue koek! Ook zeer goed mbt de gluten allergie van mn tafelgenoot! Reuze bedankt voor deze avond!
Monique B.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Heerlijk eten en gezellige sfeer!
Laetitia V.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
Wat een leuk restaurant!
Gezellig interieur, speciale gerechten en een ontspannen bediening. We hebben ons heerlijk laten verwennen!
We komen hier graag terug!
ebbs .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Wat een ontspannen avond had moeten worden, werd een algehele teleurstelling. Bij aankomst snelde al het jonge personeel ons voorbij en nam niet de moeite om te vragen wat ze voor ons konden betekenen. We hadden gereserveerd, maar kregen het minst gezellige plekje toegewezen. Er werd voorgesteld om op het terras plaats te nemen, dan zouden we een andere tafel toegewezen krijgen. Dit vonden we prima. Na een half uur hebben we zelf gevraagd of we wat konden drinken. Na een uur (en twee lege tafels verder) toch maar eens geïnformeerd of we binnen aan een tafel konden zitten. Dit was mogelijk. Na nog eens 15 minuten wachten hebben we zelf maar om de menukaart gevraagd. Deze kwam helaas niet overheen met het exemplaar op de site. Het vleesgerecht waar ik me op had verheugd was nu los van de kaart te bestellen, maar wel €2,50 duurder. Wat ik vreemd vond. Na 1,5 uur na binnenkomst werd eindelijk onze bestelling opgenomen. Het excuus van het personeel was dat er ziekte was. Wellicht konden wij er meer respect voor opbrengen als wij eerder van de personele onderbezetting op de hoogte waren gesteld. Het voorgerecht (zalmtartaar) was wat saai en weinig. Het hoofdgerecht (vlees voor de meerprijs) wat droog. Er is overigens nooit gevraagd op welke manier wij ons vlees bereid wilden hebben. Op dat moment zaten wij al erg lang te wachten op een maaltijd en hebben we het maar opgegeten. We hebben nadien aangegeven dat het wat droog was, waarvoor we werden gecompenseerd met koffie van het huis. We hebben het maar opgegeven om een dessert te bestellen, daar de bediening weer erg lang op zich liet wachten.

Voor de bovengemiddelde prijs die je betaald, mag je een bepaalde service verwachten. Deze schoot helaas erg tekort.
Melanie W.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
Ik en mijn vriend hebben gisteravond gegeten bij 'Deksels'. Hun nieuwe pand met zeer exclusief interieur is prachtig te noemen. Ik denk met recht de meest design inrichting van Drenthe! Wij kozen voor het 6 gangen verrassingsmenu. Zowel de vlees - als vegetarisch menu waren heerlijk. Elke gang is met zorg bereid en doet mijns inziens niet onder het eten bij een sterrenrestaurant.
De bediening was werkelijk waar fantastisch! De jongeman die ons hielp wist veel te vertellen over de verschillende soorten wijnen, cognacs en ports. Hun collectie drank is ook erg groot te noemen, maar de wijnen die wij hebben geproefd waren allemaal van kwaliteit.
De wachttijd tussen de gangen was soms wel wat lang; echter wij vonden dit niet erg. Wellicht kun je aangeven dat het wat meer op tempo mag.

Ik denk persoonlijk dat dit nieuwe hippe restaurant veel te laag is gewaardeerd op IENS. Ik raad iedereen dan ook aan om hun te bezoeken in het nieuwe pand :)!
Samantha_HJ .
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Hier een aantal gangen genuttigd en kwam helemaal tot rust door de totale geweldige beleving. Lekker eten, bediening die aandacht voor je heeft en kennis van zaken heeft. Alles om je een heerlijke avond te bezorgen. Daarom maakte het ons ook niet uit dat we soms wat langer op de volgende gang moesten wachten. Dit kwam waarschijnlijk omdat er erg veel gasten waren. Ook leuk om te zien hoe de andere gasten aan het genieten waren.