Deksels eten & drinken

Grote Kerkstraat 25 7902 CE Hoogeveen Nederland Kaart

Over het restaurant Deksels eten & drinken

Typische streekgerechten in Hoogeveen

Bij Deksels eten & drinken kun je genieten van goede wijns-spijscombinaties in een eigentijds restaurant. Met zicht op de open keuken, zie je dat het jonge team zijn best doet om u een heerlijke avond te bezorgen! De kaart wisselt regelmatig en bevat typische streekgerechten zoals het Hoogeveense bijenkorfje. De kok laat graag zien hoe hij de dingen bereidt en samen met de gastheer zorgen zij voor een warm onthaal!

Meer informatie over restaurant Deksels eten & drinken

Uitmuntend
9,2

Jouw recensie over het restaurant Deksels eten & drinken

dennis K.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
erg lang op het hoofdgerecht moeten wachten.
weinig gevraagd als drinken op is ook voor jullie verkoop beter.
en tijdens hoofdgerecht niet geweest pas toen de borden leeg waren om te vragen als alles naar wens was.
het eten was verder prima voor elkaar.
Gert Jan W.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Heerlijk gegeten met vrienden die vaak in goede restaurants komen en deze uitstekend vonden, vooral het Hoogeveense Bijenkorfje vonden ze het lekkerste dessert dat ze ooit gegeten hebben. Het veganistische voor en hoofdgerecht was ook verrukkelijk.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Wij komen tot ons genoegen regelmatig in het restaurant "Deksels eten & drinken". Ook nu (10 maart) lieten wij ons, zoals gewoonlijk, weer verrassen met het menu van 7 gangen. Edgar, de eigenaar en kok van Deksels, heeft het weer eens klaar gespeeld ons 6 van de 7 (het kaasplankje uitgezonderd) nog nooit door ons eerder gegeten gerechten voor te zetten. Opnieuw is hij, met zijn medewerkenden, hierin glansrijk geslaagd!
Wat wij erg waarderen is dat de smaak van de gerechten altijd goed tot hun recht komen door zijn spaarzaam zoutgebruik. KLASSE!
L. Pouwer
Ann P.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
In korte tijd 2 keer hier gegeten. Ik eet geen vlees, en heb een vegetarisch voor en hoofd gerecht genomen. Heel verrassend was dat die alweer gewisseld waren met de vorige keer. Vond ik jammer, want beide waren fantastisch. Maar opnieuw waren mijn voor en hoofd gerecht bijzonder en heerlijk van smaak, ook het nagerecht( nieuw op de kaart, de cheescake, was jammie.
Fijne bediening, we komen gauw terug.
Tom B.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Sjoerd P.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2018
Heerlijk gegeten. Uitstekende uitleg gehad over een lekker wijntje. Perfecte opmaak en geweldige smaken! Ik zou zeker de rest van de kaart ook willen proeven
Suzanne B.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Heerlijk gegeten van een 4- gangen chefs menu, goed verzorgd en lekker. De kok heeft ons verrast met allemaal lekkere gerechten. Zeker voor herhaling vatbaar!
sanny B.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
We vonden het top. Een aanrader. We komen zeker weer terug! En we zullen jullie aan anderen zeker aanbevelen!
Hmm 120 tekens...................................
Ann P.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Prettige ontvangst, enthousiaste bediening. We mochten twee wijnen proeven, waarvan we voor ons de lekkerste kozen. We hadden aangegeven dat we naar theater gingen. Er werd perfect rekening mee gehouden, prima tempo, en toch niet het idee dat we ons moesten haasten. Voorgrechten prima. Ik had een nieuw vega hoofdgerecht van witlof, zo bijzonder smakelijk.
Het bijenkorfje als nagerecht was ook lekker. Kortom we komen hier graag weer.
Herma D.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2018
Het eten was heerlijk, alle credits voor de kok!
Sfeervolle inrichting.
Jas en kleding rook alleen na afloop naar frituurvet lucht. Minder prettig.
Henny V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
We zaten met mijn familie in een sfeervolle aparte ruimte. We hadden een sharing diner en de gerechten waren zeer smaakvol. Met name de huis gerookte zalm in het voorgerecht en de kipsate van het hoofdgerecht. Puntje van aandacht is de redelijk lange wachttijd tussen hoofd- en nagerecht.
Hanne V.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Heerlijke gegeten en fijne bediening enige opmerking was dat het wijnglas werd weg genomen met nog een slok wijn erin. Die had ik graag nog willen opdrinken. Verder uitstekend.
Eddy E.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
Heerlijk gegeten van een verrassende menu kaart. Een aanbeveling in het aanbod van restaurants in deze omgeving.
Ingrid S.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Na eerdere zeer positieve ervaringen zijn we deze keer enigszins teleurgesteld. De bediening was vriendelijk, maar soms was het lang wachten. Ze kwamen met 3 personen de hoofdgerechten brengen en het was niet helder welke steak medium was en welke korter gebakken was. Zo kregen verkeerde personen de verkeerde steak. Het was allemaal wat kariger. We hadden nog foto's van dezelfde desserts, van eerdere bezoeken, die nu minder goed gepresenteerd werden. Jammer. Tijdens de kerst verwacht je juist iets extra's!
Yvonne K.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Vriendelijke bediening en mooie ambiance. Het hoofdgerecht (hert) vonden wij wel te zout maar verder heerlijk gegeten! zeker een aanbeveling!
Jan L.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Heerlijk gegeten ,4 gangen verrassingsmenu .bediening zeer vriendelijk.
Aly B.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Goede bediening. Prima eten. Gezellige sfeer. Kortom een aanrader en voor herhaling vatbaar.
Ria V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Het serveren van de groente was minimaal. Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. De inrichting van het restaurant is sfeervol en modern. Het eten erg smaakvol. Aan te bevelen.
Jaco M.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
We het verassingsmenu gegeten, heerlijk. Zeer goed bereid en een voortreffelijk desert van ijs in een merengue koek! Ook zeer goed mbt de gluten allergie van mn tafelgenoot! Reuze bedankt voor deze avond!
Monique B.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Heerlijk eten en gezellige sfeer!