Deksels (Dordrecht)

Steegoversloot 189 3311 PN Dordrecht Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Deksels (Dordrecht)

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 17:00 - 22:00
Voordelig
Heintje G.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Eerlijke eetgelegenheid zonder magnetron en frituur. Dus zelf gemaakte lekkere gerechten op basis van aanbod en seizoen. De keuken is voornamelijk Hollands maar op een goede manier geprepareerd. In het restaurant staan draaitafels en vinylplaten waaruit je eventueel een keuze kunt maken. Ook kun je zelf een plaat meenemen. De gastheer en -vrouw zijn uiterst hartelijk en coöperatief. M.a.w. aan te bevelen!
Peter Paul V.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Deksels is een klein en gezellig huiskamerrestaurant op de Steegoversloot in Dordrecht. De eigenaren zijn een vriendelijk echtpaar met een liefde voor goede eerlijke gerechten en muziek: pontificaal in het restaurant staan 2 draaitafels opgesteld met enkele honderden LP's die de gasten zelf kunnen uitkiezen en draaien.
De bierkaart van Deksels is ook dik in orde, net als de grootte van de menukaart: er kan gekozen worden uit 3 voor- en 5 hoofdgerechten. Lekker overzichtelijk.
Ik besloot een het pasteitje hazenragout vooraf te nemen (smakelijk) en de diamanthaas met gebakken aardappeltjes en groente als hoofdgerecht (heerlijk).
De door mijn tafelgenoten genomen gerechten (waaronder Alkmaarse kaassoep en een prima uitziende gebakken snoekbaars) vielen ook zeer in de smaak.
We maakten de maaltijd af met een paar glaasjes port en prima koffie.
We betaalden na een gezellige en smakelijke tafelsessie van 3,5 uur €218,- met 5 personen. Ik kom hier zeker nog eens!
HennieVerstraten .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Laatst gegeten met mijn man in Deksels. Het was heerlijk tot in de laatste details. Het eten was top bereid met een o zo vriendelijke gastvrouw, die ons avond tot in de puntjes had bezorgd. Er heerst een rustieke en vrolijke sfeer wat men doet denken aan een huiskamer waar je heerlijk comfortabel plaatjes kunt draaien onder het genot van een lekkere Cornet of Steen Brugge biertje.

De kok (Arjan) komt persoonlijk naar je toe en lekker een babbeltje maken, terwijl de gastvrouw een leuk plaatje laat draaien (die je overigens ook mag meenemen of mag uitkiezen).

De botervis en de lamskoteletten waren voortreffelijk en zeker aan te raden. De prijzen waren zeer redelijk en wij komen zeker weten terug :)
Robert S.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2016
Het is meestal leuk je in een stad, waar je minder bekend bent, te laten verrassen door de keuken van een onbekend restaurant. Deksels Eten en Drinken in Dordrecht is zo’n zaak. De summiere menukaart, bestaande uit deksels open (de entree), hoofddeksels (de hoofdgerechten) en deksels dicht ( de desserts) is leuk verzonnen. De omschrijving van mijn hoofdgerecht : botervis uit de oven met tomaat, kappertjes en prei, geserveerd met roseval en krielaardappeltjes belooft veel. Helaas de vis smaakte niet en de garnituur was onvoldoende en niet goed behandeld. De sfeer was overigens goed. Het restaurant bestaat nog maar sinds maart 2016 en er waren al wat vaste gasten uit de buurt. Aardig was, dat er twee draaitafels operationeel waren, die door de gastvrouw zelf bediend werden. De muziek had misschien iets zachter gekund. Als buurtrestaurant zal Deksels beslist voldoen.
Caroline V.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2016
Heerlijke gerechten! Fijne sfeer en prima service. Je eet hier voor een prikkie heel erg lekker! Echte pure gerechten, geen gedoe gewoon goed :-)
Theodorus T.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
Dordt is weer een leuk restaurantje rijker. De eigenaar houdt duidelijk van muziek (je mag je eigen platen draaien), van speciaal bier (keuze genoeg) en van lekker eten (proef zelf maar). De gastvrouw zorgt prima voor haar gasten terwijl de gastheer (zich) in de keuken roert. En dat allemaal voor een zeer schappelijke prijs. Dat ze het er voor kunnen doen.