Deksels (Dordrecht)

Steegoversloot 189 3311 PN Dordrecht Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Deksels (Dordrecht)

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 17:00 - 22:00
Erg gunstig

Jouw recensie over het restaurant Deksels (Dordrecht)

MatWatEetje .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Zo, dat was een gezellige avond in Dordrecht. Restaurant Deksels heeft geen uitgebreide menukaart, dus je kunt snel bestellen. Ieder nadeel heeft dus weer zijn voordeel.

Het voorafje was prima, het hoofdgerecht was ook prima, het kaasplankje was ook prima en het tweede nagerecht was ook prima. De eigenaresse bedankte ons nog. Ze vond het fijn dat we lang zijn blijven tafelen. En de prijs was ook prima.

De thee met Champagne geur en met Champagne smaak was de kleine verrassing van vanavond.

De inrichting is knus. Het geeft je een huiskamer gevoel. De muziek speelt van een echte lp van een echte draaitafel. Dit alles geeft net iets extra's aan de beleving.
Els V.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2017
Ik snap niets van de recensies en of de mensen eerlijk zijn? Of gewoon bekenden? maar heb nog nooit zo slecht gegeten. Stoofvlees wat niet te snijden en keihard was. Dat hebben we ook terug gegeven. Ander gerecht was matig. Service was wel gratis kop koffie
karin F.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
Wat een leuke ervaring was dit. Aangekleed in een sfeer van voorbije tijden, met oranje brabantia koffiebus en zo, de mogelijkheid tot het draaien van een plaatje hebben wij heerlijk gegeten. De Broccolisoep was uiterst smakelijk en de stoofpotjes heerlijk. Leuke bierkeus. Relaxte sfeer en ook nog een op loopafstand van de knusse bioscoop. Wat wil je nog meer? Wat mij betreft kom ik hier zeker weer.
Heintje G.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Eerlijke eetgelegenheid zonder magnetron en frituur. Dus zelf gemaakte lekkere gerechten op basis van aanbod en seizoen. De keuken is voornamelijk Hollands maar op een goede manier geprepareerd. In het restaurant staan draaitafels en vinylplaten waaruit je eventueel een keuze kunt maken. Ook kun je zelf een plaat meenemen. De gastheer en -vrouw zijn uiterst hartelijk en coöperatief. M.a.w. aan te bevelen!
Peter Paul V.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Deksels is een klein en gezellig huiskamerrestaurant op de Steegoversloot in Dordrecht. De eigenaren zijn een vriendelijk echtpaar met een liefde voor goede eerlijke gerechten en muziek: pontificaal in het restaurant staan 2 draaitafels opgesteld met enkele honderden LP's die de gasten zelf kunnen uitkiezen en draaien.
De bierkaart van Deksels is ook dik in orde, net als de grootte van de menukaart: er kan gekozen worden uit 3 voor- en 5 hoofdgerechten. Lekker overzichtelijk.
Ik besloot een het pasteitje hazenragout vooraf te nemen (smakelijk) en de diamanthaas met gebakken aardappeltjes en groente als hoofdgerecht (heerlijk).
De door mijn tafelgenoten genomen gerechten (waaronder Alkmaarse kaassoep en een prima uitziende gebakken snoekbaars) vielen ook zeer in de smaak.
We maakten de maaltijd af met een paar glaasjes port en prima koffie.
We betaalden na een gezellige en smakelijke tafelsessie van 3,5 uur €218,- met 5 personen. Ik kom hier zeker nog eens!
HennieVerstraten .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Laatst gegeten met mijn man in Deksels. Het was heerlijk tot in de laatste details. Het eten was top bereid met een o zo vriendelijke gastvrouw, die ons avond tot in de puntjes had bezorgd. Er heerst een rustieke en vrolijke sfeer wat men doet denken aan een huiskamer waar je heerlijk comfortabel plaatjes kunt draaien onder het genot van een lekkere Cornet of Steen Brugge biertje.

De kok (Arjan) komt persoonlijk naar je toe en lekker een babbeltje maken, terwijl de gastvrouw een leuk plaatje laat draaien (die je overigens ook mag meenemen of mag uitkiezen).

De botervis en de lamskoteletten waren voortreffelijk en zeker aan te raden. De prijzen waren zeer redelijk en wij komen zeker weten terug :)
Robert S.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2016
Het is meestal leuk je in een stad, waar je minder bekend bent, te laten verrassen door de keuken van een onbekend restaurant. Deksels Eten en Drinken in Dordrecht is zo’n zaak. De summiere menukaart, bestaande uit deksels open (de entree), hoofddeksels (de hoofdgerechten) en deksels dicht ( de desserts) is leuk verzonnen. De omschrijving van mijn hoofdgerecht : botervis uit de oven met tomaat, kappertjes en prei, geserveerd met roseval en krielaardappeltjes belooft veel. Helaas de vis smaakte niet en de garnituur was onvoldoende en niet goed behandeld. De sfeer was overigens goed. Het restaurant bestaat nog maar sinds maart 2016 en er waren al wat vaste gasten uit de buurt. Aardig was, dat er twee draaitafels operationeel waren, die door de gastvrouw zelf bediend werden. De muziek had misschien iets zachter gekund. Als buurtrestaurant zal Deksels beslist voldoen.
Caroline V.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2016
Heerlijke gerechten! Fijne sfeer en prima service. Je eet hier voor een prikkie heel erg lekker! Echte pure gerechten, geen gedoe gewoon goed :-)