Deksels 2.0

Nieuwe Ginnekenstraat 10B 4811 NR Breda Nederland Kaart
31-765211966

Over het restaurant Deksels 2.0

Tapas in gezellig Breda

Deksels 2.0 is het vervolg van de succesvolle traiteurszaak Deksels, een paar meter verderop. Hier serveren ze alle gerechten van de traiteur, veelal heerlijke tapasgerechtjes uit de Spaanse keuken. Een gezellige plek om lekker te dineren en na te tafelen met een drankje. Een avontuur in Breda!

Meer informatie over restaurant Deksels 2.0

• : Parkeerplaats

Maandag t/m Zaterdag 12:00 - 22:00

• Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
SvTilburg .
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2017
Jan Dirk N.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2017
De plank zag er gezellig uit daar was het mee gezegd, totaal geen verstand en kennis van tapas de meeste gerechtjes waren koud, ook de garnalen met knoflook en olijfolie, tortilla de patatta"s, gehaktballetjes , champignons en de vleesspiesjes, die waren zo koud, misschien net ontdooid ik hoop dat ik geen buikloop krijg.
mariekegroeneveld .
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Erg lekker en gezellig geluncht!
Keuze tussen een basis of uitgebreid menu. Op advies van serveerster gekozen voor het eerste. Was al erg veel (4 gangen)! Maar alles was heerlijk.
Gezeten in de gezellige tuin, welke wat Spaans/Ibiza aan doet. Heel gezellig en laagdrempelig.

Geholpen door een vriendelijke dame.
Demi B.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Deksels 2.0 is een sfeervol restaurant met gezellige bediening. Het eten is heerlijk en gevarieerd. Het was een geslaagde avond!
Geurt V.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Niet bijzonder. De combinatie van de kwaliteit van het eten en de uitstraling van het restaurant maken dat wij hier niet meer terug komen.
Maartje S.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2017
Wij zijn bij Deksels gaan eten met de AH actie. Super gegeten, al helemaal voor die prijs! We konden uit 2 menus kiezen: een basis menu of 1 met een paar extra gerechtjes. We kozen basis en dat was echt meer dan genoeg eten. 1 minpuntje: ik vond het toetje niet zo. Het restaurant zelf is lang en smal, en ingericht met donkere kleuren, dat is niet mijn persoonlijke smaak maar op zich gewoon prima. We waren de enigen die op dat moment in het restaurant zelf aan het eten waren, service was goed en geluidsniveau dus ook prima.
brittvanheffen25 .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Deksels is en blijft een van mijn favo restaurantjes in Breda om te eten, zeker met de AH actie. Altijd gezellig, niet duur, heerlijke sangria en erg lekkere gerechten. Het personeel is altijd aardig, je kan alles vragen/veranderen/verzoeken, er staat gezellige muziek op en je bent welkom zolang je wilt blijven!

Een dikke aanrader van iemand die er al komt zolang ze in Breda woont!
famvisser.2 .
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
We werden vriendelijk ontvangen en snel geholpen. Naarmate het drukker werd, kon de bediening het minder goed aan. Eten was lekker, werd in 3 gangen gebracht.
Corrie K.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2017
We zijn met de ah actie bij Deksels gaan eten en hebben genoten. Eerst brood met smeersels en 6 koude gerechten echt lekker. daarna Spaanse gehaktballetjes, kip en spareribs in ketjapsaus, ook om je vingers bij af te likken. Hierna konden we nog frietjes krijgen, maar die konden er bij ons al niet meer in dus daarvoor bedankt. Wel kregen we nog calamaris en salade. Ons werd nog een toetje aangeboden, maar daar hadden we echt geen plaats meer voor. Deksels bedankt voor al dat lekkere eten.
Suzanne V.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Geweldig heerlijk eten, meer dan genoeg ook, voor weinig geld. Prettige bediening. Absoluut een aanrader! Al 2 x geweest en we gaan zeker nog terug.
nicolette V.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Was echt een tegenvaller. Alleen het toetje was lekker. Groente bij de biefstuk zo saai. Heel jammer. Mosselen heel vet. Nou ja.....dit doen we nooit meer
Ruud T.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Leuke ontvangst en prima eten!
cees L.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Wij waren met 4 personen op de lunch, werden prima ontvangen in een iets kleine ruimte, maar heel gezellig aangekleed, de bediening was zeer correct en vriendelijk, de gerechten waren typisch Spaans en lekker.
De porties waren groot en gevarieerd we hebben uitstekend gegeten met een perfect glas Portugese wijn en gaan zeker nog een keer terug.
Lidewijn K.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Met AH bon gegeten.Het menu bestond uit tapasjes.
Gastvrije ontvangst.Vriendelijke bediening.Eten standaard gerechtjes, maar lekker.
Jeannine L.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Het eten was lekker en goed. De bediening was goed. Vind alleen dat de tafels heel dicht op elkaar staan dus weinig zitruimte en het was heel druk en dus heel luidruchtig.
Elliot V.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Tot het hoofdgerecht was de wachttijd goed. Daarna moest lang worden gewacht op afruimen en dessert. Ook zou men vaker langs mogen komen voor het opnemen van drankjes.
Coby V.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Eten was heerlijk we vonden alleen de wijn prijzig tegenover het eten 18 euro voor een fles gewone witte wijn.
Bediening was super aaardig en goede uitleg wat het A-H menu inhield.
aaltjeoud .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
Met de AH actie hier gegeten. Ontvangst was vriendelijk. De gerechtjes waren smakelijk. Lekkere en betaalbare wijnen op de kaart. Vriendelijke en vlotte bediening. Kortom een plek waar we weer zullen terugkomen als we in Breda zijn.
Thymen .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Wij maakten gebruik van het AH-menu. Het menu was ruim voldoende voor ons 4-en. De gerechten smaakten goed. Vriendelijke bediening.
mulderinie .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Net menu, met lekkere tapas, niet uitgesproken qua originaliteit maar wel gewoon lekker en zeker niet te duur. Bediening aardig, goed en in mooi tempo en zeker de wijnkaart niet duur met b.v. zeer lekkere Provence Rosé voor net onder de 20 euro!! Voor ons leuk restaurantje voor tussendoor, met schijnbaar leuke stadsbinnentuin voor de warme dagen, dus gaan deze zeker later uitproberen.