Deksels 2.0

Nieuwe Ginnekenstraat 10B 4811 NR Breda Nederland Kaart
31-765211966

Over het restaurant Deksels 2.0

Tapas in gezellig Breda

Deksels 2.0 is het vervolg van de succesvolle traiteurszaak Deksels, een paar meter verderop. Hier serveren ze alle gerechten van de traiteur, veelal heerlijke tapasgerechtjes uit de Spaanse keuken. Een gezellige plek om lekker te dineren en na te tafelen met een drankje. Een avontuur in Breda!

Meer informatie over restaurant Deksels 2.0

• : Parkeerplaats

Maandag t/m Zaterdag 12:00 - 22:00

Walter K.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Wat een heerlijke verassing, prima sfeer en het eten is van goede kwaliteit.
De gastvrouw maakt er echt een feestje van.
Wij komen hier zeker een keer terug
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Weer bij Deksels in de tuin genoten van lekker eten en omdat de zaak 5 jaar bestaat een gratis limoncello spritz die erg lekker smaakte. Je krijgt hier echt veel te veel eten, en omdat wij lekker eten niet weg willen gooien vragen we niet alles. We hebben echt genoten.
Els D.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Leuke ambiance in de tuin. Je bent echt even in een andere wereld.. merkte dat toen ik na afloop weer op straat stond.. Lekkere tapas en zeer vriendelijk personeel. Kortom hele leuke avond gehad!! Een kritiek puntje.. tweede gang tapas liever op een schoon bordje + bordje voor de afgekloven botjes!
Henk B.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Heerlijke tapas gegeten in een ontspannen omgeving
Enthousiaste jonge bediening
Alleen als niet roker buiten soms hinder van rook
Maar niet echt probleem hoor
Erna E.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2017
Eigenares gaf ons geen enkel moment het gevoel dat we welkom waren. Personeel was wel heel vriendelijk. Er was een aangepaste prijskaart gemaakt voor mensen die met een spaarkaart van Albert Hein kwamen en niet de gewone prijs en de tweede gratis. Er was niet voldoende bestek gedekt en nadat ze desert had opgenomen bleek dat er nog een aantal gerechten moesten komen. Kortom, voor ons geen aanleiding om hier nog een keer te gaan eten.

Verstuurd vanaf mijn iPade
valkbakker .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Buiten zeer gezellig ingericht. Binnen wat smal. Zelfs bij regen kun je onder het afdakje buiten zitten en heerst er een tropische sfeer.
Fabsus .
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Het was echt heerlijk en ruim voldoende!! Er had wel vaker gevraagd mogen worden of wij iets wilden drinken, maar dat hebben we zelf natuurlijk gewoon aangegeven. Leuke entourage in de tuin en heerlijk gegeten!
Angelique T.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Gezellig buiten onder de overkapping gezeten al was die niet helemaal waterdicht bij de flinke regenbuien....
Zeker voor herhaling vatbaar !
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2017
We zijn met de AH actie weer bij Deksels gaan eten en het was weer fantastisch. Je krijgt weer veel te veel lekker eten, daarom slaan wij sommige dingen over. Ook was er deze avond een perfecte bediening, dus zijn wij voldaan en tevreden weer naar huis gegaan.
Mariette B.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Heerlijk gegeten voor een aantrekkelijke prijs (vanwege de AH restaurantactie). Goede ambiance, leuke, aardige bediening. Ook fijn dat de verwarmingslampen aan mochten.
Wim B.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Gegeten met de AH-bonnen. Je kon kiezen uit een standaard menu voor 12,50 en een luxe menu voor 17,50. Wij kozen voor het luxe maar dat hadden we niet moeten doen. Voor 5 euro p.p. kregen we 1 veel te gare gamba p.p. en een grand dessert met een beetje slagroom een bolletje ijs en nog 3 dingetjes. Als je het gewone menu had gekozen had je als dessert kunnen kiezen uit een chocolade of amandeltaart. Dat had mij lekkerder geleken. Ik had ook verwacht dat de stukjes taart onderdeel van het grand dessert zou zijn. De overige gerechten waren heerlijk, dus bestel gewoon het standaard menu dan kan je heerlijk eten. De wachttijd tussen de gerechten was prima. We wilden even wat langer wachten met het dessert en dat was geen enkel probleem.
Carola S.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
Zeer smaakvol gegeten voor een goede prijs. Binnen in het restaurant oogt het een beetje saai, buiten daarintegen ziet er erg gezellig uit. Goede, vriendelijke bediening. Ik ga zeer zeker vaker!
Patricia S.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2017
Ontzettend gezellig gezeten en gegeten. Prima prijs/kwaliteitverhouding met AHactie. Goede gastvrouw die deze avond hard moest lopen omdat er veel gasten waren die zij in haar eentje moest bedienen. Deed niets af aan haar vriendelijkheid en service. Aanrader voor een gezellig avondje uit!!!
knitelv .
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
hebben lekker gegeten in gezellige sfeervolle tuin!
Vooraf koude gerechtjes en brood met smeersels
daarna warme gerechtjes als hoofdgerecht, ruim voldoende en
toen nog een toetje, was wel veel!
mevrouwdejong .
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Bij zeer warm weer rustig in de achtertuin gezeten. Heerlijke hapjes/verschillende gangen, eerlijk advies bij onze wijnkeuze en een grote karaf kraanwater.
En wat een lekker taartje als dessert!
Sfeer is relaxed, vriendelijke bediening.
hma.duijvelaar .
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
heerlijk gegeten in de tuin van deksels aangegeven dat ik geen vis wil, daar hielden ze rekening mee en kreeg andere gerechtjes
heb er niets op aan te merken t is voor herhaling vatbaar wat ik zeker ga doen
m.goudswaard .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
alles was heerlijk, we waren aan de vroege kant maar dat was gween enkel probleem!! we hadden het uitgebreide tapasmenu, was erg lekker en veel, het vbrand dessrt kwam nog ff achteraan, we zaten behoorlijkvol!!
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Gezellige gelegenheid om pretentieloos gezellig tapas te eten
Bediening is vriendelijk, betrokken
Lekker glas wijn, goede koffie
Voor herhaling vatbaar
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Met de AH actie bij Deksels gaan eten, en weer genoten. Heel veel lekkere kleine gerechtjes, koud en warm en met een kan sangria erbij hebben we het weer heel fijn gehad in de gezellige stadstuin.
Marjolein D.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Prima gegeten in de gezellige tuin!
Prijs kwaliteit verhouding is goed.
Je krijgt meer dan voldoende voor 12,50 per persoon.