Deksels 2.0

Nieuwe Ginnekenstraat 10B 4811 NR Breda Nederland Kaart
31-765211966

Over het restaurant Deksels 2.0

Tapas in gezellig Breda

Deksels 2.0 is het vervolg van de succesvolle traiteurszaak Deksels, een paar meter verderop. Hier serveren ze alle gerechten van de traiteur, veelal heerlijke tapasgerechtjes uit de Spaanse keuken. Een gezellige plek om lekker te dineren en na te tafelen met een drankje. Een avontuur in Breda!

Meer informatie over restaurant Deksels 2.0

• : Parkeerplaats

Maandag t/m Zaterdag 12:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Deksels 2.0

HaagseSaar74 S.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Ron G.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
Deksels 2.0 is een prima tapas restaurant. Goede kwaliteit, gezellig, prima huiswijn, goede bediening, centraal gelegen. Kortom, een gelegenheid om vaker heen te gaan.
Marijn V.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
We werden gastvrij ontvangen. De bediening was vriendelijk en duidelijk in uitleg over de gerechten. Kortom we hebben gezellig en smakelijk gegeten in een goede sfeer.
Paul L.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Heerlijk tentje, ongedwongen sfeer, lekker eten en goede service..
Prijs kwaliteit is uitstekend.
Zeker voor herhaling vatbaar
Saskia A.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Heerlijk en ontspannen gegeten. Gerechtjes zijn goed bereid en smaakvol. Je krijgt een lekker gevarieerd aanbod aan gerechtjes. Wijn was prima! Voor herhaling vatbaar.
karinrj .
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Goed gegeten vast menu voor 25 euro voor 2 personen. koude en warme gerechtjes en toetje na. gastvrouw deed goed haar best
Els V.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2017
Erg leuke sfeer en prettige bediening. We aten in de tuin, eenvoudig van inrichting maar gezellige sfeer. Restaurant waar je nog eens terug wilt komen!
Susanne V.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Er gezellig restaurant, personeel heel behulpzaam en vriendelijk. Eten echt goeie kwaliteit.
Zeker een restaurant om terug te gaan
Corrie K.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
Heerlijk in de fijne tuin bij Deksels 2.0 genoten van lekker eten en vriendelijk gastvrij personeel. Voor ons een reden om vaak terug te gaan.
Lien V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Het was een hele leuke avond lekker buiten gezeten goed gegeten ik kan het iedereen aanbevelen. De bediening was ook heel vriendelijk gaven goeie uitleg over al de kleine gerechtjes die we Kregen.
ykoopman .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Ik vond de prijs/kwaliteitsverhouding goed. Er werd maar 1 keer gevraagd of we wat wilden drinken. Dit zouden ze vaker kunnen doen. Ik vond het ook wel jammer dat we champignons kregen terwijl we hadden gezegd dat we geen champignons eten. Verder prima en aardige bediening.
Thomas Z.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Zeer goede tapas op, voor een lage prijs (AH restaurantactie).
Moeilijk vindbaar, door een kleine voorkant en een smal (en in ons geval leeg) restaurant, maar een gezellige en goed gevulde tuin gaven het geheel een leuke mediterraan gevoel! Wij hebben onder de parasol gezeten, maar als het wat kouder wordt zijn er ook warmtelampen om toch van de buitenlucht te kunnen genieten.
De tapas waren heerlijk, veel, en mijns inziens zeer schappelijk geprijsd. Bediening was vlot, goed en gezellig. Dit restaurant gaan we zeker aanraden aan anderen, en als we weer in Breda zijn nog een keer bezoeken!
Susan M.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
Als je iets niet kan of mag eten verwacht ik niet dat het gewoon weg gehaald word , maar dat moet er vervanging voor in de plaats komt.
Brigit K.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2017
Was mooi weer dus lekkeri de buiten tuin gezeten erg gezellig net leuke vrolijke frisse kleuren kussens en lampen voor later op de avond kon je ook een plaid pakken er waren ook terras heatters.vlotte vrolijke bediening, kokkwamooknog even vragen of alles naar wens was.zeker een aanrader, we hadden de ahbon, maar je had meer als genoeg op en in de schaaltjes
Woerdeman .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Bij aankomst was de zaak vrij vol en viel op dat de akoustiek iets beter zou kunnen (bij de hoge tafels). Naderhand werd het rustiger en was het prima.
De tapas waren heerlijk en het amandelgebak een mooie afsluiting. Personeel is zeer vriendelijk.
Stefan D.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Prima waar voor je geld (zowel in kwaliteit als in kwantiteit), vriendelijk personeel. Ik zou Deksels 2.0 zeker aanraden voor de Albert Heijn Restaurantactie.
Femmy B.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
We waren erg vroeg maar dit was geen probleem. We konden buiten zitten maar we werden gewaarschuwd dat het s middags was ondergelopen maar dat viel reuze mee. Zijn dus lekker buiten gaan zitten. Bediening was super vriendelijk. We hebben heerlijk gegeten. We hadden het luxe menu genomen die we met de AH actie konden nemen. Ik moet zeggen dat het voor dat geld goed eten was
Corrie K.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2017
Weer bij Deksels in de fijne tuin gaan eten, bij warm weer is het in de tuin heerlijk en als het wat minder is kun je onder de overkapping zitten. Maar het belangrijkste is het heerlijke eten dat je daar krijgt. Alles lekker van smaak en voor ons veel te veel.
cgmunen .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
We hebben heerlijk gegeten en hier hadden de tapas ook een duidelijk Spaans accent. Alles smaakte heerlijk. Bijzonder en zeker aan te raden om hier te eten.
Djonie H.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
We hebben hier met twee personen gegeten, met de AH Restaurantactie.
Het eten was goed (en meer dan genoeg) en de bediening vriendelijk. Daarnaast hing er een gezellige sfeer in de tuin. Wat ons vooral opviel, was de aioli. Deze vonden we beiden ontzettend lekker! Een tip voor de bediening: Biedt de gasten na de 2e gang weer wat te drinken aan, als je ziet dat er een of meerdere glazen leeg zijn. Wij hebben er uiteindelijk zelf om moeten vragen. De 3e gang maakt namelijk erg dorstig.