Deksels 2.0

Nieuwe Ginnekenstraat 10B 4811 NR Breda Nederland Kaart
31-765211966

Over het restaurant Deksels 2.0

Tapas in gezellig Breda

Deksels 2.0 is het vervolg van de succesvolle traiteurszaak Deksels, een paar meter verderop. Hier serveren ze alle gerechten van de traiteur, veelal heerlijke tapasgerechtjes uit de Spaanse keuken. Een gezellige plek om lekker te dineren en na te tafelen met een drankje. Een avontuur in Breda!

Meer informatie over restaurant Deksels 2.0

• : Parkeerplaats

Maandag t/m Zaterdag 12:00 - 22:00

• Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Jeannine L.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Elliot V.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Tot het hoofdgerecht was de wachttijd goed. Daarna moest lang worden gewacht op afruimen en dessert. Ook zou men vaker langs mogen komen voor het opnemen van drankjes.
Coby V.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Eten was heerlijk we vonden alleen de wijn prijzig tegenover het eten 18 euro voor een fles gewone witte wijn.
Bediening was super aaardig en goede uitleg wat het A-H menu inhield.
aaltjeoud .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
Met de AH actie hier gegeten. Ontvangst was vriendelijk. De gerechtjes waren smakelijk. Lekkere en betaalbare wijnen op de kaart. Vriendelijke en vlotte bediening. Kortom een plek waar we weer zullen terugkomen als we in Breda zijn.
Thymen .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Wij maakten gebruik van het AH-menu. Het menu was ruim voldoende voor ons 4-en. De gerechten smaakten goed. Vriendelijke bediening.
mulderinie .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Net menu, met lekkere tapas, niet uitgesproken qua originaliteit maar wel gewoon lekker en zeker niet te duur. Bediening aardig, goed en in mooi tempo en zeker de wijnkaart niet duur met b.v. zeer lekkere Provence Rosé voor net onder de 20 euro!! Voor ons leuk restaurantje voor tussendoor, met schijnbaar leuke stadsbinnentuin voor de warme dagen, dus gaan deze zeker later uitproberen.
Vera V.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Met AH restaurantactie hier een avondje terecht gekomen. Prijs-kwaliteit is perfect. Allemaal lekkere hapjes gegeten. Zeer vriendelijke bediening. Top avond gehad.
Daysie .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Ná een vriendelijke ontvangst konden we zelf een tafel uitkiezen, de zaak is smal en het voelde kil aan.De serveerster was bereidwillig en deed een mini verwarmingskacheltje aan om het een beetje bij te warmen. Dit zou niet nodig moeten zijn en bij aankomst dient het behaagelijk aan te voelen en indien de ruimte voller wordt met gasten kun je dan de verwarming wat minder hoog zetten. De voorgerechtjes waren goed en de daarna wat warme gerechtjes lekker. De caramel créme vond ik geen creme maar meer op een zachte pudding gelijken. Een compliment voor de serveerster die na dat er een klant onwel werd toch allert bleef of er mogelijk een ziekenwagen moest komen terwijl een mede gast eerste hulp verleende. De serveerster bleef binnen dit gebeuren ook de overige gasten voorzien van hun bestelde eten. KNAP GEDAAN .
Cindy S.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2017
Vriendelijke, vlotte, betrokken bediening. Eten was lekker en goed op smaak. AH menu 25 euro voor 2 personen geen geld. Aanrader!!
carolafranken .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Goed verzorgde maaltijd. Duidelijke voor en hoofd tapas en n lekker dessert. Bediening was correct en vriendelijk. Krappe ruimte tussen de tafels
Milla S.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Goed ontvangst. 2de gang was door miscommunicatie wat sneller dan de bedoeling was. Het eten was prima. Service was goed.
Corrie K.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Met de ah actie weer bij Deksels geweest en weer veel en lekker eten gehad. Veel lekkere verse tapas en als nagerecht een warme appelstrudel met ijs en slagroom. Ook een vriendelijke dame van de bediening die het best wel druk had, maar voor iedereen leuk en belangstellend bleef.
Marjolein D.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Heel aardig personeel , heerlijke tapas .
De hoeveelheid is meer dan genoeg.
Je gaat voldaan van tafel .
De wijn vonden we ook heerlijk!
Peter P.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Het restaurant is sfeervol en gezellig. De service is top en we hebben heerlijk genoten. Zelfs als student met de actie van Albert Hein kun je hier heerlijk met klasse eten!! Echt een aanrader
Thirsa1982 .
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Heerlijk gegeten en goede prijs/kwaliteit verhouding. Menu via AH actie was prima, zeker genoeg eb goede service ook. Een aanrader ????
makrtj .
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2016
Mijn dochter en ik hebben hier heerlijke tapas gegeten. Heel vriendelijk personeel, een prettig en mooi ingericht restaurant, waar de muziek niet te hard stond. De tapas was gevarieerd en smaakte goed (vooral de gemarineerde spareribs!). Een aanrader!
Corrie K.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2016
Met de AH actie gaan eten bij Deksels 2.0 en weer genoten. Lekkere gerechten en een super vriendelijke bediening. Het was best druk, maar het eten kwam vlot door. We hebben weer een fijne avond gehad.
Henk B.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Gezellige avond gehad met lekkere gerechtjes, goede wijn en leuke en attente bediening.
Wij gaan zeker nog een keer terug. Kortom een super avond gehad.
Jan J.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Uitstekend gegeten voor een prima prijs. Gezellig gegeten, goede bediening, Voor herhaling vatbaar. Goede keuze van de gerechtjes (tapas)..........
User500 S.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
AH menu was goed verzorgd, toch een paar puntjes voor verbetering, het stokbrood was oud en droog, de kip en spareribs waren matig van smaak en de bereiding zeker voor verbetering vatbaar. Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam.