Deksels 2.0

Speciale deals

-50% op de Rekening

Over het restaurant Deksels 2.0

Tapas in gezellig Breda

Deksels 2.0 is het vervolg van de succesvolle traiteurszaak Deksels, een paar meter verderop. Hier serveren ze alle gerechten van de traiteur, veelal heerlijke tapasgerechtjes uit de Spaanse keuken. Een gezellige plek om lekker te dineren en na te tafelen met een drankje. Een avontuur in Breda!

Meer informatie over restaurant Deksels 2.0

• Datum van je bezoek: 21 nov. 2017
Eenvoudig ,Lekker, gezellig
mira H.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2017
Onvoorstelbaar dat je 50% van de rekening krijgt. Eten was top! Positieve feedback: tapas kip, neutrale smaak mag pittiger maar dat is mijn smaak en de inktvisringen waren niet krokant maar doordrenkt van olie. Dit was maar een kleinigheidje en volop genoten. Bediening, als ik het goed onthouden hebt Joyce, kordaat, attent, vrolijk.
We komen zeker terug, ook al is er geen korting.
jacques H.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2017
verrassend, hebben heel wat voorgeschoteld gekregen, had ze wel allemaal gezegd in het begin maar dan dringt dat niet helemaal tot je door. zoveel goed en veel gegeten dat we echt geen nagerecht meer wilden.
zij deed het prima in haar eentje en met die korting vielen we dus niet alleen in de boter maar in een gevarieerd
tapasmenu
Debora B.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Heerlijk tapasmenu gegeten. Klein restaurant met gezellige sfeer. Prijs-kwaliteit prima in orde.
mcmook M.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Heerlijk gegeten. Smalle ruimte met veel gasten.
Han V.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2017
Prima gegeten, veel variatie in het Tapasmenu. Aanrader!
Corrie K.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2017
We hebben vanavond weer heerlijk gegeten bij Deksels 2.0 de echt vriendelijke gastvrije bediening helpt hier echt aan mee. De gerechten waren heerlijk dus we zijn weer voldaan naar huis gegaan.
Marc W.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Verrassend smal restaurant maar prima om van erg lekkere gerechten te genieten. Vriendelijke en erg snelle bediening, Top!!
Monica L.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Lekker gegeten, tapasmenu genomen om ons te laten verrassen. De gerechten waren niet bijzonder maar wel zeer smakelijk. We hebben dan ook genoten. Vanwege de boeking via TA kregen we een leuke korting op de eindrekening.
Agnes M.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
We hebben gekozen voor de hoofdgerechten. Het eten was erg veel en een beetje aan de zoute kant.
Maar verder wel lekker.
Helma V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Lekker gegeten.......wel jammer dat alle gasten erg dicht op elkaar zitten..beetje privacy is ook wel fijn
dineke R.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Hartelijke ontvangst, vriendelijke gastvrouw, lekker eten voor een heel gunstige prijs, we komen zeker terug!
Lisette V.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2017
Prima gegeten. De olie voor gefrituurde gerechten mag iets heter gemaakt worden zodat de gerechten beter gefrituurd worden en wat minder vet zijn.
Bas B.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2017
Goede kwaliteit maar niet erg verrassende gerechten. Gezellige bediening. Deze mensen verdienen elke avond een volle tent.
Corrie K.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2017
Normaal nemen we hier het tapasmenu, maar vanavond van de kaart besteld, en genoten. Heerlijke gerechten, fijne bediening en lekkere wijn, we hebben weer heerlijk gegeten en komen snel weer terug.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
de medewerksters deden echt hun best, maar de gerechten vielen tegen qua smaak en zicht. Hadden ons er meer van voorgesteld. Jammer
Anja V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Het was druk en dat zal wel de reden zijn dat de bediening bijzonder gehaast was, het was nog net niet onvriendelijk. De tapasschaaltjes werden telkens snel op de rand van de tafel weggezet, we moesten ze blijkbaar zelf maar verdelen. Maar eerst moesten we dan weer wachten tot de lege schaaltjes van de vorige gang werden weggehaald. Het AH menu van 12,50 is ook niet meer waard dan dat. Het eten is ok maar erg basic. Wij snapten de laatste tapasgang met salade en friet niet zo. Patatas bravas zijn toch net zo snel te maken. Nee, hier win je geen klanten mee.
Annie G.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Goede locatie en leuke sfeer. Het eten was goed en de bediening was vriendelijk. De prijs kwaliteit verhouding is prima. We komen hier zeker nog eens terug.
Wieteke G.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Ik heb samen met een vriendin afgelopen week fantastisch gegeten bij Deksels. We zijn voor het 3-gangen tapasmenu gegaan. Het was meer dan voldoende, gevarieerde porties (van een scampi’s, gebakken champignons, manchego kaas, olijven, kippenspiesjes, salade, frietjes én nog veel meer!) De prijs/kwaliteit was erg goed. Het personeel was ook attent en erg gastvrij. Ik zou het iedereen zeker aanbevelen. Nogmaals bedankt voor de leuke avond!
Johan Dorothé H.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Dit was voor ons een kennismaking met Deksels 2.0. En het was een zeer geslaagde.
Eén minpuntje: wij vonden de bordjes, zeker bij de warme gerechtjes, net een maatje te klein om te snijden. Hierdoor wordt het n beetje een knoeiboel op tafel.