Dekoffiebar

Karel Doormanstraat 352 3012 GR Rotterdam Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Dekoffiebar

Maandag t/m Zaterdag 08:00 - 18:00

Jouw recensie over het restaurant Dekoffiebar

Moby68 .
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2017
Het was heerlijk weer dus we zaten buiten op het terras. Al snel kwam er een vrolijke dame die voor ons de bestelling kwam opnemen. We bestelde een koffie en een cappuccino waarop gelijk werd gevraagd of het een middel maat mocht zijn. Prima, daar houd ik van. Ze geeft me de keuze. Stukje Dudok appeltaart erbij met slag room. Deze werd apart geserveerd in een glas. Grote klasse. Na een paar happen van de overheerlijke slagroom zag ik tot mijn schrik een grote zwarte haar in de slagroom. Gatver!! Helaas geen aandacht meer van de bediening dus op een gegeven moment naar binnen om af te rekenen en het glas met de slagroom met haar. Vol verbazing werd er in het glas gekeken door 2 man. Geen idee hoe het er in kwam en de vrouw met pikzwart haar vertelde dat het nooit van haar kon zijn want anders moest ze een haarnetje gaan dragen. Dat kan toch niet de bedoeling zijn. Na het betalen van de rekening stond de slagroom ook op de rekening. Als commentaar werd er gegeven"het is toch maar 50 cent?" Geen excuus helemaal niks!! Hospitality ver te zoeken. Zo jammer dit...
michael B.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2015
leuke koffiebar in rotterdam centrum met Italiaanse Buscaglione koffie. Prima cappuccino! Dat kon ik van de cannolo helaas niet zeggen. Gewoon niet lekker en de naam cannoli niet waardig! een cannolo wordt gemaakt van verse gezoete schapen-ricotta, met chocolade en een geconfijt vruchtje. Het gefrituurde deegbuisje moet lekker knapperig zijn. Overige gebak ziet er trouwens prima uit en voor de koffie en aardige bediening kom ik zeker terug!
Sherrif M.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2015
Ik kom graag in de koffiebar, ik kan er echt genieten, over het algemeen vriendelijk personeel.Heerlijke koffie: favoriet Caramel Latte
Ik ben niet weg van de zoetigheden bij de koffiebar, zo vond ik de cannoli niet te eten.
Marjolein H.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2014
Ik haal hier regelmatig koffie met gebak. Heb meerdere brownies, cheesecakes etc. geprobeerd maar ze waren allemaal stuk voor stuk niet te eten. Hoe lekker het er ook uit zag, eenmaal thuis werd ik teleurgesteld en was het ronduit vies. Koffie is erg lekker maar je betaald vrij veel voor de hoeveelheid. Bediening is erg vriendelijk en het ziet er erg leuk uit binnen.
Gerrit D.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2014
Een plek waar je naartoe gaat om even ontspannen te zitten, alleen of samen met anderen.
Er is keuze uit een aantal lekkere broodjes, zoetigheden, ontbijtjes of soep en uiteraard de verschillende koffie combinaties. Na inmiddels meerdere dingen te hebben geprobeerd conclusie: Heerlijk, probeer er zelf ook eens wat.
De zaak zelf is erg sfeervol en warm ingericht en ook heeft het een mooi zonnig terras waar je goed mensen kunt kijken.
Een mooie aanwinst voor deze straat en Rotterdam.
Mimi010 .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2014
Bij mijn koffie een heerlijk broodje met iberico ham en manchego gegeten. Overigens is de red velvetcake ook een echte aanrader!
Wat een mooie nieuwe aanwinst voor Rotterdam!