deKleineBaron eten & drinken, catering

Sweder van Zuylenweg 56 3553 HG Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant deKleineBaron eten & drinken, catering

Ons gezellige restaurant is gevestigd in Utrecht Zuilen. Na het nuttigen van een heerlijke maaltijd of een gezellige high tea, kun je je daarom nog de hele dag vermaken in deze prachtige stad. Een cultureel uitstapje maken of gewoon een wandeling; het is altijd een ervaring.

Met mooi weer kun je genieten van ons heerlijke terras, vlakbij het Julianapark. We zijn gemakkelijk te bereiken met het openbaar vervoer, maar ook de auto kun je hier makkelijk kwijt. Overal in de buurt kun je namelijk gratis parkeren.

Meer informatie over restaurant deKleineBaron eten & drinken, catering

Maandag en dinsdag 17:00 - 22:00 uur
Woensdag t/m zondag 12:00 - 22:00 uur

• Af te huren , Airconditioning , Bar , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant deKleineBaron eten & drinken, catering

Linda K.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Prima adres voor een drankje, of lunch en diner. Altijd vriendelijk personeel. Wij komen er graag.
li L.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
eten is goed en duurde niet al te lang. redelijk prijsniveau. tis wat verder bij ons maar zal weer terugkomen als we weer in de buurt komen
Monique B.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Netjes en vers eten. Donker. Je kan amper de kaart lezen. Te kleine letters en verkeerde kleur. Geel/goud. Terwijl hele blad verder wit is op menu kaart. Dus grotere letters. Personeel aardig maar praat teveel met elkaar. Letten daardoor te weinig op gasten voor drinken.
Tineke S.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Prima gegeten!
Anna M.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Er was gedoe over de iens 50% korting reservering. We moesten perse 3 gangen afnemen terwijl dit nergens was terug te vinden in de voorwaarden. Nadat we dit hadden gecommuniceerd was het personeel vrij meegaand. De spareribs waren heerlijk en de kipsate ook! Al met al zou ik hier niet nog een keer gaan eten.
Rein. K.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Eten prima. Was wat koud in het restaurant
Jeannette W.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2018
Gezellig en gemoedelijke sfeer met zeer vriendelijke bediening!
Bernadette D.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2018
Heerlijk eten en dat ook nog voor 50% korting. Gezellig ingericht en vriendelijke bediening! Meer vega-opties zouden wel welkom zijn. Kom graag terug!
Luke D.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2018
Gezellig, goede gastheer, prima eten!
Linda K.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2018
Wij komen graag en met regelmaat eten in De Kleine Baron. Het ligt heel gunstig, met gratis parkeergelegenheid, en bij ons in de buurt. Een prima gelegenheid voor als je niet zelf wilt koken, met een sfeer die het midden houdt tussen een huiskamer en een bar.
Anne V.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Ik heb al vaker hier gegeten en nu via een iens actie....volgens het personeel moest je drie gangen en twee drankjes pp nemen wilde je gebruik maken van deze actie. Ik hoorde dat voor het eerst en ben op de site van iens en het restaurant gaan kijken, waar deze voorwaarde niet te vinden waren. Ook niet door het personeel van deKleineBaron zelf. Ik heb geen problemen met voorwaarden, maar wel als op het laatste moment worden medegedeeld en nergens terug te vinden zijn. Daarnaast kregen we duidelijk minder kwaliteit en service dan gasten zonder iens deal. Al met al helaas geen fijne ervaring.
Jocke R.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2018
De bediening was goed.prettige gastheer.
Het voorgerecht liet iets te lang op zich wachten.
De prijs en kwaliteit was goed in verhouding
Vond iets te weinig keus op de menukaart
We willen nogwel keertje terug gaan
Egbert W.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2018
Best wat tijd tussen de gangen, heel relexed tempo, dus heel fijn. Mooi dat het een fair trade en duurzaam restaurant is. Lekker gegeten, een aanrader.
Xandra V.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Gezellige, rumoerige tent, onovertroffen spare-ribs gegeten. Heerlijk!
Max K.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Het was een anti climax! Ik ben geboren en in zuilen. Leuk daar weer eens te eten. Maar helaas! Het was helemaal niks. Bediening snapt er helemaal niks en eten was ronduit slecht. Brood kan niet door en bediening kwam hier niet op terug. Spareribs waren koud! Drie maal zoet, terwijl we ook 1 maal scherp hadden besteld! Nooit vragen hoe het was. Courgette was helemaal niets! Broodjes bij hamburger was klef. Bediening kon het niet aan! Het was amateuristisch. Het spijt me, we hadden ons verheugd op een leuke avond. Het was van niveau, we doen maar wat.
Alexander R.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Heerlijk gegeten vanmiddag bij de kleine baron!
Wij hebben gekozen voor de lunchactie van 10 euro dit echt een aanrader goed opgemaakt vers brood met een kop koffie en echte verse jus!
Kinderen hebben poffertjes gegeten en hebben zich vermaakt in de kinderhoek en bij de schildpadden :)
Bediening netjes en oplettend,wij zijn fan en komen zeker snel weer terug! Dinerkaart is ook perfect btw goede porties prima prijs en leuk dat er kinderporties zijn van de ala carte kaart! Ga zo door.
Marijke O.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Onlangs ben ik in dit restaurant gaan eten en kreeg ik echt zwart geblakerde sate, ik heb me hierover beklaagd en kort gezegd vond de kok dat ik niet moest zeuren. Ook het andere personeel was in het geheel niet klantvriendelijk. Uiteindelijk zijn we weggegaan zonder te hebben gegeten en zijn we in een ander restaurant in de buurt gaan eten(Dikkertje) waar het heerlijk en gezellig was.
Zeker geen aanrader dus.
Sam C.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2017
Woon zelf in de buurt en kom vaak uit mijn werk hier lekker aanschuiven!

Het is een fijne plek om even snel wat te eten of met je partner/date te tafelen of wat te drinken.

De wijnen zijn lekker en de cheesecake ook!

TIP: de asperges zijn er!

Tot de volgende keer! Gr Sam
Sam C.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2017
Woon zelf in zuilen en ga regelmatig uit werk hier lekker een hapje eten.

Perfecte plek of even lekker een snelle hap met een goede wijn te nuttigen, maar ook om met je partner/date te tafelen.

Tip: asperges, cheesecake

oja en de koffie is lekker (alex)

tot de volgende keer
Gr Sam
Alexander R.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2017
Afgelopen weekend heerlijk gegeten bij de kleine baron!
Sappige burger en mijn vriendin had de spare ribs deze waren supermals.
Nagerecht gedeeld en een kop koffie toe.
Bediening was attent en waren gezellig en oplettend.
Kortom een goede afsluiter van onze vakantie! Bedankt en tot snel!