Deftig Rotterdam

Herenplaats 93 3011 LP Rotterdam Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Deftig Rotterdam

Wim V.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Met vrienden hier gegeten. Bediening was in het begin even niet oplettend. Eten was goed, alhoewel een van ons zijn hoofdgerecht niet bijzonder vond. Plek waar we zaten was niet bepaald ideaal. Krap voor vier personen.
Bij vertrek werd overigens keurig excuus aangeboden voor foutjes in het begin.
Brigitte M.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2014
Buiten zitten eten, aardige bediening, was alleen jammer dat een van ons ossehaas kreeg i.p.v. de bestelde kipsate. Ober had het verkeerd ingetypt. Ober verontschuldigde zich wel, 1 glas gratis wijn gaf hij, terwijl we met zijn vieren waren. Kwaliteit - prijs verhouding is ok. Lekkere lounch banken. Ik had de zeetong, was niet helemaal gaar, de ossehaas was wel lekker.
Cace .
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2014
tijdens een rondje centrum binnengelopen bij restaurant deftig. onmiddellijk zeer gastvrij ontvangen door de gastvrouw en een plekje gezocht op het zonnige terras. Na een zeer lekker wijntje en een koude pils bestelden wij de zeetong en een reuze schnitzel (die z'n naam eer aan deed). beide gerechten waren van zeer goede kwaliteit. naar later bleek was de prijslijst ergens in de 90tiger jaren blijven stilstaan want voor de zeetong rekende men 12,50 en voor de schnitzel 9,00 euro. kortom super locatie mooi terras en binnen sfeervol / erg goed eten een aanrader !!