Defour

31-206166040

Meer informatie over restaurant Defour

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zondag 11:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Defour

Peter S.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Eerder was het pand van het huidige Defour dertig jaar lang naar verluidt een opslagplaats voor hout maar na een grondige verbouwing is het een klein restaurantje en lunchroom (of zoals ze zelf zeggen proeflokaal) en winkel. Beneden bevinden zich de toog en twee kleine tafeltjes maar het echte zitgedeelte bevindt zich op de entresol of met goed weer buiten op de stoep. Ik had de gazpacho en het bruinbrood met gerookte lendebiefstuk en truffelmayonaise. De gazpacho vond ik niet bijzonder maar de sandwich was prima. De gerechten waren prettig geprijsd en de service was uitstekend.
bianchifabria .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2015
Defour is echt een aanwinst voor de buurt. Alles vers en zelf gemaakt met wisselende weekgerechten. Eenvoudig maar erg lekker eten met een Franse touch. We eten hier regelmatig 's-avonds maar het is ook een aanrader voor ontbijt, lunch of afhaal. Ik at hier o.a de bouillabaisse (erg lekker van smaak en goed gevuld), de quiche met pompoen en geitenkaas (heerlijke korst), en de gegrilde groenten zijn ook zeer goedgevuld en divers. Mijn vriend at de boeuf bourguignon, (supermals) en de eend met zuurkoolstamppot, ook erg lekker.
Daarbij schenken ze ook erg lekkere (bio) wijnen en biertjes. Supervriendelijke en service gerichte bediening. Ook verkopen ze hun zelfgemaakte pesto en tapenade en andere lekkere producten.
Kortom een aanrader: een heel gezellig en sympathiek buurttentje waar je heel gezellig zit en echt lekker eet!