Deegrollers

- Diner vanaf 17:00

6,2
Hugo J.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Je hebt pizzeria's en pizzeria's. Hier is het zoals een goed Italiaans restaurant in Italië. 2 Italianen in de keuken die heerlijke ingrediënten tot lekkere voorgerechten en pizza's maken. Samen met de goede wijn een heerlijke avond als in Italië.
pallas23 .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Doorsnee buurtpizzeria met aanschuiftafels. Gezellige sfeer, maar niets bijzonders. Redelijk duur, 14 euro voor een tamelijk karig belegde en nogal flauwe pizza. Maar de locatie is leuk en de bediening vriendelijk. Goed ´no frills´ doordeweeks adresje.
Brigitte D.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Gegeten bij Deegrollers. Pizza tartufo, erg lekker. Over het algemeen vonden wij de prijzen van de pizza's aan de dure kant (12-15euro gemiddeld). De salades vielen tegen. Voor 9 euro verwacht je een grote salade met veel groenten/kaas etc. Wat sla met paprika, tomaat en courgette valt dan nogal tegen.
Leen S.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Het eten was ronduit slecht. De pizza tartuffo was er eentje met een zeer weke bodem met daarop eens grijsachtige substantie die naar tartuffo rook. Kunstmatig prutje. De salade caprese was: een laag gortdroge rucola en daarboven opgelegd wat mozzarella en wat kleine tomaatjes. Inderdaad: de ingrediënten voldoen, maar dit is niet hoe je een salade caprese voorschotelt. De rode wijn was op deze zomeravond veel te warm en daardoor slecht van smaak. De bediening is correct maar vreselijk langzaam. Het is goed om zelf alle initiatief te nemen, anders kan je uren uittrekken voor een bezoekje aan dit restaurant. Het terras ligt aan t water en is daardoor een prima plek om te vertoeven. Nee, eens maar nooit meer.
Zallah M.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Onwerkelijk slechte pizza gegeten. Nou ja gegeten. We hebben beiden meer dan een halve laten staan. Bah een half gare diavolla pizza met Lappen mozzarella als schoenzolen. Wat een teleurstelling. Vroeger toen ze net open waren was het stukken beter. De plek is fantastisch en de bediening zeker vriendelijk maar de pizza's dus bar en bar slecht! Ik kom ik nooit meer!
Dimphy .
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2016
Heerlijke plek om met een zonnetje een drankje en een hapje te doen. De kaart is niet heel uitgebreid. Prima borrelplek aan de kade van de gracht waar in de middag een heerlijk zonnetje kan schijnen.

We hadden de pan con tomate, en die was heerlijk royaal belegd en goed op smaak met de olie, peper en basilicum.
Mads24214 .
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2016
Ik snap de slechte recensies absoluut niet. Heerlijk gegeten hier, vooral de pizza Sardegna is een aanrader! Relaxte inrichting en koude biertjes. Kom hier veel vaker.
Enig minpuntje is dat ze de Boscaiola van de kaart hebben gehaald. Hopelijk komt deze weer terug :-)
Marbée K.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2015
Een heerlijk avondje gehad bij Deegrollers. Zoals altijd: het eten was heerlijk. Lekkere verse ingrediënten op de pizza. Ook een overheerlijk voorgerecht gedeeld, deze is nieuw op de kaart. Lekkere kaasjes en vleeswaren uit Italie, smullen was het. Ook de pizza erna hebben we van genoten. De bediening was uiterst vriendelijk en er hing een gemoedelijke sfeer in het restaurant. Voor een echte Italiaanse pizza: absolute aanrader!
Robert Z.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2015
Ongeveer één keer in de twee maanden ga ik eten bij Deegrollers. Wat ik zo fijn vind aan Deegrollers is de huiselijke ambiance met de lange tafel in de ruimte met het hoog plafond, op een mooie locatie aan het water van de Van Lennepkade. Daar zit ik graag op het hoekje van de lange tafel zodat mijn gezelschap schuin naast me zit. De bediening is vriendelijk en attent. Voel echt dat ik in de gaten gehouden wordt of alles naar wens is. Dat ervaar ik als prettig. Qua keuze voor de pizza's ben ik vrij eenvoudig. Het is elke keer weer de Ortolana met courgette en aubergine, en dan vraag ik er graag wat extra courgette en aubergine bij, want ik hou van een gevulde groentepizza. Kijk er altijd weer naar uit om hier eer een keertje aan te schuiven. Vind Deegrollers zelfs zo leuk dat ik er laatst mijn verjaardag vierde met een groep vrienden, was heel feestelijk met wijn, goed eten, goeie service en goed gezelschap.
Vicky G.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2015
Opnieuw een kans gegeven en pizza besteld en afgehaald. De pizza tartufo was ronduit niet lekker. Te veel deeg. Vieze, bittere truffel en een simpele rauwe cherry tomaat als garnituur erop. De margherita was gelukkig beter. Helaas zijn de pizza's aardig aan de prijs.
Jammer, de jp Heije is een gezellige straat en de zaak ziet er leuk uit. Toch opzoek naar een nieuwe pizzeria.
AllardW .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2015
Alle Pizzarias in de buurt gehad, maar Deegrollers is een teleurstelling. Wellicht lag het aan de 'drukke' zomeravond maar we hebben erg lang moeten wachten op het eten. Het eten kregen we 15min na elkaar, beetje jammer als je met z'n tweeën bent. Hiernaast waren de pizza's een beetje flauw. Geen aanrader helaas.
Starren .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2015
De afgelopen paar dagen vaak langs Deegrollers gefietst, het was er elke keer vrij druk, dus vandaag dacht ik: ga het ook eens proberen.

De drankjes die we hadden besteld werden in eerste instantie vergeten, maar dat werd gelukkig snel rechtgezet. Onze gerechten daarentegen lieten wel heel lang op zich wachten. Zoals ik al zei was het vrij druk en had ik verwacht dat het wat langer kon duren, maar na 3 kwartier ging ik toch even vragen of er misschien iets mis was gegaan. Kreeg niet echt uitleg, geen verontschuldiging of enig teken van medeleven. Vervolgens na 10 minuten weer gaan vragen hoe het zat met onze bestelling. Toen kwam ons eten gelukkig (dacht ik) net de keuken uit.

Mijn pasta was smakeloos, in tijden niet zo'n slechte pasta gegeten, en ik ben echt geen moeilijke eter. Gerechten van mijn vriendin waren okay, maar niks bijzonders. Kortom, eens maar nooit meer. Jammer, want ik had hele andere verwachtingen.

Geen aanrader!
Joanie56 .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2015
NOOIT MEER! Gisteravond voor de derde en laatste keer dat ik hier heb eten. Na een half uur had ik moeten vragen of wij iets te drinken had kunnen bestellen. Wij dachten eerst een anti-pasta voor 4 personen te bestellen en dan naar de menu te kijken. Een uur later kregen wij de voorgerecht na meerdere keren vragen dat kost 5 minuten om samen te stellen. Tonijn dat uit een blik leek te komen bij de salade.
Zij hadden niet eens de rekening correct. Toilet was echt vies, hand droger werkt niet. NOOIT MEER! De keuken kan het gewoon niet aan.
Moq .
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2015
We dachten we proberen eens een restaurantje in de buurt, dat was helaas niet voor herhaling vatbaar. We hebben zonder te overdrijven 2u op onze pizza moeten wachten. Toen we na geruime tijd informeerden hoe lang het nog duurde, zou dit minder dan een kwartier zijn.....er werd geen excuus gemaakt hiervoor door het personeel, geen enkele compensatie geboden in de vorm v een drankje of anders. Ook de bediening vd drankjes liet te wensen over, er was geen oog voor dorstige klanten. (Hoe komt deze tent aan zijn omzet?) De service was ronduit slecht en het personeel bij het afrekenen verwonderd dat het geen fooi kreeg. Nee dit was eens maar nooit weer. Genoeg andere leuke restaurants in de buurt met een vele betere en snellere service!
Huugooh .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2015
Pasta met Italiaanse worst. Meende vanwege de worst een kruidige pasta te krijgen. Deze was echter nier zo gekruid. Desondanks goed gegeten.

Een strakkere en eenvoudige, maar toch warme inrichting. Italiaans dus, voor mij. Heerlijk.

Een Italiaan bediende, gaf goed en prettig toelichting op de gerechten.

Prijs is ok.

Ga in ieder geval nog eens een andere pasta proberen.
Marcel Oor O.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2015
We werden geacht aan de bar te zitten terwijl er tot ons vertrek ruim voldoende plaatsen aan tafels waren, zeker aan de gemeenschappelijke tafels, gebrek aan inzicht van de bediening. Bediening waren leuke en lieve meiden maar totaal ongeschikt en onervaren. Stuntelen met drankjes, kaarten, niets onthouden etc. Ik vraag of we kunnen bestellen en ik geef mijn keuze op en de man (in dit geval) loopt weg zonder mijn vrienden dat gevraagd wordt. De extra anjovis op de pizza napoli was vergeten bij beiden, pizza werd al lauw geserveerd en na twee minuten lag er een plak gesmolten en weer gestolde mozarella van bedenkelijke kwaliteit. Drie drankjes worden bij mij neergeplempt zodat ik het mag verdelen. Heel vies gordijn voor de deur, rest ziet er ook niet al te fris uit voor zo'n vrij nieuwe tent. Prijs is ok maar te hoog voor service, ingredientenniveau, vakmanschap. Niet nog n x, jammer want we wonen om de hoek.
Jelle K.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2015
Lekkere pizzatje hoor maar brakke service. Je moet wel een beetje flexibel zijn als je hier wilt eten. Bij het afhalen van een pizza een uurtje wachten is echt te lang.
Joost S.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2015
Leuke informele zaak. Bediening was erg aardig (verschillende personen), maar ook nog wat onervaren. Bij salade was vergeten dressing te geven en karaf water (pluspunt) was tot twee keer toe vergeten. De aubergine en courgette bij de salade waren niet voldoende gegrild, nog wat aan de "rauwe" kant.
Pizza was daarentegen erg lekker (de Sardegna). Wat meer aandacht voor de voorgerechten en het eten wordt een 8.
ClienAdam .
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2015
Zeer slechte bediening! Op de hele avond 3 keer iemand gezien, steeds een half uur wachten totdat er uberhaupt iemand langs kwam, zelf aangeven dat we nog iets wilden drinken. Toen er een vriend van ons wat later bijkwam, was ons na lange tijd nog steeds niet gevraagd of we wat wilden drinken. We zijn toen weg gegaan om ergens anders de avond af te sluiten. Bij het weglopen zagen we het jonge meisje in een hoek met een vriendin kletsen, zittend op een tafel, met haar telefoon in haar hand. De pizza's maakten de slechte bediening helaas ook niet goed. Te weinig kwaliteit voor deze prijs.
Adriana W.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2015
De enkele slechte reviews over Deegrollers herken ik niet zo. Maar wij waren hier voor het eerst en op deze doordeweekse avond waren de tafels goed gevuld. Er hangt een informele sfeer en vooral in het achterste gedeelte zit je prima. Leuk uitzicht op de keuken waar de koks in een grote steenoven de pizza's bakken. En die mogen er zijn. Dunne, krokante bodem en goed gevuld. Heerlijke salade erbij. Vooraf een heerlijk broodje. Een eenvoudige maar prima maaltijd bij een prima Italiaans restaurant, voor een prima prijs. Naast pizza's is er ook nog een kleine kaart voor pasta's, waarvan we in ieder geval weten dat de gnocchi lekker was.