Dechi Beach

6,9
6,8
Eva L.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Afgelopen zondag geluncht met 4 personen. Allemaal een soepje en een broodje gegeten. Alles kwam netjes tegelijk (daar kunnen andere zaken nog wat van leren) en de mosterdsoep is echt een aanrader.
Bob D.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Gewoonweg amateuristisch.
Eten slecht.
Spareribs nog rauw.
Saté gekookt.
Voor 4 besteld en dan 2 Mini schaaltjes patat.
Hierover een opmerking maken viel in verkeerde aarde.
Bestek en borden ranzig.
Oftewel zeker een afrader.
Lianne V.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Op een mooie stranddag geluncht en gelounched bij Dechi beach. De speeltuin om de hoek zorgt voor vertier bij de kinderen. Fijne bediening, goede latte macchiato en een mooi terras. Daarna lunch met de kinderen, broodje kip, kip was iets te droog en verder veel uit de frituur besteld. De bijbehorende salade is geen salade te noemen. De porties zijn riant en sauzen worden ruim geleverd met appelmoes voor de kinderen. Na de stranddag terug gegaan voor ijs en drinken. Weer fijne bediening! Schoon toilet. Ik was aangenaam verrast en kom hier op strand dagen zeker vaker.
Susan75 .
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2016
Afgelopen zondag zijn we aan het eind van de middag naar Hoek van Holland gegaan om nog even van het strand te genieten en iets te eten. Het waaide nogal, maar we vonden een goed plekje achter de glaswand op het terras bij Dechi Beach.
De tafel was niet schoon en er stond nog een plastic flesje, maar we gingen ervan uit dat dat nog wel zou worden opgeruimd. De jongen die ons bediende kwam erg onervaren over. Hij wist bijvoorbeeld niet wat de dagschotel was en de tafel werd niet opgeruimd en schoongemaakt. Ook op de tafels om ons heen bleven na vertrek van de gasten de resten gewoon staan.
Toen het eten werd gebracht, was hij het bestek vergeten. Het duurde nog enige tijd voordat hij deze had gehaald en toen was het eten al wel een heel stuk afgekoeld.
Omdat er niet standaard fritessaus bij de patat wordt gegeven, moest dat ook nog gehaald worden.
De sate bleek uit 2 kleine stokjes te bestaan. Bovendien was het qua smaak niet bijzonder. De dagschotel bestond uit 1 heel klein scholfileetje op een bedje van (inmiddels) gefermenteerde groente. De smaak van het scholfileetje maakte helaas niks goed en de groente was verzuurd. Omdat er inmiddels geen personeel meer in de buurt was, om hier iets van te zeggen en we het een beetje gezellig wilden houden, hebben we er toch maar wat van gegeten.
Toen er later gevraagd werd of het had gesmaakt en wij aangaven dat dat niet het geval was, was het enige dat werd gezegd dat hij het zou doorgeven. Verder hebben we er niets meer van gehoord.
Voor deze prijs mag je zeker meer verwachten, maar dit eten is gewoon niet lekker en echt zonde van je geld.
Ons zien ze hier nooit meer.
Wim W.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2015
Hamburgertje gegeten. Broodje in geheel te dik om uit het vuistje te eten. Met mes en vork ook onhandig. Dit zie je wel vaker.... Zo' broodje hamburger, die ondanks de prima smaak, zo lastig te eten is. En dan i.p.v. een bord, op een plankje. Niet fijn als er wind staat en er ook salade op ligt.
De bediening was die middag perfect. 2 zeer charmante jongedames, die tegelijk uiterst correct en ook spontaan waren. Alleen daarvoor kom je al terug. :-)
Jaap J.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2015
Eten zonder passie. Vergelijkbaar met een magnetronmaaltijd. Slappe friet met een mini plastic bakje mayo. Hamburger en Sate smakeloos.
Jammer van de prachtige locatie. Dit verdient beter.
Ernie13 .
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2014
We wilden een high tea doen bij een strandtent en bij Dechi Beach was nog plaats.
Normaal gesproken krijg je bij een high tea eerst de hartige hapjes en daarna de zoete hapjes. Maar niet bij Dechi Beach. We begonnen met de sandwiches en zoetigheden (muffin, brownie, boterkoek etc). Er werd ons verteld dat we daarna nog een soepje en een scone zouden krijgen. Na wat onderling overleg vroegen we of het mogelijk was om het soepje en de scone al eerder te krijgen zodat we het in onze eigen volgorde konden op eten. De serveerster zei hierop ja maar het antwoord was duidelijk nee want we kregen het niet. Dus hebben we maar braaf de sandwiches en zoetigheden opgegeten en daarna nogmaals om de rest gevraagd. Nadat we de soep op hadden kregen we de scone met een glaasje vruchten en nog meer zoetigheden. De totale hoeveelheid eten was te veel. We konden het na de soep al niet meer op.
Wat we vreemd vonden was dat we bij de scone wederom boterkoek, brownie en een muffin kregen terwijl we deze daarvoor ook al gehad hadden. Bij het afrekenen zagen we een menukaartje van de high tea en daarop stond ook: mini tompouce, moorkop en creme brulee. Deze dingen hebben we helemaal niet gezien, waarschijnlijk was het op en kregen we daarom een aantal dingen dubbel kregen. Prima maar meldt dit dan even.
De strandtent ziet er op het eerste gezicht leuk uit maar als je beter gaat kijken zie je dat bij de meeste stoelen de onderkant versleten is en los hangt. Niet echt aantrekkelijk.
Jantien1980 .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2014
Op een zwoele zomeravond bij Dechi beach beland. We hadden plaatsen op het strand aan een tafeltje. Bediening was snel en echt zeer attent! Een leuk praatje, een grappige opmerking en snelle service. De bediening ( een jongeheer van rond de 22 met opgeschoren haar en bovenop wat langer) heeft onze avond gemaakt! Een van ons is voor het driegangenmenu gegaan. De ander heeft alleen de scholletjes genomen. Vis was prima bij zowel voor- ( zalmpakketje ) en hoofdgerecht ( scholletjes). Vooral de friet was goed! Altijd belangrijk! Dus complimenten! Dessert ( ijs met aardbeien) viel wat tegen qua presentatie. Het leek zo in een bak gekwakt, van de zijkanten droop het nog af. Ons verzoek om geen slagroom op het ijs te serveren is gelukt, maar wel nadat het er eraf geschraapt was. Ijs was heerlijk, dus dat maakte veel goed! Prijs / kwaliteit was uiteindelijk prima omdat de gerechten smaakten, maar als je in eerste instantie de kaart bekijkt vind ik het een dure tent voor zomaar een gerechtje op het strand. Ik begrijp dat alle tenten met elkaar moeten concurreren, maar wat stijgen de prijzen de pan uit in Hoek van Holland zeg! Een strandtentje waar ik voor 10 euro een goede saté of voor 4,50 een lekkere sandwich kan eten zou voor mij, maar ook voor veel van mijn vrienden een welkome verrassing zijn. Dus Dechi... Denk er eens over na en ga de concurrentie aan! ????
HeinzG .
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2014
Broodje Hamburger met frites bestelden wat krijg ik? Een broodje hamburger zonder hamburger!!
Nadat ik de eerste hap uit het broodje neem breng ik het terug. Beschamend gaat de serveerster terug naar de keuken en komt 5 minuten later terug met het broodje hamburger met het broodje waar ik al een hap uit had genomen!!!?!!?! Burger smaakte ook niet.
Daarnaast had iemand anders een soep bestel die niet kwam en salade zonder kapertjes terwijl het wel zo op de kaart stond.
Gaby B.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2014
Vandaag op Moederdag wezen high tea-en. Het zag er allemaal leuk en lekker uit. We kregen een hoop te eten en het was allemaal heel erg lekker. We zijn begonnen met zoete hapjes en sandwiches, daarna kregen we een heerlijk soepje en als laatst kregen we een heerlijk dessert met scones, crème brulee en chocolade mouse. De service was super en de zaak was leuk aangekleed. Al met al het was een geslaagde Moederdag! We komen zeker nog een keer!
Ellen B.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2014
Afgelopen zondagmiddag heb ik ,in gezelschap van mijn zoon,diens vriendin en haar moeder
ter gelegenheid van Moederdag, genoten van een heerlijke High Tea in bovengenoemd restaurant.
Nooit eerder bezocht of gezien,alhoewel het reeds 5 jaar hier gevestigd blijkt te zijn. We waren meteen aangenaam verrast door de inrichting;strak,modern,licht met een mooi uitzicht op de -
die middag- onstuimige zee.
Er was een vuur in een soort lantaarnvormige vuurkorf;erg smaakvol.
Allereerst werden er 2 etageres met zoetigheden en cucumbersandwiches geserveerd. De thee zat verpakt in zakjes en stond in een mandje op de tafel. Dit is wellicht een puntje van-
opbouwende - kritiek,want we hebben het hier over een High Tea en dus hoort de nadruk mijns inziens op de theevarianten te liggen die men dan serveert. Uitleg dan wel een verhaal
hierbij miste ik en dat vond ik jammer.
Na de etagere-ronde,die zo overweldigend en lekker was,dat wij er veel te veel aan hadden,konden we kiezen uit 2 soorten soep,te weten tomaten-of mosterdsoep,welke geserveerd werd in een kop met een broodje. Er was voldoende tijd tussen elke gang en men kon zelf aangeven wanneer men aan de volgende ronde toe was. Tot slot was er nog een dessert bestaande uit een aantal scones,schaaltjes slagroom,vormpjes met creme brulee (excuses voor het ontbreken van de Franse accents op mijn toetsenbord!) en schaaltjes met chocolademousse waarin stukjes chocolade verwerkt zaten en die bedekt waren met een toef slagroom.Alles geserveerd op mooi strak vormgegeven wit serviesgoed.
Voor een Normalverbraucher was dit alles te veel en wist je niet meer wat je moest kiezen!
Heeeeerlijk!
Tel daarbij op de alleraardigste bescheiden jongeman die ons bediende en verwelkomde en het feit dat het theewater overvloedig geschonken werd,dan begrijpt men wel dat onze Moederdag niet meer stuk kon!
E Bulthuis- Kloos.
Sarmila S.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2013
afgelopen zondag hier gegeten, wat een teleurstelling!! Na een flinke wandeling en een behoorlijke trek zijn wij bij Dechi belandt. Deze zaak ziet er erg mooi uit, leuke inrichting. De service is bar slecht, het eten nog slechter. Wij bestelden 2 clubsandwich Kip, de voorstelling die je hierbij hebt en daardoor de trek in deze sandwich wordt direct als een ballon kapot gemaakt!! 3 slecht geroosterde witte boterhammen, met een kwakje eiersalade die je echt moest zoeken, een boel ijsbergsla en dikke plakken tomaat en ertussen enkele plakjes kipfilet en een plakje katenspek. Kortom zeer slecht! Deze sandwich was erg droog en voldeed helemaal niet aan alle eisen, toen wij hier iets van opmerkte gaf de eigenaresse aan dat wij dit eerder hadden moeten doen want dan kon zij er iets aan doen?! Wat dan vroegen wij, de sandwich zou niet klaargemaakt worden zoals het hoort want zij serveren alleen dit soort sandwich! Schandalig is helemaal de prijs die je hiervoor betaald: 7,50 euro! Hier komen wij dus nooit meer terug. Gelukkig heb je echt betere zaken op de boulevard die wel serveren wat zij beloven.
Anjavdd .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2013
Pasgeleden high tea gedaan met 6 dames. De bediening was slecht en onvriendelijk; er werd geen goeiemiddag en eet smakelijk gezegd en niets uitgelegd over de high tea. Er kwamen alleen 2 potten heet water op tafel en thee-zakjes en zoek het zelf maar uit.
Voor de persoon die glutenvrij wilde eten (tevoren gemeld) kwam geen alternatief broodproduct. De hoeveelheid hapjes was karig. Halverwege kregen we opeens verse tomatensoep tussendoor: erg waterig en niet smakelijk. Toen we na 2 uur zelf moesten opstaan om de rekening te gaan vragen bleek dat we nog cakejes zouden krijgen; was niets over verteld. Vlug gegetenen meegenomen om dat een dame naar de trein moest. Niet voor herhaling vatbaar!
Anjavdd .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2013
Met 6 dames een high tea gedaan; er kwamen 2 potten heet water op tafelen en daarnaast thee-zakjes. Er werd niets verteld (ook geen goedemiddag en eet smakelijk of iets dergelijks), we moest het zelf uitzoeken. Voor degene die glutenvrij wilde eten kwam er geen alternatief brood-product. De producten waren erg karig en niet van goede kwaliteit. Tussendoor moesten we erg lang wachten op vers gemaakte tomatensoep: veel te waterig en niet lekker. Toen we na 2 uur wilde gaan moesten we zelf opstaan/gaan vragen voor de rekening, maar toen bleek dat er alsnog iets geserveerd zou gaan worden; ook daar was niets over verteld. Hals over kop opeten (een persoon wilde naar de trein) en zonder gedag te zeggen of te vragen naar onze tevredenheid. Niet voor herhaling vatbaar!
Norbert V.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2013
Recentelijk met 4 personen het satemenu geprobeerd.
Allereerst was de bediening slecht. Erg traag (zaten als enige in de zaak) niet vriendelijk en niet gemotiveerd. Na het sluiten van de menukaarten een tijd gewacht maar er kwam maar niemand om de bestelling op te nemen. Zelf maar even naar voren gelopen met de mededeling of we misschien onze wens konde doorgeven. Onbegrijpelijk dat het zo lang op zich liet wachten.
Satemenu vonden wij allen tegenvallen,
Bordjes met een triest afgemeten hoopje sla en 2 droge stokjes kipsate met veel te weinig sate saus.
Patat was vet en ik begrijp niet waarom er standaard geen bakje extra patat wordt neergezet. Dat kost toch helemaal niets en geeft wat beter waar voor je geld gevoelsmatig.

Toen we vervolgens klaar waren met het hoofdgerecht werden de borden opgehaald en vervolgens werd er niet gevraagd of we nog een desert wilden. Ook niet na een half uur. Onbegrijpelijk!
We zijn vervolgens ergens anders een toetje gaan eten.

Nooit meer Dechi beach voor ons.

Filip C.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2013
Ontbijten aan het strand... erg leuk en het is prima bevallen. Met een gezelschap van 4 volwassenen hebben we genoten van een eenvoudig maar goed ontbijt. De broodjes waren vers en de croissants nog warm. Als beleg was er ruim voldoende ham, kaas, brie, gerookte zalm, jam en hagelslag. Het bijbehorende eitje werd naar keuze klaargemaakt. Na het ontbijt bleven we gelijk maar zitten voor een aperitiefje. Omdat we moeilijk konden kiezen uit de drie verschillende witte wijnen op de kaart werden ons drie proefglazen ingeschonken om de keuze makkelijker te maken.
We genoten tussendoor ook nog van een heerlijk warm appel-kruimeltaartje in een bakje. Erg origineel en smaakvol. De bediening was vriendelijk en correct. Een aanrader dus!
Erasma O.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2013
Wij hebben hier alleen koffie en gebak gegeten. Koffie was redelijk, gebak erg goed. Ze hebben "een vrouwtje in het dorp " dat voor hen bakt. Mooie moderne + lichte inrichting, veel glas, prachtig uitzicht.
Toegewijde bediening.
Ahaitsma .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2012
Het eten was redelijk. De presentatie matig. Het stokbrood was schandalig duur. Afbakstokbroodjes leken van de supermarkt en werden half gaar geserveerd voor een schandalige prijs. De crem?brulee was een maizenapapje, het ijs matig. Leek of het ontdooid was geweest. De bediening was prima. We waren dan ook de enige in de zaak. Decor is prima. De prijs-kwaliteitverhouding laat te wensen over. Niet voor herhaling vatbaar.
Johan V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2012
Afgelopen zondag 18 november op het terras(!) genoten van een niet bijzondere maar goede verzorgde lunch. Het eten is misschien niet van hoogstaand nivo maar de loactie en uitzicht is top !
Stef M.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2012
Mooie zaak op een goede plek. Bediening te gênant voor woorden (overigens wel vriendelijk). Op een nog niet half vol terras na 45 (!) minuten gevraagd waar de 4 broodjes bleven. Dat ging nog wel even duren, maar ze konden niet zeggen hoe lang. Daarna, zonder overdrijven, de slechtste club sandwich ooit. Slechte kipfilet, ananas uit blik en witbrood niet eens getoast... koksschool 1e jaars doen dit -aanzienlijk- beter.