De Zwarte Zwaan

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Woensdag Gesloten
Donderdag en Vrijdag 16:00 - 23:00
Zaterdag en Zondag 12:00 - 23:00

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi
Erg voordelig
Erg kort
Benjamin D.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Lekker gegeten. Het grillbuffet is een aanrader, voor ieder wat wils en je kunt onbeperkt bestellen. Het is een gezellige tent en de bediening is goed
Paul W.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Gisteren avond met 15 collega's + partners onbeperkt grill en drank. Het was fantastisch. Alles was heerlijk, meer dan genoeg en zeer smakelijk. Telkens werden de glazen bijgeschonken. Omdat nog niet iedereen er was kregen we eerst nog lekker brood met smeerselstjes....goed hoor. Het toetje was perfect, de gamba's precies goed, want elders Zijn die vaak te ver doorgegaard en dan worden ze taai. We kregen biefstuk van het Angus....
Kortom, een echte aanrader als je met een groep bent.
Tom V.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
Na op dezelfde locatie als het restaurant een geweldige escape room gespeeld te hebben, hebben wij hier met een groep van 9 dorstige en hongerige vrienden gebruik gemaakt van een onbeperkt grill menu. Voorafgaand wilde wij graag buiten een biertje drinken waar niet standaard bedient wordt maar dit bleek totaal geen opgaaf voor de vriendelijke barman. Vervolgens wilde wij graag aan de ronde captains table eten in plaats van de tafel die voor ons klaar stond. Dit soort verzoeken worden in andere zaken nog wel eens als lastig ontvangen maar niet hier. Binnen 2 minuten was de tafel aangepast. De kwaliteit van het eten was boven verwachting goed en ik durf zelfs te zeggen dat ik nog nooit zulke lekkere spare ribs op heb. Ondanks ons grootverbruik zijn wij niks te kort gekomem dankzij de alerte dame die ons hielp. Zeker een aanrader! Ik zag ook kleinere gezelschappen zitten en zou hier zelf ook met een kleiner gezelschap durven komen want de inrichting geeft je absoluut geen massa gevoel. Kortom, TOP!
Dddens .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Ook met vegetariërs wordt op verzoek goed rekening gehouden bij het grillmenu. Verder ook nog eens een goede service, uitstekende en geestige bediening! Leuke locatie, voldoende parkeergelegenheid met mooi uitzicht op water en nabij Euromast.
Jane N.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2016
Afgelopen vrijdag 19 februari de Zwarte Zwaan bezocht. Genoten van de carpaccio vooraf en als hoofdgerecht de Black Angus steak. Ik heb zelden zo'n heerlijk mals stukje vlees gehad. De avond goed afgesloten met een overheerlijk dessert.

Kortom een echte aanrader en zeker voor herhaling vatbaar!
Marlotdb .
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2016
Erg lekker gegeten gisteravond bij de Zwarte Zwaan! Vriendelijk personeel en een fijne sfeer. De Black angus steak is zeker een aanrader!!
Kevin5977 .
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2016
Eten bij de zwarte zwaan Heb ik als uitstekend ervaren! Ik heb hier samen met mijn groep van de onbeperkt grill menu kunnen genieten.
De locatie was ook heel mooi met aan 1 kant uitzicht op het water.

De bediening was heel vriendelijk en de sfeer die er hing vond ik ook heel relaxed! Wij hebben met z'n allen dus een geweldig avondje gehad! Zeker aan te raden dus!

Dit wordt mijn nummer 1 spareribs locatie aangezien het op loopafstand van mijn woonadres is!
Iris1988 .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
Afgelopen zondag ben ik samen met mijn vriend wezen eten bij De Zwart Zwaan. Bij binnenkomst zag het er druk en gezellig uit. Het eten was erg goed! We hebben spareribs op en de steak. De bediening was alert, maar door de drukte hebben we iets langer op ons eten moeten wachten. Voor ons geen probleem, we hebben nog een wijntje besteld en lekker gezeten totdat het eten kwam. De prijs/kwaliteit verhouding is prima. De borden waren goed gevuld en het was erg lekker. Wij gaan hier zeker nog een keer eten.
Elizabethvdwiel .
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
We willen het personeel van Zwarte Zwaan Events hartelijk danken voor een geweldig verzorgd arrangement!
Met alle collega's hebben we genoten van de Splashtours ervaring dankzij het sprankelende enthousiasme van de bemanning. In het restaurant zijn we hartelijk ontvangen en het menu was uitgebreid, heerlijk gegeten. Ga zo door!
Mieke W.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
Na een potje Lasergamen hier heerlijk gegeten met een paar vriendinnen. Het was heel ontspannen. Wat een fijne sfeer en vriendelijke bediening. Het eten was top! We kozen allemaal voor iets anders en waren allemaal dik tevreden. Ook saté zonder satesaus of een schnitzel met dan juist weer wel satesaus was geen enkel probleem. We komen zeker vaker hier eten.
LidiaBakker .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
Op aanraden van een vriendin vorige week met de familie bij restaurant de Zwarte Zwaan gaan eten. Toen we aan tafel zaten werd ons verteld dat ze sinds kort een nieuw menukaart hebben (daar stonden veel lekkere gerechten op). Ik heb als voorgerecht gekozen voor carpaccio met truffelmayonaise en parmezaanse kaas, als hoofdgerecht Black Angus steak en vervolgens als nagerecht het dessert van de dag. Het was allemaal echt verrassend lekker. Voor mijn vegetarische schoonzus stonden er vegetarische gerechten op de kaart en ook de kinderen hebben zitten smullen van hun kindermenu. Verder was de locatie erg sfeervol, personeel was vriendelijk en dit alles zorgde er samen met de lekkere gerechten voor dat wij een fijne avond hebben gehad. Komen hier zeker nog eens terug om de andere gerechten op de kaart te proeven!
Jenny V.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2016
Na het lasergamen met 10 kinderen heerlijk gedineerd met de kinderen en moeders in restaurant de Zwarte Zwaan. Genoten van het uitzicht aan de Maas , het heerlijke eten, de ontspannen sfeer en de vriendelijke, Rotterdamse service en humor van het personeel. Na het eten konden de mama'staat nog even aan de borrel terwijl de kinderen zicht vermaakten in de ballenbak. Al Complimenten voor het hele team en de organisatie. Aanrader en voor herhaling vatbaar.
PieterSmit1982 .
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2015
Eerste Kerstdag gegeten bij de Zwarte Zwaan, toevallig kwam ik op Iens terecht en wil deze mogelijkheid toch gebruiken om een recensie te schrijven.

Wij waren met een aardig gezelschap van 13 personen. Het 4 gangen Kerstmenu was erg goed te doen en de porties waren groot genoeg. De kids kregen een lekker kippenpootje en hebben daarna een workshop gedaan, erg schattig al die kleintjes aan de knutsel. Voordeel was ook dat wij (volwassenen) lekker rustig konden eten.

Het was gezellig druk en ondanks dat er aardig wat kinderen waren, was dat niet storend. Bediening is verder vriendelijk en weet van aanpakken.

Helaas wonen wij niet om de hoek dus we gaan niet zomaar even langs, maar zeer waarschijnlijk komen dit jaar met kerst weer terug! Groet, Pieter
Stinh93 .
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2015
Gisterenavond wezen eten in restaurant de Zwarte Zwaan met mijn gezin en we hebben genoten! Restaurant was in gezellig Kerstsfeer.

Ik had een black angus steak welke zeer smakelijk was en prima van formaat voor een prima prijs. M'n vrouw had een varkensschnitzel (voor slechts een 10tje?) welke ook zeer smakelijk was. Kindjes een prima kindermenu en hebben lekker gespeeld in de ballenbak, geen 'kind' aan gehad. Personeel vriendelijk, kundig en vlot.

Komen zeker een keertje terug als we weer in de buurt zijn!
Jpvr74 .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2015
Verschrikkelijk slecht gegeten. 'Salades' stonden al (lang?) op tafel en folie ging er voor onze ogen af. Patat is in de praktijk lauwe en zachte homp aardappelschijf met klodder ranzige mayo. Daarna brei aan vlees, met als rode draad: lauw, zout en met hele aparte smaak. Of het nou de kipsate, de spare ribs of de worst is: bah! En, wat kan je nou fout doen aan spareribs? Al met al is de zwaan zwart omdat ie al lang, lang geleden is overleden. Net als het eten.
Sylgroen77 .
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2015
Vanwege een jonge dame kom ik hier sinds een paar jaar een aantal keren per jaar.
Vrij kleine kaart maar wat ze serveren is goed, wel zie je dat sinds de porties kleiner worden.
Ons laatste bezoek viel ons tegen, de jongedame wilde het kindermenu spare rib helaas was deze gekruid in piri piri marinade waardoor ze er niet van heeft gegeten.
Van de patatjes heeft ze ook niet gegeten hier was een berg zout over heen gegaan.
Vanwege de tegenvaller besloot ik mijn dochter een ijscoup te geven, welke ze na een hap ook niet meer wilde !!! Lepel bleef rechtop staan zat geen beweging in.
We hebben het aangegeven en ze ging het doorgeven maar helaas niet mee gebeurd, volle pond moeten betaald. Porties van volwassen okay maar minder dan de voorgaande jaren .
Har57 .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2015
afgelopen donderdag met collega's gegeten bij de Zwarte zwaan, combinatie met lasergamen, als afscheid van een collega. Het menu was zeer beperkt. We konden kiezen tussen kipsate, spareribs vispotje of groentelasagne. Heb gekozen voor het vispotje, omdat de andere gerechten mij helemaal niet aanstonden. Vispotje was koud/lauw .Vind ik echt niet kunnen. Terug naar de keuken gebracht en daar deden ze heel verbaasd. Ook andere collega's hadden een lauw vispotje. De witte wijn was echt bocht.
Entourage is misschien leuk voor kinderen, maar ik vond het niets. Zeker geen aanrader. De gezelligheid kwam vooral uit het gezelschap. De bediening was verder vriendelijk.
Umit T.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2015
Heb kipsate gegeten, vond het niet lekker. De kinderen vonden het kindermenu wel lekker (kipnuggets en patat) Het personeel is niet snel. De ballenbak waar de kinderen spelen is gevaarlijk. Totaal geen toezicht en ouders kunnen het ook niet zien.
Martin S.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2015
Erg jammer dat het piratenthema er niet meer is, maar goed... er is nog wel een ballenbak en als je met de kids gaat eten is het tenminste niet erg dat de kinderen heen en weer lopen.
Momenteel is er een actie met het Rotterdam vakantie paspoort waardoor diverse mensen blijkbaar alleen voor de kinderen wat bestellen en dan snel weer de deur uitlopen. Hierdoor liep onze bestelling een beetje fout, nog voordat we goed en wel het voorgerecht kon doorgeven stonden de menu's voor de kids al op tafel.
Uiteraard werd dit zonder morren teruggdraaid en konden we aan onze 'normale' avond beginnen.
De kaart is redelijk overzichtelijk, wij kozen voor wat brood, kipkluifjes en inktvisringen als voorgerecht (samen met de kinder menu's) en als hoofdgerechten de Captain Morgan’s special mixed grill en de Ribe Eye met champignon roomsaus.
Het vlees was goed en smakelijk, de champignon roomsaus tja... het leek meer Champignon soep met wat extra champignons.
Frietjes waren lekker groot bij het hoofdmenu en bijzonder lekker bij de kindermenu's
Jammer dat er weinig groente geserveerd wordt en de porties zouden (gezien de prijs) groter mogen.
Jessica K.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2014
Een avondje uit met de kinderen. Het restaurant ziet er leuk uit. Voor de kinderen is er een grote ballenbak. Het piraten concept is helaas niet meer. Dit hadden we helaas wel al aan de kinderen verteld. Verder is het personeel erg vriendelijk en leuk naar de kinderen. Het eten was goed, niet heel bijzonder maar prima voor een gezellig avondje met de kids.