De Zwarte Olifant

Nieuwe Noord 10 1621 EN Hoorn Nederland Kaart

Over het restaurant De Zwarte Olifant

Creatieve hotspot in Hoorn!

Eind 2014 heeft Loft der Zotheid ervoor gezorgd dat Hoorn een extra creatieve hotspot "De Zwarte Olifant". En creatief is het zeker. Van het geven van business lunches tot aan een heel documentairefestival. Alles kan, behalve blijven slapen. Een mooie plek, midden in de binnenstad van bruisende stad Hoorn. Voel je thuis bij De Zwarte Olifant en kijk ook zeker even op hun activiteitenkalender.

Meer informatie over restaurant De Zwarte Olifant

Maandag 16:30 - 23:30
Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zaterdag 10:00 - 23:30

Jouw recensie over het restaurant De Zwarte Olifant

Mae V.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Gisteravond heerlijk gegeten bij De zwarte olifant. Zonder reservering gekomen, gelukkig was er nog een tafeltje vrij. Heel vriendelijke en behulpzame bediening die voor ons navraag deed in verband met voedselintoleranties. Uiteindelijk gesmuld van de kroketjes (truffel, geitenkaas en ruccola), het Libanese brood, de zoete aardappelfriet, de manchego en de wakame loempiaatjes. Erg goed, lekker en vegetarisch gegeten dus! Fijn, wij komen zeker terug!
Natalie S.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Heel nooi ingericht. Het concept is dat je hapjes deelt, het ene vond ik lekkerder dan het andere. Niks fancy, gewoon prima eten. De meisjes in de bediening waren nogal onervaren en het was ook lang wachten op nieuwe drankjes e.d. De inrichting is erg mooi.
Ernst-Jan S.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
Lekker ontbeten hier yoghurt met granola en superfood. Lekkere koffie en veel meer concepten/zusjes in de buurt zoals bijvoorbeeld Volt mijn favo!