De Zwarte Madonna

Eschberg 5 - 7 6291 NK Vaals Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant De Zwarte Madonna

Stefano K.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Vandaag in de middag dit restaurant met vier personen bezocht. De inrichting is apart, zelfs bijzonder te noemen, maar doet niet echt gezellig aan. De stoelen zijn alles behalve comfortabel.
Wij hadden o.a. een uitsmijter ham/kaas, deze was prima. Echter de kipsate was beduidend minder, eigenlijk nog nooit zo'n slechte kipsate gegeten. De blokjes kip waren duidelijk in de magnetron opgewarmd, dit kan echt niet. De frites en salade waren redelijk, niet heel bijzonder. Prijstechnisch is het allemaal vrij redelijk.
Al met al raden wij dit restaurant niet echt aan.
Petra L.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Johanneshardonk .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Na een vriendelijke ontvangst zijn wij met onze AHactie-voucher snel bediend. Eenvoudige smakelijke maaltijd,ruime porties. Jammer dat er geen getapt lokaal bier leverbaar was. Het was een rustige avond in laagseizoen,wij kregen dan ook alle vriendelijke aandacht van serveerster en de chef. Bijzondere kerkelijke/roomse inrichting,zeker sfeervol. Aanrader voor "familieuitje" en liefhebbers van een niet gecompliceerde maaltijd.
Janna V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Het restaurant levert goed eten tegen een redelijke prijs dachten wij. Maar wat blijkt voor de AH restaurant actie heeft het restaurant een aparte veel duurdere prijs voor het drie-gangen menu! i.p.v. 15,95 of 19,95 is het drie gangen menu 27,50 en je krijgt hetzelfde voorgeschoteld. Dit vonden wij zeer oneerlijk en we voelen ons bedot want reken maar uit 27,50 gedeeld door 2 is 13,75 t.o.v. 15,95/19,95 is dit een heel kleine korting en zeker niet 2 halen 1 betalen.
De rekening viel daardoor veel hoger uit dan verwacht (we waren met 8 dus 4 AH kaarten ingeleverd) en de actie is eigenlijk geen actie!
Zeer vervelend en we houden er een nare financiële nasmaak aan over. Dus mensen bel eerst even of er een aparte prijs voor de actie is.
Bpkievit .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Aardig personeel; mooi ingericht; soep van Knorr, Honig, of Maggi; smakeloze zalm; smakeloze salade; friet prima; ijsje in orde
John G.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Lekker gegeten, we gaan nog wel eens een keer terug. De bediening was erg vriendelijk en had o.a interesse waar we vandaan kwamen.
Ans K.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Wat hebben we vanavond heerlijk gegeten in een bijzonder ingericht restaurant. Je waande je in een andere wereld. Het personeel erg attent en het eten heerlijk. Een echte aanrader dus bezoek je Limburg boek dan hier je tafel in de zwarte Madonna......
DebbieEngelen .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Hier gegeten via de AH-restaurantactie met familie. Helaas geen goede keuze geweest. Het bedienend personeel, 1 vrouw met name, was zeer chagrijnig waardoor er geen echt prettige sfeer hing. De keuze van meubilair, hoewel zeer passend bij het kerkelijke thema, was oncomfortabel en leidde bij enkele van ons gezelschap tot rugpijn.
Het eten was teleurstellend, het vlees was taai (bij meerdere mensen) en de bijgeleidende salade zeer karig (ook met dressing). We hebben ook lang moeten wachten tussen de gangen in, maar tussendoor is ons nooit gevraagd voor een extra drankje, hier moesten wij zelf aandacht vragen van de bediening terwijl men regelmatig langs onze tafel liep en ook lege glazen/flesjes meenam. Dat vind ik persoonlijk altijd een minpunt.
Aan het einde van de avond werden wij ook nog onaangenaam verrast door een friturevet-geur die in al onze kleding en huid was getrokken. Dit hadden we niet door terwijl we er zaten, maar als je dan eenmaal buiten bent roken we het meteen.
Al in al, dus geen geslaagde avond. Ik kan het niemand aanraden hiernaartoe te gaan.
George Douenburg G.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Gezellig, leuk ontvangst in een kerkelijke entourage. Het eten was goed, leuke bediening. Een plaats om te genieten van alle nostalgie.
Anneke S.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Bijzondere ambiance! Een aanrader voor mensen die op zoek zijn naar een bijzondere locatie. Het eten was goed. Toiletten netjes en schoon.
Illepil V.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Erg eng,teveel te kleine tafels. In een hoek gedrukt bij tochtige deur.prijs was aangepast voor de actie ,wat tegen viel,daar het ijs alleen wat groter was dan het normale 3gange menu,jammer
Wilma S.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
unieke eetgelegenheid, goed eten voor goede prijs. supervriendelijke bediening. we zijn 2x geweest!
we hadden een malse biefstuk, perfect bereidt!
Y.b.j.hartkamp1957 H.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2016
Lang op de soep gewacht,deze had de smaak van unox uit blik. verontschuldiging met een drankje beiden, bief was niet medium gebakken,nieuwe gekregen, maar vol pezen slechte kwaliteit, de ham van mijn man was wel lekker,de heren bediening erg lief,maar een vrouw buiten te weinig waardoor haar stemming wisselde,zou er helaas alleen nog stoppen voor een kop koffie of thee, ik had op recensies gekeken en drie kwartier ervoor gereden.
Helaas niet het restaurant wat ik er van had verwacht, zelf hun eten nog eens proeven zou een tip van mij zijn!
Ben S.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Het eten was niet geweldig. Een veredelde patatkraam.
Ergerlijk was dat het 3 gangenmenu bordje van 15,95 omgewisseld werd door hetzelfde menu, maar dan voor 27,50.
Prijs/kwaliteitverhouding was zoek.
Het decor was apart.
Willem56Kooijman .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Heerlijk gegeten, lekker stukje zalm en een zalige beenham. De heel erg vriendelijke bediening maakt samen met de bijzondere ambiance het geheel tot een geslaagde avond.
Riastoop .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Het eten was erg lekker eerst gebonden tomatensoep , botermalse biefstuk met champignonssaus salade en frietjes ruim voldoende, en ijs met vruchten na.
Arnlau1 .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Wij waren goed te spreken over het eten en totaal niet eens met bepaalde eerdere negatieve resencies. Je krijgt waar voor je betaald. We hadden biefstuk en een beenhammetje. De omgeving en aankleding van het restaurant was bijzonder te noemen. A.Bakker
Loes V.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Prima gegeten, doorsnee maar goede kwaliteit. Biefstuk was mooi gebaken en mals. Bediening snel en vriendelijk. Leuk decor binnen!"
AnnemieLenders .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
De prijs-kwaliteit was niet goed. Deze AH aanbieding was een farce. Veel te duur ten opzichte het geserveerde gerecht. Geen aanrader!
Luci V.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Het eten was goed maar €27,50 is wel wat te veel , rond €20,- zou meer in de lijn liggen voor het gebodene.
Kwaliteit biefstuk en zalm moot waren zonder meer goed.