De Zwarte Madonna

Eschberg 5 - 7 6291 NK Vaals Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant De Zwarte Madonna

• : Gratis parkeren op binnenplaats

Dinsdag tot en met zondag van 10.30 uur tot 21.00 uur

• Af te huren , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
MathieuvanHelden .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Gebruikmakend van de AH-restaurantactie hebben we met z'n zessen heerlijk gegeten. Samen hebben we alle menukeuzes geprobeerd en iedereen was zeer tevreden. We werden vriendelijk bediend en gingen voldaan huiswaarts en dat voor een "prix 'd amis". Enig aandachtspunt is de afzuiginstallatie van de friture: die kon je ruiken in het restaurant.
Elian N.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Het eten was lekker en ook genoeg, met de ah voucher is het betaalbaar, zonder vinden wij het te duur, we hebben nog een ah voucher dus we gaan wel nog eens terug, de inrichting is zeer apart t lijkt wel een bedevaards oord, alles hangt en staat vol met jezus en maria beelden en schilderijen, wel mooi om eens te zien.
Nicole H.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Het eten was uitstekend. Het was eenvoudig maar goed. De inrichting is erg leuk. De bediening was vriendelijk en attent.
Het was buiten erg koud, bij het openen van de deur bij binnen komen en weggaan gasten kwam er een enorme kou naar binnen. Dat was niet prettig. En we misten de servetten.
Maar we gaan zeker wel nog een keer terug.
anpahali .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Eten en service prima. Alleen dat er honden binnen mogen in het restaurant vind ik niet kunnen. Zeer storend voor de andere gasten en onhygiënisch. Zwaaien met hun staart bijna op je bord.
gevo .
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Zwarte Madonna is een gezellig, leuk en heel apart restaurant. De prijzen zijn goed en de bediening is uiterst vriendelijk. Al we nog eens in de buurt zijn, gaan we zeker weer bij de Zwarte Madonna eten.
Ger S.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
sfeervolle locatie met rustige achtergrond muziek, vriendelijke bediening, goede prijs kwaliteit verhouding eten. Helaas geen bier van de tap.
diny K.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
vanavond heerlijk menu gegeten via AH aktie en zeer vriendelijke bediening
komen hier elk jaar maar is altijd weer goed eten
absoluut voor ons een dikke 10 waard
diny K.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Heerlijk gegeten ,wij vonden lekker menu en voldoende aan frites etc
aandacht aan groente gegeven
heerlijk ijs erna
kortom voor ons het eten en de bediening een dikke 10
Petra L.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
We hebben weer mogen genieten van de vriendelijke gastvrijheid van dezwarte madonna . Heerlijk gegeten zelfs voor lactose intolerantie was weer gezorgd complimenten hiervoor . I.p.v creme soep een heerlijke zalm salade .was weer toppie???? Gr uit landgraaf
Stefano K.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Vandaag in de middag dit restaurant met vier personen bezocht. De inrichting is apart, zelfs bijzonder te noemen, maar doet niet echt gezellig aan. De stoelen zijn alles behalve comfortabel.
Wij hadden o.a. een uitsmijter ham/kaas, deze was prima. Echter de kipsate was beduidend minder, eigenlijk nog nooit zo'n slechte kipsate gegeten. De blokjes kip waren duidelijk in de magnetron opgewarmd, dit kan echt niet. De frites en salade waren redelijk, niet heel bijzonder. Prijstechnisch is het allemaal vrij redelijk.
Al met al raden wij dit restaurant niet echt aan.
Petra L.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Bij ontvangst eerst even onduidelijkheid over aantal personen tafels uiteen daarna zonder problemen tafels weer aan een gezet klasse. Lactose intolerantie goed op opgelost het enige restaurant dat hierop gelet heeft bij eerder bezoeken aan iens moesten we dit meerder malen doorgeven . Voldoende eten zonder extra kosten kwam er friet bij . Zeer gastvriendelijke eigenaars . Komen beslist nog vaker .????????
johanneshardonk .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Na een vriendelijke ontvangst zijn wij met onze AHactie-voucher snel bediend. Eenvoudige smakelijke maaltijd,ruime porties. Jammer dat er geen getapt lokaal bier leverbaar was. Het was een rustige avond in laagseizoen,wij kregen dan ook alle vriendelijke aandacht van serveerster en de chef. Bijzondere kerkelijke/roomse inrichting,zeker sfeervol. Aanrader voor "familieuitje" en liefhebbers van een niet gecompliceerde maaltijd.
Janna V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Het restaurant levert goed eten tegen een redelijke prijs dachten wij. Maar wat blijkt voor de AH restaurant actie heeft het restaurant een aparte veel duurdere prijs voor het drie-gangen menu! i.p.v. 15,95 of 19,95 is het drie gangen menu 27,50 en je krijgt hetzelfde voorgeschoteld. Dit vonden wij zeer oneerlijk en we voelen ons bedot want reken maar uit 27,50 gedeeld door 2 is 13,75 t.o.v. 15,95/19,95 is dit een heel kleine korting en zeker niet 2 halen 1 betalen.
De rekening viel daardoor veel hoger uit dan verwacht (we waren met 8 dus 4 AH kaarten ingeleverd) en de actie is eigenlijk geen actie!
Zeer vervelend en we houden er een nare financiële nasmaak aan over. Dus mensen bel eerst even of er een aparte prijs voor de actie is.
bpkievit .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Aardig personeel; mooi ingericht; soep van Knorr, Honig, of Maggi; smakeloze zalm; smakeloze salade; friet prima; ijsje in orde
John G.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Lekker gegeten, we gaan nog wel eens een keer terug. De bediening was erg vriendelijk en had o.a interesse waar we vandaan kwamen.
Ans K.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Wat hebben we vanavond heerlijk gegeten in een bijzonder ingericht restaurant. Je waande je in een andere wereld. Het personeel erg attent en het eten heerlijk. Een echte aanrader dus bezoek je Limburg boek dan hier je tafel in de zwarte Madonna......
DebbieEngelen .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Hier gegeten via de AH-restaurantactie met familie. Helaas geen goede keuze geweest. Het bedienend personeel, 1 vrouw met name, was zeer chagrijnig waardoor er geen echt prettige sfeer hing. De keuze van meubilair, hoewel zeer passend bij het kerkelijke thema, was oncomfortabel en leidde bij enkele van ons gezelschap tot rugpijn.
Het eten was teleurstellend, het vlees was taai (bij meerdere mensen) en de bijgeleidende salade zeer karig (ook met dressing). We hebben ook lang moeten wachten tussen de gangen in, maar tussendoor is ons nooit gevraagd voor een extra drankje, hier moesten wij zelf aandacht vragen van de bediening terwijl men regelmatig langs onze tafel liep en ook lege glazen/flesjes meenam. Dat vind ik persoonlijk altijd een minpunt.
Aan het einde van de avond werden wij ook nog onaangenaam verrast door een friturevet-geur die in al onze kleding en huid was getrokken. Dit hadden we niet door terwijl we er zaten, maar als je dan eenmaal buiten bent roken we het meteen.
Al in al, dus geen geslaagde avond. Ik kan het niemand aanraden hiernaartoe te gaan.
George Douenburg G.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Gezellig, leuk ontvangst in een kerkelijke entourage. Het eten was goed, leuke bediening. Een plaats om te genieten van alle nostalgie.
Anneke S.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Bijzondere ambiance! Een aanrader voor mensen die op zoek zijn naar een bijzondere locatie. Het eten was goed. Toiletten netjes en schoon.
Illepil V.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Erg eng,teveel te kleine tafels. In een hoek gedrukt bij tochtige deur.prijs was aangepast voor de actie ,wat tegen viel,daar het ijs alleen wat groter was dan het normale 3gange menu,jammer