De Zwarte Madonna

Eschberg 5 - 7 6291 NK Vaals Nederland Kaart

Over het restaurant De Zwarte Madonna

De Zwarte Madonna, naast Landal Vaals en op loopafstand van Kasteel Vaalsbroek, is een gezellig restaurant met vriendelijke bediening en kleine prijzen. Van dinsdag tot en met zondag heeft De Zwarte Madonna een geweldig 3-gangenmenu voor € 17,50, dat start met een kop lekkere soep en als hoofdgerecht Limburgs zuurvlees of schnitzel, scholfilet en kipsaté met heerlijke dikke frites. Het nagerecht is een ijsje met slagroom of een mooi kopje koffie.
Daarnaast worden er ook driegangmenu's met een hemelse biefstuk, een zalige zalmmoot of een duivelse spaakham geserveerd. Ook voor de kleintjes zijn er verschillende kindermenu's.

In het bijzonder sfeervolle restaurant, in het kloosterpark en naast het voormalige klooster, waar altijd Limburgse muziek klinkt, zit je op antieke bidstoeltjes uit een Belgisch zusterklooster. Verder zijn er een prachtige bar gemaakt van twee altaren, kerklampen, een biechtstoel en een rijk uitgesneden koorbank te bewonderen. De muren zijn geheel volgehangen met oude religieuze prenten en grote kerkbeelden, hetgeen voor velen een feest van herkenning is. Als het weer het toestaat zit je heerlijk op het ruime terras.

Meer informatie over restaurant De Zwarte Madonna

• : Gratis parkeren op binnenplaats

Dinsdag tot en met zondag van 10.30 uur tot 21.00 uur

Jouw recensie over het restaurant De Zwarte Madonna

jan K.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
Heb ik niet alles was naar wens
komen we in de beurt gaan we zeker daar weer eten we waren u in het landal park was ook erg goed gaan we ook volgend jaar weer heen en gaan we eten bij de zwarte madonna
donna3110 .
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
Heel basic eten, helaas niet het te verwachtte dessert gekregen want het fruit was op ipv. daarvan een kop thee met likeur (terwijl ik overduidelijk hoogzwanger ben....) Sfeer moet je van houden was niet voor ons weggelegd.
sjaakdevries .
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
heerlijk gegeten voor een gunstige prijs. Ervaren vlot en vriendelijk personeel, komen zeker nog eens terug veel aandacht aan de aan kleding knus restaurant.
W S.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Zeer tevreden over dit restaurant, prima bediening, uitstekende biefstuk, kortom, een aanrader, wij zullen hier vaker naar toe gaan.
Jos H.
Aanrader!!!
Ga eens lekker eten bij de "Zwarte Madonna"'
mirjamenrichard .
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Vrij eenvoudig AH 3 gangenmenu.Weinig keuze in voor en nagerecht.Tomatensoep en ijs .Allles smaakte wel goed maar niet meer dan dat,als je verwachtingen niet al te hoog zijn is het een prima restaurant.De ambiance is wel heel leuk en je wordt gastvrij ontvangen.
jo T.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
restaurant is zeer levendig eten en drinken was prima fijne lokatie jammer museum was al gesloten we zullen deze lokatie zeker nog een keer bezoeken
g A.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Het eten is van snackbar-kwaliteit.
De inrichting is gezellig, met veel dingen met katholieke achtergrond.
Geschikt voor een gezin dat niet zelf wil koken.
Lia V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Het eten en de bediening was uitstekend. Wat wij echter vervelend en storend vonden was de doordringende baklucht die er hing. Het gevolg was dat onze kleding inclusief de jassen de dag erna nog stonken.
ajklok .
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Vol, maar gezellig. Stevige kost, goed geserveerd in een goed tempo. Niet héél bijzonder, maar wel prima eten. Entourage heel apart: een wereld aan beelden, banieren en zelfs een pastoor in de biechtstoel. Een restaurant waar echt wat te zien is.
viergever-kooiman V.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Prima stop voor voorbij komende mensen die niet te lang willen wachten en toch een goede maaltijd verwachten.
Bediening is dik in orde. Wij waren aan de late kant en werden toch prima bediend.
Erik V.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
het was een gezellige avond met een ontspannen sfeer en grappige manager/ eigenaar. Erg goed gegeten en voldoende keuze. Wij waren erg tevreden en zeker voldaan.
wallydepally .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
de prijs kwaliteit verhouding was heel goed. de gastheer was van een ouderwetse kwaliteit, met een kwinkslag enz.
geweldige ervaring.
Mary en Hans S.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Een echte aanrader. Zeker met mooi weer heb je een prachtig terras met uitzicht op een zeer mooi onderhouden beeldentuin. Zeer vriendelijke en vlotte bediening. Echt de moeite waard voor een bezoek.
Karin S.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Wie op zoek is naar een eenvoudig, maar gezellige eetgelegenheid, is hier aan het juiste adres. Een ontspannen sfeertje, nette bediening. Menukaart is niet heel uitgebreid, hoofdmenu heeft genoeg variatie aan vleessoorten.
Kortom, een aanrader.
John D.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Heel sfeervol gezellig en vriendelijk personeel inmiddels zijn wij nog een keer wezen eten,zeker een aanbeveling voor onze vrienden die even als wij allemaal vrijwilliger zijn in een verpleeghuis.
Ann K.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Zeer goed eten met lekker ijs na!!!
,zeer attent personeel met n praatje !!! geluid kon iets minder, was best wat rumoerig.
rob T.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Weer heerlijk gegeten en harstikke gezellig
Erwin V.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Via de AH restaurantactie hier gegeten. Smaakte allemaal heerlijk, kwam ook omdat we van het standaardmenu toch nog wat aan konden passen. Voor herhaling vatbaar. Ook de inrichting een bijzondere ervaring.
Paul S.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Vriendelijk bediening en korte wachttijd, meer de kwaliteit van het eten was net onder 'niet bijzonder'. Een goedkope eetgelegenheid voor een snelle hap, niet voor dinertje. En best wel duur voor wat geserveerd werd.