De Zwarte Madonna

Eschberg 5 - 7 6291 NK Vaals Nederland Kaart

Over het restaurant De Zwarte Madonna

De Zwarte Madonna, naast Landal Vaals en op loopafstand van Kasteel Vaalsbroek, is een gezellig restaurant met vriendelijke bediening en kleine prijzen. Van dinsdag tot en met zondag heeft De Zwarte Madonna een geweldig 3-gangenmenu voor € 17,50, dat start met een kop lekkere soep en als hoofdgerecht Limburgs zuurvlees of schnitzel, scholfilet en kipsaté met heerlijke dikke frites. Het nagerecht is een ijsje met slagroom of een mooi kopje koffie.
Daarnaast worden er ook driegangmenu's met een hemelse biefstuk, een zalige zalmmoot of een duivelse spaakham geserveerd. Ook voor de kleintjes zijn er verschillende kindermenu's.

In het bijzonder sfeervolle restaurant, in het kloosterpark en naast het voormalige klooster, waar altijd Limburgse muziek klinkt, zit je op antieke bidstoeltjes uit een Belgisch zusterklooster. Verder zijn er een prachtige bar gemaakt van twee altaren, kerklampen, een biechtstoel en een rijk uitgesneden koorbank te bewonderen. De muren zijn geheel volgehangen met oude religieuze prenten en grote kerkbeelden, hetgeen voor velen een feest van herkenning is. Als het weer het toestaat zit je heerlijk op het ruime terras.

Meer informatie over restaurant De Zwarte Madonna

• : Gratis parkeren op binnenplaats

Dinsdag tot en met zondag van 10.30 uur tot 21.00 uur

Jouw recensie over het restaurant De Zwarte Madonna

Inge S.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Prima, via Bongo bon heerlijke lunch gehad. Goed verzorgt en ruim voldoende eten. Kregen als extra 2 penningen voor museum. :)
Angelina V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Heerlijk eten en zeer vriendelijke bediening. Jammer dat wij het restaurant pas op de laatste avond van ons verblijf hadden ontdekt.
Trea D.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2017
Een uniek restaurant in het mooie Zuid- Limburg met heerlijk eten voor een leuke prijs!
Gezellige muziek op de achtergrond. Een aanrader voor echte levensgenieters!
Casper K.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
We komen er al jaren en het is elke keer weer thuis komen, je wordt vriendelijk ontvangen.
Kaart is goed, voor ieder wat wils, bediening is goed en prijs kwaliteit is ook goed.
Alphons S.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2017
Zeker voor herhaling vatbaar.
Margo D.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Het was er heel gezellig. Heel vriendelijk personeel. Was ook heel schoon en netjes.
Jacqueline P.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Super gezellige zaak! Zit je bij landal hoog Vaals is het 10 min. Lopen echt de moeite waard! Hond mag mee krijgt zelf brokje
Joyce V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Goede kwaliteit eten met een betaalbare prijs. Aanrader is het 3 gangen menu van euro 17,50. Vlotte service, plek zonder reservering.
Evelien H.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Goed gegeten, vriendelijke bediening en uniek decor.
laura S.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Het diner was heerlijk en het personeel erg vriendelijk en de ambiance was verrassend geestelijke beelden en schilderijen en kerkstoelen erg leuk allemaal
jo B.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Lekker eten, vriendelijk personeel. Speciale aankleding in combinatie met museum. Aanrader ook voor bijv motorrijders op een tourtochtje.
Jaap K.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Dichtbij het landal vakantiepark . Zeer bijzondere aankleding. Biechtstoelen niet direct comfortabel.
Kwaliteit en bediening prima.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
We werden vriendelijk ontvangen en werden naar onze tafel gebracht,daarna kwam een serveerster vragen wat we wilden drinken en werden vlot bediend.Toen kwam de tomaten roomsoep,die was heerlijk.Toen kwam de serveerster vragen wat we wilden hebben voor ons hoofdgerecht.Dat was ook heerlijk en het dessert was ijs met fruit en dat was ook heerlijk.Met de AH kaart was dit een heerlijk gerecht en voor herhaling vatbaar.
Leni W.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Bediening was vriendelijk en het eten was goed. Alleen de actie "tweede menu gratis" was niet helemaal waar.
Het menu waar wij uit konden kiezen stond voor 21.50 euro op internet, terwijl wij 29.50 euro moesten betalen.
jbudie .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Vriendelijke bediening, lekker eten, sfeervolle locatie.
We zijn hier nu al vijf keer geweest en behoort bij onze vaste restaurants. ????
gerard J.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Ontvangst kon beter, bediening uitstekend en het eten was zeer goed en voldoende.
We hadden de pech dat we verschrikkelijke stoelen bij onze tafel hadden om op te zitten, de rest van het restaurant had goede stoelen.
Hannelore M.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Heerlijk eten, prima service
hansirenemay .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Zeer vriendelijke ontvangst goede bediening,heel aparte inrichting maar wel gezellig.Het eten was prima,wij hoefden niet lang te wachten op ons eten de pauzes tussen de menu's was goed.
Giulia S.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Helaas teleurstellend. Kroketjes waren koud, we kregen wel nieuwe . 'Hemels biefstuk' bleek erg klein te zijn en slecht gebakken. Deze ging na melding hiervan gewoon terug de pan in en werd kort daarna opnieuw opgediend. De 3 porties zuurvlees hebben we vrijwel onaangeroerd gelaten. Vlees was hard en taai ipv zacht en mals zoals zuurvlees hoort te zijn. Een leuk gegeven kleurrijke heiligebeelden en relikwieën, toch was de rechthoekige ruimte niet erg gezellig te noemen. Misschien vette pech gehad deze avond? Wij zullen hier echter niet meer terugkomen...
haroldinho .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Bijzondere inrichting. Gebruik gemaakt van AH spaarkaart. Eten was prima maar prijs van aangeboden menu iets aan de hoge kant.