De Zwarte Madonna

Eschberg 5 - 7 6291 NK Vaals Nederland Kaart

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-30% op de Rekening

-20% op de Rekening

Over het restaurant De Zwarte Madonna

De Zwarte Madonna, naast Landal Vaals en op loopafstand van Kasteel Vaalsbroek, is een gezellig restaurant met vriendelijke bediening en kleine prijzen. Van dinsdag tot en met zondag heeft De Zwarte Madonna een geweldig 3-gangenmenu voor € 17,50, dat start met een kop lekkere soep en als hoofdgerecht Limburgs zuurvlees of schnitzel, scholfilet en kipsaté met heerlijke dikke frites. Het nagerecht is een ijsje met slagroom of een mooi kopje koffie.
Daarnaast worden er ook driegangmenu's met een hemelse biefstuk, een zalige zalmmoot of een duivelse spaakham geserveerd. Ook voor de kleintjes zijn er verschillende kindermenu's.

In het bijzonder sfeervolle restaurant, in het kloosterpark en naast het voormalige klooster, waar altijd Limburgse muziek klinkt, zit je op antieke bidstoeltjes uit een Belgisch zusterklooster. Verder zijn er een prachtige bar gemaakt van twee altaren, kerklampen, een biechtstoel en een rijk uitgesneden koorbank te bewonderen. De muren zijn geheel volgehangen met oude religieuze prenten en grote kerkbeelden, hetgeen voor velen een feest van herkenning is. Als het weer het toestaat zit je heerlijk op het ruime terras.

Meer informatie over restaurant De Zwarte Madonna

• : Gratis parkeren op binnenplaats

Dinsdag tot en met zondag van 10.30 uur tot 21.00 uur

• Af te huren , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
inhaketa .
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
finy B.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Anouk V.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
biancaver64 .
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2017
Heerlijk gegeten, gezellige sfeer, vriendelijke bediening en bijzondere inrichting. Voor herhaling vatbaar. Wij waren met de ah actie en waren aangenaam verrast door de kwaliteit en de keuze. En we waren welkom met ons hondje, ook altijd fijn. Aanrader is de duivelse spaakham!
Marion R.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
In de middag een kop koffie gaan drinken maar toen was het druk en wat hectisch. Later op de dag hadden we gereserveerd voor een diner. Diit alles ging een heel stuk soepeler en was het ook niet zo druk. We werden vriendelijk verwelkomd en hebben heeeerlijk gegeten in een sfeervolle ambiance.
J. L.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
Eenvoudig, maar gezellig restaurant. Prima gegeten. Frites was wel erg zout.
willem A.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Een bijzondere ervaring. Aardige bediening. Fijne sfeer en het was er schoon. Aanrader!
Ton P.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Prima bediening. Goed en voldoende voedsel in een gezellige sfeer
Sabine M.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
wat een mooie locatie zeg ! vriendelijke ontvangst en fijn personeel. eten was erg lekker en de sfeer erg prettig. ik ga er zeker nog eens terug
MathieuvanHelden .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Gebruikmakend van de AH-restaurantactie hebben we met z'n zessen heerlijk gegeten. Samen hebben we alle menukeuzes geprobeerd en iedereen was zeer tevreden. We werden vriendelijk bediend en gingen voldaan huiswaarts en dat voor een "prix 'd amis". Enig aandachtspunt is de afzuiginstallatie van de friture: die kon je ruiken in het restaurant.
Elian N.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Het eten was lekker en ook genoeg, met de ah voucher is het betaalbaar, zonder vinden wij het te duur, we hebben nog een ah voucher dus we gaan wel nog eens terug, de inrichting is zeer apart t lijkt wel een bedevaards oord, alles hangt en staat vol met jezus en maria beelden en schilderijen, wel mooi om eens te zien.
Nicole H.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Het eten was uitstekend. Het was eenvoudig maar goed. De inrichting is erg leuk. De bediening was vriendelijk en attent.
Het was buiten erg koud, bij het openen van de deur bij binnen komen en weggaan gasten kwam er een enorme kou naar binnen. Dat was niet prettig. En we misten de servetten.
Maar we gaan zeker wel nog een keer terug.
anpahali .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Eten en service prima. Alleen dat er honden binnen mogen in het restaurant vind ik niet kunnen. Zeer storend voor de andere gasten en onhygiënisch. Zwaaien met hun staart bijna op je bord.
gevo .
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Zwarte Madonna is een gezellig, leuk en heel apart restaurant. De prijzen zijn goed en de bediening is uiterst vriendelijk. Al we nog eens in de buurt zijn, gaan we zeker weer bij de Zwarte Madonna eten.
Ger S.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
sfeervolle locatie met rustige achtergrond muziek, vriendelijke bediening, goede prijs kwaliteit verhouding eten. Helaas geen bier van de tap.
diny K.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
vanavond heerlijk menu gegeten via AH aktie en zeer vriendelijke bediening
komen hier elk jaar maar is altijd weer goed eten
absoluut voor ons een dikke 10 waard
Petra L.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
We hebben weer mogen genieten van de vriendelijke gastvrijheid van dezwarte madonna . Heerlijk gegeten zelfs voor lactose intolerantie was weer gezorgd complimenten hiervoor . I.p.v creme soep een heerlijke zalm salade .was weer toppie???? Gr uit landgraaf
diny K.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Heerlijk gegeten ,wij vonden lekker menu en voldoende aan frites etc
aandacht aan groente gegeven
heerlijk ijs erna
kortom voor ons het eten en de bediening een dikke 10
Stefano K.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Vandaag in de middag dit restaurant met vier personen bezocht. De inrichting is apart, zelfs bijzonder te noemen, maar doet niet echt gezellig aan. De stoelen zijn alles behalve comfortabel.
Wij hadden o.a. een uitsmijter ham/kaas, deze was prima. Echter de kipsate was beduidend minder, eigenlijk nog nooit zo'n slechte kipsate gegeten. De blokjes kip waren duidelijk in de magnetron opgewarmd, dit kan echt niet. De frites en salade waren redelijk, niet heel bijzonder. Prijstechnisch is het allemaal vrij redelijk.
Al met al raden wij dit restaurant niet echt aan.
Petra L.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Bij ontvangst eerst even onduidelijkheid over aantal personen tafels uiteen daarna zonder problemen tafels weer aan een gezet klasse. Lactose intolerantie goed op opgelost het enige restaurant dat hierop gelet heeft bij eerder bezoeken aan iens moesten we dit meerder malen doorgeven . Voldoende eten zonder extra kosten kwam er friet bij . Zeer gastvriendelijke eigenaars . Komen beslist nog vaker .????????