De Zwarte Madonna

Eschberg 5 - 7 6291 NK Vaals Nederland Kaart

Over het restaurant De Zwarte Madonna

De Zwarte Madonna, naast Landal Vaals en op loopafstand van Kasteel Vaalsbroek, is een gezellig restaurant met vriendelijke bediening en kleine prijzen. Van dinsdag tot en met zondag heeft De Zwarte Madonna een geweldig 3-gangenmenu voor € 17,50, dat start met een kop lekkere soep en als hoofdgerecht Limburgs zuurvlees of schnitzel, scholfilet en kipsaté met heerlijke dikke frites. Het nagerecht is een ijsje met slagroom of een mooi kopje koffie.
Daarnaast worden er ook driegangmenu's met een hemelse biefstuk, een zalige zalmmoot of een duivelse spaakham geserveerd. Ook voor de kleintjes zijn er verschillende kindermenu's.

In het bijzonder sfeervolle restaurant, in het kloosterpark en naast het voormalige klooster, waar altijd Limburgse muziek klinkt, zit je op antieke bidstoeltjes uit een Belgisch zusterklooster. Verder zijn er een prachtige bar gemaakt van twee altaren, kerklampen, een biechtstoel en een rijk uitgesneden koorbank te bewonderen. De muren zijn geheel volgehangen met oude religieuze prenten en grote kerkbeelden, hetgeen voor velen een feest van herkenning is. Als het weer het toestaat zit je heerlijk op het ruime terras.

Meer informatie over restaurant De Zwarte Madonna

• : Gratis parkeren op binnenplaats

Dinsdag tot en met zondag van 10.30 uur tot 21.00 uur

altrewi .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Heerlijk gegeten in de Zwarte Madonna. De ontvangst was erg plezierig en persoonlijk. De inrichting van het restaurant is schitterend en past precies bij het klooster dat aan het restaurant grenst. Een minpuntje, de lichtjes langs de ramen die onrecht doen aan de stijlvolle entourage. Het eten werd dor vriendelijke mensen aan tafel gebracht en de gerechten waren uitstekend. Lekker warm, goede portie en de uitleg van het personeel bij de gerechten was leuk en ter zake doende. Kan de Zwarte Madonna van harte aanbevelen.
henk.bosch .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
prima zaak, leuk met het motto ingericht, aan te bevelen !!!! Naast het museum Vaals, ook aan te bevelen !!!
Goede actie, attent geserveerd, goed personeel. Porties precies goed. We hebben genoten.
Jan L.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
Een rieten stoel zou er mooier bij passen i.p.v de plastic kuipstoeltjes.
Angèle V.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Verse producten, keurige en nette, en zeer vriendelijke bediening. Prijs-kwaliteitsverhouding goed. Gezellig, niet te groot. heerlijk genoten van een driegangen-menu. Vlotte bediening , wachttijden heel normaal. Een echte aanrader, lekkere kop koffie met likeurtje. Prachtige inrichting met al die beelden van engelen, Jezus, en zelfs een biechtstoel.
Harrie H.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Een vriendelijke (grappige) ontvangst en begeleiding. Correcte uitleg, sfeervolle omgeving, gezellige gasten, snelle vriendelijke service, fatsoenlijk eten en gedegen porties, genoeg drankkeuze en ruime parkeergelegenheid. Het eten was allemaal lekker. We hebben genoten!
d.dozeman .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Leuke ontvangst, lekker gegeten, leuke locatie. Speciale aandacht voor kleinzoon van 1 jaar, zeer attent. Prima voor ons 9 persoons-gezin!, zeer tevreden.
Nastacha V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Wij werden vriendelijke ontvangen en ook met de rolstoel was het geen probleem. Het eten is van goede kwaliteit en wordt heet geserveerd. De muziekkeuze is prima en een aparte inrichting. Vriendelijke bediening, schone zaak. Leuk terras buiten. Top Avond!
ahiens H.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Het is heerlijk zitten in de tuin van De Zwarte Madonna met uitzicht op Heiligenbeelden en een Kaarsenkapel. Lekkere koffie of thee met een likeurtje voor EEN Euro en bestel daarbij een lekkere punt vlaai. De bediening was echter niet op de hoogte van onze reservering via Iens en dat is geen leuke start. Het is hier niet duur en als je dat in aanmerking neemt, komt het allemaal wel goed. Mijn scholfilet was gepaneerd en gefrituurd, waardoor er van een vissmaak weinig over beleef. Kom hier voor de sfeer! De bediening is zeker van goede wil!
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
HIer met zijn 2en gegeten met de AH actie (2de couvert gratis). Was helemaal prima. We konden op het fraaie en beschutte terras plaatsnemen. En we konden van de hele kaart kiezen, ondanks dat we met korting kwamen eten. Eten was van prima kwaliteit alhoewel niet erg origineel. Maar door ambiance, smakelijke gerechten, en vriendelijke prijs toch een uitstekende ervaring. Los daarvan is de tuin/plantsoen en de inrichting binnen erg leuk en levendig door de aankleding met allerlei kerkelijke attributen en beelden.
Henk K.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Het eten was voortreffelijk en de bediening is erg aardig en snel. We komen zeker nog een keer eten,zo lekker.
BelindaRD .
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Unieke plek, goed eten, goede service. Voor herhaling vatbaar. Vlakbij Museum Vaals; veel te zien in het restaurant. Kerkelijk ingericht. Past goed in de omgeving.
Ine A.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Voor het 3-gangen AH-menu werd 29,50 Euro in rekening gebracht terwijl dit zonder AH-korting voor 17,50 Euro pp te verkrijgen was. Dus zonder AK-korting betaal je 35,00 Euro en met AH-korting 29,50 Euro. Kortom slechts een feitelijke korting van 5,50 Euro terwijl 29,50 Euro gesuggereerd wordt. Aperte misleiding!
Daarnaast was de drank te duur in verhouding tot de geboden kwaliteit. Voorgerecht niet te kiezen en was een matige tomatensoep.
Marc D.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Men kwam de bestelling opnemen, maar we hadden geen menukaart gehad. De dienster haalde vlug vlug een plastic bordje waar een dagmenu op stond. Maar het kon dus ook zonder de soep en het dessert. We hadden elk een viskeuze, ik een gefrituurde scholfilet en mijn partner een zalmfilet. Heel lekker met fris slaatje en knapperige frieten. Glaasje wit erbij. Geslaagd. Wel raar dat er 3 euro bijgerekend werd voor wat mayonnaise. Zal wel op de menukaart gestaan hebben. Maar die hebben we dus niet gehad. Vriendelijke bediening en spciaal kader
Maria M.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Super leuk ingericht we waren hier met AH restaurant actie kaart, ons menu verschilde niet veel met standaard menu. Wat volgens het kaartje op tafel aanzienlijk goedkoper was. Heel vriendelijk personeel
Lilian L.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Eten was super. En accomodatie deed aan verwachting.
Gaan waarom nog eens terug. Icm het museum en bezoek kloostertuin.
sjefhorst K.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
Bijzonder ingerichte locatie bij museum Vaals. Royale, goed bereide schotels en erg attente en vriendelijke bediening.
cornejan .
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2017
Gezellige gelegenheid, lekker en voldoende eten, uitstekende bediening in het bijzonder van Gwenny, die met veel enthousiasme uitleg en advies omtrent het diner gaf. Een grote Pluim!
Heleen W.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Prima eten zonder fratsen. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Mooie locatie, op het terras gezeten met uitzicht op het park. Gezellige ontvangst, persoonlijke aandacht, met voor iedereen een grapje.
Vlot geholpen, maar niet te snel. Er werd gevraagd of we de volgende gang al wilden, of nog even wachten. Kortom, wij zijn zeer tevreden.
inhaketa .
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
Gisteren gegeten met de Ah-diner actie. Echt heerlijk gegeten, royale porties, en vriendelijke service! Jammer en echt een minpunt is alleen dat je voor €17,50 een 3-gangen menu hebt, en de ah-actie €29,50 is. Dit is dus meer een korting (van €5,50) dan dat het 2e menu gratis zou zijn!
finy B.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
goede keuken goede bediening en vriendelijk
ga zeker nog eens terug