De Zwarte Kat

Amsteldijk Zuid 105 1186 VH Amstelveen Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant De Zwarte Kat

Richard V.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2016
Mooie locatie aan het water. Dan heb je het positieve wel gehad. De bediening was een dame die de horeca vreemd is. Een vriend die langs kwam zorgde kennelijk ook voor de nodige stress. Het eten duurde lang en was direct een deceptie. De kipsate was aangebrand met grote zwarte plekken, een dikke kwak saté erover. De salade was triest. Mais uit een potje/blikje bijv. Bij het serveren viel een slibtong van het bord op een menukaart op tafel. Geen nieuwe slibtong. De menukaart gaf ik nog mee bij het uitruimen maar de horecavreemde dame schoof de kaart weer in de standaard met de opgedroogde smurrie erop en zei dat ze na afloop alles opruimde. Te bang om de kaart binnen af te nemen en te moeten verklaren wat er was gebeurd. Mijn broek zakte af. Het wordt tijd dat de eigenaren met pensioen gaan en de tent overdoen aan een uitbater met liefde voor eten, gasten en een prachtige locatie.
topski .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2015
Wat een ballentent op toplocatie!
Wilden iets gaan eten, maar hebben het bij drankje gehouden. Heerlijk terras maar geen bediening, dus drankje in rokerig café binnen opgehaald. Onvriendelijke service, bomvol stamgasten, niet berekend op 'passanten'.
Snel consumptie opgedronken en weg.
Wordt tijd voor afbraak van niet onderhouden nostalgie. Vies, donker hol.
Terras óp het water geweldig! Blijkbaar voldoende vaste klanten.
Sophie S.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2013
Een heel simpel eetcafe, prachtig gelegen aan de Amstel. Binnen is het heel donker en echt een rookhok, dus kom hier vooral in de zomer als je buiten op het terras aan de Amstel kan zitten! Zeer vriendelijke en attente bediening, gezellige dames. Het eten is simpel, echt eetcafe eten. De kipsate met frietjes en de slibtong met friet waren beiden erg lekker en precies waar wij op dat moment erg veel zin in hadden. Verwacht dus geen culinaire hoogstandjes, maar een simpele hap met gezellige bediening met in de zomer een prachtig plekje!
Aalt S.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2012
Op een unieke locatie langs de Amstel een ouderwetse uitspanning. Dat ouderwets geldt zowel voor de buitenkant als de binnenkant van het pand. Eten is eenvoudig maar te doen, vooral na een (lange) fietstocht is het prima rustplaats.