De Zwarte Haan

Dinsdag t/m Zondag 12:00 - 23:00

Jouw recensie over het restaurant De Zwarte Haan

Loeky .
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2018
Hier een aantal weken terug geluncht omdat we hier goede verhalen over hadden gehoord. Helaas, ondanks alle goede recensies viel het ons toch tegen.

Het restaurant bevind zich in een mooi pand maar wij hadden het gevoel dat het interieur niet ten volle werd benut. Het geheel kwam wat rommelig over: geen schone tafels, bestek op een papieren servetje etc. Tevens was het erg gehorig binnen. Bij de entree ligt een soort loopbrug over de trap waar kinderen heel graag overheen rennen wat behoorlijk veel lawaai oplevert.

Vooraf hebben wij boullabaise soep gehad, deze soep was smaakvol en gevuld met verse vis en zeevruchten. Hierna hebben wij de fish en chips besteld en dit viel erg tegen. De vis was niet helemaal goed gaar waardoor het er glazig uitzag. Er zat weinig smaak aan de vis en ons vermoeden was dat deze ook niet heel erg vers meer was. Tevens was het frituurlaagje er omheen niet krokant maar soppig. De patat die erbij werd geserveerd was veel te lang doorgebakken en daardoor hard en taai.

Het meisje in de bediening deed haar best maar kwam erg nerveus en onzeker over. Ze zag er niet uit alsof ze veel plezier in haar werk had. Al met al was dit toch een tegenvaller, ook omdat wij de lunch toch behoorlijk prijzig vonden.
Anneke V.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
omgeving gezellig, bediening vriendelijk, wachttijd aanvaardbaar
voorgerecht en tussendoortjes in orde.
hoofdgericht vlees aan de krappe kant, vooral de vis. weinig verse groente, meerdere schaaltjes met aardappeltjes (zelfde bereiding)
nagerecht: dame blanche chocola graag apart serveren. mangotaart smaak viel tegen
D P.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Super!!
Tjip S.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Wat een mooi en prettig restaurant aan het einde van de bewoonde wereld! Heerlijk gegeten en gedronken, Ongedwongen sfeer
Hilbert V.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
Er wordt alles gedaan om het je naar je zin te maken
Charel H.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2018
Heerlijk gegeten!
Ook goed geregeld voor de kinderen .
Super naar ons zin gehad.
Gretha W.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2018
Zeer tevreden,lekker zoals altijd. Heerlijke amuses tussendoor. Wat wij zo speciaal vinden.
Johan V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Het was in één woord geweldig .
De bediening, de vriendelijkheid ,
En het eten gewéldig .
Wij komen er vast wel weer .
Met een vriendelijke groet
Van der Werk Swieringa
Casper L.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
De kok kookt geweldig en het ziet er ook prachtig uit. Ingrediënten uit de streek en ook een fantastische serie aquarellen aan de muur. Kortom de moeite zeker waard en nog heel redelijk geprijsd.
Irene D.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Het eten was heerlijk. De bediening was slecht. Geen aandacht, wel haast. Te veel verschillende gezichten. Ik kreeg het gevoel dat we te veel waren.
houten113 .
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Op zich was het eten niet slecht, maar in de enorm enthousiaste reacties op deze site kunnen wij ons niet vinden. We hebben toch vaker smaakvollere en meer verfijnd gegeten voor dezelfde prijs. De eend en zalm waren te ver doorbakken. De bediening was kortaf en gehaast.
Frans M.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2018
Het was een verassing wat wij allemaal kregen , en zeer smaakvol .
Geerling V.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Geerling
Sybren Y.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Super gezellig en heerlijk eten. De verassende extraatjes waren heel bijzonder.
Wouter T.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
het was heerlijk om daar te vertoeven wij hebben heerlijk genoten gaan er vaker heen
Inge W.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Heerlijk, heerlijk eten. Alles was met evenveel zorg klaargemaakt en alles even vers en smaakvol.
We hadden het verrassingsmenu. Los van het verrassende eten, werd elke gang vergezeld van een amuse. Zo lekker allemaal. Het Texels lam was het zachtste lamsvlees - of ander vlees - dat ik ooit heb gegeten.
Antonia H.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Ik en mijn man hebben genoten heerlijk vonden wij het en gaan snel nog eens langs
ekk .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Heerlijk gegeten op deze bijzondere plek. Erg aardige bediening, allerlei tussengerechtjes, we voelden ons zeer verwend. Eten goed heet op tafel, smaken zacht en smaakvol. Uitgebreide koffie toe! Enige puntje van kritiek: meubilair kan iets strakker schoongepoetst, maar het mocht de pret zeker niet drukken. We komen graag terug.
Henk B.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Ondanks het voortreffelijke eten, een min puntje. Een speelgelegenheid voor kleine kinderen zou op een andere manier gelokaliseerd moeten worden. Nu liepen er diverse jeugdigen voortduren door het restaurant, wat niet door iedereen als plezierig wordt ervaren.
Yvonne K.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Heerlijk eten en drinken en goed verzorgd en een prima timing