De Zwarte Boer

• ...

Meer informatie over restaurant De Zwarte Boer

- Diner vanaf 17:00

• Contant betalen niet mogelijk , Mastercard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Huisdieren welkom , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
VanOsta .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Wij kwamen per toeval terrechr bij Restaurant De Zwarte Boer. Heerlijk gegeten, niks op het eten aan te merken. Alles was van topkwaliteit en onberispelijk klaargemaakt. Genoten van de landelijke sfeer en vooral de ontzettend vriendelijke bediening. Al met al kan ik iedereen aanraden om hier eens langs te gaan.
Arie-Marja .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Jaja dat was weer even een heerlijke avond. We komen al jaren bij Kees en z,n team. In een woord fantastisch!!! We hebben er ook al dikwijls met de kerst gegeten. Evenals in het Boshuis of de Buurtjes. We hopen er ook dit jaar weer bij te kunnen zijn. Voor iedereen een dikke aanbeveling. Het is iedere keer weer een feestje , waar we ook erg dankbaar voor zijn.
Mr_Green .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Bij De Zwarte Boer hebben ze het weer voor elkaar weten te krijgen!
Het complete plaatje klopt hier gewoon altijd. Het terras is gezellig en de brasserie is sfeervol ingericht met veel oog voor de authentieke details van dit historische pand. De bediening is vriendelijk en altijd in staat het de gasten naar hun zin te maken.
Het eten is erg lekker. De prijs kwaliteit verhouding klopt hier gewoon.
Wij komen uit omgeving Rotterdam, dus niet naast de deur. Toch is een avond bij De Zwarte Boer elke keer de reis meer dan waard.
Wieb B.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Er is verschil tussen 'een maaltijd verkopen' en als gastheer 'mensen te eten hebben'. En dat hebben de dienstdoende 'gastheren' van vandaag (wat mij betreft) niet goed begrepen. Een paar jaar geleden een prima avond gehad bij De Zwarte Boer. Dus nu verwachtingsvol op het terras 'een boterham gegeten'. Het eten was best oké en het terras zat vol. Maar de bediening was vast deskundig maar onplezierig koud. Haast een beetje intimiderend. Hard praten, te dichtbij en geen warmte. Geen 'gastheren'. De vragen die gesteld werden verdroegen slechts het wenselijke antwoord. Bij de wijze waarop gevraagd werd of het eten smaakte zou ik het niet snel in mijn hoofd halen geen 'ja' te zeggen en ook toen gevraagd werd of ik het bonnetje wilde heb ik niet gedurfd 'nee' te zeggen. Ik heb het later weggegooid. Gezien de vele mooie recensies hebben ze misschien gewoon hun dag niet gehad.
VeraFreeke .
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2016
Hier komen we echt bij soeciale gelegenheden om heerlijk te eten en van de sfeer te genieten. Wat je ook bestelt alles is prachtig opgemaakt en smakelijk. Je kunt al gauw buitenzitten door de terrraskachels.
Ook hier ooit een bruiloft gehad.. Top en voir koffie met appelgebak kan je altijd terect...wel maar 1 bedtellen ler 2 lersonen
Ria T.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Heerlijk gegeten, gastvrije ontvangst. Bediening perfect, een vriendelijk woord, echt gevoel voor de gasten. Het is daar nooit even uit eten, maar gewoon een fijne avond uit. Wij kunnen het iedereen aanraden en komen zeker terug!
PRotteveel .
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2016
Een arrangement geboekt voor de 2e keer met suite. Alles fantastisch En door het weer konden we buiten eten. Overnachting aan te bevelen want de wijnen meer dan prima. Geen opmerkingen dan? Jawel het was gewoon teveel. Het hoofdgerecht miste daardoor de aandacht van ons en toetje overgeslagen. Dit kon en moet meer in balans.
Marcel C.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
We hadden een fine dining arrangement geboekt met overnachting. De ontvangst was uitermate hartelijk en onze kamer (Herfst) was weliswaar niet groot, maar wel van alle gemakken voorzien. Kwalitatief hoogwaardige afwerking en materialen (Auping elektrisch verstelbare boxspring, B&O televisie en geluidsapparatuur en in de badkamer Bvlgari toiletartikelen). Prima voor elkaar en pure verwennerij. Het 4-gangendiner deed er niet voor onder. We hebben heerlijk gegeten, daar kunnen we kort over zijn. Kleine kanttekening wat betreft het ontbijt de volgende ochtend: er is geen ontbijtbuffet, wat op zich geen probleem is. De bediening aan tafel is dan een leuke verrassing. Alleen; het duurde wat lang voordat het ontbijt geserveerd werd. We hadden geen haast, maar een half uurtje wachten is aan de lange kant. Kwaliteit en hoeveelheid maakt echter weer een hoop goed (alles vers). Het is ons dermate goed bevallen dat we dit zeker vaker zullen doen. Het is heerlijk onthaasten en de prijs van het arrangement ad €199,00 is het zeker waard. In totaal moesten we € 233,00 afrekenen en dat was het zeker waard. Dus wat ons betreft: volhouden op deze manier!
R. G.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2016
We hebben hier geslapen, een lunch en een diner genuttigd. De cijfers zijn een gemiddeld van het geheel wat het eten betreft. De broodjes van de lunch waren namelijk een beetje karig belegd, wel goed van smaak. Een 7 dus. Het diner was echt geweldig. De vis van de dag was heerlijk gebakken en de hollandaise saus erg goed. De geadviseerde wijn was ook erg goed. De panna cotta van banaan, was verrassend en erg lekker. De bediening is correct en deskundig. De omgeving is prachtig. Een aanrader.
José H.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2016
Genoten van een culinair arrangement. Verrassingsmenu met 4 gangen en amuse. In een woord: tongstrelend. We hebben van elke gang genoten! Verfijnde smaakcombinaties en perfecte garing. Complimenten voor de chef. Een van onze beste eetervaringen ooit!
Louisa B.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
Mooi terras met knapperend vuurtje maar ook binnen enorm vakkundig opgeknapt. Hartelijke ontvangst en ook de andere medewerkers waren erg vriendelijk. Heerlijk broodje zalm en tomatensoep. Hier komen we zeker eens terug!
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
Valentijnsdiner is een geweldige eeuwenoude omgeving. Alles was tot in de puntjes geregeld. Komen beslist spoedig terug.
Olaf E.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2015
Woensdag 30/12 gegeten bij De Zwarte Boer. Zonder blikken of blozen werden schotels zonder de volgens het menu behorende bijgerechten geserveerd. Succadevlees (buiten de kaart) met moriellessaus bleek een onduidelijke half rauwe tournedos variant te zijn met een saus van balsamico en zilveruitjes. Wellicht is gewoon een heel ander gerecht geserveerd. Stoofpotje met zuurkoolstamppot moest het laatste helaas ontberen. Zonder toelichting van de bediening. Drie simpele gangen, het restaurant is geen culinair instituut met ondermeer carpaccio en tomatensoep als voorgerechten, duurden ruim drie uur. Het slechtst was de service: om nog enigszins de aandacht van de ober te trekken moet men luidkeels de aandacht trekken aardig wild gesticuleren waarop een minachtende blik van de bediening ons ten deel viel. Enige uitleg over de gerechten ( excuses zouden meer voor de hand liggen) ontbrak. Reclames worden bits afgehandeld; de man heeft ongetwijfeld talenten maar die liggen niet op het terrein van horeca of service. Kies een ander vak zou ik zeggen.
Blijf hier weg!!
Joop D.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2015
Eten in de Zwarte Boer, is eten in een historische omgeving. Een prachtige omgeving deze oude boerderij. We zijn er nu twee keer geweest en twee keer was het prima. Lekker eten, tegen een acceptabele prijs. Het enige dat de laatste keer voor wat ergernis zorgde, was een deel van de bediening (niet degene die opneemt en ons inziens de leiding heeft) gemaakt en overdreven. Voor wie is ons kalfje? Voor wie is het duootje van vis? Voor wie is het duootje van wild? Waarom wordt in de horeca altijd met die verkleinwoordjes gewerkt? Bij de rekening is het nooit, hier is het rekeningetje. Maar het gaat om de sfeer en het eten en die is prima.
Theo S.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2015
Prachtige plek in de bossen bij Leuvenum met een terras waar we graag komen. Na het terras blijven 'hangen' voor een vroege maaltijd in de brasserie. Najaar, dus wild gegeten. De herfstsalade vooraf was erg lekker. Zelf had ik daarna een stoofpotje van wild en mijn tafelgenoot het duo. Allebei uitstekend. Mals, smaakvol, goed bereid. We komen hier wel weer terug.
Rainbow2 .
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2015
Bij de Zwarte Boer komen wij nu alweer een paar jaar maandelijks eten. We vinden de lokatie, het personeel en het eten een traktatie aan onszelf. Vriendelijk personeel, uitstekend eten en een unieke lokatie maken voor ons het plaatje compleet.
Jmgoldschmeding .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2015
Mooie en wanneer nodig verwarmde veranda.
Mooi menu; ( rib eye prima!!)
Vriendelijke en betrokken bediening
Het restaurant ligt in het midden van een fietsgebied en biedt ook de faciliteiten die je daar mee verbindt maar zit wel in een hoger spectrum zonder dat de prijs te hoog wordt.
Laurientje .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2015
Elke keer als we hebben gewandeld in het Leuvenumse bos trakteren we ons op een lunch bij de zwarte boer en elke keer is het weer heerlijk toeven hier. Gisteren stonden maar liefst drie heren in de bediening die er een waar feestje van maakten. Het eten was zoals vanouds erg goed en de wijn is heerlijk. Dus graag tot een volgende keer.
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2015
Een heerlijk adres. Lekker landelijk met mooi terras. Bediening erg vriendelijk en opgewekt. We hadden geboekt voor diner. Vooraf geborreld en 's avonds gegeten. Heerlijke, betaalbare gerechten. Omdat we in een (ongezellig) hotel in Ermelo zaten, vroegen we of we soms bij De Zwarte Boer konden ontbijten. Geen probleem. Hetzelfde tafeltje stond 's morgens klaar voor ons. We kregen een zeer uitgebreid ontbijt voorgeschoteld. Komen zeker terug!!
Paul S.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2015
Een zeer vriendelijke heer wees ons een plek in het recent verbouwde deel van het restaurant. Daar konden we dan weinig van zeggen. De kaart is goed, niet heel vernieuwend, maar gebalanceerd. Dus heel goed, maar verwacht geen hocus pocus. Eten is mooi bereid, met zorg en van goede kwaliteit. Aanbevolen wijn heel goed. Wonderlijk zo midden in de bossen.