De Zwaan

Stationsstraat 1 5664 AP Geldrop Nederland Kaart
31-402862027

Over het restaurant De Zwaan

In het centrum van Geldrop, schuin tegenover de Brigidakerk, vindt u restaurant de Zwaan.
Lunchen, dineren, borrelen of een lekker kopje koffie in een gastvrije ongedwongen sfeer is waar wij voor staan. Graag ontvangen wij u voor een drankje en/of een hapje in ons gezellig restaurant met overdekt terras!

Meer informatie over restaurant De Zwaan

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zondag 12:00 - 23:30

Jouw recensie over het restaurant De Zwaan

Suzanne K.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Wij komen hier regelmatig. Eten is altijd heerlijk en bediening zeer vriendelijk. Restaurant is recentelijk prachtig verbouwd.
Chris V.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
Zo maar op goed geluk hier binnengevallen. Restaurant De Zwaan is wat klassiek ingericht maar is hier en daar toch voorzien van moderne elementen. Het is jammer dat de tafels wat dicht bij elkaar staan, maar dat valt overheen te komen.

De bediening is vriendelijk en vlot en reageert snel op vragen.

De menukaart is beknopt maar goed gevarieerd zodat voor iedereen wel wat te vinden is.

Voor deze prijzen keurige en smakelijke gerechten. Ook hier weer klassiek met een hedendaagse twist.

Een aangenaam adres dus.
Marcel G.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2015
Vandaag gegeten bij de Zwaan. We zijn hier al meerdere keren geweest. Meestal kiezen we voor het maandmenu. Zo ook deze keer. Voorgerecht en nagerecht waren echt heerlijk. De bouillon was niet echt spannend en het hoofdgerecht (gerookte varkensrack), viel ons wat tegen. De andere keren was het hoofdgerecht beter bevallen. De groenten bij het hoofdgerecht (3 cherry trostomaatjes, 1 groene asperge en 1 stronkje bosui is niet in verhouding. 2 ons groenten hebben we dagelijks nodig, toch? De bediening is altijd prima en erg attent. Het interieur is klassiek, hier moet je van houden. Wij houden van meer trendy inrichting.
kaatje S.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2015
We hebben fantastisch lekker gegeten met z'n tienen. De service was erg sympathiek, vakkundig en al onze wensen zijn in vervulling gegaan. Kortom was het een geweldige avond!
Nellie V.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2015
Hier voor het eerst in lange tijd weer gegeten. Bij lange na niet zo goed als mijn ervaring in het verleden! We kozen het vier gangen verrassingsmenu. Als eerste voorgerecht een fantasieloos stukje gegrilde zeebaarsfilet op wat sla (toch wel echt passee) met een onduidelijk en weinig smaakvol sausje. Dit werd gevolgd door een zeer slecht bereid en gepresenteerd tussengerecht van noodles met lamsvlees. Noodles overkookt, vlees veel te zout, uiterlijke uitstraling nul. Na klagen daarover wel direct het aanbod om een ander gerecht te maken dat gelukkig iets beter was, maar nog steeds geen volwaardig tussengerecht. Het hoofdgerecht was prima bereide combi van kalfs- en rundvlees met een rode wijnsaus die slagje te zoet was en een karig groentengarnituur. Het dessert een mooi gepresenteerde combinatie van frambozensorbet, witte chocolademousse en perzik. Van de chocolademousse vraag ik me gezien de structuur af of die echt huisgemaakt was of van poeder. We dronken erbij de huiswijnen die niet heel bijzonder waren.
De entourage is prettig. Gezellige uitstraling en tafels netjes gedekt. De tafels staan wel erg dicht bij elkaar en het wordt snel rumoerig.
De bediening was niet bovenmatig enthousiast en attent. Het was druk en ik kreeg de indruk dat de bediening het niet helemaal bij kon houden. Op mijn klacht over het eten werd wel snel correct gereageerd!
Marcel G.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2015
1 persoon had het asperge menu en ik had een 4 gangen verrassings menu. Beide menu waren heerlijk. Zeker het verrassings menu. Gerechten die ik normaal niet zou kiezen, waren heerlijk. De bediening is erg attent. We komen hier regelmatig en zullen hier zeker nog vaker terugkomen.
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2015
Diverse malen vertoefd.
Ook nu weer een verrassingsmenu gekozen, en weer was het een een complete verassing.
geen gerechten die op de kaart staan. Bijpassende wijnen waren ook verrassend.
Een heerlijke avond gehad, we verheugen ons op de volgende keer.
Gerdie R.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2015
Vanmiddag met vrienden bij de Zwaan geluncht. We hebben allen iets anders gegeten. Heerlijk gesmaakt.
De bediening is vriendelijk. Voor herhaling vatbaar.
Marcel B.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2014
Wat een heerlijk restaurant. Wij komen hier 1 keer per jaar een ook nu was het een heerlijke ervaring. De kaart staat in deze tijd van het jaar vol met wildgerechten. Het eten is erg lekker en de bediening is super vriendelijk en heeft er duidelijk lol in. De sfeer is erg gezellig en warm. Aangezien het 5 december was kregen wij bij vertrek een chocoladeletter mee. Mensen van de Zwaan, ga vooral zo door.
Danny G.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2014
Wederom super lekker gegeten. Vooraf een aperitief, daarna een lekkere carpaccio met geraspte kaas. Daarna een zeetong en een runderhaas.
Vooral de runderhaas was een ware smaak explosie. Supermals en heerlijk bereid.
Het enige waar het restaurant nog iets aan zou kunnen doen, zijn de frietjes die erbij geserveerd worden. Evt een andere aardappelgarnituur erbij of een kruiden over de frieten.
De service was goed en de huiswijnen smaakten er ook goed bij.
Prijs/ kwaliteit is erg goed en niet voor niks is dit een van mijn lievelingsrestaurants.
Nanda Z.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2014
Feestje was het om bij De Zwaan te eten. Alles klopte. We hebben genoten!
Voorgerecht zalm met 5 spices, hoofdgerecht runderharst, kalfssucade en truffel. Dessert o.a. hele grote zwarte kersen. Buikje rond.
savatara .
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2014
Op een mooie Pinksterdag, logeerden wij in een hotel in Geldrop. S avonds voor het diner naar het centrum gereden. kwamen bij restaurant de Zwaan terecht heerlijk op het terras met z'n tweeën gedineerd .
Bediening door twee uiterst vriendelijk jonge mensen die verstand hadden van gastvrijheid, goed advies en vriendelijk bediening
Eten was voortreffelijk ik had een antipasta, heerlijk gerechtjes waarbij de verschillende smaken tot hun recht kwamen, opvallend de salade met truffel subliem!, daarna een mooie Rib-ey prima van smaak en mooi gegrild, tafelgenoot had een heerlijke Bouillon en als hoofdgerecht heerlijke asperges, met ham en krielaardappeltjes.
Een heerlijke Chardonnay maakte het geheel compleet.
Het leven is goed in het Brabantse Land!
Groot compliment, komen zeker terug
Fam Weijers
Samantha V.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2013
Na een wat minder positieve ervaring afgelopen zomer, werden we uitgenodigd nog een keer te komen eten. Allereerst stel ik deze uitnodiging zeer op prijs.
Deze avond hebben we ons wederom laten verrassen, omdat ik zwanger ben mocht ik helaas niet alles hebben. Er werd door de bediening heel goed meegedacht over het hoofdgerecht (doorbakken vlees is niet echt lekker) en over een lekker drankje (een alcoholvrije wijn die goed te drinken was). Alle 4 de gangen zaten goed in elkaar en waren heerlijk op smaak. Voor mijn man een wijnarrangement waarbij bij iedere wijn even wat verteld werd.
Wij hebben genoten van een avond met lekker eten en goede service en zullen zeker nog eens terug komen.
Samantha V.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2013
Afgelopen vrijdag voor het eerst bij de zwaan gegeten. Wij vonden de prijs kwaliteit verhouding niet in balans. We hebben een vier gangen verassingsmenu gegeten met wijn arrangement. Voorgerecht was prima, tussengerecht erg simpel, stukje wit vis met een plak tomaat en courgette. Als hoofdgerecht een stuk kalfsvlees, erg jammer dat deze droog was en duidelijk te lang in de oven had gestaan. Als nagerecht een kaasplankje waarbij we de uitleg miste in welke volgorde je de kaas zou moeten eten. De wijnen waren o.k maar ook hierbij miste we wat extra informatie. Al met al was het eten en de wijn niet slecht maar voor deze prijs verwachten we wel wat meer.
Marcel B.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2012
Zeer smakelijke gerechten in een zeer sfeervol restaurant. Op dit moment veel wild op de kaart en dit wordt smakelijk gepresenteerd. Dit in combinatie met een goede wijnkaart en een zeer vriendelijke bediening zorgt voor een heerlijke belevenis.
Roy A.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2012
Heerlijke wildkaart met halve gerechten zodat je nog meer smaken op 1 avond kunt proeven, fazant was heerlijk ;) met korreltje hagel en daarbij een fantastische rode huiswijn. Toast met olijven en smeersel vooraf en super lekkere creme brulee. Alles zoals het hoort en dat voor een redelijke prijs...
dean3501 .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2012
Een zeer goed restaurant met constante kwaliteit. We zijn er twee keer in korte tijd geweest en beide keren uitermate goed gegeten. Het personeel is zeer vriendelijk en attent. Kortom een aanrader voor een gezellig avondje uit..