De Zwaan

Erg voordelig
Erg rustig
Erg kort
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Na mijn vorige reactie was ik nog regelmatig te gast bij De Zwaan. De bediening is nog altijd perfect en ook het eten is van een kwaliteit die er mag zijn. Als er iets mis was, zou ik niet zo vaak bij De Zwaan zitten.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2016
Gisteravond weer eens op het terras bij 'De Zwaan" gezeten en, uiteraard, er gegeten. Het eten en de bediening zijn voortreffelijk. Daarbij komt dat "De Zwaan" met "De Sonse Jachthaven" het gezelligste terras heeft van heel Son. En als je dan ook nog heel vriendelijk bent behandeld en het eten was meer dan voortreffelijk, dan is het eindoordeel snel geformuleerd.
Marloesschrijft .
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2016
Het café vinden wij gezelliger om te eten dan het restaurant. Leuke kaart en ook goede wisselende week menu's. Goede prijs kwaliteit verhouding. Leuk om even lekker te gaan eten maar niks moeilijks wil.
Paul J.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2015
Op 19 december, de verjaardag van mijn vrouw met 7 personen hier gegeten. Voortreffelijk gegeten, voorgerechten waren allemaal lekker en de hoofdgerechten ruim voldoen qua hoeveelheid en smaak. Ook de verrassing voor mijn vrouw omdat ze jarig is was leuk.

Dit was de eerste keer bij de Zwaan. We komen spoedig weer terug.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2015
Afgelopen donderdag alvast mijn verjaardag gevierd met vier gasten. Uiteraard heeft niet iedereen dezelfde smaak, dus werden er diverse gerechten besteld. Maar die werden wel keurig tegelijk opgediend. Dat is beslist een pluim voor de keukenbrigade! Navraag bij mijn gasten leert mij dat ze de gerechten bijzonder konden waarderen. De bediening is meer dan voortreffelijk en loopt zich het vuur uit de sloffen om iedereen op tijd van de gewenste gerechten en drankjes te voorzien. Hulde aan "De Zwaan"!!!!!
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2015
Vanavond weer eens gaan eten bij "De Zwaan" in Son. Het voorgerecht, "Tapas Proeverij", wat inhield: gevulde tomaat met mozzarella en basilicum, kreeftengarnalen, bruchettta, carpacciobonbon, spare-ribje, mini-tomatensoepje en een soepstengel met ricola en rauwe ham was perfect. Ook het hoofdgerecht, "Langzaam gegaarde gamba's in kruidige olijfolie met knoflook, zongedroogde tomaten en lente-ui" was weer meer dan voortreffelijk. De dames en heren van het bedienend personeel zijn uitermate vriendelijk, zodat je je er thuis voelt. Maar ook de keukenbrigade verdient een pluim. Zij zijn het tenslotte die de gasten op zo'n voortreffelijke wijze de gasten telkens weer verrassen door de kwaliteit van het eten en de manier waarop dat wordt opgediend. Kortom: "De Zwaan" zal mij nog vaak als gast mogen begroeten.
Sinus .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2014
Komen al jaren hier als wij langs Son en Breugel komen. Prima plek als tussenstop. Hartje centrum met veel verkeer vlak voor terras langs. Het eten is verder prima en de huiswijn is lekker maar qua hygiene mag het wel iets schoner en netter. Bediening is veel waardoor iedereen snel wordt geholpen. Voor in het café gedeelte kan je terecht voor een lunch en achter in de zaak is restaurant gedeelte.
Rob P.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2014
De fraaie zomeravond nodigt uit om op het terras van De Zwaan neer te strijken, een lik verf en een investering in terrasmeubilair is dringend nodig! Een fatsoenlijke placemat zou bepaald niet misstaan. Erg jammer want de heerlijke gerechten uit deze boerenkeuken verdienen een sfeervolle omgeving. Koken uit de school van grootmoeder kunnen ze hier als de beste en...in royale porties.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2014
Gisteren in het middaguur op het terras van "De Zwaan" gaan lunchen. Ik was er al twee keer eerder geweest voor het diner. Dus wist ik zo goed als zeker dat ook de lunch daar goed zou zijn. Nou, dat viel echt niet tegen. Ik had het "12-uurtje" besteld. De tomatensoep was goed, het minibroodje zalm geweldig en ook de sneeën brood (wit op mijn verzoek) met Coburger ham, gebakken ei en een kroket smaakten goed. De bediening bij "De Zwaan" is meer dan voortreffelijk. Ik heb zelden op een terras meegemaakt dat er zoveel bedienend personeel rondloopt als hier. Het totale personeel is er op uit om het de gasten naar de zin te maken en slaagt daar op een grandioze manier in. Chapeau!
Geert W.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2014
Hier met de hele familie wezen eten om de geboortedag van mijn vader te vieren. we zaten in een zaaltje apart, waar het net te koud was. Het eten was goed, maar niet super (kan je dat verwachten als je met 23 mensen bent?). De gangen volgden elkaar iets te snel op. Verder goede en vriendelijk bediening.
Kristin-e .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2013
Spontaan op een maandagavond gaan eten op doorreis met de willekeurige keuze voor het plaatsje Son. Of we gereserveerd hadden? Dát verwacht je niet in zo'n klein dorpje. Het was er gezellig druk en we werden vanaf het begin heel hartelijk ontvangen & de vriendelijke bediening was in overvloede aanwezig. Erg behulpzaam ook voor degene met krukken. De kaart was uitgebreid, net iets meer dan typisch eetcafe en zo smaakte het eten ook (riante porties, ook het dessert). Kortom, verrast door vriendelijkheid en brabantse gezelligheid op een stille maandag!
Wazcookin .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2013
Heerlijk gegeten bij de Zwaan, een eenvoudig menu, uiensoep vooraf, een spaghetti bolognese en een vegetarische schotel voor mijn tafelgenoot. De zon scheen, gezellig terras, wat wil je nog meer...?
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2012
Met z’n viertjes daar gegeten; het andere stel had ons de Zwaan in Son aangeprezen , en het was daar altijd druk.
Het was inderdaad vol en hoewel het bij de Zwaan nou ook weer niet echt groot is, was het volop herrie van pratende mensen.
De groente-soep die ik had besteld was bijzonder zout en gepeperd, en donker bruin van kleur.
Ik heb nog nooit zoiets zout gegeten.
Om onze gezelligheid niet te bederven, heb ik maar niets tegen de ober gezegd. (ik heb de soep ook niet helemaal opgegeten).
Het is duidelijk dat er in de keuken iets mis is gegaan en dat er (door de kok) niet wordt geproefd wat hij (of zij) de gasten voorzet.
De menukaart is standaard, met standaard prijzen.
In een zij-gedeelte van het restaurant staan ook nog twee tafeltjes. Als je daar terecht komt zit je pal tegenover het heren- en damestoilet.
Wij vinden de Zwaan geen aanrader.