Meer informatie over restaurant De Zwaan

Duur
Erg lang
Suzan D.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Met de hele familie hier gegeten. En och, wat viel het tegen... Sinds dit restaurant is gewisseld van eigenaar is ook de kwaliteit verloren gegaan. Blijkbaar wilden ze ons niets verkopen, want op drankjes konden we wachten tot we het zelf maar gingen vragen. En dat ging de hele avond door.. Na het hoofdgerecht, wat eveneens ontzettend tegenviel, bleven onze borden staan.. We mochten blijkbaar ook geen nagerecht meer bestellen. Mijn schoonmoeder wilde haar oesters graag gegratineerd, en daar gingen ze voor zorgen. Vervolgens waren ze niet goed. Als je iets niet kan, zeg dat dan gewoon in plaats van halfbakken werk afleveren. Ik had hetzelfde gerecht als mijn nicht, maar zij had een dubbele hoeveelheid vlees. Jammer, jammer, jammer.
M.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Vandaag met de familie bij het pannenkoeken gedeelte van de Zwaan gegeten...op de kaart stond dat je daar ook kip of frietjes of wat anders kon bestellen...ineens kon dat niet terwijl ze daar wel mee adverteren, ook op internet. De pannekoeken waren vreselijk vet en de helft van de bestelling kwam veel te laat...bediening was onaardig en ronduit brutaal. Wij komen hier noooit meer terug.
Mvdgaag1953 .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Vroeger was de Zwaan een top visrestaurant. Het is overgegaan naar een andere eigenaar die de naam heeft behouden, maar de kwaliteit heeft laten vallen.
De gamba tempura was vet en niet krokant. De oesters waren prima. Kreeft was om half zeven al uitverkocht, terwijl het niet druk was. De Zeetong was net aan gaar en smakeloos. Had te lang in de boter gelegen.
De bediening is was vriendelijk, maar volstrekt ongeorganiseerd. Na anderhalf uur en een uur na ons voorgerecht bleken ze ons vergeten te zijn. daarna weer snel de net aan gare zeetong geserveerd.
AlexIngrid .
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2016
Vanavond met familie pannenkoeken gegeten, deze waren goed gebakken en bijzonder smaakvol.
De bediening was net als de eerdere keer dat we daar gegeten hebben top.
Gastvrij zonder lang te moeten wachten.
Prijs en kwaliteit is in verhouding uitstekend.

Fransboom .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
87e verjaardag gevierd van vriendin samen met haar zus. Vooraf tempura gamba's, vissoep, tong en slibtongetjes. Een soepele sauvignon blanc begeleidde de maaltijd. Prettige sfeer.
Apolonia K.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
Ooit een toprestaurant met vriendelijk personeel waar we regelmatig kwamen maar dat bleek verleden tijd (andere eigenaar ?) De gevraagde karaf water kwam niet op tafel: "daar kunnen we niet aan beginnen" Het restaurant was nagenoeg leeg maar het duurde lang voordat het eten kwam De muziek stond hard en kon niet zachter Het eten was redelijk behalve de tong Die had een ranzige smaak, niet fris De ober verdween met deze boodschap naar de keuken en kwam terug met: "wij hebben geproefd, is niets mis mee" Niet jammer dat het u niet smaakt of een andere reactie Alsof je gek bent, was erg onplezierig.
We hebben geen nagerecht of koffie meer genomen, hebben afgerekend en zijn vertrokken. Hier komen wij niet meer terug.
Kom54 .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2015
Op 2de kerstdag bij de Zwaan gegeten.
Het kerstdiner was okay en de bediening aangenaam en liep zich de benen uit het lijf.
Maar helaas was het weinig sfeervol, de ruimtes waren bomvol en gevuld met groepen waardoor het een ontzettend lawaai was.
Je moest echt naar elkaar schreeuwen om te kunnen converseren en er stond vreselijke muziek op.
Dit doen we dus nooit meer.
Robkoops .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2015
Zo maar even lunch bij De Zwaan. Broodje met zalm was overdadig en heerlijk evenals de bediening en de ambiance. Alleen jammer dat het geluid van de gasten niet wordt gedempt, ketst door het lunch gedeelte. Muziek was niet om aan te horen.
Voor het overige een mooie plek dicht bij de zee.
robbert B.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2015
Gezellige plek net achter de nieuw aangelegde duinen. Mooi vooraf van gerookte zalm, paling en makreel, traditioneel maar uitstekend. Heerlijke mosselen voor mij en voor mijn partner op haar verzoek niet in de boter maar in de olijfolie knapperig gebakken sliptongen. Het glas Provencaalse rosé viel tegen, de Pinot Grigio was prima. Jammer dat de bediening zo luidruchtig te keer ging.
Coco B.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2015
Helaas zaten alle leuke strandtenten vol met uitzicht op zee en zijn we uitgeweken naar De Zwaan. De bediening was prima, een vlotte ober die alles heel leuk presenteerde. Alleen het eten was ronduit slecht en heel erg duur. Ik heb voor € 24,75 5 gamba mediterannee gegeten. Er zat een hele bittere smaak aan de stukjes die aan de kop vast zaten. Er kwam ook vieze bruine smurrie uit de koppen. Er zat enkel een beetje risotto bij met wat paprika er door. Dit was vrij vettig en totaal smaakloos. Jammer, want het is een leuke locatie om te zitten. Maar wij zullen hier geen tweede keer gaan eten. Wij hebben hier op 02-208-2015 gegeten en zaten aan tafel 77
Willem R.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2015
Top middag bij de Zwaan, heerlijk gegeten super bediening. Zeker voor herhaling vatbaar. Niets is teveel voor het personeel van de Zwaan. Prijs kwaliteit zeer goed!!
Patricia B.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2015
Heerlijk gegeten, super bediening. Nee, komt niet in het woordenboek van de Zwaan voor. Voor herhaling vatbaar!! Bedankt voor de gezellige middag!
FGuijt .
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2015
Eerste paasdag zalig geluncht bij de Zwaan.. Hele leuke lunchkaart, veel keuze, echter mijn ouders wilde van de avondkaart eten ivm hun leeftijd. Dit was geen enkel probleem. Wij zijn daar zeer vriendelijk en servicegericht geholpen, en zowel de lunch- als dinergerechten werden op een zeer smakelijke wijze bereidt en geserveerd. Wij komen zeker terug!
Cate S.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2015
Vandaag voor het eerst hier met 8 man gegeten en tevens de laatste keer! Na heel lang wachten eindelijk het eten het was heel rustig dus begrepen dit al niet. De zalm was koud de sate was verbrand de friet was niet goed doorbakken. Bediening allerminst vriendelijk. En dit op 1e Paasdag 1 tip ga hier niet eten!
AlexIngrid .
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2015
Vanavond voor de 1e keer gegeten bij de Zwaan.
Het ontvangst en de bediening waren zeer gastvrij. Op de menukaart staat een ruime keuze tussen vlees, vis of salade voor zowel het voorgerecht als het hoofdgerecht. Maar daarnaast kon je ook nog andere voorgerechten bestellen zoals soep of brood met smeersels. Alles wat geserveerd wordt is ruim voldoende en kwalitatief heel goed bereid. Ook voor het nagerecht geldt dat er een ruime keuze is. Een aanrader is de crêpe met sinasappelsaus (warm) + vanille ijs.
Wij gaan regelmatig uit eten, maar dit is 1 van de betere restaurants.
Raafje4 .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2015
Onze moeder van 88 jaar trakteerde ons op een etentje. We hadden om 7 uur afgesproken. Eerst een voorgerecht besteld, dat op zich prima was, maar daarna begon het wachten. Mensen om ons heen, die dezelfde tijd afgesproken hadden waren al lang en breed klaar met het hoofdgerecht en bij ons nog steeds niets in zicht. Na een aantal keer vragen of het nog lang ging duren, besloot moeder dat ze naar huis wilde. Een van ons gezelschap was de klos moeder naar huis te brengen. Het feestvarken had dus alleen een soepje op. toen moeder en de thuisbrengster weg waren kwam ons hoofdgerecht. Om 21.15. Moeder woont in een verpleeghuis, dus kon ook niet zo maar even snel gedropt worden. De thuisbrengster zat om 21.45 aan de maaltijd, terwijl wij toekeken. Niet echt een scenario van een feestelijk avondje. bij het afrekenen [niet niks] werd er gevraagd of alles naar wens was. na mijn verhaal geen excuus. Jammer. Vorig jaar waren we heel tevreden. Wij hopen volgend jaar weer een etentje van moeder te hebben, maar of we dan weer voor de Zwaan kiezen?
Timo B.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2015
Gastvrij onthaald. Daarna werd de bestelling opgenomen en het duurde zeker meer dan 40 min.
voordat onze bestelling werd opgediend. We kregen geen contact en ik ben gaan vragen hoe lang het nog duurde. We zijn er mee bezig werd toen gezegd. Helaas niet dus. Er waren veel bekende gasten die eerder werden geholpen en waar de bediening lang mee stond te praten.
Het is geen aanrader!!!
Dorenda .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2015
2 e kerstdag gegeten met mijn ouders en kinderen. Heel gezellig ingericht, echt kerst sfeertje.! Het eten was zoals gewoonlijk heel goed, prettige informele sfeer en prettige bediening. In tegenstelling met voorgaande bericht ( waar ik me totaal niet in kan vinden) hebben wij heerlijk gegeten en een leuke avond beleefd en kunnen wij dit wel aanbevelen!
Marjan L.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2014
Veel van de menu kaart was niet op voorraad, geen Kreeft, oesters,wijn die we graag wilde .
Jammer we hadden ons op de oesters verheugd. Het eten was erg lekker en veel.
De bediening niet super vriendelijk.
Bokje68 .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2014
Met zes personen gegeten, eten was okay maar niet bijzonder. Wel erg duur.
De chateaubriand werd opgediend op een houten plank met daarnaast twee koude borden, niet zo netjes, was dus snel koud en ondanks dat het vlees heerlijk mals was viel dat dus erg tegen.
Het garnituur was niet zo erg uitgebreid had graag iets meer groentes gezien.
Bediening was vriendelijk maar we moesten wel een eeuwigheid op ons eten wachten, denk tussen voor en hoofdgerecht bijna vijf kwartier.
De sfeer is erg gezellig, stoelen zaten prima en tafels waren ruim.