De Zwaan 1623

• Mastercard , Pin

Jouw recensie over het restaurant De Zwaan 1623

Clara W.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2019
Ze hadden niet verwacht dat het zo druk zou zijn deze dag en het liep niet allemaal zoals het zou moeten lopen. We hebben erg lang gewacht op onze eerste gang, toen ik dat eenmaal aan had gegeven werd duidelijk dat er iets niet goed was gegaan in de communicatie tussen de beidening en de keuken. Het is heel goed opgelost en we hebben een drankje gekregen. Daarna iep het allemaal heel vlot door. Het eten was voortreffelijk en de service ook, wij komen zeker nog terug.
Astrid R.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2019
Zeer vriendelijk personeel!! En heerlijk gegeten. Alle lof.
Dianne V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2019
Een heerlijke hightea genuttigd in een sfeervol restaurant. De bediening was erg vriendelijk en gedienstig. De hightea was verrassend: niet een doorsnee maar met allerlei heerlijke gerechtjes.
Ook de verschillende soorten thee waren verrukkelijk! We hebben genoten van al het lekkers!
M. V.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2019
Voor- en hoofdgerecht waren ruim voldoende qua smaak en opmaak. Het dessert was echter onder de maat: drie friandises met een kop koffie was geen goede afsluiter. Het waren drie snoepjes/chocolaatjes op een klein schoteltje. Samen met een kop koffie voor € 9,60 .... geen prijs/kwaliteit verhouding vonden wij.
Peter O.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2019
Sommige gerechten waren qua hoeveelheid wat aan de magere kant, het smaakte allemaal prima maar met een beetje extra vulling was het gevoel nog wat beter geweest.
De drank is aan de prijzige kant maar nogmaals de kwaliteit was van een hoog niveau!
Jaimie B.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2019
Nu nog een poging wagen bij de nieuwe eigenaar. Het eten was top! Echt super lekker, borden mooi opgemaakt en snel uitgeserveerd!! Alleen wat een slechte bediening. Duurde 30 min voordat we de kaart kregen. Daarna nog eens 15 min voordat ze kwamen opnemen (en er waren misschien 6 tafels bezet). Toen voorgerecht kwam vroeg de gasheer of we de borden aan wilde pakken.....
Dit alles ging heel de avond zo door. We hebben bij het laatste gerecht denk ik 30 min met eem leeg bord voor ons neus gezeten, steeds als ze langs kwamen lopen hadden ze niet zoiets we moeten hier iets mee. Met als kers op de taart het dessert. Die er ineens na 45 min nog niet was. Totdat de ober nogmaals kwam vragen wat voor dessert we wilde.... fouten maken is menselijk maar dit kan echt niet!! Dit weerhoud ons om nog eens te gaan!
Theo F.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2018
We hadden een leuke avond.
L.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2018
Heerlijk 5 gangen menu gegeten op 2e kerstdag. Alles was goed geregeld. Leuke bediening die goed voor ons zorgde. Bedankt!
Gonny S.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2018
Goed en lekker gegeten alleen heel gehorig in de serre is jammer verder goed
Jan S.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2018
Leuk concept, kwaliteit prima, wel erg lawaaiig, zeker als er een groep van 6 vlakbij zit. Zet grote groepen apart. Dat kan daar
Winfried M.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2018
Blij dat kwaliteit is gebleven op de sfeervol verlichte markt.
D D.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
5 gangen diner is een aanrader. Snel en vriendelijk bediend.
Komen nog wel eens terug.
Bart S.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
Het was in het restaurant voor een vrijdagavond niet druk. Raar. Want met deze nieuwe eigenaar is er wederom een goed restaurant gevestigd. Eten was lekker, porties meer dan voldoende en bediening heel aardig!!
Komen zeker nog eens terug. Een aanrader, geen twijfel over mogelijk!!