De Zuilen

6,9
6,8
Susan60 .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Een high tea besteld voor 40 mensen, door ouder slechthorend echtpaar.
Contact verliep niet goed. Na telefonisch overleg werd het aantal mensen van 30 naar bijna 40 niet bijgesteld, dus soep voor maar 30 personen, enkele tafels met bij elkaar 10 personen hadden na 1 1/2 uur nog niks. Dat werd wel opgelost ,maar improvisatie . Thee koppen te weinig, geen thermoskannen met heet water op het buffet, op eens zelfs geen thee of heet water te bekennen, zelfs niet in de keuken, moest van elders komen. Op het buffet geen bijzondere uitstalling van hapjes.
Sandwiches waren al snel heel droog en vielen uit een bij het verwijderen van het stokje. Aanvulling kwam niet. Wel liepen af en aan de dames met schalen door onze groep en serre heen met gevulde schalen , dus dachten de mensen dáár komt nog wat lekkers. Nee die kwamen niet op ons buffet.
Een magere aanbieding, geen enkele gast was enthousiast over de consumpties.
Ik heb diverse mensen ge interviewd. We hebben met dit schrijven nog gewacht ,om de eigenaren de gelegenheid te geven het oudere stel te compenseren.
Alleen de zaal huur werd retour gestort. We zouden , met ons de gasten nooit meer een dergelijke middag in de Zuilen zullen organiseren. Een dure les.
Eerst vooraf zelf gaan proeven en proberen, voordat je met een groep komt.
Dr. Buvani K.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2016
Onze familielunch werd erg beïnvloed door de onervaren bediening; leuke jonge dames maar absoluut geen feeling voor het werk waarvoor ze staan. Daardoor lange wachttijden, vergissingen, ongelukjes, kortom : onvoldoende. Het eten smaakte, de prijzen zijn aan de hoge kant. De afrekening klopte ook niet, werd wel direct hersteld. Ambiance vwb de omgeving meer dan voldoende, daardoor toch wel gezellig gezeten. Maar aanbevelen: neen. Jammer
Susanne V.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2016
Zondag binnen in de serre geluncht bij de Zuilen, was helaas wel erg lawaaiig door een grote groep gasten. De forelsalade smaakte goed, het brood was knapperig en vers. Toen het zonnetje later doorbrak nog even buiten gezeten, dat is echt heel mooi en er zijn allerlei gezellige zitje met uitzicht op de (romeinse) beelden.
Janneke K.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2015
De high tea bij de Zuilen had geen high tea mogen heten. Het begon met een soepje vooraf, die was redelijk. Daarna sandwiches, die waren erg lekker! Vooral de forelsalade was goed. Alle zoete hapjes kwamen echter rechtstreeks uit de supermarkt, chocoladecakejes, zandkoekjes, soesjes, niks was zelfgemaakt. Het zag er leuk uit, maar de smaak was erg teleurstellend. Dit was erg jammer, want de sfeer en de bediening in de Zuilen zijn goed, dus het best iets heel leuks kunnen worden. Als ze deze laatste gang zouden aanpassen, zou het een leuke high tea zijn.
Ton P.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2015
Afgelopen zondag met de hele familie wezen lunchen. Een heel leuke lokatie om op een mooie middag heerlijk op het terras een glas te drinken en een hapje te eten. De lunchgerechten zijn lekker, wellicht een beetje aan de prijs. De bediening is erg jong, maar goed geïnstrueerd. De grote mensen kunnen heerlijk van een glas genieten onder een parasol op het terras terwijl de kids een rondje maken door het mooie park. Voor ieder wat wils. Een aanwinst voor de omgeving!
Inge D.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2015
Een zeer leuke locatie in Griekse steil.
Er zijn twee restaurants; een pannenkoekenhuis en een restaurant.
Het restaurant was dicht, dus aangeschoven op het gezellige terras van het pannenkoekenhuis.
De tosti's waren echt super lekker;flinke sneeën maisbrood met ham en extra kaas.
Leuke en gezellige meiden.
De baas zelf zou iets minder luidruchtig moeten zijn en misschien meer zijn klanten moeten zien; iets van gedag zeggen zou op zijn plaats zijn geweest.
Verder prima.
Prijs; redelijk.