De Zotte Wilg

Erg duur
Lang
C S.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
Leuk gelegen restaurant aan het water. Ook binnen gezellige sfeer. Duurdere prijsklasse,Voor op gesteld is de kwaliteit uitstekend en heerlijk van smaak. Maar afgemeten porties.Zeer kleine salades, 1 puntzak frites voor 4 personen,5 plakjes stokbrood bij voorafje voor 4 pers.Bij de hoofdmaaltijd karige groente. Met 1-2 consumpties de man en koffie toe ben je toch voor vir pers. 150E kwijt.
Myriam G.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2016
Sfeer is vakantie-achtig aan het water met veel bootjes. Vriendelijke bediening.
Vitello tonnato is een voorgerecht maar was voor mij genoeg, ruime hoeveelheid. De hamburger was veel te rauw maar werd zonder problemen mee terug genomen naar de keuken en opgediend met nieuwe friet en salade.
Cherylmiskow .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Prachtige locatie! Personeel is vriendelijk. Het eten was echt slecht. Rauwe groenten nog tussen de rest. De rode wijn saus leek nergens op en was zurig. Kreeg alleen groente en een klein stukje vlees en niks erbij en dat werd ook niet verteld. Houden geenzins rekening met voedselallergieen ook. Een paar maanden hier gegeten en dit was een tweede kans. Eerste keer kreeg ik bevroren carpaccio met doperwten erop ipv kappertjes en harde stukken parmezaan.. Helaas, geen aanrader om te eten en ga er nu echt nooit meer heen.
H. V.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2016
We hebben gisteren met z'n vieren voor de tweede keer gegeten bij de Zotte Wilg. De bediening was wederom heel ongedwongen en zeer gastvrij. De kaart is gevarieerd met leuke menucombinaties. De bestelde gerechten zien er goed verzorgd en zijn er smakelijk.
We gaan zeker nog eens terug.
Ruudje-Rijsenhout .
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2016
Bij De Zotte Wilg is het altijd goed toeven. Het fantastische uitzicht over de Westeinderplassen is een lust voor het oog. Ook het personeel is altijd even vriendelijk en doet zijn of haar uiterste best. Het eten is goed en er is altijd voldoende. Zeker een terugkomertje.
Bob T .
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2015
We eten regelmatig bij de Zotte Wilg, vooral zomers op het terras aan het water maar zo af en toe ook 's winters. Wij vinden het een restaurant in de betere middenklasse, aardige mensen achter de bar en vriendelijke bediening en het blijft betaalbaar. Tip voor als je een keer lekker maar niet duur buiten de deur wilt eten, de royale varkenshaas saté met groentes en overheerlijke frietjes (in echte puntzak), voor 16 euro.
Ik lees hier een recensie (van 8 nov 2014) van een meneer die een 8 voor het eten gaf maar een 3 voor de bediening, omdat het restaurant de samenwerking met 'couverts.nl' gestopt was. Groot gelijk Zotte Wilg! Wat een flauwekul dat 'Couverts'-gedoe, met peperdure TV reclames, niemand schiet er wat mee op maar er moet uiteraard wel (flink) voor betaald worden. Bij restaurants -nog- die aan die flauwekul meedoen komen die kosten uiteindelijk toch op de rekening voor de restaurantbezoekers terecht! Zeer goed ondernemerschap van De Zotte Wilg / Jeroen Schwegler trouwens om die klagende meneer zo correct te antwoorden en hem bij een volgend bezoek zelfs een gratis drankje aan te bieden! Dat getuigt van klasse en doet mijn vrouw en mij de eerstvolgende keer met nóg meer plezier naar De Zotte Wilg toegaan.
Duif56 .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2015
Het restaurant ligt aan de Westeinderplas. Aan het raam en op het terras heb je daardoor een prachtig uitzicht. We kozen na de cappuccino voor respectievelijk Sand wino's en Twaalfuurtje nieuwe stijl. De sand wino's waren ruim belegd. Een broodje was met zalm. Daaronder zat een heerlijke saus. Ook was er niet op een kappertje gekeken. De andere broodjes waren met carpaccio en rauwe ham. Rondom de broodjes waren snippers kaas gestrooid. Alles was heerlijk van smaak. Het Twaalfuurtje was zeer uitgebreid: de oma Bob kroket was lekker knapperig en prima van smaak. Ook de beenham-aardappelsalade was heerlijk. Verder bestond dit gerecht uit een spiegelei op brood en een Sand wino met zalm. Genieten! Tel daar het mooie uitzicht bij op, plus de vriendelijke bediening. Dan heb je toch een heerlijke lunch!
Suuz72 .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2015
Heerlijk geluncht ter gelegenheid van mijn ouders 45-jarig huwelijksfeest. Het eten was heerlijk, er werd goed gezorgd voor de kinderen die mee waren en het personeel was erg vriendelijk en attent. Ontzettend leuk dat mijn ouders nog een fles prosecco meekregen toen we weggingen.
Leslie V.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2015
Vandaag geluncht bij de Zotte Wilg. Je zit daar lekker op het terras aan het water. Geeft altijd een mooie sfeer. Het eten en de wijn was goed. Bediening was vriendelijk en correct. We waren met 2 kleine kinderen en die konden zich goed bewegen over het terras. Helaas had de Zotte Wilg een wespenprobleem. De ober vertelde dat ze druk bezig zijn om dit te verhelpen (het probleem bestond pas voor een paar dagen). Voor de rest een mooi stukje om te relaxen!
NenR .
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2015
Leuke plek, vooral het terras.
Glutenvrij eten niet uitgebreid, maar het was er wel.
Maar... dat wij naast onze fles wijn van 30 euro (en andere drankjes) tot onze verbazing op de rekening zagen dat wij 2 euro moesten betalen voor een karaf kraanwater heeft een doen besluiten hier nooit meer terug te komen!
Het is jammer dat u dat niet even heeft aangegeven dan had ik u kunnen uitleggen dat de opbrengst van het water naar het Rode Kruis gaat, staat trouwens ook op de kaart.

M. B.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2015
Wij lunchen er geregeld maar ik mis het oude 12 uurtje vlees zoals het was. Maar het blijft vooral in de zomer en leuke plek voor de lunch lekker aan het water.
M__M .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2014
Erg lekker gegeten en de service is altijd top!
Wat een mooi uitzicht ook, zo over de kleine poel.
Verder is er tijd genoeg om tussen de gerechten door even te kletsen, maar niet te veel waardoor je honger krijgt. Ga zo door!
J F V B.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2014
Bij binnenkomst gezegd dat we voor 9 mensen hadden gereserveerd middels couverts.nl. Tot onzr grote verbazing zegt de bedienende man dat zij niet meer couverts.nl werken! Aangezien er ook verder niemand anders aanwezig was, werden er snel 3 tafels aan elkaar geschoven zodat wij konden zitten. Alleen was de sfeer aardig afgezakt door deze ontvangst. Wat we aten was gewoonweg goed te noemen. Alleen de matige sfeer en de ontvangst speelde bij iedereen. We waren ook na 1 uur en 40 minuten weer weg...
Het spijt ons ten zeerste dat u dit zo ervaren heeft bij ons.
Wij hadden echt de indruk dat u tevreden ons restaurant verlaten heeft.
Wij hebben u bij het afrekenen nog gevraagd of alles naar wens was geweest, afgezien de manier
waarop de reservering was verwerkt, en u zei tevreden te zijn geweest.
De waardering over de service verbaasd ons dan ook.
We hopen u nog een keer te begroeten in ons restaurant, eerste drankje is van ons!

Met vriendelijke groet,

Jeroen Schwegler.
Kitty M.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2014
Het wisselt hier nog al eens qua kwaliteit van eten maar het fijne terras aan het water haalt ons nog wel eens over om het er weer op te wagen.
De slibtongetjes en varkenshaas saté waren lekker en betaalbaar, het dessert chocolade met caramel taartje met yoghurt ijs super lekker!

Nu nog de lekkere koffie dan zijn we hier vast weer vaker te vinden.
1707 B.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2014
Voor oma's 87e verjaardag met 9 man in zotte wilg gegeten. Er was mooi plekje buiten op het ruime terras voor ons gedekt in avondzon. De kaart is eenvoudige maar prijs/kwaliteit is goed. De bediening verdient echt een compliment. Keurig, vriendelijk, attent en geen moeite teveel! Wij komen zeker nog een keer terug!
Deliciousandra .
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2014
Grote verrassing aan het water. Een fantastische bediening. Een simpele, maar een erg goede kaart. Een plek om ideaal, niet te duur en rustig te genieten van kwalitatief goed te eten.
Dennis020 .
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2014
Ik heb laatst met mijn vriendin in de zotte wilg gegeten, en dat is ons zeer goed bevallen!
We hadden niet gereserveerd, maar er was nog een tafel vrij op het mooie terras aan het water. We werden netjes door de bediening naar de tafel gebracht, en de bestelde drankjes volgden vrij vlot, ondanks de drukte. Als hoofdgerecht had ik spareribs, die waren heerlijk krokant en smaakvol. mijn vriendin had de suprême van parelhoen gevuld met eigen gehakt en een stamppotje van jonge erwten. Heb er nog steeds spijt van dat ik die niet besteld had,
want dit was zeer goed van smaak en vooral de vulling en de jus maakte het een topgerecht!
Hierbij dronken wij een heerlijke fles rosé (falkenberg, zweigelt) uit oostenrijk.
Wat mij verder opviel was dat het personeel vlot en vriendelijk was.
Wij komen zeker terug!
Petraniessen .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2013
Dezelfde voorgerechten waren op verschillende manieren klaargemaakt!
Carpaccio werd met en zonder parmezaanse kaas geserveerd!
Wij moesten achteraf 2 euro per karaf kraanwagen betalen! Hebben hier ook 3 maal om moeten vragen of er een karaf water was voordat deze kwam!
Wij moesten erg lang wachten op het eten zonder enige excuses of aanbieden drankje,
Het eten was niet goed, biefstuk taai, een koud geserveerd.
Jammer want locatie aan het water is erg leuk.
Komen hier niet terug!
Sonja V.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2013
Zaterdagavond op het mooie terras aan het water genoten van een heerlijke maaltijd. Tomatensoep goed, ossenhaas sate prima net zoals de penne met mosselen in tomatensaus. De tomatensaus had wat minder gekund. Toetje aarbeien met ijs lekker, wel een wat klein bordje voor de heoveelheid die er op lag. Een koude rose erbij en een smakelijk biertje (Veltins) vooraf. Bediening erg vriendelijk. Met de eigenaar nog even gesproken over het bier wat hier geschonken worden, leuk! Kwaliteit prijsverhouding is prima in orde.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2013
In een woord : TELEURSTELLEND. Jammer dat sommige mensen niet weten om te gaan met "lastige" klanten. De kwaliteit van het eten laat ernstig te wensen over. Zoals in vorige recensies ook al vermeld heeft een van mannelijke medewerkers geen manieren.
Ik zou mijn geld op een ander paard inzetten!