Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 37.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Tonijn l Oosterse lak l quinoa l wakamé l avocado l Yuzu l komkommer
      Vechtdalham l geroosterd buikspek l frambozenuitjes l “Boro” bietjes l geitenkaas l rode wijnazijn
      Groenten van Eef l avocado l quinoa l komkommer l kruiden l zuring
  • Hoofdgerechten
    • Botfilet lbrandade makreel l zeekraal l Vechtdalei l haringkaviaar
      Kalfssukade l spitskool l baba ganoush l polenta l jus van Szechuanpeper
      Pasta l Parmezaan l Aceto balsamico l beukenzwam
  • Nagerecht
    • Pallet van regionale kazen | Zwolse mosterdabrikozen | spelt crackers
      Zomerkoninkjes regionaal van onze tuinkweker & rabarber l vlierbesbloesemsorbet l schuimpjes van Aloë vera
      Dagelijks wisselend verrassend dessert

Over het restaurant De Zon

Streekproducten op hun best

Laat je een avond culinair in de watten leggen door chefkok Gerhard Müller. Hij en zijn team maken zo veel mogelijk gebruik van de prachtige producten die de streek te bieden heeft. Hier geniet je van een uitgebreide, met zorg bereide lunch. En kom je tijdens het diner? Dan mag je zelfs een kijkje in de keuken nemen!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant De Zon

Voor de deur en het station op loopafstand

- Ontbijt 07:00 - 10:00

9,2

Jouw recensie over het restaurant De Zon

Mpkeizer K.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Heerlijk gegeten, leuke en vlotte bediening.
Karin W.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
Heerlijk gegeten
Gerechten zijn mooi opgemaakt en de smaakcombinaties zijn erg verrassend
Kortom voor lekker eten een aanrader
Tina R.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Heerlijk gegeten van het AH keuzemenu. Wel werd er direct verkondigd dat er geen aardappeltjes/patatjes onderdeel waren van het gerecht; of we dat bij wilden bestellen. Kost 3.50. Ik vind dat dat dit onderdeel van het gerecht moet zijn. Op zich kon het ook best wel zonder. Prima portie.
Toon S.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Werkelijk heerlijk gegeten (met gebruikmaking van de AH-actie)! Geen simpel 'AH-menuutje' hier.
Gerechten heel mooi opgemaakt. Verfijnde smaaksensaties.
Bediening goed, maar soms wat te nadrukkelijk.
Paar tips. Kies voor de rode en witte huiswijn een hogere kwaliteit. Mag best want een glas kost € 5,-.
Niet meer van deze tijd dat men een 'waterarrangement' aanbiedt. Is gewoon kraanwater maar kost wel € 4.50... Gewoon niet meer doen.
Lia D.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2018
Een zeer hartelijke ontvangst gevolgd door een heerlijk driegangen diner. Genoten!
J. D.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2018
Vanavond hier gegeten met AH-dinerbon. Keuze uit 3 voor-, 3 hoofd- en 3 nagerechten. Dit alles voorafgegaan door een heerlijke amuse (gazpacho). Eten was in 1 woord voortreffelijk en dat geldt ook voor het genoten wijnarrangement. Uitermate vriendelijke bediening. Wij zijn bijzonder enthousiast en komen zeker terug!
Wilma L.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2018
Heerlijk gegeten op het mooie terras aan de Vecht. Wij gaan zeker nog eens!
Mj B.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2018
heerlijk gegeten !!
Ben J.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2018
Prettig welkom goed eten alleen personeel iets te druk waardoor er nog weleens wat mis ging.
Corrie O.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Het eten was heerlijk! Alleen jammer dat er voor een fles kraanwater €4,50 euro wordt gerekend.
Gerrit B.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Jammer dat er geen brood vooraf geserveerd werd.. Waarschijnlijk vergeten? Het water moest betaald worden. Was vorige keer ook niet. Verder prima bediening! Echt een culinaire belevenis!
Charissa V.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2018
Wederom heerlijk gegeten met de AH actie. Mogelijkheid tot extra tussen gerechtje (tegen betaling uiteraard) was zeer de moeite waard. Wijnarrangement was ook erg smakelijk en de glazen worden goed vol geschonken.
Bediening vonden we ook dit keer weer erg prettig...terwijl het best druk was deze avond werd er toch echt de tijd voor ons genomen. Ons plekje op het terras was adembenemend mooi aan de Vecht met ondergaande Zon!
Chapeau aan de koks en bediening!
Fijne plek om je culinair te laten verwennen. Wij komen zeker nog een keer terug.
Aly K.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2018
Prachtig weer. Op het terras gezeten. Erg mooi
Tom S.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2018
Goede en prettige service (geen karige AH-actie houding), eten van hoge kwaliteit en goed proporties, Zeker een aanrader!!
Bart T.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2018
Fantastisch uitzicht over de mooie Vecht, mooi plekje op het terras. Ruime keuze in het menu en uitstekende kwaliteit. Zeker niet het gevoel afgescheept te worden met een eenvoudig menu vanwege de AH-aanbieding. Personeel was vriendelijk en had goede kennis van de gerechten.
Hendriek P.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2018
Het eten was prima bereid, geserveerd en het waren plaatjes op het bord; voortreffelijk!
Bij binnenkomst zaten er twee zeer vriendelijke dames bij de receptie; de weg naar het terras moesten we even zoeken; misschien een tip dat één dame de gasten even begeleidt naar buiten; eenmaal buiten aangekomen, ging het eerst een beetje stuntelig; er was nog geen tafel voor ons ingedekt, terwijl we ver vantevoren gereserveerd hadden (misschien een medewerker die pas in dienst is??); er moest heel vaak op het schema gekeken worden wat mu precies ons tafeltje was.... De eerste indruk van een restaurant kun je maar één keer krijgen en dat is juist de belangrijkste indruk! Maar goed, het diner was heerlijk; chapeau voor de keuken????????
Engelien V.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Ambiance prima, eten super. Personeel zeer onvriendelijk. Brood werd op de tafel gekwakt. 17.00 uur tafelreservering, 18.15 uur eindelijk voorgerecht, 19.05 hoofdgerecht. Het viel ons op dat het personeel niet-AH gasten wel vriendelijk en voorkomend behandelden. We waren blij het terras te kunnen verlaten. Met het afrekenen was de bediening overigens wel zeer snel. Het "tot ziens" konden we niet met hopelijk beantwoorden.
Ze hebben daar wel een super kok. Compliment!
Pieter D.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2018
Zeer verrassend AH menu samengesteld.
Desiree V.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2018
Het eten was goed al vond ik de prijs /kwaliteit verhouding uit balans. Voor wat we kregen vond ik het fors betaald.Het duurde erg lang voordat we een menukaart kregen en nog veel langer voordat onze bestelling kwam. We hadden een hoofdgerecht en koffie en hebben daar drie uur voor gezeten. De stoelen stonden in de zon, terwijl er parasols stonden. Er werd niet geschoven om daar verandering in te brengen hoewel het 30 graden was. Het terras met het uitzicht was mooi en de bediening was, hoewel niet snel, wel heel vriendelijk.... Kortom, lekker gegeten,lang gewacht, behoorlijk betaald en veel gezweet.
John H.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
Heerlijk gegeten. Mooie gerechten. Gingen voor de AH restaurantactie waarvoor zij een heel mooi keuzemenu hebben. Aanrader.