Over het restaurant De Zon

Streekproducten op hun best

Laat je een avond culinair in de watten leggen door chefkok Gerhard Müller. Hij en zijn team maken zo veel mogelijk gebruik van de prachtige producten die de streek te bieden heeft. Hier geniet je van een uitgebreide, met zorg bereide lunch. En kom je tijdens het diner? Dan mag je zelfs een kijkje in de keuken nemen!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant De Zon

Voor de deur en het station op loopafstand

- Ontbijt 07:00 - 10:00

Uitmuntend
9,2

Jouw recensie over het restaurant De Zon

Annelien T.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Heerlijk eten! De sfeer is redelijk. Het is hinderlijk dat de tafels te dicht bij elkaar staan waardoor er te weinig privacy is. Personeel mag wel wat meer tijd nemen voor gasten, de uitleg werd te snel gedaan en de wachttijden waren soms te lang.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
eetzaal heeft tamelijk harde akoestiek
JW H.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Het eten, de locatie, inrichting zijn geweldig, smaakvolle en verfijnde gerechten. Locale producten geven het extra waarde. Heerlijke bereiding. Bediening is niet gastvrij, soms slordig bij het uitserveren, jammer dit gaat ten koste van de topkwaliteit uit de keuken.
Robert L.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
culinair op een mooie locatie
Joop O.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Culinair hoogstandje
Dick K.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2018
Goed eten. Prima ontvangst en bediening. Houden zo!
Jolande E.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Grandioos! Heerlijke gerechten, prachtige en verrassende smaakcombinaties en een lust voor het oog!
wijnie H.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2018
Heerlijk gegeten in een goede sfeer!
Tineke L.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2018
We kozen met onze groep van 7 voor de verrassing vd kok!
Individueel gaven we aan of we voor vis of vlees kozen. Een persoon in ons gezelschap heeft een glutenvrij dieet!
Het geheel zowel zeebaars, hert als vlees waren ronduit fantastisch.
Verfijnde smaken, goed op elkaar afgestemde combinaties!
In een woord. TONGSTRELEND.
het dessert: een lust voor het oog en een genot voor de smaakpapillen!
Ronald B.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Fijne lunch met vriendelijke bediening op een mooie locatie aan de Vecht
John R. M.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Heerlijk geluncht op het terras met prachtig uitzicht op de Vecht. Fantastische Portugese Chardonnay, oesters van de Franse kust en tartaar genoten. Elke keer weer genieten op deze mooie locatie.
Anneke K.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Heerlijk gegeten. Misten alleen aardappeltjes of frietjes maar die werden alsnog geserveerd. Uitstekende kok.
Maria B.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Creatieve gerechtjes, heerlijk! Het kaasplateautje als dessert was een echte topper, verrukkelijk. We kregen een mooie plaats op het terras met uitzicht over de Vecht. Prettige bediening, niet overhaast en ook weer niet al te lange wachttijd. Een smakelijk avondje uit waar we best iets voor moesten neertellen, maar wel passend bij wat geserveerd werd. (Uitgezonderd de prijs van het water, dat was dan in verhouding wel weer duur: 4 euro voor een fles water...)
robert H.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
ruim op tijd gereserveerd voor 4 pers. (incl.bevestiging) echter bij aankomst niets bekend ?? eten was goed / maar € 4.50 voor fles met rubber dop kraanwater ( oeps!! ) 1 fles gebruikt maar 2 berekend
Ebe W.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Het heeft ruim een uur geduurd voordat een lege tafel omgetoverd was naar een tafel met borden en bestek voor 5 personen.
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
We hebben met vijf personen gegeten in het restaurant van Hotel de Zon en hadden een heerlijke avond. We hadden een ronde tafel (om gevraagd) aan het raam en genoten van het uitzicht op de Vecht.
Het eten van het viergangen verrassingsmenu was voortreffelijk en hetzelfde kan worden gezegd van het bijpassend wijnarrangement. De bediening was attent en klantgericht. Ook het bezoekje aan de keuken werd niet vergeten.
Kortom, een avond om met plezier op terug te kijken.
will K.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Attent naar de gasten toe, b.v. info menu met je naam erop. Leuk om een kijkje in de keuken te nemen. Tafel mooi gedekt. Het voorgerecht zag er mooi uit op het bord. Hoofdgerecht was goed van smaak opmaak op het bord wat eenvoudiger dan het voorgerecht. Nagerecht was goed. Kortom een aanrader.
Reinaenalbertaarten .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Wat hebben wij een geweldige avond gehad, super! We werden vriendelijk ontvangen en eenmaal aan tafel kregen we het menu die al voor ons was samengesteld ( AH actie) wij zijn de uitdaging aangegaan, wij hadden dit w.s. niet gekozen wanneer dit op de menukaart had gestaan. Wij hebben er geen spijt van gehad het was verrukkelijk, onze complimenten. We mochten een kijkje in de keuken nemen en werden daar nog getrakteerd op een drankje. Goede uitleg van het eten, vriendelijk, sfeervol. Wij komen hier zeker weer!
Judith H.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Heerlijk gegeten. We kregen vast menu maar er was ruimte v aanpassingen. Echt avondje uit. Aandacht vh eten en gasten. Kom er graag terug!
Henk K.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
We bezochten deze gelegenheid in verband met de AH diner actie. Deze actie heeft daarbij helemaal aan de doelstelling voldaan, namelijk kennismaken met een gelegenheid die misschien niet bovenaan het standaard wensenlijstje staat.
De Zon heeft ons dan ook erg verrast met heerlijke gerechten, een vriendelijke ontvangst en bediening. Ook aandacht voor kleine dingen zoals een op naam gesteld menu zoals dat na de reservering werd opgemaakt. Een aperitief bij de haard. Kortom een diner dat door dit restaurant en haar vriendelijke bediening ook tot een bijzondere gelegenheid wordt gemaakt.
Voor ons in ieder geval reden genoeg om terug te komen en dan vooral tijdens een mooie zomeravond waarbij het uitzicht over de Vecht en het dorpje Ommen nog beter tot zijn recht zal komen.