Over het restaurant De Zon

Streekproducten op hun best

Laat je een avond culinair in de watten leggen door chefkok Gerhard Müller. Hij en zijn team maken zo veel mogelijk gebruik van de prachtige producten die de streek te bieden heeft. Hier geniet je van een uitgebreide, met zorg bereide lunch. En kom je tijdens het diner? Dan mag je zelfs een kijkje in de keuken nemen!

Meer informatie over restaurant De Zon

- Ontbijt 07:00 - 10:00

Jouw recensie over het restaurant De Zon

Ronald B.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Fijne lunch met vriendelijke bediening op een mooie locatie aan de Vecht
John R. M.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Heerlijk geluncht op het terras met prachtig uitzicht op de Vecht. Fantastische Portugese Chardonnay, oesters van de Franse kust en tartaar genoten. Elke keer weer genieten op deze mooie locatie.
Anneke K.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Heerlijk gegeten. Misten alleen aardappeltjes of frietjes maar die werden alsnog geserveerd. Uitstekende kok.
Maria B.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Creatieve gerechtjes, heerlijk! Het kaasplateautje als dessert was een echte topper, verrukkelijk. We kregen een mooie plaats op het terras met uitzicht over de Vecht. Prettige bediening, niet overhaast en ook weer niet al te lange wachttijd. Een smakelijk avondje uit waar we best iets voor moesten neertellen, maar wel passend bij wat geserveerd werd. (Uitgezonderd de prijs van het water, dat was dan in verhouding wel weer duur: 4 euro voor een fles water...)
robert H.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
ruim op tijd gereserveerd voor 4 pers. (incl.bevestiging) echter bij aankomst niets bekend ?? eten was goed / maar € 4.50 voor fles met rubber dop kraanwater ( oeps!! ) 1 fles gebruikt maar 2 berekend
Ebe W.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Het heeft ruim een uur geduurd voordat een lege tafel omgetoverd was naar een tafel met borden en bestek voor 5 personen.
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
We hebben met vijf personen gegeten in het restaurant van Hotel de Zon en hadden een heerlijke avond. We hadden een ronde tafel (om gevraagd) aan het raam en genoten van het uitzicht op de Vecht.
Het eten van het viergangen verrassingsmenu was voortreffelijk en hetzelfde kan worden gezegd van het bijpassend wijnarrangement. De bediening was attent en klantgericht. Ook het bezoekje aan de keuken werd niet vergeten.
Kortom, een avond om met plezier op terug te kijken.
will K.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Attent naar de gasten toe, b.v. info menu met je naam erop. Leuk om een kijkje in de keuken te nemen. Tafel mooi gedekt. Het voorgerecht zag er mooi uit op het bord. Hoofdgerecht was goed van smaak opmaak op het bord wat eenvoudiger dan het voorgerecht. Nagerecht was goed. Kortom een aanrader.
Reinaenalbertaarten .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Wat hebben wij een geweldige avond gehad, super! We werden vriendelijk ontvangen en eenmaal aan tafel kregen we het menu die al voor ons was samengesteld ( AH actie) wij zijn de uitdaging aangegaan, wij hadden dit w.s. niet gekozen wanneer dit op de menukaart had gestaan. Wij hebben er geen spijt van gehad het was verrukkelijk, onze complimenten. We mochten een kijkje in de keuken nemen en werden daar nog getrakteerd op een drankje. Goede uitleg van het eten, vriendelijk, sfeervol. Wij komen hier zeker weer!
Judith H.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Heerlijk gegeten. We kregen vast menu maar er was ruimte v aanpassingen. Echt avondje uit. Aandacht vh eten en gasten. Kom er graag terug!
Henk K.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
We bezochten deze gelegenheid in verband met de AH diner actie. Deze actie heeft daarbij helemaal aan de doelstelling voldaan, namelijk kennismaken met een gelegenheid die misschien niet bovenaan het standaard wensenlijstje staat.
De Zon heeft ons dan ook erg verrast met heerlijke gerechten, een vriendelijke ontvangst en bediening. Ook aandacht voor kleine dingen zoals een op naam gesteld menu zoals dat na de reservering werd opgemaakt. Een aperitief bij de haard. Kortom een diner dat door dit restaurant en haar vriendelijke bediening ook tot een bijzondere gelegenheid wordt gemaakt.
Voor ons in ieder geval reden genoeg om terug te komen en dan vooral tijdens een mooie zomeravond waarbij het uitzicht over de Vecht en het dorpje Ommen nog beter tot zijn recht zal komen.
c.hessels57 .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
We hebben heerlijk gegeten in een mooie omgeving. Alles werd erg mooi opgediend. Vriendelijke, attente bediening. We zijn van plan om nog wel een keer te komen eten.
jan N.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Lekker gegeten. Goede uitleg aan tafel over de gerechten. Er werden 2 extra amuses geserveerd.
Tussentijds werd je uitgenodigd om een kijkje in de keuken te nemen. Ook daar een werd een lekkernij aangeboden.
Was een leuke gezellige avond.
Bertus W.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Enkele gasten waren luidruchtig. Verder waren er meerdere bezoekers met een ahmenu die hiervan genoten. Het personeel was vriendelijk en gastvrij.
Veronica H.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Via aanbeveling van een collega hier terecht gekomen met de AH restaurantactie. Niets teveel beloofd! Ontvangst hartelijk, netjes en vriendelijk, zoals de gehele bediening. Eten was heerlijk! Bijzondere gerechten met verse
producten. We hebben een extra tussengerecht genomen en wat friet bij het hoofdgerecht. Qua hoeveelheid was dat niet echt nodig, maar lekker was het allemaal wel!
De persoonlijke aandacht met het menu op naam, de gelegenheid om een kijkje in de keuken te nemen voelt als extra service. Aan het begin heeft mijn man aangegeven dat zijn glas gevuld mocht worden zodra leeg; dat gebeurde ook.
Kortom; alleen maar positieve ervaringen en een zekere aanrader!
afien F.
Vriendelijke ontvangst.
Uitleg bij gerechten mag iets rustiger.
Desssert viel qua smaak wat tegen. Kerstboomschuimpjes erbij vond ik niet zo passend.
Verder heerlijke verrassing van de kok.
illabenders .
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
3 januari 2017 fantastisch gegeten in de Zon. Zeer vriendelijke ontvangst en persoonlijke toelichting door de sous-chef op de gerechten. Oog strelende bordjes met geraffineerde smaken. De kreeft was subliem, maar medetafelgenoten waren ook zeer te spreken over het hert. De keuken streeft naar kwaliteit en dat is aan alles te merken. De prachtige locatie aan de Vecht maakte voor ons het plaatje compleet! Een dikke 9 geven wij de Zon
MJ M.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Heerlijk gegeten hier met de AH actie. Prettige ontvangst. Eerst een gezellig apperatiefje bij de open haard waar ook netjes het menu werd gepresenteerd en werd er netjes gevraagd of het menu akkoord was. Correcte bediening en heerlijke gerechtjes. Prijs/kwaliteit verhouding is uitstekend.
Leon B.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2017
Niet voor het eerst en zeker niet voor het laatst genoten van de prestaties van de keuken, heerlijke 4 gangen, mooi gepresenteerd en zeer plezierige bediening.
Rilu .
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Gisteravond met vrienden gegeten met de ah-actie; hoofdgerecht hertenbiefstuk, echt een aanrader! Voor en nagerecht ook erg lekker.