De Zomertuin

6,4
6,8
Babette D.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2016
Zonde van je tijd en geld. Afhaaleten is slecht verpakt, smaakloos en goedkoop (producten). Volume valt ook tegen. Slechte prijs/kwaliteit verhouding. Ben hier 1 keer geweest vanwege positieve recensies, maar nee, ik kom hier echt niet meer!
Wilfred V.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Het eten was wat wisselend maar niet slecht. Doordat je veel kleine gerechtjes eet zit er altijd wel iets tussen wat je wat minder vind. Sushi vond ik niet geweldig, rest was oké. Wel een overdaad aan zout en knoflook, ik heb daar wat minder problemen mee maar mijn partner vond het veel te veel. 5x5 was voor ons trouwens veel te veel. Prima plek voor de grote eters dus. IJsje met vers fruit achteraan en met een volle buik veel naar huis.
Foodie4ever .
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2016
Mijn vriend en ik hebben hier gegeten vandaag. Mijn vriend wou het erg graag uitproberen. Ik moet eerlijk zeggen toen ik op internet de menukaart zag, was ik een beetje achterdochtig. Ook toen ik voor de deur stond dacht ik dat het niet veel goeds kon zijn, maar dit bleek allemaal gelukkig erg mee te vallen.

Het enige dat ik een beetje apart vond was de stokbrood met kruidenboter aan het begin. Deze krijg je standaard aan het begin, maar ik ben dit niet gewend van een aziatisch restaurant. De sushi was redelijk, maar de warme gerechten waren erg lekker. Ook was er ruime keus bij de dessertbar, jammer dat dit niet meer aangevuld werd. Sommige schalen waren al leeg toen we er gingen eten. Misschien omdat het een rustige dag was.

Voor de prijs die we betaalden is dit echt een prima restaurant. Enige minpunt is toch de eigenaresse, want deze was niet vriendelijk. Vooral chagrijnig. De serveerster daarentegen was erg vriendelijk en behulpzaam.
Kuifje2012 .
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
We maakten gebruik van het principe 'all you can eat', 5 x een ronde 5 gerechten bestellen. De drankjes zitten (op alcohol met kleine meerprijs na) erbij in. kinderen is het leuk eten omdat je steeds mag kiezen en er zowel Hollande gerechtjes opstaan als frikadelletjes, patat als ook allerlei buitenlandse gerechten. Het toetje is voor kinderen een feest! IJs en dit versieren met fruit en slagroom en vele soorten snoep! Voor volwassenen is er zowel sushi als allerlei andere gerechten. Soms duurde het wat lang voor de rechten kwamen, maar het was dan ook erg druk. De bediening was hartelijk! De sushi was wat groot van formaat, maar smaakte prima.
Jomie .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2015
Het eten hier is prima en ziet er verzorgd uit. Het restaurant is vernieuwd en gemoderniseerd. Beide genoemde zaken zijn een kwestie van smaak en hierover valt niet te dansen!(twisten) Personeel aan tafel is vriendelijk en behulpzaam. Enig minpunt, maar dan ook een echt minpunt is de eigenaresse zelf. Zij is onvriendelijk, afstandelijk en vooral chagrijnig. Van het ontvangen van gasten heeft zij nog nooit gehoord. Voor de duidelijkheid; ik heb hier met verschillende personen meerdere keren gegeten en kom daarom tot deze conclusie. Jammer voor dit overigens verder goede restaurant

Rik V.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2015
dit restaurant is een tijdje geleden verbouwd alle dingen die dit restaurant anders maakte dan andere cinese restaurants zijn bv het wokken en tipanyaki en dat vonden wij nou zo bijzonder vonden je kunt nu alleen maar a la cart en volgens het nieuwe concept de laatste tijd doen dat houd in dat je een paar dingen per gang kiezen dat is per restaurant verschillend wij hebben van de kaart een indische rijst tafel gegeten en vooraf een wantansoep die was tescherp voor het eerst dat mijn partner hem niet lekker en als drinken hadden wij een cinese zoete witte wijn d rijsttafel was goed debieding was goed wat we ook een minpunt vinden is dat de tafels tedicht op elkaar staan we raden dit restaurant af.

ben enrik
Hetty R.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2015
Wat een teleurstelling over dit nieuwe concept.
Eerst kreeg ik het eten en toen ik het bijna op had kreeg Willem zijn eten.
De tweede ronde, nieuwe kansen.
De helft was koud en het bestelde eten was niet compleet.
Meerdere malen de serveerster aangesproken, dat werkte niet, dan de manager erbij.
Zij toonde geen enkel begrip, geen excuses.
Op mijn vraag hoe we dit gaan oplossen. En kop koffie van het huis, pffffff.
De volledige rekening betalen, €54.60
gedesillusioneerd en met een maag die nog niet gevuld was zijn we .vertrokken.
Nooit weer dat zul je begrijpen.
Willem en Hetty
Vanbeilen .
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2014
Erg slechte ervaring (voor de 2e keer) gehad met dit (afhaal) restaurant. Onvriendelijke en humeurige bediening. Slecht eten, was aanbrand, rook aangebrand en smaakte als aangebrand. Erg weinig vlees in bami/nasi. Overige eten smakeloos of aangebrand. Prijzen zijn hoog. Al eerder dus een slechte ervaring met dit (afhaal) restaurant gehad, dus voor mij zeker de laatste keer. Er zijn Chinese (afhaal) restaurants waar veel beter en goedkoper eten afgehaald kan worden, tegen lagere prijzen en waar er bij de bediening tenminste nog een lachtje af kan. Verbazingwekkend dat mensen positieve recenties kunnen schrijven over dit afhaalrestaurant!!
Finefoeleg .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2013
Wilt u het toppunt van on klantvriendelijkheid ervaren? Dan is de Zomertuin in Deventer de place to be! Een opbouwende recensie is in dit geval dan ook niet meer mogelijk, daar het personeel en met name de eigenaresse niet luistert en totaal ongeïnteresseerd is in de mening van de klant. Even een avondje gezellig naar de wok, kunt u hier wel vergeten! Bij binnenkomst werden we naar onze tafel gewezen, hebben wij een drankje besteld en zijn we uiteindelijk zelf maar naar het wok gedeelte gelopen daar ons geen uitleg werd gegeven en het erg lang duurde voor de drankjes werden bezorgd. Het koude buffet was klein en de sushi werd druk bezocht door een horde vliegen. Het rauwe vlees/kip/vis bij het wokbuffet rook vreemd, wij merkten dit allen op. Een andere klant zei er wat van, die werd meteen afgewimpeld door een van de ( ZEER jonge) personeelsleden dat het ''gewoon goed'' was. Draaide zich om en liep weg. Twee PIEP jonge en ongeïnteresseerde jongens achter de tepan yaki plaat en de wok pan-- hadden zelf maar wat hiphop muziek aangezet om hun verblijf wat aangenamer te maken. Dit was zeer storend daar in het restaurant zelf andere muziek werd gedraaid. Nu hoorde je 2 verschillende dingen. Plastic flesjes bakboter werden er bij de tepan yaki plaat gebruikt en het gewokte eten was buitengewoon onsmakelijk. Er was overduidelijk iets niet goed met het vlees. Toen de drankjes uiteindelijk werden bezorgd, merkten wij op dat er geen prik op zat. We probeerden iemand van het personeel te wenken en helaas merkte niemand ons op dus zijn we zelf op pad gegaan om iemand op te halen. Wij meldden dat het drinken zonder prik was en het eten onsmakelijk-- er werd gereageerd met ''O. Ik zal iemand halen'' en weg was hij. 10 minuten later kwam er inderdaad iemand aan, de eigenaresse(bedrijfsleider?). Zij vroeg ons wat het probleem was en dat probeerden wij uit te leggen. Tevergeefs! Zij reageerde zeer geirrteerd, liet ons niet uitpraten en begon met verheven stem te verkondigen dat het ONMOGELIJK was dat de frisdrank zonder prik was, dat wij de enigen waren die klaagden over het eten en dat dat dus wel heel RAAR was. Wij werden voor leugenaars uitgemaakt door deze dame!

Onvoorstelbaar dat dit soort mensen in de horeca werken!
De enige manier hoe ze hier iets kunnen verbeteren is de toko sluiten en nooit meer terug komen.
Theo D.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2013
Hier eten we vaak Chinees! Echt lekker, alles vers klaargemaakt en met liefde bereid! Ge gastvrouwen zijn vriendelijk en herkennen ons als vaste gasten! Licht helaas niet in het centrum.
M R.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2013
Hoewel er indische rijsttafels op het menu staan zijn de a la carte gerechten allen Chinees. Eten ziet er netjes uit, smaakt goed. Bediening is heel vriendelijk. Niet te veel lawaai, dus goed restaurant om bij te praten met mensen die je lang niet gezien hebt, zoals wij. Gemakkelijk berijkbaar, gratis parkeren.
Zarah 1.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2012
Leuk kleinschalig wokrestaurant. Erg vriendelijke bediening heerlijk eten van zowel de wok als de tepanyaki en goede sushi. Heel geschikt om met kinderen te gaan eten!
Rowdy K.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2012
In dit restaurant is zowel a la carte als wokken mogelijk. Wij wokken hier voornamelijk. Bij het wokken is er veel keuze in groenten, vlees en vis. Daarnaast is er een tepanyaki, ook hier is de keuze behoorlijk. Iedere keer als we komen lijkt deze lijst ook verder uitgebreid. Bij het a la carte eten gebruikt men voor een groot deel de ingredienten die ook voor het wokken voorhanden zijn.

Het personeel is vriendelijk en behulpzaam, bij sommige is Nederlands een klein probleem. Het decor kan wel een opknapbeurt gebruiken. Alles is wel netjes en heel, maar behoorlijk oubollig.