De Zoete Inval

Haarlemmerstraatweg 183 2065 AE Haarlemmerliede Nederland Kaart

Over restaurant De Zoete Inval

Welkom bij De Zoete Inval

Wat in 1930 begon met een limonadetentje en speeltuin, groeide in ruim driekwart eeuw uit naar een volwaardig horecabedrijf! De Zoete Inval beschikt over diverse multifunctionele zalen, restaurants, terras, een bowling met 12 bowlingbanen en een 4 sterren hotel met 57 hotelkamers. Al jarenlang is De Zoete Inval dan ook de ideale locatie voor een heerlijke lunch of diner, kom snel langs!

Meer informatie over restaurant De Zoete Inval

• : Parkeerplaats

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
7,1
7,2
Martin D.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2016
hier met 2 personen gegeten , echter niet tot tevredenheid helaas . personeel heeft weinig oog voor de tafel iets te drinken bestellen duurt echt te lang. dan het eten de tournedos was echt goed te noemen , evenals de peppersaus maar de groenten waren flauw slap en plat gekookt dan mijn tafelgenoot mixed grill de kip droog de hamburger doorgebakken de ossenhaas puntjes doorgebakken niet echt smakelijk dus de bijgerechten waren wel goed op de aardappels na , volgens mij gefrituurd en lauw . niet echt mijn zaak om nog eens te gaan eten
DanielleGeorge V.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2015
Heerlijk en gezellig gegeten bij de Zoete Inval. Onze keus viel op de kabeljauw, de tong, de fazant en de Ierse biefstuk. Voorgerechten waren garnalen, paling, carpaccio. Alles prima verzorgd en erg lekker. Ook desserts waren top. Bediening keurig en vriendelijk zoals het hoort.
Een echte aanrader.
Debora J.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2015
Prima restaurant voor naast een bowlingbaan. Aardig wat keuze in gerechten en alles ziet er netjes uit en smaakt goed. Je zit er lekker en voor een restaurant direct verbonden aan de bowlingbanen ziet het er gezellig uit. Vriendelijke service, we twijfelden of de melk nog goed was van de cappuccino en er werd meteen nieuwe gemaakt (nadat de melk ververst was natuurlijk).
Tip: De specialiteiten (voor en hoofd) staan nu op een aparte pagina. Zet de specialiteiten voorgerechten bij de voorgerechten en de specialiteiten hoofdgerechten bij de gewone hoofdgerechten of zorg dat deze twee naast elkaar zitten als je het menu open slaat. Nu blijf je heen en weer bladeren.
Gordon-Ramsay .
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2015
best een mooie zaak, bediening heeft er niet zo heel veel zin in. 2 biefstukjes is toch een hele toer voor de keuken, 't wilde niet erg vlotten.. wel lekker gegeten..
Frits V.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2015
A la carte gegeten bij de zoete inval. Waarschijnlijk omdat het op dinsdag was hadden ze niet zoveel personeel ingezet. Daardoor voelde het alsof het personeel naar huis wilde en we daardoor wat gehaast hadden gegeten naar het bowlen. Eten was goed, niet super. Prima voor na het bowlen.
Ozden T.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2014
Na circus Renz wezen eten hier.
Gerechten recht toe recht aan (vegetarisch en hamburger), gewoon lekker wat je van een dergelijk restaurant naast een bowlingbaan mag verwachten.
Kaart is redelijk uitgebreid.
Verder was 't heerlijk ruim zitten, lekker de ruimte.
Ideale plek voor groepen met kinderen.

Vriendelijke service, snel, maar probeer ook wat te verdienen, bijvoorbeeld door proactief te vragen of de gasten nog wat willen drinken of dat men misschien nog een dessert of kop koffie/thee wil bestellen.
Doemijmaaritalie .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2014
Met een groep het arrangement bowlen en plateservice geboekt.
Na het bowlen gingen we aan tafel, er werd ons een voorgerecht aangeboden, buiten het arrangement, wat we niet hebben genomen.
De plate bestond uit de keus spareribs, kipsate of zalm. Wij hebben de sate en de zalm geproefd, dat was prima in orde, ook de apart geserveerde bijgerechtjes waren goed, zij het aan de wat bescheiden kant, maar iedereen was tevreden. Daarna nog wel toetjes besteld en dat was ook naar tevredenheid, ieders eigen keus smaakte goed.
De bediening van de drankjes en aan tafel was goed, alleen soms wat traag, maar wel vriendelijk.
Prijs/kwaliteit verhouding: prima in orde.
Leuk voor een ongedwongen avondje uit, relaxte sfeer.
Stephan2604 .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2013
Afgelopen Zondag met een grote groep van 35 personen wezen lunchen en bowlen.
Van te voren had ik afgesproken via de mail dat alle aanwezigen zelf de door hun genuttigde consumpties zouden afrekenen, dit was totaal geen probleem.
2 minuten na binnenkomst ontstond er al een discussie met een niet al te vrolijke dame van de bediening over de manier van afrekenen.
De meeste mensen in onze groep hadden onze jas nog niet uit of de drankjes werden al opgenomen, hierdoor ontstond er nogal chaos bij de bediening.
Het eten was ondanks de onvriendelijke bediening van 1 serveerster bijzonder goed. Alles vers en netjes. De porties waren voldoende en prijs kwaliteit ook.
Het is alleen jammer dat zo’n middag door 1 ZEER onvriendelijke dame enigszins bestempeld wordt. Ook andere gasten beklaagde zich over het gedrag van deze dame. De volgende dag heb ik een mail gestuurd naar de Zoete inval, maar tot nu tot nog geen reactie mogen ontvangen.
Klijntje .
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2013
Met Groupon hier van een nachtje met ontbijt en 3 gangenmenu genoten. Omdat je boekt met een grouponvoucher ben je altijd wat septisch. Echter wij hebben genoten. Kamer oké. Services echt heel goed. Ontbijt ook perfect. Precies wat je mag verwachten. Maar dan de 3 gangenmenu, deze was echt boven alle verwachtingen. Voorgerecht coquilles, deze waren echt om op te zuigen. Wat een verrassing. Hoofdgerecht zeewolf en diamanthaas. Nou ik kan u zeggen in heb in menig restaurant minder gegeten. Wat waren deze gerechten goed klaar gemaakt. De diamanthaas is een heerlijk en zacht mals stuk vlees van de Wagyu wat komt uit de voorkant van het rund, namelijk tussen de schouders. Zo zacht dat een mes bijna overbodig was. Super. De zeewolf eveneens precies gegaard zoals het hoort. Service aan tafel ook geweldig. En nergens geen meerprijs of wat dan ook. Nou ik moet zeggen dat dit hotel een dikke 9 verdient. Wat hebben wij genoten van de smaakjes op ons bord. Daarnaast ook nog eens een juiste wijn serveren en je gelukt kan niet meer op. Als laatste ons nagerecht. Heerlijk verse meloen blokjes in een glas zwemmend in de proseco en een heerlijk bolletje citroenijs bovenop. Eindelijk eens een toetje waar wij als geen zoet liefhebbers van hebben kunnen genieten. Meestal bestaat het nagerecht alleen uit mierzoete gerechten welke wij dan laten staan en maar voor koffie en thee kiezen. Medewerkers en bestuur van De Zoete Inval proficiat wij hebben echt genoten.
Andre V.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2012
Afgelopen vrijdag gegeten in het restaurant met 4 personen. Vooraf o.a. de paling en de garnalen cocktail , heerlijk vers en mooi geserveerd. Als hoofdgerecht allen de Noordzee tong. Geweldig gebakken. Als nagerecht de huisgemaakte Teramasu, heerlijk! De bediening en de wijn waren perfect. Een aanrader!
Christina H.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2012
oma gaf haar jaarlijkse etentje we zaten in de ledenzaal met een mooi gedekte tafel en een luxe uitstraling afzijdig van andere mensen.
de bediening was zeer vriendelijk maar mocht sneller met de drank komen gezien wij een dorstige familie zijn.
het eten was super de carpatio was fantastisch lekker de pesto door het vlees heen, alle starters zagen er mooi opgemaakt uit, het hoofdgerecht werd ook fantastisch opgediend zelf had ik de kabeljauw de pasta was heerlijk maar de vis had iets kruidiger van smaak mogen wezen. het dessert was ook heerlijk.
al met al hebben we een goede avond gehad.
klein minpuntje was wel dat de serveerster de deur vaak liet open staan waardoor het feest gedruis van de andere kamer binnen kwam en dat stoorde een aantal van onze tafel.
maar voor een feestje is dit zeker de moeite waard er eens te eten.
Mama-sake .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2012
We vierden met elkaar de verjaardag van onze dochter. Na het bowlen gingen we "bolle-Japen" Iets wat lijkt op fondue en grill.
Het vlees was van goede kwaliteit en voldoende. De service liet niets te wensen over. Uiterst vriendelijk.
Onze complimenten namens wederzijdse familie!
Mendent .
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2012
Op uitnodiging een koffie met lunch genoten met de familie. Het gebakje was lekker. Maar omdat de serveerster met kannen koffie of thee langsliep was het niet duidelijk of je ook een espresso of latte macchiato kon krijgen. Ze had dit natuurlijk gewoon moeten opnemen. De thee was bitter en niet vers. De kwaliteit van het eten was erbarmelijk, niet heel warm en ik had ook mijn twijfels over de gaarheid van de ossenhaas saté. De kroepoek was niet vers en de saus was zout. Salades fantasieloos en niet opgegeten. Verder een terras aan een snelweg en bij binnenkomst een muffe geur van de vloerbedekking. Dat er anno 2012 nog bestaansrecht is voor dit soort gelegenheden. Ik zou zeggen een keer goed investeren en een betere kwaliteit van de kok/keuken. Een broodje kroket zal er wel te eten zijn maar verder geen culinaire verfijningen aangetroffen.