De Zingende Wielen

31-227512030

Meer informatie over restaurant De Zingende Wielen

Frenk B.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2016
Lekkere boeren schnitzel gegeten. Smaak was prima. Voldoende porties. Lekkere salade en bietjes erbij.
Goed verzorgd en vriendelijk personeel. Een aanrader.
Wkate .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2015
We hebben heerlijk gegeten bij dit restaurant. Zeker voor herhaling vatbaar! ! Verse groenten en heerlijk mals vlees. Ik had een runderpotje met aardappelpuree
RiePie .
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2015
Wij hebben hier gedineerd. Het eten was goed te noemen, net zoals de bediening, maar, en dat is puur persoonlijk, de jaren 70 inrichting spreekt mij niet zo aan
Hennie D.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2014
Hier vandaag geluncht.(H)eerlijke erwtensoep met roggebrood en spek,wij moesten wat lang wachten op onze soep maar dat kwam door de drukte.Bediening goed,decor gedateerd maar niet storend.
Haute-Horlogerie H.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2014
Gegeten bij de zingende wielen, eerst werd ons een buffet aangeboden voor 15 euro per persoon. We hebben even gekeken maar de sfeer het buffet de opmaak was troosteloos. Vervolgens gekozen voor een schnitzel met championsaus en mijn vader nam een kogelbiefstuk stroganovsause. Jammer dat beide sausen niet op smaak waren. Ja en dat kost punten, top bedienend personeel. Ik kom terug maar hoop dan op meer enthousiasme van de kok.