De Zingende Wielen

Lang

Jouw recensie over het restaurant De Zingende Wielen

Saskia H.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
Na eerst van een aanbieding gebruik te willen maken die op het scherm stond die kennelijk sinds gisteren niet meer geldig was. Ontzettend lang op alles moeten wachten. Het eten was erg lekker. Bij de wijn werd gevraagd of ik tevens een glas water wilde,, na nogmaals erom te heben gevraagd maar laten zitten. Die kwam dus nooit. Heerlijk eten voor iemand met veel geduld!
Cor A.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Zeer slecht! Serveerster tot 2x aan toe onze bestelling vergeten.. Kreeg thee inplaats van bestelde chocomel. Bereiding van de broodjes duurde meer dan 1 uur! Voor ons nooit meer, wat slecht.
Frenk B.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2016
Lekkere boeren schnitzel gegeten. Smaak was prima. Voldoende porties. Lekkere salade en bietjes erbij.
Goed verzorgd en vriendelijk personeel. Een aanrader.
wkate .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2015
We hebben heerlijk gegeten bij dit restaurant. Zeker voor herhaling vatbaar! ! Verse groenten en heerlijk mals vlees. Ik had een runderpotje met aardappelpuree
RiePie .
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2015
Wij hebben hier gedineerd. Het eten was goed te noemen, net zoals de bediening, maar, en dat is puur persoonlijk, de jaren 70 inrichting spreekt mij niet zo aan
hennie D.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2014
Hier vandaag geluncht.(H)eerlijke erwtensoep met roggebrood en spek,wij moesten wat lang wachten op onze soep maar dat kwam door de drukte.Bediening goed,decor gedateerd maar niet storend.