De Zingende Wielen

Erg rustig
Lang
Cor A.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Zeer slecht! Serveerster tot 2x aan toe onze bestelling vergeten.. Kreeg thee inplaats van bestelde chocomel. Bereiding van de broodjes duurde meer dan 1 uur! Voor ons nooit meer, wat slecht.
Frenk B.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2016
Lekkere boeren schnitzel gegeten. Smaak was prima. Voldoende porties. Lekkere salade en bietjes erbij.
Goed verzorgd en vriendelijk personeel. Een aanrader.
wkate .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2015
We hebben heerlijk gegeten bij dit restaurant. Zeker voor herhaling vatbaar! ! Verse groenten en heerlijk mals vlees. Ik had een runderpotje met aardappelpuree
RiePie .
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2015
Wij hebben hier gedineerd. Het eten was goed te noemen, net zoals de bediening, maar, en dat is puur persoonlijk, de jaren 70 inrichting spreekt mij niet zo aan
hennie D.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2014
Hier vandaag geluncht.(H)eerlijke erwtensoep met roggebrood en spek,wij moesten wat lang wachten op onze soep maar dat kwam door de drukte.Bediening goed,decor gedateerd maar niet storend.