De Zevensprong

Meer informatie over restaurant De Zevensprong

Duur
Daniel V.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Leuke uitspanning in het bos, lauwe vieze chocolademelk gehad met lachgas slagroom. Ze lijken zich te willen conformeren aan de meerderheid van de nederlandse horeca.
Kristel V.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Gezellig bosrestaurant, waar je no-nonse met het hele gezin lekker kan eten. Daarna relaxed natafelen terwijl de kinderen in de speelhoek vol leuke spullen spelen. Of bij mooi weer op het bosrijke terras, terwijl de kleintjes zich in de ouderwetse en daarom té coole speeltuin vermaken. En okay: wij als ouders ook wel heel blij worden van een poosje de lucht in op de familieschommel!
Hugo D.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2015
Waarom het restaurant De Zevensprong heet terwijl er op de gevel groot Zessprong staat, was ons niet duidelijk maar verder is dit restaurant zeer aan te raden qua eten en bediening. De locatie is heel idyllisch, middenin het bos, met allerlei wandel-mogelijkheden. Zomers groot terras erbij. Bediening ontzettend vriendelijk, bospaddenstoelen-soep & wildpaté zeer goed verzorgd en erg lekker. Ook een uitstekende wijn erbij. Alles prima verzorgd, aanrader dus!
Meghan T.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2015
Erg lekker gegeten! Bediening aardig en zeer vlot.
Spareribs vielen van het botje af. Echter wel jammer dat er alleen sla en friet bij geserveerd wordt en niet enige andere variatie van groente. Verder; top!
Franciscus V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2015
In het piepkleine plaatsje Joppe, grenzend aan Gorssel (gld.) Gem. Lochem, kennen wij al 3 jaar het gezellige bosrestaurant "De Zevensprong" De sfeer is hier zowel binnen -met 2 houtkachels- als buiten op het heerlijke terras verrukkelijk. In de keuken zwaaien Liesbeth en Hans afwisseld de scepter en als gastvrouw verricht Saskia wonderen in de bediening. Ook de ligging aan de Zevensprong, een doorgaande weg naar Eefde grenzend aan heerlijke zandpaden om werkelijk heerlijk te dwalen over de Gorsselse heide. De gerechten zijn puur, eerlijk, en redelijk geprijsd, kortom, IEDEREEN moet hier tenminste een keer kennis mee hebben gemaakt! P.s. Er is ook een kleine midgetgolfbaan en speeltuin, waar de kleintjes zicht heerlijk kunnen vermaken.
Koos D.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2015
Lekker gegeten en erg vriendelijke bediening. Geen probleem als je eerst nog wilt wandelen en intussen je auto wilt laten staan. Wel een probleem was de verwarming. Toen we binnenkwamen was het nog lekker warm, maar het werd steeds kouder. Aan de andere kant van de ruimte stond een houtkachel te snorren, maar bij het raam was het heel koud omdat door die losse kachel de CV niet aansloeg. Niet goed geregeld dus. Hoe gezellig ook, dan toch maar liever die aparte kachel uit zodat de CV het lekker doet.
Dorretdoeven .
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2014
we hebben afgelopen zondag 30 nov. met een groep van zeven mensen bij u gegeten. Het eten was prima. Het was alleen jammer dat het vanaf een uur of acht steeds kouder en kouder werd en we noodgedwongen tegen negenen verkleumd vertrokken zijn. Is het niet mogelijk om de verwarming iets langer te laten branden?
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2014
Bij de Zevensprong in Joppe kom je met modderlaarzen, met je hond, met wandelschoenen of op de fiets. Het is een soort van 'strandtent' in het bos. Ook kun je hier heerlijk een kopje koffie, biertje of wijntje drinken. Een lekkere no nonsense tent waar je altijd keurig wordt geholpen. De prijs/kwaliteit verhouding is hier op en top in orde. Een verrassende tosti bij de lunch, Een borrelhap met heerlijke garnaaltjes of een pittige sate? Het kan allemaal. Ach en zelfs met je keurige kleding kun je hier naar binnen, vooral op vrijdag na je werk. Er werken allemaal frisse meiden die keurig werken.
Het is een aanrader, ik kom er regelmatig.
Joost D.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2013
Prima eten voor een goede prijs. in de zomer heerlijk buiten zitten. wel mag de keuken wat langer oorn zijn, 1930 is echt te vroeg! "Eetcafe in het bos."
PetraWij .
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2013
Op een na slechtste pannenkoeken ooit gegeten: ongaar te dik beslag, 1 pannenkoek met veel aangebrande stukken, de geraspte kaas was smakeloos en vooral vet. Voor de appelpannenkoek was een halve appel in stukjes gebruikt, zodat het grootste deel van de pannenkoek zonder beleg was. Een ongeinteresseerde bediening, maar een prachtige omgeving!