De Zevende Hemel

Donderdag t/m Zondag 16:30 - 22:00

• Af te huren , Catering , Terras , Wi-Fi
Gerhard B.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2016
Het eten was onder alles wat ik uit heb gegeten , ( BBQ vlees mix menu voor 2 per. ) vlees was tai en het andere niet goed door. Groente uit de diepvries - waterig en geen smaak . Man man had ik het maar gelaten maar het was een tegoedbon die ik gekregen heb. binnen was het donker nog geen lampje aan ik dacht buiten al het is gesloten tabelkleed was ook niet gestreken oude interieur van de 80er jaren . dus wij gaan daar zeker nooit meer naartoe dus zeker geen aanrader
L.r. V.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2015
Hier zojuist gegeten. HEMELS! Het decor was verschrikkelijk, maar het eten maakte alles goed. Ik had al een foto gemaakt van de plastic palmboom met het lichtsnoer eromheen, want ik denk dat dat de sfeer wel goed omschrijft, maar het eten, wauw. Ik zat klaar om een vernietigende recensie te schrijven, zeker toen ik de rode huiswijn proefte, maar toen kwamen de calameres. Net uit de frituur, superknapperig en niet taai, met wat onconventioneel maar heerlijke whiskey-cocktail saus. Mijn vriend had de carpaccio. De niet-geroosterde pijnboompitten waren jammer en de carpaccio smaakte niet als heel vers maar desalniettemin lekker. De hoofdgerechten: spareribs met honing en steak de Hemel. Spareribs zo mals dat ze van het bot vielen. Perfecte medium-rare steak. Heerlijke champignon-roomsaus. Perfect knapperige frietjes, lekkere mayonaise. En de hoeveelheid: perfect. Helemaal vol. Heerlijk. Zonde dat het zo matig loopt.
Nigel3 .
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2014
Helaas geen goed gevoel over dit restaurant. oud interieur en erg stoffig. kregen vooraf een streng spareribs die erg goed waren maar de rauwkost was verlept en zeg er niet smakelijk uit.
Als hoofd gerecht een mix-grill ook hier verlepte rauwkost, de biefstuk was een zemen lap en smaakte iets zuur dus maar niet opgegeten.
Dochter wer een flesje appelsap voorgeschoteld dat over de datum was!!! Al met al een slecht restaurant dat Geen keurmerk verdient.