De Zevende Hemel

Woensdag t/m Zondag 17:00 - 21:00

• Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Herbert V.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2016
Bij het verkennen van Maurik/ horeca kwamen wij hier terecht. Een niet zo groot sfeervol restaurant met een hele mooie buffetwand. De eigenaar staat zelf in de halfopen keuken zijn best te doen en draagt een Franse koksmuts. Zijn partner zorgt met goede hulpen voor een vriendelijke attente bediening,een zaak om terug te komen en dat hebben wij twee keer gedaan.
Wij hebben genoten van goed verzorgde gerechten , smaakvolle uiensoep , kalfs-carpaccio ,
zeetong , rib-eye , ossenhaas-spiezen , garnalenspiesen , mooie lende-biefstuk en verschillende lekkere desserts.
Betuweproever .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2015
Het is goed eten bij de Zevende hemel. Leuke gerechten en ook mooi gerechten in het drie gangen menu.

Vooraf slakken uit de oven met paddenstoelen en blauwschimmelkaas gevolgd door een royale en smakelijke ribeye met rode wijnsaus, gegratineerde spitskool en twee soorten aardappelen.

Eenvoudige doch leuke wijnkaart tegen zeer schappelijke prijzen.

Goede prijs- kwaliteitsverhouding in een gezellig en sfeervol restaurant met een zeer vriendelijke gastvrouw.
Lucvanvaalen .
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2015
Harmonie! Alles klopt met elkaar. In de Zevende Hemel kun je genieten van een perfect breid sukje vlees of vis. En zeg maar stuk want het is altijd ruim bemeten. En dat in een goed decor met passende sfeer en een goede service met een persoonlijk tintje met nog tijd voor de gast.
CorK .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2013
Met de buurtjes hier gezellig gegeten. de entree (garnalenspiesje) wat vlak van smaak, het hoofdgerecht (kabeljauw) prima gegaard. Simpele bijgerechten (frietjes, gebakken aardappeltjes, rode kool). Goed zonder poespas. De wijn (Rueda) was prima, zeker voor die prijs. Al met al een restaurant waar je goed en gezellig kunt eten. Bediening is vriendelijk.
HSA V.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2013
In de zevende hemel kun je heerlijk eten! We genoten van een vissoep voor, gevolgd door kangoeroebiefstuk, alles prima bereid en een lust voor het oog. Interessante wijnen, ook buiten de kaart om. Prima prijs/kwaliteit verhouding.
De bediening is zeer vriendelijk, haast té, zodat het niet meer helemaal naturel overkomt.
Het interieur is een verzameling van 'grootmoeders'-meubilair, maar je zit er gezellig. Het toilet is daarentegen zeer modern en tip top in orde
Ëén groot nadeel: ook als je een fles wijn besteld ben je verplicht duur flessenwater te kopen, terwijl ons Nederlandse water toch zo goed van kwaliteit is. Ik vind dit slecht van restaurants en de reden dat de servicepunten naar beneden gehaald worden. Geen Eco keurmerk!
Peter H.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2013
Laat je niet foppen door de geplastificeerde kaart die nogal goedkoop aandoet. Geweldig eten en uitermate attente bediening in dit restaurant.
Mijn voorgerecht, champignons, gevuld met slakken en een blauwschimmel was een ware tractatie! Hier gaan we zeker nog een keer terug.
Mathijs B.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2012
Fijne ervaring hier, goed eten, correcte bediening.
Leuk is dat het erg open is. Ik kon in ieder geval even in de keuken kijken, op een of andere manier wil ik altijd graag even om de hoek kijken bij de keukenbrigade.

Ga zo door en tot de volgende keer!
Anita P.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2012
Wij komen met enige regelmaat bij De Zevende Hemel.
Het eten is er prima evenals de wijnen.
De dames in de bediening doen hun best om het je naar de zin te maken. Er hangt een leuke sfeer en met mooi weer kan je buiten op het terras eten.