De Zevende Hemel

Zuiderkerkstraat 7 9712 PZ Groningen Nederland Kaart

Over het restaurant De Zevende Hemel

Werkelijke zevende hemel

Van buiten de felblauwe luifels weet je zeker dat er iets moois verborgen zit. Restaurant De Zevende Hemel neemt je letterlijk mee naar de zevende hemel, met hun overheerlijke gerechten en wijnen. In dit fijne stukje Groningen, vlakbij de Nieuwe Kerk, kun je even bijkomen met verantwoord en biologisch eten en ook voor vegetariërs hebben ze genoeg lekkers op de kaart. Bij mooi weer openen ze de terrasdeuren zodat je in het restaurant geniet van een zomers briesje. Je kunt ook buiten aan de luifels zitten voor diner. Deze tafels zijn erg populair!

Meer informatie over restaurant De Zevende Hemel

Zondag gesloten

Jouw recensie over het restaurant De Zevende Hemel

Erik M.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
De toog is van koper, toch ligt er geen loper… Dit is -met recht- De Zevende Hemel.
Geweldige ambiance, heerlijk eten en echt waar voor je geld.
Een geweldige avond, heerlijk gegeten.

De sommelier heeft uitstekende vakkennis, de wijnen sluiten perfect aan bij het bestelde menu. Het gerecht was perfect bereid. Mijn complimenten. Wij komen zeker terug.
De bediening is werkelijk perfect.. De perfecte avond uit! Bedankt!
Ineke C.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Oh, wat heerlijk dat er tijdens het diner een live pianist is! Dank u wel!
Verder hebben we wederom genoten van de verrassende gerechten. Alles is zichtbaar met zorg gemaakt en overheerlijk!
Sjoke J.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
petra B.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
genoeg te kiezen uit speciale ah menukaart met een selectie gerechten van de gangbare kaart. porties precies goed, niet te veel en niet te weinig. heerlijk gegeten, ik kom zeker terug
mkvanvugt .
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
een hele fijne plek om te komen, heel relaxed. Het eten was heerlijk, vooral het nagerecht (chocomousse en karamel ijs). De borden waren heel mooi opgemaakt. Het enige wat te klagen viel was de relatieve traagheid waarmee de gerechten werden opgediend.
Ronnie S.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Het was een zeer goede gerecht. Service was goed. Je merkte wel dat het druk was bij het bestellen van een drankje. Verder wel zeer vriendelijk.
Stoorloup .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Fijne ontvangst door de gastheer, lekker gegeten voor een prima prijs.
Advies tanden stokker's na de maaltijd.
Ga zo door tot een volgende keer
Harry E.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Verassende combinatie van gerechten. Heerlijk gegeten. Eigenaar kwam zelf nog even langs om tevragen hoe het was. Piano spelende ober leuk.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Al vaker hier gedineerd, met vrienden en met volwassen kinderen van 19 en 20 jaar. Was al die keren goed. Op woensdag 16 augustus opnieuw met gezin ivm een verjaardag. Helaas erg lang moeten wachten tussen de gangen (1 keer 1 uur) en totaal geen aandacht van het bedienend personeel ondanks 10 of 15 minuten met oogcontact proberen signalen te geven; restaurant was na 3 weken vakantie net weer voor 2e dag open. Hadden de heren het drukker met het uitwisselen van de vakantie-ervaringen dan met de klanten die binnen zaten? Ook bij verlaten restaurant geen enkele blik of reactie terwijl wij vriendelijk Dag, tot ziens riepen na de eigenaar. Viel erg tegen vergeleken met onze eerdere 4 ervaringen hier. Jammer.
Janalda L.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Heerlijke gerechten , mooi opgemaakte borden en keurige uitleg van het gerecht. Vriendelijke bediening, gezellige sfeer.

Voor herhaling vatbaar.
Rafael C.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
was als vanouds gezellig en lekker.
Tineke E.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Heerlijk culinair gegeten en genoten van het pianospel van 1 van de obers.

Een aanrader voor mensen die van lekker eten houden !

Tineke
Rie-jean V.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Genoten van zowel het eten als de bediening. We hadden nog een paar AH bonnen waardoor de verwachting niet op hoog niveau stond maar daar denken ze bij De Zevende Hemel anders over. De kwaliteit van het eten was ver boven verwachting. Heerlijke avond gehad. Team De Zevende Hemel dank jullie wel.
Rune M.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Met een live gespeeld piano muziekje op de achtereind is de ambiance van het restaurant heel plezierig.. Het eten vond ik ronduit slecht. Er zat weinig smaak aan. Als je dit aangeeft bij de bediening wordt er niks kee gedaan. Jammer!
adamhof .
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Vertrouwd want we komen hier wel vaker, altijd goed! Vertrouwd want we komen hier wel vaker, altijd goed! Vertrouwd want we komen hier wel vaker, altijd goed!
Anja-de-eerste .
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Met AH restaurantbon gegeten. 1 x vega en 1 x vlees. Voorgerecht aspergesoep was redelijk. Hoofdgerechten waren karig. De vegetarische pasta was enkel met roomsaus, de groente was ver te zoeken. Het vleesgerecht was ok, niet voldoende voor een grote man, omdat er geen extra groente, friet of aardappelen geserveerd. Alleen een klein bakje met salade. Nagerecht was redelijk. Misschien is er op bezuinigd vanwege de AH bon, ik vond het zeer teleurstellend.
Paul_Diner .
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Met de AH actie lekker gegeten in een prachtige ambiance.
Het hartelijk ontvangst en bediening in combinatie met live piano muziek maken een bezoek aan de Zevende Hemel meer dan de moeite waard.
sjors E.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
In een gezellige ambiance heerlijk gegeten. "Nieuwe" eigenaar prima gastheer! Uit de keuken kwamen prima gerechten. Kortom een aanrader.
Elles N.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Heerlijk gegeten. Leuke, vriendelijke bediening. We mochten met de AH kaart ruim kiezen.
Wat wel beter kan: de boter bij het stokbrood. Maak een lekkere kruidenboter of een pesto. Het botersmeersel dat we kregen was luchtig en smakeloos, beetje chemisch. We hebben even overwogen om het 7e hemeldessert nog een keer te bestellen, we hebben gesmuld!
Heel leuk: live pianomuziek.
elles
Diana U.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
Hoofdgerecht was bovengemiddeld en de amuse heerlijk. Het voorgerecht ( brood en kruidenboter ) redelijk. We gaan zeker weer