De Zevende Hemel

Zuiderkerkstraat 7 9712 PZ Groningen Nederland Kaart

Over het restaurant De Zevende Hemel

Werkelijke zevende hemel

Van buiten de felblauwe luifels weet je zeker dat er iets moois verborgen zit. Restaurant De Zevende Hemel neemt je letterlijk mee naar de zevende hemel, met hun overheerlijke gerechten en wijnen. In dit fijne stukje Groningen, vlakbij de Nieuwe Kerk, kun je even bijkomen met verantwoord en biologisch eten en ook voor vegetariërs hebben ze genoeg lekkers op de kaart. Bij mooi weer openen ze de terrasdeuren zodat je in het restaurant geniet van een zomers briesje. Je kunt ook buiten aan de luifels zitten voor diner. Deze tafels zijn erg populair!

Meer informatie over restaurant De Zevende Hemel

• Af te huren , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant De Zevende Hemel

Lenie A.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Prima, heerlijk gegeten, vriendelijke bediening, zeker een aanrader.
Let op, betaald parkeren en dat staat niet duidelijk aangegeven.
Het leverde ons een parkeerbon op????
Yvonne O.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2018
Lekker eten en persoonlijke aandacht! Goede sfeer!
Tom S.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2018
We hebben lekker gegeten in een rustige sfeer. De schelvisterrine was een onbekend en heerlijk voorgerecht. De bediening was rustig en prettig. Kortom, het was een prima diner.
K.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Heerlijk gegeten in een huiskamerachtige sfeer. Personeel zeer prettig in de omgang.
We hebben ons laten verrassen door de kok. En dat was helemaal ok.
S.P. J.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2018
We werden zeer vriendelijk ontvangen. De gerechten zagen er heerlijk uit en de man die ons bediende wist, op vragen van onze kant, duidelijk en enthousiast te vertellen en uit te leggen wat er op de kaart stond. Gezellige avond gehad !
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Enthousiast nieuw team die dit restaurant naar een hoger, maar nog steeds betaalbaar plan, brengt. Live music op vrijdagavond is een bonus zonder dat het overheerst.
Gurdy1974 H.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Heerlijk gegeten, voor de tweede keer sinds de nieuwe eigenaar er zit en je ziet dat er hard gewerkt wordt aan het niveau. Ook is er een nieuwe wijnkaart met heerlijke wijntjes. De porties zouden in sommige vallen net iets groter mogen zijn. Fijn restaurant met een goede sfeer waar we zeker terug zullen blijven komen!
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Heerlijk gegeten, mooie wijn, vriendelijke bediening, gezellige piano, slecht meubilair, tafels te dicht op elkaar.
Mma M.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Hoewel er een duidelijke menukaart met allergenen aanwezig is ging het bij het opmaken van het bord fout met het glutenvrije eten. Hierop werd naar mijn mening niet adequaat gereageerd.
Voor gasten met coeliakie; het is opletten geblazen!
Frans M.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
een heel goed restaurant met leuk personeel, prettige bediening, smaakvolle gerechten, en, als klap op d evuurpijl, een hele goede muzikale omlijsting. Perfect, en zeker een bezoekje waard
Wim C.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2018
De kwaliteit van de gerechten komt overeen met de locatie aangegeven door de naam van het restaurant!
Eten en bediening waren perfect en er was sprake van een grote gevarieerdheid.
Patrick L.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Heerlijk gegeten. Een goede prijs-kwaliteit verhouding. Hele mooie presentatie van de gerechten, dat uitnodigt om te eten. Vriendelijke bediening. Voor herhaling vatbaar.
Rana M.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Casual-chic...lukte niet. Nietszeggende ambiance. Het eten was dezelfde. De bediening was erg vriendelijk en attent.
Kleine menu is altijd fijn. Maar dezelfde ingredienten in zoveel gerechten...Lose the cook I’d say and do something about the decor..
Kortom, teleurstellend (behalve van de bediening).
Rutger D.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Ik at hier gisteren met mijn vriendin. Het eten en de bediening waren van erg goede kwaliteit. Wat betreft de inrichting: de zaak kan iets sfeervoller worden verlicht. Dit deed niets af aan een topavond. Aanrader!
ewijnand .
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Prima eten. Prijs kwaliteit verhouding goed. Jammer geen aardappelgratin meer. Is toch een beetje een gemis.
Het bord waarin de groente curry geserveerd wordt is een beetje onhandig.
Anja D.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Fijne ambiance maar gerechten hebben te weinig smaak en vallen erg tegen voor de prijs. Alles bij elkaar voor een lange avond tafelen wat te hoog in de prijs. Eigenaar speelt zelf piano wat een leuke toevoeging is. Bediening kan wat minder stijf en wat informeler. Inrichting is op zich prima maar bijna saai te noemen. Wijnen op de kaart zijn erg goed.
Bob D.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
We waren hier met zijn drieen en werden welkom geheten door de gastheer,eigenaar. Zeer attent en zo ook de bediening. Een daarvan speelde af en toe op de piano wat erg prettig was. We hadden een 3 gangen menutje uitgekozen o.a. met parelhoen en was erg lekker. We komen graag weer eens terug, gezellige zaak met een prima ambiance!
Akkelies D.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2018
Verschrikkelijk lekker eten, super vriendelijke bediening, heel gezellige plek. Ik kreeg zelfs prosecco ter gelegenheid van mijn verjaardag.
Hans S.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2018
Super lekker gegeten met een supervriendelijke bediening.
Nicoline B.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Het was die dag erg druk, wij moesten even wachten, omdat anderen iets langer bleven dan geplande. Dat vonden wij positief, je wordt niet de zaak uitgejaagd. Wij werden hartelijk ontvangen bij de bar. Er was aandacht voor de klant. Daarna hebben wij samen een gezellige avond gehad met voortreffelijk eten en af en toe weer die aandacht. We zijn zelf ook lang gebleven. Chapeau