De Zevende Hemel

Zuiderkerkstraat 7 9712 PZ Groningen Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant De Zevende Hemel

Werkelijke zevende hemel

Van buiten de felblauwe luifels weet je zeker dat er iets moois verborgen zit. Restaurant De Zevende Hemel neemt je letterlijk mee naar de zevende hemel, met hun overheerlijke gerechten en wijnen. In dit fijne stukje Groningen, vlakbij de Nieuwe Kerk, kun je even bijkomen met verantwoord en biologisch eten en ook voor vegetariërs hebben ze genoeg lekkers op de kaart. Bij mooi weer openen ze de terrasdeuren zodat je in het restaurant geniet van een zomers briesje. Je kunt ook buiten aan de luifels zitten voor diner. Deze tafels zijn erg populair!

Meer informatie over restaurant De Zevende Hemel

• Af te huren , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant De Zevende Hemel

Thecla G.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Geen live pianomuziek deze keer. Desalniettemin een fijne avond met lekker eten en heerlijke wijn.
Aafke M.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Duurde lang voordat wij het hoofdgerecht kregen
Bert H.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Mis alleen een zak patat
René W.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Mooi opgemaakt en zeer smaakvol!
Janneke A.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2018
We werden gastvrij ontvangen en hebben heerlijk gegeten (AH- restaurant- zegels actie)
De bediening was attent. De borden waren mooi opgemaakt. Zeker waard om nog eens weer terug te komen
Jesse K.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Porties waren te klein, aandacht van het personeel was uitstekend
Willem B.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Prima gastheren en bijzonder fraai gepresenteerd heerlijk eten.
P.H. S.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Erg leuk en intiem restaurant met een sympathieke bediening, heel persoonlijke benadering en veel toelichting bij de gerechten. Met speciale wensen is goed omgegaan. Wij komen hier terug!
Sucadelap N.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
Wat een vriendelijke eigenaar!
cawoets .
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2018
Prima ontvangst, lekker gegeten, wat een vooruitgang vergeleken met de vorige uitbater. Eigenaar altijd vriendelijk, uitleg gevend, servicegericht.
We komen terug!
ewijnand .
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Goed restaurant. Zelf het onmogelijke is mogelijk.
Vriendelijke bediening. Het eten was zeer goed.
Gaan er zeker vaker eten.
milovannoortwijk .
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Zeer mooi opgemaakte gerechten waarin de visie van de eigenaar duidelijk naar voren kwam: puur, kwalitatief goed eten. Goede grote van de porties en niet te duur. Fijn dat er weinig zout werd gebruikt, maar de gerechten smaakten volgens ons nog wat vlak, het had 'spannender' gekund. Lekkere wijnen en bieren. We werden uitstekend bediend door voornamelijk de eigenaar zelf, die overigens ook nog leuk piano kan spelen. De wachttijd tot het voorgerecht en tussen het voorgerecht en hoofdgerecht had iets korter gemogen maar het was niet storend. Lekkere koffie na.
We hebben fijn gegeten en de algemene sfeer was gemoedelijk, dankjewel!
Marlous H.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Heerlijk gegeten bij De Zevende Hemel! Ivm een pinda/noten allergie ben ik altijd huiverig met uit eten gaan maar omdat het hier zó professioneel werd aangepakt en serieus werd genomen heb ik mij geen moment zorgen gemaakt. De eigenaar is zeer betrokken en weet waar hij over praat. Er werd heel goed overlegd met de keuken en vervolgens ook weer met ons of bepaalde producten mogelijk waren of niet. Echt super, uiteraard ook grote complimenten naar de koks!

Ik heb ontzettend lekker gegeten. De gerechten zagen eruit als een waar kunstwerk en smaakten heerlijk. De eigenaar praat met veel passie over het eten en wist overal een verhaal bij te vertellen. Erg leuk om te horen waar het eten vandaan komt en hoe de gerechten tot stand komen. We hebben een super avond gehad en we komen heel graag nog een keer weer. Bedankt voor de fijne en onbezorgde avond!
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
Aardige bediening . Lekker gegeten .
hanneke.peter .
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
Wat een leuk en fijn restaurant hebben jullie.
(gisteravond bij jullie gegeten met z'n vijven)
Het eten was heerlijk maar vooral de manier waarop jullie omgaan met mensen met een allergie (pinda/noot 2 personen) was zo geweldig.
Niet vaag, maar duidelijk; we wisten dat je weet waar je over praat!
Dat schept echt vertrouwen.
Wij hebben ontspannen gegeten.
Heel erg bedankt voor de toewijding nogmaals
Voor mensen met een allergie: aanrader.
Wij komen nog een keer terug! (Btw ik wist niet wat ik bij wachttijd moest invoeren: het was nl GOED!!!
Marianne M.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2018
We hebben heerlijk gegeten en gedronken, het menu hebben we ruim van tevoren samengesteld met de eigenaar van de Zevende Hemel. We gingen voor het wijnarrangement maar hiervan geen gebruik gemaakt maar gekozen in overleg of ze bij elke gang een bijpassende sap-cocktail konden bedenken die alcohol-vrij zou zijn dit bleek een uitstekende keus te zijn. De bediening was top met uitstekende uitleg en bereiding van de cocktails aan de bar. Al met al een bijzondere ervaring.
Peter H.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2018
Het eten en drinken waren erg goed en lekker.
Het nagerecht was goed maar erg duur.
Alles bijelkaar goed maar €17,50 voor een nagerecht op een bordje vonden we te duur.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Met vrienden gegeten.
Het werd een heel gezellige avond.
We kwamen aan om 18.30 uur en verlieten het restaurant pas om 22.00 uur!
Tevens genoten van het pianospel door de eigenaar en één van zijn medewerkers.
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Gastvrije ontvangst en prettige bediening. Originele gerechten.
De lamsbout was boterzacht en "viel" van het bot, heerlijk.
Karen G.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2018
Gezellig restaurant, uitstekende bediening door vriendelijke mensen, heerlijk eten., goede wijn. We hebben hier een fijne avond gehad.