De Zevende Hemel

Zuiderkerkstraat 7 9712 PZ Groningen Nederland Kaart

Over het restaurant De Zevende Hemel

Werkelijke zevende hemel

Van buiten de felblauwe luifels weet je zeker dat er iets moois verborgen zit. Restaurant De Zevende Hemel neemt je letterlijk mee naar de zevende hemel, met hun overheerlijke gerechten en wijnen. In dit fijne stukje Groningen, vlakbij de Nieuwe Kerk, kun je even bijkomen met verantwoord en biologisch eten en ook voor vegetariërs hebben ze genoeg lekkers op de kaart. Bij mooi weer openen ze de terrasdeuren zodat je in het restaurant geniet van een zomers briesje. Je kunt ook buiten aan de luifels zitten voor diner. Deze tafels zijn erg populair!

Meer informatie over restaurant De Zevende Hemel

• Af te huren , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant De Zevende Hemel

• Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Met vrienden gegeten.
Het werd een heel gezellige avond.
We kwamen aan om 18.30 uur en verlieten het restaurant pas om 22.00 uur!
Tevens genoten van het pianospel door de eigenaar en één van zijn medewerkers.
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Gastvrije ontvangst en prettige bediening. Originele gerechten.
De lamsbout was boterzacht en "viel" van het bot, heerlijk.
Karen G.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2018
Gezellig restaurant, uitstekende bediening door vriendelijke mensen, heerlijk eten., goede wijn. We hebben hier een fijne avond gehad.
Jacha R.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Heerlijk gegeten bij de Zevende Hemel. We zijn erg fijn ontvangen. Het eten was bijzonder lekker, ook de vegetarische onderdelen van het menu waren zeer aantrekkelijk. We hebben af en toe wel wat opmerkzaamheid bij de mensen in de bediening gemist, zo waren onze glazen te lang te leeg en bleven de lege borden lang op tafel staan. Afgezien daarvan; een heerlijke avond gehad met mijn familie.
Bert R.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Heerlijk gegeten, super vriendelijke bediening en grote verrassing dat er life ook piano wordt gespeeld. Hier komen we weer
Margreet Z.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Fijn dat er mee gedacht wordt als je veganistisch eet (of bijv een allergie hebt). Ze proberen het je naar de zin te maken en dat is fijn en mooi om te zien en weten.
De Snickers mag van mij standaard op de kaart :-)
Lenie A.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Prima, heerlijk gegeten, vriendelijke bediening, zeker een aanrader.
Let op, betaald parkeren en dat staat niet duidelijk aangegeven.
Het leverde ons een parkeerbon op????
Yvonne O.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2018
Lekker eten en persoonlijke aandacht! Goede sfeer!
Tom S.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2018
We hebben lekker gegeten in een rustige sfeer. De schelvisterrine was een onbekend en heerlijk voorgerecht. De bediening was rustig en prettig. Kortom, het was een prima diner.
K.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Heerlijk gegeten in een huiskamerachtige sfeer. Personeel zeer prettig in de omgang.
We hebben ons laten verrassen door de kok. En dat was helemaal ok.
S.P. J.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2018
We werden zeer vriendelijk ontvangen. De gerechten zagen er heerlijk uit en de man die ons bediende wist, op vragen van onze kant, duidelijk en enthousiast te vertellen en uit te leggen wat er op de kaart stond. Gezellige avond gehad !
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Enthousiast nieuw team die dit restaurant naar een hoger, maar nog steeds betaalbaar plan, brengt. Live music op vrijdagavond is een bonus zonder dat het overheerst.
Gurdy1974 H.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Heerlijk gegeten, voor de tweede keer sinds de nieuwe eigenaar er zit en je ziet dat er hard gewerkt wordt aan het niveau. Ook is er een nieuwe wijnkaart met heerlijke wijntjes. De porties zouden in sommige vallen net iets groter mogen zijn. Fijn restaurant met een goede sfeer waar we zeker terug zullen blijven komen!
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Heerlijk gegeten, mooie wijn, vriendelijke bediening, gezellige piano, slecht meubilair, tafels te dicht op elkaar.
Mma M.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Hoewel er een duidelijke menukaart met allergenen aanwezig is ging het bij het opmaken van het bord fout met het glutenvrije eten. Hierop werd naar mijn mening niet adequaat gereageerd.
Voor gasten met coeliakie; het is opletten geblazen!
Frans M.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
een heel goed restaurant met leuk personeel, prettige bediening, smaakvolle gerechten, en, als klap op d evuurpijl, een hele goede muzikale omlijsting. Perfect, en zeker een bezoekje waard
Wim C.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2018
De kwaliteit van de gerechten komt overeen met de locatie aangegeven door de naam van het restaurant!
Eten en bediening waren perfect en er was sprake van een grote gevarieerdheid.
Patrick L.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Heerlijk gegeten. Een goede prijs-kwaliteit verhouding. Hele mooie presentatie van de gerechten, dat uitnodigt om te eten. Vriendelijke bediening. Voor herhaling vatbaar.
Rana M.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Casual-chic...lukte niet. Nietszeggende ambiance. Het eten was dezelfde. De bediening was erg vriendelijk en attent.
Kleine menu is altijd fijn. Maar dezelfde ingredienten in zoveel gerechten...Lose the cook I’d say and do something about the decor..
Kortom, teleurstellend (behalve van de bediening).
Rutger D.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Ik at hier gisteren met mijn vriendin. Het eten en de bediening waren van erg goede kwaliteit. Wat betreft de inrichting: de zaak kan iets sfeervoller worden verlicht. Dit deed niets af aan een topavond. Aanrader!