Over het restaurant De Zevende Hemel

Werkelijke zevende hemel

Van buiten de felblauwe luifels weet je zeker dat er iets moois verborgen zit. Restaurant De Zevende Hemel neemt je letterlijk mee naar de zevende hemel, met hun overheerlijke gerechten en wijnen. In dit fijne stukje Groningen, vlakbij de Nieuwe Kerk, kun je even bijkomen met verantwoord en biologisch eten en ook voor vegetariërs hebben ze genoeg lekkers op de kaart. Bij mooi weer openen ze de terrasdeuren zodat je in het restaurant geniet van een zomers briesje. Je kunt ook buiten aan de luifels zitten voor diner. Deze tafels zijn erg populair!

Meer informatie over restaurant De Zevende Hemel

• Af te huren , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant De Zevende Hemel

Rutger D.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Ik at hier gisteren met mijn vriendin. Het eten en de bediening waren van erg goede kwaliteit. Wat betreft de inrichting: de zaak kan iets sfeervoller worden verlicht. Dit deed niets af aan een topavond. Aanrader!
ewijnand .
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Anja D.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Fijne ambiance maar gerechten hebben te weinig smaak en vallen erg tegen voor de prijs. Alles bij elkaar voor een lange avond tafelen wat te hoog in de prijs. Eigenaar speelt zelf piano wat een leuke toevoeging is. Bediening kan wat minder stijf en wat informeler. Inrichting is op zich prima maar bijna saai te noemen. Wijnen op de kaart zijn erg goed.
Bob D.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
We waren hier met zijn drieen en werden welkom geheten door de gastheer,eigenaar. Zeer attent en zo ook de bediening. Een daarvan speelde af en toe op de piano wat erg prettig was. We hadden een 3 gangen menutje uitgekozen o.a. met parelhoen en was erg lekker. We komen graag weer eens terug, gezellige zaak met een prima ambiance!
Akkelies D.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2018
Verschrikkelijk lekker eten, super vriendelijke bediening, heel gezellige plek. Ik kreeg zelfs prosecco ter gelegenheid van mijn verjaardag.
Hans S.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2018
Super lekker gegeten met een supervriendelijke bediening.
Nicoline B.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Het was die dag erg druk, wij moesten even wachten, omdat anderen iets langer bleven dan geplande. Dat vonden wij positief, je wordt niet de zaak uitgejaagd. Wij werden hartelijk ontvangen bij de bar. Er was aandacht voor de klant. Daarna hebben wij samen een gezellige avond gehad met voortreffelijk eten en af en toe weer die aandacht. We zijn zelf ook lang gebleven. Chapeau
Gert-Jan W.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2018
De porties waren misschien net wat aan kleine kant, maar de kwaliteit was erg goed.
De bediening was erg vriendelijke en vertelde leuke informatie bij de gerechten.
Simone V.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2018
Super lekker gegeten hier. Goede producten en hemelse smaken! Zelfs de garnering was erg lekker. Wat een smullen! Lang geleden dat ik zo lekker gegeten heb. De bedrijfsleider verstaat zijn vak en je merkt dat hij er veel plezier in heeft.
Arjan D.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Uitstekend gegeten en bediend door plezierig personeel. De pianoMuziek was live en goed. We hebben een fijne avond gehad.
Erik D.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
Kleinere porties eten, maar echt leuke kombinaties van smaken. En heel fraai versierd. Menukaart met calorieen en allergeenwaarden. Gezelllige sfeer met live piano. Meubilair wat oud met gammele en erg kleine tafel (een stuk papier onder de wankele poot deed wonderen).
Niet goedkoop omdat het zeker geen haute cuisine is, maar als je iets bijzonders zoekr qua smaken en presentatie zeker aan te raden.
Joost V.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2017
Met ons Hema kadobon van 50 € op naar de zevende hemel, gingen we voor het 3 gangen verrassingsmenu, het voorgerecht bestond uit buikspek het hoofdgerecht uit zwijnsnekfilet het nagerecht een plankje met een chocolade bolletje en dingetjes.
Alles prima en lekker bereidt .
Minder soepel loopt het in de bediening ik heb het idee dat er geen communicatie is, ze doen maar wat en leidt tot onnodig lang wachten. Aan het eind bleek de shawl van m’n vriendin zoek geraakt, ze komen er schouderophalend mee weg.
Marleen K.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
De verlichting was erg fel. Verder alles prima!
dijke807 .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Sinds september 2015 waren we niet meer geweest, dat was toen een slechte ervaring nadat alle daar voorgaande bezoeken aan de Zevende Hemel geweldig waren.
Toch, mede door dat er nog een AH boekje was, zijn we het onlangs weer gaan proberen en we kwamen na een bezoek van ruim twee uur zeer enthousiast naar buiten: heerlijk gegeten, prettige bediening, op verzoek van de zaakwaarnemer na het diner een goed gesprek gehad en --zeer belangrijk-- we ontdekten dat er door de bediening geen verschil werd gemaakt tussen "met of zonder AH boekje Klanten", dat is wel eens anders geweest.
Al met al het was weer een feestje, CHAPEAU!!
Niek S.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Leuke sfeer en gastvrij personeel. Ontvangst wat hartelijk, daarnaast waren de gerechten voor zo'n prijs bijzonder uitgebreid en zagen er netjes uit. Zeker een aanrader.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Prima restaurant, het eten kwam snel, goede wijn.
Bediening prima er werd uitgebreid verteld waar alles vandaan kwam, niet te lang het was ondertussen niet koud geworden.
rberting .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Verrassend aangename avond in de Zevende Hemel! Bekwame en gastvrije bediening; een menukaart met andere gerechten dan gemiddeld; een keuken die een goede bereiding verzorgt met aantrekkelijke opmaak. De tijd tussen de gerechten was prima getimed. Kortom, een restaurant dat uitnodigt tot herhaalbezoek!
Remi V.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Gastvije bediening, fraai opgemaakte en goed gedoseerde gerechten. Ongedwongen en lekker. Was al niet de eerste keer, maar zal vaker komen.
H.M. V.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Met mijn vrouw gegeten. Prettige ontvangst en bediening! 3-gangen menu, maar geen nagerecht meer genomen. Pas na 90 minuten kregen wij ons hoofdgerecht en zijn daarna weggegaan. Jammer, het is een goed restaurant.
Groningen, Henk Vos.
Carla B.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
In het verleden diverse keren met tevredenheid hier gegeten. Deze keer was een teleurstelling. Het meeste leek op kant en klaar gekocht, maar werd door de eigenaar aangekondigd als een circusact.