Over het restaurant De Zevende Hemel

Werkelijke zevende hemel

Van buiten de felblauwe luifels weet je zeker dat er iets moois verborgen zit. Restaurant De Zevende Hemel neemt je letterlijk mee naar de zevende hemel, met hun overheerlijke gerechten en wijnen. In dit fijne stukje Groningen, vlakbij de Nieuwe Kerk, kun je even bijkomen met verantwoord en biologisch eten en ook voor vegetariërs hebben ze genoeg lekkers op de kaart. Bij mooi weer openen ze de terrasdeuren zodat je in het restaurant geniet van een zomers briesje. Je kunt ook buiten aan de luifels zitten voor diner. Deze tafels zijn erg populair!

Meer informatie over restaurant De Zevende Hemel

Zondag gesloten

Jouw recensie over het restaurant De Zevende Hemel

rberting .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Verrassend aangename avond in de Zevende Hemel! Bekwame en gastvrije bediening; een menukaart met andere gerechten dan gemiddeld; een keuken die een goede bereiding verzorgt met aantrekkelijke opmaak. De tijd tussen de gerechten was prima getimed. Kortom, een restaurant dat uitnodigt tot herhaalbezoek!
Remi V.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Gastvije bediening, fraai opgemaakte en goed gedoseerde gerechten. Ongedwongen en lekker. Was al niet de eerste keer, maar zal vaker komen.
H.M. V.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Met mijn vrouw gegeten. Prettige ontvangst en bediening! 3-gangen menu, maar geen nagerecht meer genomen. Pas na 90 minuten kregen wij ons hoofdgerecht en zijn daarna weggegaan. Jammer, het is een goed restaurant.
Groningen, Henk Vos.
Carla B.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
In het verleden diverse keren met tevredenheid hier gegeten. Deze keer was een teleurstelling. Het meeste leek op kant en klaar gekocht, maar werd door de eigenaar aangekondigd als een circusact.
Job M.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Heerlijk gegeten. Mooie voorgerechten en hoofdgerechten voor ons allebei, vergezeld van mooie wijn.
Toen we de opmerking maakten dat we de porties wat aan de kleine kant vonden werd dit sportief opgepakt en kregen we uitleg over de filosofie daar achter.
Daarnaast werd ons de koffie door het huis aangeboden met wat lekkere bites er bij. Grote klasse.
Mattanja B.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
We voelden ons zeer welkom, het restaurant is sfeervol ingericht, mooie live muziek. Het eten was heerlijk en de bediening persoonlijk en humorvol. We hebben genoten!
Marco O.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Eten was prima, bediening vriendelijk maar wat traag. Hier was vooraf voor gewaarschuwd en dat was netjes. Aankleding vonden we wat oubollig. Prima plek om eens een hapje te eten.
MH B.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Dankzij de actie van AH hier terecht gekomen. Het was heerlijk. De geserveerde gerechten hadden allemaal iets verrassends. Zo hadden we als voorgerecht een visfilet. Hierbij werd ondermeer citroenijs geserveerd. Niet iets wat ik direct zou bedenken, maar het was zalig. Ook het hoofdgerecht en het toetje waren verrassen en meer dan goed. We hebben heerlijk gegeten in een gezellige sfeer.
Anneke D.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Plezierig personeel met aandacht voor de gasten.
Leuke kaart met interessante smaakcombinaties.
Muziek afwisselend, ook lifemuziek door pianist.
W.J. R.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Wij gaan niet vaak uit eten maar dit is ons zeer goed bevallen en komen hier vast en zeker terug. En zullen dit zeker aanbevelen bij vrienden en bekenden.
Martha S.
Wat een topper!
Zeer persoonlijke bediening en werkelijke aandacht voor de gast.
De gerechten zijn subliem; elke smaak proef je en alles en iedereen straalt passie voor het bedrijf uit!
De eigenaar verrast de gast ook nog met even "live" pianomuziek.
Grote complimenten!
Inge B.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
We hebben heerlijk gegeten in De Zevende Hemel. De bediening was erg goed en heel persoonlijk. De sfeer is erg leuk en het pianospel is een mooie begeleiding bij het eten. We komen zeker nog een keer terug!
dpdijkman .
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten, alleen de de prijs is wat aan de hoge kant, afgezet tegen de hoeveelheid aangeboden eten. Het eten zag er overigens erg verzorgd uit.
Erik M.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
De toog is van koper, toch ligt er geen loper… Dit is -met recht- De Zevende Hemel.
Geweldige ambiance, heerlijk eten en echt waar voor je geld.
Een geweldige avond, heerlijk gegeten.

De sommelier heeft uitstekende vakkennis, de wijnen sluiten perfect aan bij het bestelde menu. Het gerecht was perfect bereid. Mijn complimenten. Wij komen zeker terug.
De bediening is werkelijk perfect.. De perfecte avond uit! Bedankt!
Ineke C.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Oh, wat heerlijk dat er tijdens het diner een live pianist is! Dank u wel!
Verder hebben we wederom genoten van de verrassende gerechten. Alles is zichtbaar met zorg gemaakt en overheerlijk!
Sjoke J.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Plezierige ontvangst,
aangename ruimte,
mooi opgemaakte en smakelijke gerechten,
live pianospel, mooie akoestiek.
Kritisch nootje: de schuinoplopende halve kommen zijn mooi maar niet zo handig om in het gebruik.
petra B.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
genoeg te kiezen uit speciale ah menukaart met een selectie gerechten van de gangbare kaart. porties precies goed, niet te veel en niet te weinig. heerlijk gegeten, ik kom zeker terug
mkvanvugt .
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
een hele fijne plek om te komen, heel relaxed. Het eten was heerlijk, vooral het nagerecht (chocomousse en karamel ijs). De borden waren heel mooi opgemaakt. Het enige wat te klagen viel was de relatieve traagheid waarmee de gerechten werden opgediend.
Ronnie S.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Het was een zeer goede gerecht. Service was goed. Je merkte wel dat het druk was bij het bestellen van een drankje. Verder wel zeer vriendelijk.
Stoorloup .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Fijne ontvangst door de gastheer, lekker gegeten voor een prima prijs.
Advies tanden stokker's na de maaltijd.
Ga zo door tot een volgende keer