De Zevende Hemel

John &.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Wouter V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Dit is eten voor als je even niet weet wat, alles perfect gewoon, ik heb genoten van alles wat gewoon zou moeten zijn, bedankt! Was fantastisch!
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
Gereserveerd door anderen, dus altijd afwachten als je zelf niet kan kiezen. Maar goeie keuze!!! Ondanks dat ik niet zoveel kan eten door een maagverklening, toch heerlijk gegeten. De saté was erg lekker. De friet kon vervangen worden door brood, was geen probleem. Ook de mensen met wie ik was hebben lekker gegeten. Sfeer is goed, wel soms een beetje rumoerig. Het geluid van de bar beneden hoor je boven totaal niet. Bediening uitstekend, snelle bediening, maar ook werd er regelmatig (maar ook weer niet te vaak) gevraagd of alles naar wens was en of we nog wat wilden drinken. Leuk ook dat er meteen een mandje met stokbrood wordt neergezet. Veel respect voor degene die onze bestelling opnam, zonder papiertje, zonder apparaatje, gewoon onthouden. 3 Voorgerechten en 4 hoofdgerechten, met gepraat tussendoor en dan toch gewoon de bestelling onthouden, inclusief het gevraagde brood. Daar kunnen veel mensen nog wat van leren.
Peter H.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2016
Hier al meerdere malen geweest om onbeperkt spareribs te eten op de woensdagavond. Elke keer zijn de spareribs weer super! Een echte aanrader!
Edwin_VE .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2015
Erg leuke locatie en fantastisch eten!
Beneden een gezellig café met op de bovenverdieping het restaurant.
Prima prijs / kwaliteits verhouding, vriendelijk en bekwaam personeel en een zeer leuke entourage.
Hier voor 18 personen gereserveerd en alle gerechten werden keurig aan 18 personen tegelijk opgediend, dat maak je niet vaak mee als je met een grote groep gaat eten!
Kaart is ruim voldoende, kwaliteit is zeer goed.
De spareribs zijn van uitzonderlijke klasse!
Kortom, een echte aanrader !
Fijnglutenvrij .
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2015
Wat een gezellig restaurant! De eerste keer met een vriendin wist ik meteen dat ik terug zou gaan met iedereen die maar een keer mee wil. Vriendelijke bediening, fijne sfeer en heerlijk eten.
Dick M.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2015
Met zijn vieren hier gegeten op 28 februari.
De winnaar bij de voorgerechten was de zalmbonbon gevuld met kreeft.
Maar ook de andere voorgerechten waren prima en de keuze is heel uitgebreid.
Als hoofdgerecht hadden we de oosterse kip, de (vegetarische) gevulde courgette en pittige spareribs.
Er wordt wel gezegd dat de spareribs de lekkerste van de hoeksche waard zijn, dat zou zomaar kunnen!
De bediening is vriendelijk en attent.
Het restaurant klein maar sfeervol.
Een minpuntje? Hooguit dat je wat langer moet wachten als het restaurant vol zit. Maar dat is met leuk gezelschap geen bezwaar.
Komen hier zeker terug!
Ria V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2015
Met drie vriendinnen aangeschoven in de kerkbankjes. Bijzonder attente bediening: het was geen probleem wat extra bordjes neer te zetten als we niet 4 gerechten wilden, maar twee of drie (voor- en nagerechten) en er werd goed op ons gelet.
We hadden lekkere garnalen en een salade die prima was vooraf. Als hoofdgerecht malse spareribs die door een van ons meteen werden uitgeroepen tot de beste van Oud-Beijerland. Het nagerecht: een sorbet en een appeltaartje, waren ronduit heerlijk. Kortom: we hebben genoten. Enige jammere: vroeger hadden de gerechten namen die op een grappige manier pasten bij de naam van het restaurant: dat miste ik nu. Maar dat is bijzaak.
Margee .
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2014
Met zijn 3-en hier heerlijk gegeten.
de drie voorgerechtjes waren alle drie om van te smullen. Buiten de kaart een salade met biefstukreepjes gegeten heerlijk.
Ook de kip met tortillachips was erg lekker.
Ook de drie hoofdgerechten waren perfect. Heerlijke spareribs, fish and chips was ook lekker en niet op de kaart staande spies met varkenshaas en chorizo was goed.
Erg aardige bediening hier ga ik wel vaker naar toe is een ritje vanuit Capelle wel waard.
Marcel120377 .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2014
Pand bestaande uit 2 verdiepingen. Beneden de bar met een opvallend plafond.
Hier hangen namelijk allemaal oude lp hoezen uit de jaren 70.
Boven het restaurant met tafeltjes met normale stoeltjes en tafels met oude kerkbankjes.
We werden zeer gastvrij ontvangen. We kregen een mandje stokbrood met kruidendokter.
Als voorgerecht haden we de eendenborstfilet op een bedje van sla, ui, paprika, pijnboompitten. Als hoofdgerecht hadden we de spareribs met 3 sausjes. Deze spareribs waren echt voortreffelijk. Nog nooit zulk lekker gekruide en malse spareribs gegeten. Goede frites.Aan een bakje voor de botjes en citroen schoonmaakdoekje was ook gedacht.
De koffie was aangekleed met 2 koekjes en 2 glaasjes met een butterscotch likeur met slagroom.
Jammer dat er maar 2 tafeltjes bezet waren.

Een aanrader
SjaakSchipper .
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2014
Wat betreft het eten waan je je hier echt in de zevende hemel. De gastvrije bediening is niets te veel. Min punt is de bereikbaarheid, voor mensen die moeilijk ter been zijn (zoals ik) is de trap een lastige hindernis, vooral omdat het toilet beneden is.
Tot nu toe weerhield het ons niet om regelmatig bezoeker te zijn, al wordt het wel steeds lastiger. Toch nog eens nadenken over een oplossing hiervoor want we willen de kwaliteit van het eten zeker niet missen.
Rik_i .
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2013
Vandaag andermaal smakelijk gegeten in De Zevende Hemel. Prima sfeer en zeer vriendelijke en klantgerichte bediening.
Lamsrack was heerlijk. De zelfgemaakte patat frites maakte het helemaal af. Hier komen we graag weer.
R. G.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2013
Mooie gevarieerde kaart. Gerechten zijn erg lekker (we hadden de kip met krokant korstje en het stoofpotje van rundvlees). De huiswijn is redelijk (rood). De bediening is gastvrij en klantgericht, met aandacht. Ambiance niet super, maar wel leuk zo, op de zolder van een oud-Hollands café.
Suus1970 .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2012
Na een warm welkom een leuk plekje gekregen op oude kerkbanken. Een uitgebreide kaart met voor ieder wat wils, we hebben heerlijk gegeten !!
Pinkelpoedelparadijs .
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2012
Een no nonsens zaak waar je goed bediend wordt en heerlijk kan eten. Geen moeilijk gedoe of verborgen fratsen ( dure wijn aan smeren) goed is goed.