De Zevende Hemel

Peperstraat 8 3262 JK Oud-Beijerland Nederland Kaart

Over het restaurant De Zevende Hemel

De Franse en Italiaanse keuken komen op een bijzondere manier samen bij restaurant De Zevende Hemel in Groningen.

Hier kun je op een verantwoorde manier genieten van de heerlijke gerechten die op de kaart staan. Duurzaam en biologisch zijn de sleutelwoorden voor de gerechten in dit restaurant.

Er worden zowel vlees-, vis- en vegetarische- als veganistische heerlijkheden geserveerd. Hiervan kun je in het sfeervol ingerichte restaurant genieten, met vaak ook nog een live pianomuziekje op de achtergrond.

Culinaire avonturiers kunnen zich laten verassen met een drie, vier of zelfs zeven gangen verrassingsmenu van de chef. Neem er een bijpassend
wijnarrangement bij en de avond kan niet meer stuk.

Als het weer het toelaat is het terras een fijne plek om te vertoeven. Schuif aan en geniet bij De Zevende Hemel in Groningen!

Meer informatie over restaurant De Zevende Hemel

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

• Huisdieren welkom

Jouw recensie over het restaurant De Zevende Hemel

Bernedette P.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Fijne toelichting van het eten. Bijvoorbeeld waar het brood vandaan kwam. Ook was er genoeg kennis over de wijnen. Door een van de medewerkers werd er piano gespeeld als achtergrond muziek. Dit was erg fijn
Frans H.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2017
Het was weer erg prettig om te mogen eten bij de zevende hemel; lekkere gerechten en rekening houdend met onze dames die voorkeuren hadden. Daarnaast ook nog even chopin. Volgende keer nemen we de pianoboeken mee; alleen drankje vindt deze pianist niet genoeg want ze drinkt niet. Iets lekkers bij de koffie? We komen weer.
Gurdy1974 H.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2017
Wauw, wat een aangename verrassing zo dichtbij ons huis! We hebben heerlijk gegeten, ontzettend goede service en een leuke sfeer in het restaurant. De gerechten zijn ontzettend lekker en van zeer goede kwaliteit. Wij komen hier zeker vaker terug!
mercvitofam_everts8 .
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
Vriendelijke ontvangst en zoals altijd keuze uit meer dan heerlijke gerechten. Mijn tafelgenoot en ik hebben genoten van zowel het heerlijke eten als de gezellige ambiance!
Alie K.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
We hebben een erg gezellige avond gehad. Fijne locatie en heerlijk gegeten.
Ter afsluiting een privé pianoconcert van de eigenaar. Prachtig!!!
Thea M.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Gezellige eetcafé met een prima service en goed eten! Warm welkom, prettige ontvangst en fijne. niet opdringerige bediening die haar best doet om het een leuke avond te laten zijn, Het eten is absoluut goed en wordt ook snel opgediend. Al met al een aanrader en ik kom hier zeker terug!
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Heerlijk eten in een prima omgeving. Zeer vriendelijke bediening en af en toe live pianomuziek. We komen zeker nog een keer terug. Een aanrader!
willy.baars .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
de twee vegetarische hoofdgerechten smaakten goed maar waren saai. Een bord vol met veel van het zelfde.

het voorgerecht vam zalm met mierikswortel was verrukklijk.
Marieke D.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Het was erg druk en we moesten wel even wachten maar we hebben heerlijk gegeten en de gerechten z agen er smaakvol uit! De locatie ziet er erg gezellig uit. Kortom een aanrader om eens te gaan eten
natsch1967 .
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Ik heb afgelopen donderdag voorafgaand aan theaterbezoek heerlijk gegeten bij de zevend hemel met een vriendin. Bijzondere gerechten met bijzondere smaakcombinaties en geen "opgeprikte" sfeer maar lekker gemoedelijk. We kregen nog een glas bubbels van het huis omdat ik vorige week zondag jarig was geweest, (50). Fijne uitleg over de gerechten en vriendelijke bediening. Voor herhaling vatbaar, een aanrader!!!!
Mai D.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Heerlijke voorgerechten en ook het nagerecht was verrassend en lekker. De hoofdgerechten vielen wat tegen, gewoontjes en saai. De bediening was soms niet te verstaan door te zacht praten te midden van rumoer en pianomuziek. Beetje pretentieus af en toe. Voorproeven van een aangebroken fles witte wijn is niet echt nodig.
Mariska H.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten bij de Zevende Hemel. Het ontvangst en de service waren erg goed. Wij komen graag nog eens terug!
Rosa D.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Erg sfeervol restaurant die goede gerechten voor een schappelijke prijs biedt. Een gedimd licht is het enige verbeterpuntje. Eten was heerlijk en service was top!
Wiebe D.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Zeer gastvrije ontvangst door eigenaar die ook nog eens een prima noot op de piano speelt. Eten was subliem met prima bijpassende wijnen. Een echte aanrader.
Komen zeker een keer terug.
Leonie T.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Heerlijk met mijn man gedineerd, waarbij de focus vooral op de smaakbeleving ligt en niet op t ordinair eten naar binnen schuiven om de honger te stillen. Daarbij geeft de bediening graag uitleg over de produkten en de oorsprong ervan wat de hele culinaire beleving compleet maakt. Echt genieten!
Fokje A.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Prima avond gehad. Met de AH bon hadden we toch een hele mooie kaart! Bediening is vriendelijk, het eten en de wijn heerlijk!
John &.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Leuke zolder waar je heerlijk kunt eten! Diversiteit aan gerechten, fatsoenlijke bediening, en een eerlijke prijs! Top! Bonny is een echte gastvrouw voor haar gasten.
Wouter V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Dit is eten voor als je even niet weet wat, alles perfect gewoon, ik heb genoten van alles wat gewoon zou moeten zijn, bedankt! Was fantastisch!
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
Gereserveerd door anderen, dus altijd afwachten als je zelf niet kan kiezen. Maar goeie keuze!!! Ondanks dat ik niet zoveel kan eten door een maagverklening, toch heerlijk gegeten. De saté was erg lekker. De friet kon vervangen worden door brood, was geen probleem. Ook de mensen met wie ik was hebben lekker gegeten. Sfeer is goed, wel soms een beetje rumoerig. Het geluid van de bar beneden hoor je boven totaal niet. Bediening uitstekend, snelle bediening, maar ook werd er regelmatig (maar ook weer niet te vaak) gevraagd of alles naar wens was en of we nog wat wilden drinken. Leuk ook dat er meteen een mandje met stokbrood wordt neergezet. Veel respect voor degene die onze bestelling opnam, zonder papiertje, zonder apparaatje, gewoon onthouden. 3 Voorgerechten en 4 hoofdgerechten, met gepraat tussendoor en dan toch gewoon de bestelling onthouden, inclusief het gevraagde brood. Daar kunnen veel mensen nog wat van leren.
Peter H.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2016
Hier al meerdere malen geweest om onbeperkt spareribs te eten op de woensdagavond. Elke keer zijn de spareribs weer super! Een echte aanrader!