De Zevende Hemel

• Huisdieren welkom

Jouw recensie over het restaurant De Zevende Hemel

Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Heerlijk eten in een prima omgeving. Zeer vriendelijke bediening en af en toe live pianomuziek. We komen zeker nog een keer terug. Een aanrader!
willy.baars .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
de twee vegetarische hoofdgerechten smaakten goed maar waren saai. Een bord vol met veel van het zelfde.

het voorgerecht vam zalm met mierikswortel was verrukklijk.
Marieke D.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Het was erg druk en we moesten wel even wachten maar we hebben heerlijk gegeten en de gerechten z agen er smaakvol uit! De locatie ziet er erg gezellig uit. Kortom een aanrader om eens te gaan eten
natsch1967 .
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Ik heb afgelopen donderdag voorafgaand aan theaterbezoek heerlijk gegeten bij de zevend hemel met een vriendin. Bijzondere gerechten met bijzondere smaakcombinaties en geen "opgeprikte" sfeer maar lekker gemoedelijk. We kregen nog een glas bubbels van het huis omdat ik vorige week zondag jarig was geweest, (50). Fijne uitleg over de gerechten en vriendelijke bediening. Voor herhaling vatbaar, een aanrader!!!!
Mai D.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Heerlijke voorgerechten en ook het nagerecht was verrassend en lekker. De hoofdgerechten vielen wat tegen, gewoontjes en saai. De bediening was soms niet te verstaan door te zacht praten te midden van rumoer en pianomuziek. Beetje pretentieus af en toe. Voorproeven van een aangebroken fles witte wijn is niet echt nodig.
Mariska H.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten bij de Zevende Hemel. Het ontvangst en de service waren erg goed. Wij komen graag nog eens terug!
Rosa D.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Erg sfeervol restaurant die goede gerechten voor een schappelijke prijs biedt. Een gedimd licht is het enige verbeterpuntje. Eten was heerlijk en service was top!
hgjan1 .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Heerlijk gegeten, goede sfeer, heel fijn is het pianospel! Bediening vriendelijk, ter zake kundig en op de gast gericht.
Wiebe D.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Zeer gastvrije ontvangst door eigenaar die ook nog eens een prima noot op de piano speelt. Eten was subliem met prima bijpassende wijnen. Een echte aanrader.
Komen zeker een keer terug.
Leonie T.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Heerlijk met mijn man gedineerd, waarbij de focus vooral op de smaakbeleving ligt en niet op t ordinair eten naar binnen schuiven om de honger te stillen. Daarbij geeft de bediening graag uitleg over de produkten en de oorsprong ervan wat de hele culinaire beleving compleet maakt. Echt genieten!
Fokje A.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Prima avond gehad. Met de AH bon hadden we toch een hele mooie kaart! Bediening is vriendelijk, het eten en de wijn heerlijk!
John &.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Leuke zolder waar je heerlijk kunt eten! Diversiteit aan gerechten, fatsoenlijke bediening, en een eerlijke prijs! Top! Bonny is een echte gastvrouw voor haar gasten.
Wouter V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Dit is eten voor als je even niet weet wat, alles perfect gewoon, ik heb genoten van alles wat gewoon zou moeten zijn, bedankt! Was fantastisch!
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
Gereserveerd door anderen, dus altijd afwachten als je zelf niet kan kiezen. Maar goeie keuze!!! Ondanks dat ik niet zoveel kan eten door een maagverklening, toch heerlijk gegeten. De saté was erg lekker. De friet kon vervangen worden door brood, was geen probleem. Ook de mensen met wie ik was hebben lekker gegeten. Sfeer is goed, wel soms een beetje rumoerig. Het geluid van de bar beneden hoor je boven totaal niet. Bediening uitstekend, snelle bediening, maar ook werd er regelmatig (maar ook weer niet te vaak) gevraagd of alles naar wens was en of we nog wat wilden drinken. Leuk ook dat er meteen een mandje met stokbrood wordt neergezet. Veel respect voor degene die onze bestelling opnam, zonder papiertje, zonder apparaatje, gewoon onthouden. 3 Voorgerechten en 4 hoofdgerechten, met gepraat tussendoor en dan toch gewoon de bestelling onthouden, inclusief het gevraagde brood. Daar kunnen veel mensen nog wat van leren.
Peter H.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2016
Hier al meerdere malen geweest om onbeperkt spareribs te eten op de woensdagavond. Elke keer zijn de spareribs weer super! Een echte aanrader!
Edwin_VE .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2015
Erg leuke locatie en fantastisch eten!
Beneden een gezellig café met op de bovenverdieping het restaurant.
Prima prijs / kwaliteits verhouding, vriendelijk en bekwaam personeel en een zeer leuke entourage.
Hier voor 18 personen gereserveerd en alle gerechten werden keurig aan 18 personen tegelijk opgediend, dat maak je niet vaak mee als je met een grote groep gaat eten!
Kaart is ruim voldoende, kwaliteit is zeer goed.
De spareribs zijn van uitzonderlijke klasse!
Kortom, een echte aanrader !
Fijnglutenvrij .
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2015
Wat een gezellig restaurant! De eerste keer met een vriendin wist ik meteen dat ik terug zou gaan met iedereen die maar een keer mee wil. Vriendelijke bediening, fijne sfeer en heerlijk eten.
Dick M.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2015
Met zijn vieren hier gegeten op 28 februari.
De winnaar bij de voorgerechten was de zalmbonbon gevuld met kreeft.
Maar ook de andere voorgerechten waren prima en de keuze is heel uitgebreid.
Als hoofdgerecht hadden we de oosterse kip, de (vegetarische) gevulde courgette en pittige spareribs.
Er wordt wel gezegd dat de spareribs de lekkerste van de hoeksche waard zijn, dat zou zomaar kunnen!
De bediening is vriendelijk en attent.
Het restaurant klein maar sfeervol.
Een minpuntje? Hooguit dat je wat langer moet wachten als het restaurant vol zit. Maar dat is met leuk gezelschap geen bezwaar.
Komen hier zeker terug!
Ria V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2015
Met drie vriendinnen aangeschoven in de kerkbankjes. Bijzonder attente bediening: het was geen probleem wat extra bordjes neer te zetten als we niet 4 gerechten wilden, maar twee of drie (voor- en nagerechten) en er werd goed op ons gelet.
We hadden lekkere garnalen en een salade die prima was vooraf. Als hoofdgerecht malse spareribs die door een van ons meteen werden uitgeroepen tot de beste van Oud-Beijerland. Het nagerecht: een sorbet en een appeltaartje, waren ronduit heerlijk. Kortom: we hebben genoten. Enige jammere: vroeger hadden de gerechten namen die op een grappige manier pasten bij de naam van het restaurant: dat miste ik nu. Maar dat is bijzaak.
margee .
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2014
Met zijn 3-en hier heerlijk gegeten.
de drie voorgerechtjes waren alle drie om van te smullen. Buiten de kaart een salade met biefstukreepjes gegeten heerlijk.
Ook de kip met tortillachips was erg lekker.
Ook de drie hoofdgerechten waren perfect. Heerlijke spareribs, fish and chips was ook lekker en niet op de kaart staande spies met varkenshaas en chorizo was goed.
Erg aardige bediening hier ga ik wel vaker naar toe is een ritje vanuit Capelle wel waard.