De Zeven Geitjes

Meer informatie over restaurant De Zeven Geitjes

7,1
Air2011 .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2016
Super leuke uitspanning!! Hebben vandaag genoten van lekkere wijntjes en heerlijke kaas plankjes die niks te wensen over lieten, prachtig opgemaakt, heerlijk brood, zalige serrano ham en allerlei extra's.
Absoluut een heerlijke plek om met onze kinderen terug te komen, gastvrij, vriendelijk en kwaliteit!! Top plek
ToineWillemsen .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2015
Om 18.15 uur aangekomen bij het restaurant. Bediening was in de weer met hun telefoon. Na onze bestelling, coq au vin dat op de kaart staat, vele vraagtekens van wat is dat. Wilt u a.u. b vooraf betalen. Het seizoenbier van op de kaart was ook onbekend. Het uiteindelijk bestelde bier werd gebracht. Doodgeslagen en ver onder de streep op het glas. De ene maaltijd werd gebracht. Wij vroegen of de andere maaltijd ook snel zou komen. Ja hoor.
Wat blijkt, de keuken had de bon niet gehad, zodat de maaltijd nog bereid moest worden.
Toen de eerste maaltijd opgegeten was, arriveerde de tweede.
Gezellig zo apart te eten!!!
Het aangeboden drankje ter compensatie is niet gebruikt, daar elk personeelslid zich schuil hield om maar niets te hoeven doen.
Nadat we opgestapt zijn, zonder gedag of heeft het gesmaakt, zagen we dat de tafel werd afgeruimd.
Jammer, hoe je maaltijd om zeep wordt gebracht.
Lonnie D.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2015
Vanmiddag geluncht op deze locatie, eerst dri nken besteld dat wordt dan 4 euro zei de bedieningsmedewerker ik zeg mogen we ook nog iets eten? hij vond het raar dat ik het zei en zat er volgens mij niet op te wachten dat we wouden eten ik kreeg nogal een onvriendelijke blik! uiteindelijk eten besteld weer meteen afrekenen, zeer onvriendelijk vind ik dus ik vroeg de rede hij zegt ja als je gaat verzitten klopt de tafel niet meer nou dat snap ik maar dat is het vak gewoon opletten als je op een terras werkt! en het was helemaal niet druk, ik had al een uur een leeg glas en van ellende zijn we maar gegaan! in het vervolg niet meer naar de zeven geitjes! helaas!
Istellenbos .
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2015
In potentie is dit een wereldzaak. Mooie lokatie, leuk concept, aardig personeel, alleen de kwaliteit van het eten blijft jammerlijk wat achter. Evenals de staat van onderhoud van sommige toestellen bv de draaimolen die defect was. Met net iets meer aandacht was het top. Goud zoeken is een aanrader. Erg kindvriendelijk verder.
Kirsten S.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2014
Heerlijke omgeving, fijne ambiance en gezelligheid. Kinderen kunnen voluit spelen en genieten, terwijl de ouders neerstrijken op het terras voor een lekker drankje en versnapering.
Bart1973 .
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2014
Een heerlijk februarizonnetje op zondagmiddag. Zo lekker dat we dachten om eens naar de Zeven Geitjes te gaan voor een lekker drankje op het terras en wellicht iets eten. Ongeveer 6 tafels zijn bezet op het terras. Helaas duurt het meer dan 20 minuten voordat iemand daadwerkelijk onze bestelling op komt nemen. Daarna duurt het nog eens 20 minuten voordat onze consumpties worden gebracht. Dit ondanks herhaaldelijk contact zoeken door middel van zwaaien en aanspreken.

slechts 1 persoon mag bestellingen aannemen dmv een handheld. De andere dames geven aan "er komt zo iemand", maar er gebeurt niets. Plots staat er een bediende met een kinderpannenkoek aan onze tafel. Verbaasd geven we aan dat het niet van ons is. Het is toch echt op uw tafelnummer besteld wordt als weerwoord gegeven. Pas na behoorlijk wat overtuigingskracht van onze kant gaat de jongedame weer weg met het bord. Later komen we er achter dat het van de vorige gasten van onze tafel is. Dat moet dan wel 1,5 uur geleden zijn geweest.

We raken in gesprek met een ouder paar. Zij laten hun pannenkoeken voor de helft staan en overhandigen ons de poedersuiker en stroop. Dan heb je dat in ieder geval vast zeiden ze met een veelbetekenende lach. Ze vertellen dat ze meer dan een uur hebben moeten wachten op hun (niet volledig gare) pannenkoek. Dit doet ons besluiten om de lunch die we in gedachten hebben hier, af te blazen. We bestellen enkel wat brood met aioli.

Het mandje met brood en aioli wordt uiteindelijk gebracht. Het brood is wat uitgedroogd. De aioli zit in een ongezellig plastic bakje van de shoarmazaak. Normaal gesproken vinden we het echt not done om zelf meegebrachte etenswaren te nuttigen, maar we besluiten onze boterhammen die we bij ons hebben maar op te eten.

Er is inmiddels wel versterking in de bediening opgetrommeld. Maar niemand mag een bestelling opnemen: alleen de dame met het bestelcomputertje. De overige dames zien we bewust oogcontact vermijden en halen alleen lege glazen en borden op. Het is opgemerkt dat er mensen zonder te betalen zijn vertrokken en de bediening heeft de opdracht gekregen om alles meteen af te rekenen. Aangezien dat nog niet van kracht was bij onze aankomst is uiteraard ook onze bon niet goed bij het afrekenen.

Ik dacht eerst dat we vandaag te maken hebben gehad met een crew die is overvallen door de drukte. Maar dit is bijna niet mogelijk gezien de goede weersvoorspellingen die al dagen geleden waren gegeven. Of je hebt als leiding zitten slapen. Bij het lezen van de andere recensies hier, trek ik de conclusie dat hier structureel iets mis is. Dit lijkt mij geen incident.

Verder vonden we de toiletten niet echt fris. Het personeel komt niet vriendelijk op ons over. Er kan geen lachje vanaf. Mijn advies: neem een goede bedrijfsleider aan die schoon schip maakt. Hier wordt op een middag vele honderden euro's omzet misgelopen en imagoschade geleden. En dat is jammer: de plek is ideaal om met kinderen neer te strijken. Pa en ma kletsen lekker bij, terwijl de kinderen zich vermaken met de dieren of de speeltuin. Genoeg potentie dus, maar wij hebben ons bezoek meer als een aflevering van Fawlty Towers beleefd. Lachwekkend dus: maar eigenlijk is het diep triest dat dit nog voorkomt. Heel jammer.
Ronald_K .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2013
Met twee volwassenen en twee kinderen pannenkoeken gegeten.
Na een half uur wachten op een bijna leeg mega groot terras, eindelijk de drankbestelling opgenomen. Moesten zelf om de kaart vragen om wat te eten. Eén kaart werd gebracht. Na te lange tijd eindelijk de bestelling voor het eten opgenomen. Toen het eten werd gebracht was men het bestek vergeten en ging men dit alsnog halen. (notabene op de bonnen die ze bij zich hadden stond de bestelling incl. de opmerking "indekken")
Ook de stroop en poedersuiker was vergeten, hierom moest worden gevraagd. Toe het eten kwam nog wat drank willen bestellen. Dit kon deze medewerker niet en er werd verzocht dit bij een andere medewerker te doen. Toen de pannenkoeken op waren kwam ze eindelijk vragen of we nog iets wilden drinken.
Dat maar laten zitten.
Wat een schitterende locatie, die overigens niet te vinden is middels borden, het is echt een toevalstreffer als je hier terecht komt. Eéns en nooit weer, alleen vanwege de zeer slechte bediening. Ook geen excuses gehoord toen ze aangesproken werden over (ontbreken van) de service.
Dennis M.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2013
We moesten hier ontzettend lang wachten op onze pannekoeken. Ik vond de pannekoeken wel lekker maar best aan de prijs. Wel een leuke lokatie, maar het wachten was echt buitensporig.
Tony D.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2013
De reservering kon niet op het verlangde tijdstip van 17u. dus kozen we 18u. Om 16:30u arriveerden we en genoten van de accomodatie en de attracties, waar de kinderen zichtbaar van genoten. Op de drankenkaart stond een rosé bier maar daar was het personeel erg verbaasd over, ze hadden het dan ook niet op voorraad. Toen we ons om 18u meldden kregen we te horen dat we een uur te laat waren. Ze gaven aan dat ze ons gebeld hadden, maar 's avonds thuis aangekomen bleek dat we niet waren gebeld. Het terras werd niet schoongemaakt als gasten hun tafeltje verlieten. De restanten op de tafels werden door de aanwezige vogels met veel poeha geroofd. Eenmaal aan de tafel duurde het vrij lang voordat de bestelling werd opgenomen. De kinderen waren daarom maar weer buiten gaan spelen, het was gelukkig mooi weer en nog erg laat zonnig. De pannekoeken met poedersuiker waren erg dik en bevatten nauwelijks poedersuiker. Mijn zoon hield het daardoor al snel voor gezien. Kregen we buiten op het terras nog een groot glas met cola (0,25l), binnen kreeg mijn vrouw een glas van 0,2 l. Toen ik later een glas cola bestelde kreeg ik een glas van 0,15 l inhoud. Toen we een tweede ronde wilden bestellen werden we zeker 10 minuten genegeerd door de ober, of hij was erg gefocussed op slechts één tafeltje, zo leek het althans. De pannekoeken smaakten erg lekker en de locatie was erg leuk voor de kinderen alhoewel een en ander dringend onderhoud nodig had, maar dat mocht de pret voor de kinderen niet drukken. Ze hebben zich er prima vermaakt, maar de bediening zou wel wat beter kunnen opletten en iets meer zorg besteden aan het werk, dan zou ik hier graag nog een keer iets eten met mijn vrienden. Een groot pluspunt is een vijver waar je in twee kleine gemotoriseerde ronde bootjes kunt varen. Pret verzekerd!
John A.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2013
Prima gegeten n.a.v. Groupon actie. Was niet echt druk toen, wellicht dat daarom wel alles goed liep. Nog van die echte ouderwetse Hollandse pannenkoeken. Ideale locatie voor kinderfeestjes of om te eten na een boswandeling. Zeer ruime keuze en de prijzen zijn reëel. Decor ademt de sfeer uit van een klassieke Brabantse gezelligheid. Toilet mag wat schoner. Heb ze ook die tip meegegeven bij het afrekenen. Al met al prima locatie met lekkere pannenkoeken.
Teun Z.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2013
Ik ben in Januari 2013 met de hele familie (ongeveer 20 personen) gaan lunchen. Het was gelukkig best rustig, zodat de bediening hun volledige aandacht op ons konden richten. We hebben echt alle mogelijke pannenkoeken kunne proberen. Mijn favoriet was met chocolade! de pannenkoeoken waren niet te dun, maar lekker vol! dus ze zagen er erg goed uit. verder waren ze goed op smaak, precies goed qua ingridienten. De bediening was erg geduldig ( het is niet niks om zoveel mensen in een keer te bedienen en iedereen tevreden te houden) maar het is ze gelukt! Qua decor vond ik het erg gezellig. Vooral hun houtkachel was zeer prettig zo in de kou en het gaf iets extra's aan de sfeer zodat het extra gezelliger werd.